in bikiniquote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jah, en hierna gaan we autowassen
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik inzn boxershort
staat me prachtig, grijze ruitjes
hihi... carwash... hihiquote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jah, en hierna gaan we autowassen
prednison?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Voor mij kan een chipje al kwaad.
Rotmedicijnen
prednison k*t medicijnenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
prednison?
maar dan eet je nooit wat lekkers?
Nee andere medi, ga hier niet vertellenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
prednison?
maar dan eet je nooit wat lekkers?
was alleen in woordenquote:
dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 14:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee andere medi, ga hier niet vertellen
Ik eet wel eens wat lekkers maar voor een normaal persoon is 1 kg erbij en voor mij is dat dan 2.5 kg.
Ik slik die troep al 10 jaar, nu ben ik ermee aan het stoppen zonder weet van psyg.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet
maar ik weet dat je van Prednison ook een dikkerdje kan worden
Ow maar dat is wel flink balen
ik stem voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
was alleen in woorden
moet je pheno even vragen of hij in die stijl een tvp plaatst
Als je het gecontroleerd doet en de redenen waarom je die troep slikt blijven weg, dan is het geen probleem lijkt mij... maar ik ben geen dokterquote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik slik die troep al 10 jaar, nu ben ik ermee aan het stoppen zonder weet van psyg.
Vonden mijn ouders niet zo tof maar ja...
nee, ik ben al getrouwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
even een willekeurige gepakt:Heb je zoveel keus dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
tjah, dit was de eerste donkerharigequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
even een willekeurige gepakt:nee dit is niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mja was de eerste donkerharige, maar valt idd tegenquote:
met pgr lekker door het park gewandelt ?quote:
quote:
de rest was blond zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, dit was de eerste donkerharige
Gewandeld moet met een d op het eindquote:Op donderdag 21 april 2011 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met pgr lekker door het park gewandelt ?
Goed zo Paasnijnquote:Op donderdag 21 april 2011 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewandeld moet met een d op het eind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |