Mensen die Bossche bollen niet fatsoenlijk kunnen etenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dan sta je garant voor troep op de werkvloer.
Doen!
Precies, als ik maar droog zit!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En daarna ga je met je nieuwe vervuilende bak al je pinguinvriendjes uitmoorden?
Ze staat gewoon onder de douche denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
regent het in het donkere zuiden ?
Neequote:Op donderdag 21 april 2011 07:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
regent het in het donkere zuiden ?
zou kunnen ...quote:Op donderdag 21 april 2011 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze staat gewoon onder de douche denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dan sta je garant voor troep op de werkvloer.
Doen!
tuurlijk de echte,quote:Op donderdag 21 april 2011 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer lekker! EN niet die matige roomsoezen, gewoon de eckte
Gewoon frisquote:
Nou, kom maar op met je gouden techniek. Ik sta open om te leren.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die Bossche bollen niet fatsoenlijk kunnen eten
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zou kunnen ...Dat zal ik ook maar niet proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zou kunnen ...wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan makkelijk en anders nog de plastuit
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Kan het misgaan danquote:Op donderdag 21 april 2011 07:48 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met je gouden techniek. Ik sta open om te leren.
Correct.quote:
pff, gewoon leren etenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:48 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met je gouden techniek. Ik sta open om te leren.
morgequote:
Ooit bestek in je bol gezet? Ooit afgehapt? Wat je ook doet dat ding flikkert toch wel uit elkaar en zit je met chocolade vingers etc etc etc...quote:
weet je zeker dat je dan de goede hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 07:50 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ooit bestek in je bol gezet? Ooit afgehapt? Wat je ook doet dat ding flikkert toch wel uit elkaar en zit je met chocolade vingers etc etc etc...
Dus, wat kan er goed gaan dan?
Goede bollen kopen, geen namaakquote:Op donderdag 21 april 2011 07:50 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ooit bestek in je bol gezet? Ooit afgehapt? Wat je ook doet dat ding flikkert toch wel uit elkaar en zit je met chocolade vingers etc etc etc...
Wij zijn het eng eens over de Bossche bollen!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dan de goede hebt
dit dusquote:
Afgehapt?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:50 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dan de goede hebt
quote:
Ja nou.quote:
You will learn young paddawan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |