quote:Op donderdag 21 april 2011 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
zo, eindelijk weer even alleen kijken naar mn scherm
de tering de laatste keer dat ik dat zeg was een halve eeuw geledenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik trek in Gazeuse
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik trek in Gazeuse
[ afbeelding ]
Ik niet meerquote:
Tja, iemand inwerken... dan heb je dat hea...quote:
Jij bent vakkenvuller?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha
Die heb ik dinsdag nog bijgevuld in de schappen
niet te hard inwerken hoor, dan wordt het zo ruwquote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, iemand inwerken... dan heb je dat hea...
Jummiequote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
omgdat je geen ondergoed draagt onder n rokje kan ik begrijpen... Maar ga dan niet met je benen wijd zitten slapen in de trein
als ze nou mooi was....
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
omgdat je geen ondergoed draagt onder n rokje kan ik begrijpen... Maar ga dan niet met je benen wijd zitten slapen in de trein
als ze nou mooi was....
zeeluchtquote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
als ze nou mooi was....
Zit je alweer in de treinquote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
als ze nou mooi was....
Jij valt wel van shock in shock vandaag he...quote:Op donderdag 21 april 2011 11:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zit je alweer in de trein
En geen ondergoed onder een rokje?
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
als ze nou mooi was....
bij vrouwenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oke... Bij de AH, C1000, of een andere toko?
Jumbo.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ja weer naar huis vanaf mnquote:Op donderdag 21 april 2011 11:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zit je alweer in de trein
En geen ondergoed onder een rokje?
De KSC'ers die in een supermarkt werken, doen dat natuurlijk bij Jumboquote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon zoveel info gegeven dat hij nu alweer weggerend isquote:Op donderdag 21 april 2011 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet te hard inwerken hoor, dan wordt het zo ruw
Oeh, helaas nog nooit gezienquote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja weer naar huis vanaf mn
en jadas soms best fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |