Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Slaap zacht, bedankt voor je interesse en aandacht, je bent een schatquote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op verzoek van Koen
En nu lekker slapen
Thanks lieffiequote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op verzoek van Koen
En nu lekker slapen
Slaap lekker Liebchenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op verzoek van Koen
En nu lekker slapen
Dat is ze zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 00:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Slaap zacht, bedankt voor je interesse en aandacht, je bent een schat
Dit!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
Donderdag
Laatste werkdag, dan 4 dagen vrij
Yuki!quote:
Welkom!quote:
Welterustenquote:
slaap ze marijkequote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op verzoek van Koen
En nu lekker slapen
Slaap zequote:
I knowquote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Welkom!
Het is hier zekersteweten wel een aanrader
Ik attendeerde haar hier ook op vanwege de TTquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
I know
Kom hier soms
Maar jullie zijn wel een vaste kliek zeg, moeilijk om in te komen!![]()
Ze post hier al langer hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Welkom!
Het is hier zekersteweten wel een aanrader
Neejohquote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
I know
Kom hier soms
Maar jullie zijn wel een vaste kliek zeg, moeilijk om in te komen!![]()
Wat ben je ook een schatjequote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik attendeerde haar hier ook op vanwege de TT
Ik wacht hier op het Amsterdamse terrasquote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik attendeerde haar hier ook op vanwege de TT
Ik wil niet zielig lopen doen ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]!
Zijn we zo veranderd dan?
Iedereen is hier van harte welkom hoor
Ik lig nu in mijn Utrechtse bedquote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wacht hier op het Amsterdamse terras
Ik denk het wel, maar geeft nietquote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik onthoud users meestal aan hun UI, en die kan ik nu niet zien, dus misschien heb ik je wel eerder gezien, maar ik weet het niet meer
Hmmmquote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil niet zielig lopen doen ofzo
Maar er waren de laatste keer dat ik hier was heel weinig mensen die op me reageerden
Laaatste paar weken was Yuki hier vakerquote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik onthoud users meestal aan hun UI, en die kan ik nu niet zien, dus misschien heb ik je wel eerder gezien, maar ik weet het niet meer
Holadio!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar geeft niet
Hoi!
Eenschquote:
En ik weer wat minder, dus kan kloppenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laaatste paar weken was Yuki hier vaker
Jij welquote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... Was het toen niet gewoon heel druk? Meen me te herinneren dat ik weleens eerder op je greageerd heb enzo hoor
...
In drukke tijden lijkt dat inderdaad wel vaker zoquote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil niet zielig lopen doen ofzo
Maar er waren de laatste keer dat ik hier was heel weinig mensen die op me reageerden
Ook dodelijk moe, en achja, bepaalde dingen gana weer eens wat minder, maar ik mag niet klagenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben moe
Had eigenlijk al een uur moeten slapen
En u?
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
En hoe was het met de fluittoon?![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had een broek aan de laatste dagen.
Zal morgen eens luisteren
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 april 2011 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook dodelijk moe, en achja, bepaalde dingen gana weer eens wat minder, maar ik mag niet klagen
ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit meer buiten KSC
dat zal zeker wel lukkenquote:
Hij was briljantquote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sorry, hij was flauw maar het was sterker dan ik
Ik heb belaaldequote:
Nounou, waarom zo negatief? Wil je d'r weghebben?quote:
Same. Ik gooi m'n ellende ook liever niet in singles.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb belaaldeusers op FOK! waar ik m'n verhaal kwijt kan als ik er echt mee zit, zodat ik de KSC mijn ellende kan besparen, ookal is dat in het verleden niet altijd even goed gelukt, zijkstraaltje dat ik er ook ben
k eigenlijk stiekem ook welquote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij was briljant
Ik moest hardop lachen
Niet gaan blozen, gekkie! Het is zoquote:
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nounou, waarom zo negatief? Wil je d'r weghebben?
Maar ik klaag ook vaak zat op KSC, dat gaat hier toch prima?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb belaaldeusers op FOK! waar ik m'n verhaal kwijt kan als ik er echt mee zit, zodat ik de KSC mijn ellende kan besparen, ookal is dat in het verleden niet altijd even goed gelukt, zijkstraaltje dat ik er ook ben
Achja, in het echte leven heb ik vrienden en lieve, bezorgde en aardoge mensen zat, maar die val ik er ook niet mee lastig... Irl is het alleen nog maar irritanterquote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same. Ik gooi m'n ellende ook liever niet in singles.
Pgr weet er alles van
Ik kan het niet helpen, het is sterker dan ikquote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet gaan blozen, gekkie! Het is zo![]()
...
Uhuquote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ben je Yuki nou weg aan het jagen, pgr?
Een deel van m'n irl vrienden hoort het ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, in het echte leven heb ik vrienden en lieve, bezorgde en aardoge mensen zat, maar die val ik er ook niet mee lastig... Irl is het alleen nog maar irritanter
Dat wel, in overvloede, maar ik denk gewoon niet dat jullie er allemaal op zitten te wachtenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar ik klaag ook vaak zat op KSC, dat gaat hier toch prima?
Luisterende oren en begrip zat
Waarom wil je d'r dan weghebben?quote:
Als je écht moe was, zou je hier niet meer zijn, lijkt mequote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
Pgr heeft wel gelijk. Ik was een uur terug al aan het zeuren dat ik moe ben
Dat kan ik ook uren volhoudenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
Pgr heeft wel gelijk. Ik was een uur terug al aan het zeuren dat ik moe ben
Je kent me duidelijk nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als je écht moe was, zou je hier niet meer zijn, lijkt me
Ahj, gezelligheid boven het schreeuwende, verstandige stemmetje in je hoofd die je er voordurend aan herinnerd dat je morgen vroeg op moet?quote:
Dat is punt 1quote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahj, gezelligheid boven het schreeuwende, verstandige stemmetje in je hoofd die je er voordurend aan herinnerd dat je morgen vroeg op moet?
Lees het vorige topique maar even na, op het einde, ik doe ook niks anders dan wakker liggen en piekeren, heb al twee weken geen oog dichtgedaan voor 2 uur, zo ongeveer.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is punt 1
Bovendien afleiding van piekeren
Vanwaar de verdrietigheid, mijn zoon?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lees het vorige topique maar even na, op het einde, ik doe ook niks anders dan wakker liggen en piekeren, heb al twee weken geen oog dichtgedaan voor 2 uur, zo ongeveer.
Hotel!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
zow, ik ben verhuisd van hotelterras naar hotelkamer
Ik was je al kwijtquote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
zow, ik ben verhuisd van hotelterras naar hotelkamer
Slaap zacht, het was me een eer, je bent een gezellig mens!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga zo toch een poging wagen. Vroeg op morgen
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hotel!
Doe je goed
Moet de TT nu aangepast?
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Slaap zacht, het was me een eer, je bent een gezellig mens!![]()
![]()
Oeh! Kom je snel weer terug? Ahhh, toeeee?quote:
Slaap ze vraariequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, het is sterker dan ik
Lief van je
Jij mag er ook zijn
Ik zie ze zaterdagquote:Op donderdag 21 april 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
tuste Ferrari. Heb net zat Ferrari's gezien![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
Abraham, is het u?quote:
Ik heb 'm al tijden niet gesproken, hoe is het met 'm?quote:
Ik was ff met iets anders bezigquote:
geen idee, als ie niet Fokt weet ik ook niet wat ie uitspooktquote:Op donderdag 21 april 2011 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb 'm al tijden niet gesproken, hoe is het met 'm?
En nog??quote:Op donderdag 21 april 2011 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was ff met iets anders bezig! EN nog...
sterkte manquote:Op donderdag 21 april 2011 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was ff met iets anders bezig! EN nog...
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
het valt stil hier
Sterkte voor hen met problemen
Ik ga afsluiten![]()
Dank jequote:Op donderdag 21 april 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
het valt stil hier
Sterkte voor hen met problemen
Ik ga afsluiten![]()
ik heb werkelijk geen idee wat er met hem is, echtquote:Op donderdag 21 april 2011 00:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Kan je ook wat uitleg bij het Gentle verhaaltje geven aub?
Slaap zachtquote:
Niet precies met die woorden, hij begon er steeds minder fun in te krijgen, hij komt wel weer terug, ooitquote:Op donderdag 21 april 2011 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wat er met hem is, echt
opeens was ie er niet meer
Geen idee wat er precies is, alhoewel ie wel een paar keer zei dat ie Fok zat was
de geschiedenis herhaalt zichquote:Op donderdag 21 april 2011 00:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet precies met die woorden, hij begon er steeds minder fun in te krijgen, hij komt wel weer terug, ooit
Ja, ben nog bezig... muziek uitzoeken, en van dvd naar cd zien te krijgen....quote:
Ik ga m'n best doen, dank jequote:
quote:
Ik heb je even antwoord gegeven per PM... DM werkt hier niet lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zie je DM/PM
en even een welgemeende steun in je rug.....
Godver, dat nummer van Rowwen Hezequote:Op donderdag 21 april 2011 01:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb je even antwoord gegeven per PM... DM werkt hier niet lekker.
Slaap zequote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 20-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 237 RockNijntje
02. 138 Crazy-M
03. 132 Marijkezwolle
04. 115 pgrferrari
05. 114 Pheno
06. 113 wel.o.k
07. 108 MPG
08. 106 TheFamousMan
09. 103 DaMart
10. 100 charmed_angel
11. 092 PeZu
12. 087 Koen66
13. 081 Maraca
14. 079 goldfinger1963
15. 075 suikertaartje
16. 069 summer2bird
17. 064 Muck
18. 063 Barreltje
19. 062 MaleDuck
20. 058 Ladylike
Reeks-statistieken!
nog zoveel ?quote:
moirgequote:
dat zijn meestalquote:Op donderdag 21 april 2011 06:44 schreef knuppelhaar het volgende:
Ha een vroege werker.
Sowieso mensen die niet weten waar ze moeten stoppen... afentoe krijg ik de neiging om mensen gewoon omver te lopen wanneer ze weer midden op straat / pad / waar dan ook plots stil moeten staan.
quote:
Goede morgen!quote:Op donderdag 21 april 2011 06:46 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Welke knappe dame wil zich van Koens terras laten ontvoeren door me?.
zag vanmorgen wel een mooie (vermoedelijke) poolsequote:Op donderdag 21 april 2011 06:46 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Welke knappe dame wil zich van Koens terras laten ontvoeren door me?.
tuuuuuuuuurlijkquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 06:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart ontvoert Barretje.
Goedemorgen.
Morguh trevje!quote:
ik doelde niet op grijze duivenquote:Op donderdag 21 april 2011 06:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tuuuuuuuuurlijk
in mijn beleving zijn het voornamelijk grijze duiven..
quote:
generale repetitiequote:Op donderdag 21 april 2011 06:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart ontvoert Barretje.
Goedemorgen.
ik versta helemaal niks van dat liedjequote:
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe eens niet
[..]
generale repetitie![]()
Dobroe utro![]()
ikke welquote:Op donderdag 21 april 2011 07:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik versta helemaal niks van dat liedje
Goodmorning misses Yuki, can I get you a cup of coffee or do you preffer a cup of tea ?quote:
kost wat moeite maar ik versta ze welquote:Op donderdag 21 april 2011 07:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik versta helemaal niks van dat liedje
Right now I would prefer some tea, pleasequote:Op donderdag 21 april 2011 07:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goodmorning misses Yuki, can I get you a cup of coffee or do you preffer a cup of tea ?
ok here you go:quote:Op donderdag 21 april 2011 07:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Right now I would prefer some tea, please
quote:
ik ECHT nietquote:Op donderdag 21 april 2011 07:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kost wat moeite maar ik versta ze wel
vroegah, ooit een Brabantse vriendin gehad.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ECHT niet![]()
ach genoeg mooie liedjes die ik wel kan verstaan
kan ik die hebben nuquote:
ook daar is een liedje van ergens .... op zijn brabantsquote:Op donderdag 21 april 2011 07:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroegah, ooit een Brabantse vriendin gehad.
dat helpt
tsja...quote:
Leg je hoofd lief op mijn schouders ....quote:
das die van volumiaquote:Op donderdag 21 april 2011 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Leg je hoofd lief op mijn schouders ....
Hou me vast
* wel.o.k pakt Crazy-M vast en legt hoofd op schouderquote:Op donderdag 21 april 2011 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Leg je hoofd lief op mijn schouders ....
Hou me vast
jouw schouder of die van zichzelf?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k pakt Crazy-M vast en legt hoofd op schouder
o ok hahaquote:
Woeiquote:Op donderdag 21 april 2011 07:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k pakt Crazy-M vast en legt hoofd op schouder
luister die van de dijk dan maar eensquote:
nu geen speakers op werkquote:Op donderdag 21 april 2011 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
luister die van de dijk dan maar eens
die van hem denk ikquote:Op donderdag 21 april 2011 07:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jouw schouder of die van zichzelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
dat dacht ik ook, maar denk check het evenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van hem denk ik![]()
hoe groot is crazy eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
ohja..
het bed uitGewoon opstaan !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
en dat in het kwadraatquote:Op donderdag 21 april 2011 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar denk check het even
geen idee, zowieso twee keer de helft
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
ohja..
het bed uitDan moet je nog maar even blijven liggen... routine is erg belangrijk op de vroege morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
mweh.. BarMan is nog in Amsterdamquote:Op donderdag 21 april 2011 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar even blijven liggen... routine is erg belangrijk op de vroege morgen
JIj hebt al thee gekregen !quote:
Ik had liever een knuffel gehad danquote:Op donderdag 21 april 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIj hebt al thee gekregen !
hebberd!
* Crazy-M geeft Yuki ee ngrote knuffelquote:
routine...quote:Op donderdag 21 april 2011 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar even blijven liggen... routine is erg belangrijk op de vroege morgen
maar krijg ik last van mijn nek of niet?quote:
weet niet hoe groot jij bent,quote:Op donderdag 21 april 2011 07:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
routine...
ik moet nieuwe gaan aanleren
[..]
maar krijg ik last van mijn nek of niet?
Ah, dan moet je wel jah...quote:Op donderdag 21 april 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. BarMan is nog in Amsterdam
dus ik zal het zelf moeten doen...
*schopt*
tot straks!
Nou vooruit...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft Yuki ee ngrote knuffel
[ afbeelding ]
en natuurlijk ook voor de rest die er 1 wil
quote:
3 zelfs!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan moet je wel jah...
[me=MaleDuck] geeft Bar, die op het randje van het bed zit een zetje in de rug...
[/me]
[..]
Nou vooruit...
ik geef gewoon iedereen een knuffelquote:Op donderdag 21 april 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIj hebt al thee gekregen !
hebberd!
last van mijn nek dusquote:Op donderdag 21 april 2011 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet hoe groot jij bent,
ik ben rond de 1.80 volgens mijn ID kaart
Veel blijven oefenen, dat werkt het bestequote:Op donderdag 21 april 2011 07:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
routine...
ik moet nieuwe gaan aanleren
mja, id kaart is al 5 jaar oud, dus misschien nog wat gegroeid maar niet veelquote:
Ik 1.70!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet hoe groot jij bent,
ik ben rond de 1.80 volgens mijn ID kaart
ja maar jij bent een pinguinquote:
QFTquote:
Zijn dat die twee kale gasten?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:31 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik heb net een uur Rembo&Rembo zitten kijken.
Godsallemachtig wat waren die flauw.
moet je geen nieuwe dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, id kaart is al 5 jaar oud, dus misschien nog wat gegroeid maar niet veel
bijnaquote:
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn dat die twee kale gasten?![]()
JuPsquote:Op donderdag 21 april 2011 07:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:36 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ja.
Kwam erop via een ander topic, was ook direct de leukste:
Maar ze hebben er zoveel.
Ja is een beetje van voor mijn tijd denk ik. Had nog nooit van ze gehoord.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die kwamen vroeger altijd op Ned3, echt té vaak gekeken
Wat is er mis met kaal!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:40 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ja is een beetje van voor mijn tijd denk ik. Had nog nooit van ze gehoord.
Zolang het je goed staat helemaal niksquote:
Voor én na mijn tijd dan. Serie komt uit de jaren '80.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor?Eerder na
Het kwam op tv toen ik 8 of zo was, dus 6 jaar geleden
Kudt, ik ga maar met een molensteen naar de Waal.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zolang het je goed staat helemaal niks
Ah zoquote:Op donderdag 21 april 2011 07:42 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Voor én na mijn tijd dan. Serie komt uit de jaren '80.
Wie zegt dat het jou niet staat?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, ik ga maar met een molensteen naar de Waal.
hey, denk ff aan het milieu, vervuiler !!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, ik ga maar met een molensteen naar de Waal.
Als avondeten?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
Denk vandaag bosche bollen op het menu
Dat doe ik al, ik heb een Prius! Nog een weekquote:Op donderdag 21 april 2011 07:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey, denk ff aan het milieu, vervuiler !!
Friemel diemelquote:
Dan sta je garant voor troep op de werkvloer.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
Immer lekker! EN niet die matige roomsoezen, gewoon de ecktequote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
Regen ????quote:
En daarna ga je met je nieuwe vervuilende bak al je pinguinvriendjes uitmoorden?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik al, ik heb een Prius! Nog een week
Mensen die Bossche bollen niet fatsoenlijk kunnen etenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dan sta je garant voor troep op de werkvloer.
Doen!
Precies, als ik maar droog zit!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En daarna ga je met je nieuwe vervuilende bak al je pinguinvriendjes uitmoorden?
Ze staat gewoon onder de douche denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
regent het in het donkere zuiden ?
Neequote:Op donderdag 21 april 2011 07:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
regent het in het donkere zuiden ?
zou kunnen ...quote:Op donderdag 21 april 2011 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze staat gewoon onder de douche denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dan sta je garant voor troep op de werkvloer.
Doen!
tuurlijk de echte,quote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer lekker! EN niet die matige roomsoezen, gewoon de eckte
Gewoon frisquote:
Nou, kom maar op met je gouden techniek. Ik sta open om te leren.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die Bossche bollen niet fatsoenlijk kunnen eten
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zou kunnen ...Dat zal ik ook maar niet proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zou kunnen ...wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan makkelijk en anders nog de plastuit
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Kan het misgaan danquote:Op donderdag 21 april 2011 07:48 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met je gouden techniek. Ik sta open om te leren.
Correct.quote:
pff, gewoon leren etenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:48 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met je gouden techniek. Ik sta open om te leren.
morgequote:
Ooit bestek in je bol gezet? Ooit afgehapt? Wat je ook doet dat ding flikkert toch wel uit elkaar en zit je met chocolade vingers etc etc etc...quote:
weet je zeker dat je dan de goede hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 07:50 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ooit bestek in je bol gezet? Ooit afgehapt? Wat je ook doet dat ding flikkert toch wel uit elkaar en zit je met chocolade vingers etc etc etc...
Dus, wat kan er goed gaan dan?
Goede bollen kopen, geen namaakquote:Op donderdag 21 april 2011 07:50 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ooit bestek in je bol gezet? Ooit afgehapt? Wat je ook doet dat ding flikkert toch wel uit elkaar en zit je met chocolade vingers etc etc etc...
Wij zijn het eng eens over de Bossche bollen!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dan de goede hebt
dit dusquote:
Afgehapt?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:50 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dan de goede hebt
quote:
Ja nou.quote:
You will learn young paddawan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |