Had ik mijn slaapkamer daar al voor aangebodenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks![]()
het was voor bar die ene slaapplek zocht
zie bovenquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik rol dan mn gebruikelijke kant op en lazer uit bed
waarom reageer je, hij heeft het over het meervoud en jij bent het enkelvoudquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed plan, alleen vanavond kan ik het niet toepassen, dan ligt FeMaleDuck al op haar vaste stek als ik ga slapen, dan morgen maar proberen
[..]sorry moest lachen...
[..]
waarom reageer je, hij heeft het over het meervoud en jij bent het enkelvoud
nee maar het was ook iets dat het logistiek beter voor haar uit zou moeten komen en ik dacht dat jij danniet in aanmerking kwamquote:Op donderdag 21 april 2011 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Had ik mijn slaapkamer daar al voor aangeboden?
Sorry... de zon schijnt in mn gezicht, dan ga ik flauwe opmerkingen maken...quote:
ik wilde zeggen: je kan beter van Jezus houden.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik wilde zeggen: je kan beter van Jezus houden.
maar doe het toch maar niet, anders word ik hier ontslagen... net als die Duitser
dan ben je ook wel een trieste knuppel als je dat doetquote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)_van_u_mag_niet.html
Dit dus...
Dat vind ik dan wel weer meevallenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben je ook wel een trieste knuppel als je dat doet
dat je gelooft prima, maar val er tijdens je werk geen anderen mee lastig om zieltjes te winnenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer meevallen
Ik zou terugbellen en zeggen dat ik dat niet op prijs stelquote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit dus...
miss niet eens om zieltjes te winnen, maar je werkt op een helpdesk, je hebt je maar aan je scripts te houden, daar krijg je voor betaald. Als je dat over de telefoon wil verkondigen moet je imho bij de eo gaan werkenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat je gelooft prima, maar val er tijdens je werk geen anderen mee lastig om zieltjes te winnen
Kom op zeg, dit valt toch niet onder zieltjes winnen...quote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat je gelooft prima, maar val er tijdens je werk geen anderen mee lastig om zieltjes te winnen
Echt?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou terugbellen en zeggen dat ik dat niet op prijs stel
wrom doet hij dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss niet eens om zieltjes te winnen, maar je werkt op een helpdesk, je hebt je maar aan je scripts te houden, daar krijg je voor betaald. Als je dat over de telefoon wil verkondigen moet je imho bij de eo gaan werken
het is gewoon uber triest in mijn opzichtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit valt toch niet onder zieltjes winnen...
Dan is het zeggen dat iemand van het lekkere weer en de natuur moet genieten, iemand ronselen voor GroenLinks
[..]
Echt?
Nee, maar wel een vier-pagina's-grote advertentie van de Protestantse Kerk over hoe en waarom van het Paasfeestquote:Op donderdag 21 april 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit dus...
Bis Later Pezuquote:Op donderdag 21 april 2011 12:25 schreef PeZu het volgende:
anyway, ik ga vd zon genieten met mijn![]()
mensen pezu houdt van u
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar wel een vier-pagina's-grote advertentie van de Protestantse Kerk over hoe en waarom van het PaasfeestZie de Metro van vandaag.
waarschijnlijk gewoon omdat ie andere mensen een goed gevoel wil geven omdat ie dat er zelf ook van krijgtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom doet hij dan?
[..]
het is gewoon uber triest in mijn opzicht
Dan ga je toch stom van staan te kijken dat er toch nog veel niet weten wat het eigenlijk is, zoals zo veel feestdagenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar wel een vier-pagina's-grote advertentie van de Protestantse Kerk over hoe en waarom van het PaasfeestZie de Metro van vandaag.
Paaseieren proberen mij niet een denkwijze op te dringen.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer
Er wordt toch ook overal reclame gemaakt met paaseieren...
dat is idd gewoon reclame net als alle anderen, vind ik niet storender dan andere, ik lees het toch nietquote:Op donderdag 21 april 2011 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer
Er wordt toch ook overal reclame gemaakt met paaseieren...
Ah, jij gaat ook naar gf.quote:
boodschappen staat hier ook nog op mijn to do listquote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
De mega-afwas is gedaan
To do:
- was opvouwen (veeeeeel was)
- keuken schoonmaken
- zuigen en dweilen
- boodschappen doen
Misschien heeft hij nog een vacaturequote:
Klopt, andere van die full wrap reclames zijn ook storend.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is idd gewoon reclame net als alle anderen, vind ik niet storender dan andere, ik lees het toch niet
de vloek van de witte broekquote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme!
Tomaat gemorst op mijn witte broek!
wil je de mijne ook doen dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
boodschappen staat hier ook nog op mijn to do list
Nu weet je waarom ik nooit witte broeken draagquote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme!
Jep,net maar wat tandpasta overheen gemikt, hopelijk werkt het.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de vloek van de witte broek
Dat is zeker balenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme!
Niet echtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep,net maar wat tandpasta overheen gemikt, hopelijk werkt het.
ja ja is gewoon een menstru ongelukjequote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme!
ik koop iedere lente stug een nieuwequote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu weet je waarom ik nooit witte broeken draag
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep,net maar wat tandpasta overheen gemikt, hopelijk werkt het.
en zoutquote:Op donderdag 21 april 2011 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Niet echt
Een beetje bronwater met prik of soda wel
Ik waag me er niet niet meer aanquote:Op donderdag 21 april 2011 12:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik koop iedere lente stug een nieuweik vind ze heerlijk maar meestal zijn ze bij mij na max 15 x dragen niet meer mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |