ja, collega's halen dat af en toe en hoeven dan niet allesquote:
Jep, life sucksquote:Op donderdag 21 april 2011 13:12 schreef Barreltje het volgende:
Ramen open..
water ijsje..
Jack Johnson ..
![]()
wat kan het leven toch slecht zijn
welcome to the clubquote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ben weer in rotterdam
me zometeen maar eens storten op een bak werk.. Binnen
* Barreltje zit ook binnen hoorquote:
het begint onschuldig ....quote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uitkijken hoor, hij probeert je te hosselen.
klikspaan..quote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
maar maarquote:
En ik hou gewoon van jouquote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou van mensen die dingen als "lemony fresh" zeggen uit zichzelf![]()
![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Gefixtquote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uitkijken hoor, hij probeert alles met een hartslag te hosselen.
ik hang er liever n airco opquote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje zit ook binnen hoor
je moet je eigen slingers ophangen!
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
En ik hou gewoon van jou
[..]
Ik ook!
Oh wacht, ik ben hier al de hele week
[..]
Gefixt
Weet ikquote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
met slingers er aan!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hang er liever n airco op
rotterdamquote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Daar zet ik een piano-spelende Maxime Verhagen tegenoverquote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
eenen toffen kattenfilmpjen![]()
http://www.zie.nl/video/o(...)snappen/m1gz3ikfeint
tja... het is donderdag... en geen VRIJdagquote:Op donderdag 21 april 2011 13:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar maartis mn vrije dag vandaag
airco hier is meteen vrieskast temperatuurquote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hang er liever n airco op
jij mag ook bij mn clubje hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje zit ook binnen hoor
je moet je eigen slingers ophangen!
Staat in mijn fobo een man?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben je nou een vrouw of man?
In je fobo staat man en je icon vrouw
daar ging ik wel van uit ..quote:
Alles went.quote:
quote:
Muckie, hoe gaat het nou?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
Nu moet die knakker van de pakketdienst wel onderhand komen, want ik wil nog boodschappen doen en taartjes bakken voor Mart
Wij zouden sowieso al gaan datenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lees even een paar regels terugquote:
Goed bezigquote:
is er nog iemand met wie je niet ging daten dan??quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is er nog iemand met wie je niet ging daten dan??
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is er nog iemand met wie je niet ging daten dan??
Sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Lees even een paar regels terug
Het gaat iets beter, want mijn broodje blijft tot op heden binnen, maar nog steeds koorts....
wil jij ook een date met MPG?quote:
Geeft niet hoorquote:
Spannend!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik heb dinsdag een gesprek bij Randstad over een baan![]()
Ik hoop het zo
![]()
Vet, hoe, wat en waar?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik heb dinsdag een gesprek bij Randstad over een baan![]()
Ik hoop het zo
![]()
ja het heeft veel voordelenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Alles went.
Kijk, mijn stad zal het nooit worden, maar nu ik een beetje de weg weet zie ik ook wel de voordelen in
Allerlei supermarkten op loopafstand, de tram voor de deur, dus als je wat verder weg wilt, is dat ook zo gepiept, vlakbijde dierentuin
, tof huis....
Elk voordeel heeft zn nadeelquote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja het heeft veel voordelenaltijd wat te doen, goed regelmatig ov, veel culturen, veel gekke winkeltjes.
Maar ook druktegedonder, schietpartijen, smog etc
nee dank je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |