Nounou, waarom zo negatief? Wil je d'r weghebben?quote:
Same. Ik gooi m'n ellende ook liever niet in singles.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb belaaldeusers op FOK! waar ik m'n verhaal kwijt kan als ik er echt mee zit, zodat ik de KSC mijn ellende kan besparen, ookal is dat in het verleden niet altijd even goed gelukt, zijkstraaltje dat ik er ook ben
k eigenlijk stiekem ook welquote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij was briljant
Ik moest hardop lachen
Niet gaan blozen, gekkie! Het is zoquote:
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nounou, waarom zo negatief? Wil je d'r weghebben?
Maar ik klaag ook vaak zat op KSC, dat gaat hier toch prima?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb belaaldeusers op FOK! waar ik m'n verhaal kwijt kan als ik er echt mee zit, zodat ik de KSC mijn ellende kan besparen, ookal is dat in het verleden niet altijd even goed gelukt, zijkstraaltje dat ik er ook ben
Achja, in het echte leven heb ik vrienden en lieve, bezorgde en aardoge mensen zat, maar die val ik er ook niet mee lastig... Irl is het alleen nog maar irritanterquote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same. Ik gooi m'n ellende ook liever niet in singles.
Pgr weet er alles van
Ik kan het niet helpen, het is sterker dan ikquote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet gaan blozen, gekkie! Het is zo![]()
...
Uhuquote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ben je Yuki nou weg aan het jagen, pgr?
Een deel van m'n irl vrienden hoort het ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, in het echte leven heb ik vrienden en lieve, bezorgde en aardoge mensen zat, maar die val ik er ook niet mee lastig... Irl is het alleen nog maar irritanter
Dat wel, in overvloede, maar ik denk gewoon niet dat jullie er allemaal op zitten te wachtenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar ik klaag ook vaak zat op KSC, dat gaat hier toch prima?
Luisterende oren en begrip zat
Waarom wil je d'r dan weghebben?quote:
Als je écht moe was, zou je hier niet meer zijn, lijkt mequote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
Pgr heeft wel gelijk. Ik was een uur terug al aan het zeuren dat ik moe ben
Dat kan ik ook uren volhoudenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
Pgr heeft wel gelijk. Ik was een uur terug al aan het zeuren dat ik moe ben
Je kent me duidelijk nog nietquote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als je écht moe was, zou je hier niet meer zijn, lijkt me
Ahj, gezelligheid boven het schreeuwende, verstandige stemmetje in je hoofd die je er voordurend aan herinnerd dat je morgen vroeg op moet?quote:
Dat is punt 1quote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahj, gezelligheid boven het schreeuwende, verstandige stemmetje in je hoofd die je er voordurend aan herinnerd dat je morgen vroeg op moet?
Lees het vorige topique maar even na, op het einde, ik doe ook niks anders dan wakker liggen en piekeren, heb al twee weken geen oog dichtgedaan voor 2 uur, zo ongeveer.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is punt 1
Bovendien afleiding van piekeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |