quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
auw auw auw, rug, auw!![]()
even op de massagestoel
Neuh, is prima hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil proberen de trein van twee uur of half drie te nemen vanaf Heemstede-Aerdenhout. Maar als het beter uitkomt, kan ik ook wat later weg hoor.
Vandaag nietquote:
Kusje op je auquote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
even op de massagestoel
Succesquote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik heb dinsdag een gesprek bij Randstad over een baan![]()
Ik hoop het zo
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
even op de massagestoel
niet door jou toch??quote:
Dat was toch niet die dreigende persoon die jij al verwachtte he?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
even op de massagestoel
* wel.o.k knakt vingersquote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
even op de massagestoel
Na de vakantie zijn ze de eersten na de restquote:Op donderdag 21 april 2011 13:51 schreef Symphonic het volgende:
Pfffff heerlijk die mensen die een dag voor je vakantie nog even komen zeuren
Anderhalf keer de helft van de normale tijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef summer2bird het volgende:
Fuck, de broek is nog niet eens half droog, weet iemand hoelang een 3kwatsbroek in de droger moet als het vanaf de knieen naar boven nog niet droog is? behoorlijk nat is?
goed ideequote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de vakantie zijn ze de eersten na de rest.
in z'n geheelquote:Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef summer2bird het volgende:
Fuck, de broek is nog niet eens half droog, weet iemand hoelang een 3kwatsbroek in de droger moet als het vanaf de knieen naar boven nog niet droog is? behoorlijk nat is?
Wat is de normale tijd?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anderhalf keer de helft van de normale tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |