SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
dat dacht ik ook, maar denk check het evenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die van hem denk ik![]()
hoe groot is crazy eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
ohja..
het bed uitGewoon opstaan !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
en dat in het kwadraatquote:Op donderdag 21 april 2011 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar denk check het even
geen idee, zowieso twee keer de helft
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:24 schreef Barretje80 het volgende:
ohja..
het bed uitDan moet je nog maar even blijven liggen... routine is erg belangrijk op de vroege morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
mweh.. BarMan is nog in Amsterdamquote:Op donderdag 21 april 2011 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar even blijven liggen... routine is erg belangrijk op de vroege morgen
JIj hebt al thee gekregen !quote:
Ik had liever een knuffel gehad danquote:Op donderdag 21 april 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIj hebt al thee gekregen !
hebberd!
* Crazy-M geeft Yuki ee ngrote knuffelquote:
routine...quote:Op donderdag 21 april 2011 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar even blijven liggen... routine is erg belangrijk op de vroege morgen
maar krijg ik last van mijn nek of niet?quote:
weet niet hoe groot jij bent,quote:Op donderdag 21 april 2011 07:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
routine...
ik moet nieuwe gaan aanleren
[..]
maar krijg ik last van mijn nek of niet?
Ah, dan moet je wel jah...quote:Op donderdag 21 april 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. BarMan is nog in Amsterdam
dus ik zal het zelf moeten doen...
*schopt*
tot straks!
Nou vooruit...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft Yuki ee ngrote knuffel
[ afbeelding ]
en natuurlijk ook voor de rest die er 1 wil
quote:
3 zelfs!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan moet je wel jah...
[me=MaleDuck] geeft Bar, die op het randje van het bed zit een zetje in de rug...
[/me]
[..]
Nou vooruit...
ik geef gewoon iedereen een knuffelquote:Op donderdag 21 april 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIj hebt al thee gekregen !
hebberd!
last van mijn nek dusquote:Op donderdag 21 april 2011 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet hoe groot jij bent,
ik ben rond de 1.80 volgens mijn ID kaart
Veel blijven oefenen, dat werkt het bestequote:Op donderdag 21 april 2011 07:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
routine...
ik moet nieuwe gaan aanleren
mja, id kaart is al 5 jaar oud, dus misschien nog wat gegroeid maar niet veelquote:
Ik 1.70!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet hoe groot jij bent,
ik ben rond de 1.80 volgens mijn ID kaart
ja maar jij bent een pinguinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |