had er inderdaad meer van verwacht.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gezien alle pics op het internet was het 3x niks
* pgrferrari maakt notitie.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had er inderdaad meer van verwacht.
Alleen de KIA dames waren wel
Pics?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had er inderdaad meer van verwacht.
Alleen de KIA dames waren wel
nog 20 min, nog even volhoudenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
mijn leuke klusje is klaar en nu heb ik echt geen zin meer
weer bezig met het lijstjequote:
luister even naar Acda en de Munnik - CD van jou, CD van mijquote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer bezig met het lijstje![]()
wat moet je nou niet vergeten als je weg gaat
Ik heb nooit begrepen waarom die vrouwen bij die auto's moeten staan, dan kijkt er niemand toch meer naar de auto'squote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/im(...)utorai_2011/babes_1/
Een paar.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/im(...)utorai_2011/babes_1/
Een paar.
[ afbeelding ]
Ow geloof, er lopen er daar zat om de dames heen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom die vrouwen bij die auto's moeten staan, dan kijkt er niemand toch meer naar de auto's
ik heb onderdakquote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
luister even naar Acda en de Munnik - CD van jou, CD van mij
Al woonruimte gevonden trouwens?
je paspoort!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer bezig met het lijstje![]()
wat moet je nou niet vergeten als je weg gaat
Al je kleren en alles wat je in een week tijd normaal gesproken gebruiktquote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb onderdak![]()
vandaar het lijstje wat neem ik mee
sokken, schoenen, tandpasta.
pannen? koelkast?
computer
Die moet je inderdaad ook niet vergetenquote:
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |