Neejohquote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
I know
Kom hier soms
Maar jullie zijn wel een vaste kliek zeg, moeilijk om in te komen!![]()
Wat ben je ook een schatjequote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik attendeerde haar hier ook op vanwege de TT
Ik wacht hier op het Amsterdamse terrasquote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik attendeerde haar hier ook op vanwege de TT
Ik wil niet zielig lopen doen ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]!
Zijn we zo veranderd dan?
Iedereen is hier van harte welkom hoor
Ik lig nu in mijn Utrechtse bedquote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wacht hier op het Amsterdamse terras
Ik denk het wel, maar geeft nietquote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik onthoud users meestal aan hun UI, en die kan ik nu niet zien, dus misschien heb ik je wel eerder gezien, maar ik weet het niet meer
Hmmmquote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil niet zielig lopen doen ofzo
Maar er waren de laatste keer dat ik hier was heel weinig mensen die op me reageerden
Laaatste paar weken was Yuki hier vakerquote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik onthoud users meestal aan hun UI, en die kan ik nu niet zien, dus misschien heb ik je wel eerder gezien, maar ik weet het niet meer
Holadio!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar geeft niet
Hoi!
Eenschquote:
En ik weer wat minder, dus kan kloppenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laaatste paar weken was Yuki hier vaker
Jij welquote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... Was het toen niet gewoon heel druk? Meen me te herinneren dat ik weleens eerder op je greageerd heb enzo hoor
...
In drukke tijden lijkt dat inderdaad wel vaker zoquote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil niet zielig lopen doen ofzo
Maar er waren de laatste keer dat ik hier was heel weinig mensen die op me reageerden
Ook dodelijk moe, en achja, bepaalde dingen gana weer eens wat minder, maar ik mag niet klagenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben moe
Had eigenlijk al een uur moeten slapen
En u?
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
En hoe was het met de fluittoon?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |