veel plezier op schoolquote:
Het ligt bij mij in ieder geval niet aan de werkwoordspellingquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 21 april 2011 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het ligt bij mij in ieder geval niet aan de werkwoordspelling
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met pgr lekker door het park gewandelt ?
ik ken geen joetjoepjes openen op me werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2011 14:28:15 ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewandeld moet met een d op het eind
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken geen joetjoepjes openen op me werkEn het was je favorietje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja dat is zo maar het is wel lekker. Maar ik neem het ook niet hoor. Ik heb er trek in maar ik eet het voorlopig niet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken geen joetjoepjes openen op me werkdie is wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
het is is,quote:Op donderdag 21 april 2011 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
Het eens me toch wat, dat zonnetje
Whehequote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is is,
beetje zeuren over t-d en zelf de fout maken
vandaar dat ik m hier niet mag zienquote:
denk het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vandaar dat ik m hier niet mag zien
quote:
Dat is het probleem, ik kan niet kiezenquote:
Ijsje danquote:Op donderdag 21 april 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik kan niet kiezen
pak 4 briefjes, schrijf op ieder briefje 1 van de suggesties, stop die in een lege beker, even husselen, met de ogen dicht er 1 uit de beker pakken en kijken wat je gaat etenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik kan niet kiezen
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm kebab
weer een drukke dag vandaag
Ik hoop er maar gewoon op dat we vanavond pizza gaan etenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pak 4 briefjes, schrijf op ieder briefje 1 van de suggesties, stop die in een lege beker, even husselen, met de ogen dicht er 1 uit de beker pakken en kijken wat je gaat eten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |