Waarom wil je d'r dan weghebben?quote:
Als je écht moe was, zou je hier niet meer zijn, lijkt mequote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
Pgr heeft wel gelijk. Ik was een uur terug al aan het zeuren dat ik moe ben
Dat kan ik ook uren volhoudenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
Pgr heeft wel gelijk. Ik was een uur terug al aan het zeuren dat ik moe ben
Je kent me duidelijk nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als je écht moe was, zou je hier niet meer zijn, lijkt me
Ahj, gezelligheid boven het schreeuwende, verstandige stemmetje in je hoofd die je er voordurend aan herinnerd dat je morgen vroeg op moet?quote:
Dat is punt 1quote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahj, gezelligheid boven het schreeuwende, verstandige stemmetje in je hoofd die je er voordurend aan herinnerd dat je morgen vroeg op moet?
Lees het vorige topique maar even na, op het einde, ik doe ook niks anders dan wakker liggen en piekeren, heb al twee weken geen oog dichtgedaan voor 2 uur, zo ongeveer.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is punt 1
Bovendien afleiding van piekeren
Vanwaar de verdrietigheid, mijn zoon?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lees het vorige topique maar even na, op het einde, ik doe ook niks anders dan wakker liggen en piekeren, heb al twee weken geen oog dichtgedaan voor 2 uur, zo ongeveer.
Hotel!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
zow, ik ben verhuisd van hotelterras naar hotelkamer
Ik was je al kwijtquote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
zow, ik ben verhuisd van hotelterras naar hotelkamer
Slaap zacht, het was me een eer, je bent een gezellig mens!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga zo toch een poging wagen. Vroeg op morgen
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hotel!
Doe je goed
Moet de TT nu aangepast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |