Ja is een beetje van voor mijn tijd denk ik. Had nog nooit van ze gehoord.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die kwamen vroeger altijd op Ned3, echt té vaak gekeken
Wat is er mis met kaal!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn dat die twee kale gasten?![]()
Voor?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:40 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ja is een beetje van voor mijn tijd denk ik. Had nog nooit van ze gehoord.
Zolang het je goed staat helemaal niksquote:
Voor én na mijn tijd dan. Serie komt uit de jaren '80.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor?Eerder na
Het kwam op tv toen ik 8 of zo was, dus 6 jaar geleden
Kudt, ik ga maar met een molensteen naar de Waal.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zolang het je goed staat helemaal niks
Ah zoquote:Op donderdag 21 april 2011 07:42 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Voor én na mijn tijd dan. Serie komt uit de jaren '80.
Wie zegt dat het jou niet staat?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, ik ga maar met een molensteen naar de Waal.
hey, denk ff aan het milieu, vervuiler !!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, ik ga maar met een molensteen naar de Waal.
Als avondeten?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
Denk vandaag bosche bollen op het menu
Dat doe ik al, ik heb een Prius! Nog een weekquote:Op donderdag 21 april 2011 07:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey, denk ff aan het milieu, vervuiler !!
Friemel diemelquote:
Dan sta je garant voor troep op de werkvloer.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
Immer lekker! EN niet die matige roomsoezen, gewoon de ecktequote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
Regen ????quote:
En daarna ga je met je nieuwe vervuilende bak al je pinguinvriendjes uitmoorden?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik al, ik heb een Prius! Nog een week
Mensen die Bossche bollen niet fatsoenlijk kunnen etenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dan sta je garant voor troep op de werkvloer.
Doen!
Precies, als ik maar droog zit!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En daarna ga je met je nieuwe vervuilende bak al je pinguinvriendjes uitmoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |