moet je hem ook beoordelenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon zoveel info gegeven dat hij nu alweer weggerend is
Nope, hij gaat op een andere locatie werken en is nu bij ons in de keuken aan het kijken, hoe wij hier projecten aanpakken.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sterker nog.. Ik ging met mn beste vriendin roadtrippen in frankrijk in de zomer en we hadden de deal dat niet te doen als we rokjes aanhadden. Levert leuke situaties op haha bergbeklimmen enzo
ooh jammer anders had je er even misbruik van kunnen makenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, hij gaat op een andere locatie werken en is nu bij ons in de keuken aan het kijken, hoe wij hier projecten aanpakken.
* littledrummergirl danstquote:
Nee... das niet lief en ik ben altijd heel erg liefquote:Op donderdag 21 april 2011 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh jammer anders had je er even misbruik van kunnen maken
ja ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee... das niet lief en ik ben altijd heel erg lief
voor de afwisselingquote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
Maar betekend de TT dat ik met FeMaleDuck van slaapplek moet ruilen?
lees je inquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor de afwisselingwie weet zie je ns n andere scheur in het plaffond
legaal vreemd gaanquote:Op donderdag 21 april 2011 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
Maar betekend de TT dat ik met FeMaleDuck van slaapplek moet ruilen?
dat dacht ik ook maar helaasquote:
niksquote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, ouwe teruglezer, wat heb ik gemist?
Oh jee, dus heel wat single mannen zijn gaan roepen?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks![]()
het was voor bar die ene slaapplek zocht
ik rol dan mn gebruikelijke kant op en lazer uit bedquote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]wij hebben geen scheuren in het plafond...
maar als ik dat doe, dan word ik gedesoriënteerd wakker
neequote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, dus heel wat single mannen zijn gaan roepen?
Alleen MPG, gok ikquote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, dus heel wat single mannen zijn gaan roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |