ja precies die je in Breda de slt instuurt naar Den Bosch of Utrecht.(omdat dit iets korter duurt, vanwege een brakke overstap in rotterdam, 2 minuten om van 13 naar 12 te gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:44 schreef Ascendancy het volgende:
Dat is gewoon om je op kosten te jagen
Edit: Ik krijg in de reisplanner gewoon een benelux te zien die ook in breda stopt.
probleem=sltquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:54 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is je probleem dan? Je moest altijd al via Den Bosch naar Brede vanuit Utrecht. Dat de overstap vanuit Utrecht niet goed is is dan ook niet echt vreemd en gewoon te risicovol.
In mijn ervaring is deze overstap wel prima te halen overigens want in de andere richting heb ik 'm al 2x gemaakt.
En die fyra is toch altijd te laat![]()
Dan pak je de 800 en de 3600. Probleem opgelost.quote:
ehmquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan pak je de 800 en de 3600. Probleem opgelost.
Bewust of was dat in de categorie: Foutje, bedankt... ?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooi kodakmoment moet dat zijn. Ik heb er vandaag ook een paar gecreëerd: een paar keer een Spurtje bij Haren en een ICM pal voor de post, naast de brug zeg maar.
Door een storing bij Waterhuizen hadden we een koppel Spurtjes via Haren naar Groningen laten rijden. En die stonden dus toen verkeerdom, met het Indusistel aan de Groningse kant. En zo konden ze de wc's ook niet meer legen, dat kan maar aan één kant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bewust of was dat in de categorie: Foutje, bedankt... ?
En dan nog was het niet zo'n duur foutje. Een Spurtje gaat niet stuk als hij bij Haren rijdt.En die ICM wordt pas echt een probleem als hij de brug over gaat richting Leeuwarden.
Ach joh, WC's zijn overrated, vraag maar aan de NS...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Door een storing bij Waterhuizen hadden we een koppel Spurtjes via Haren naar Groningen laten rijden. En die stonden dus toen verkeerdom, met het Indusistel aan de Groningse kant. En zo konden ze de wc's ook niet meer legen, dat kan maar aan één kant.
quote:
Breda-Den Bosch is 36 minuten, dan mag je er al weer uit; is dat nou echt zo'n ramp? Ik zou allang blij zijn dat je niet een deel van je reis met een NS-bus hoeft te doen.quote:
nou vorige week tilburg-west den bosch gedaan en was niet fijn. Overigens ben ik niet alleen maar ook nog met mijn vriendin en een klein ventje die nogal eens moet. Bovendien wil best een keertje met de Fyraquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef ReisT het volgende:
[..]
Breda-Den Bosch is 36 minuten, dan mag je er al weer uit; is dat nou echt zo'n ramp? Ik zou allang blij zijn dat je niet een deel van je reis met een NS-bus hoeft te doen.
Dat ding is echt niet leuk. Keer hoogzomer de laatste trein Den haag-Dordrecht genomen. Dan zit je dus meer dan een uur in die trein. Was buiten nog een lekkere 26 graden, maar binnen zat de airco vol op me te blazenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef ReisT het volgende:
[..]
Breda-Den Bosch is 36 minuten, dan mag je er al weer uit; is dat nou echt zo'n ramp? Ik zou allang blij zijn dat je niet een deel van je reis met een NS-bus hoeft te doen.
Ja ter compensatie omdat nieuwe studenten, die hier dus niks aan hebben, straks niet meer een gratis OV-chipkaart krijgen maar daar eenmalig ¤7,50 voor moeten betalenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:10 schreef Temlin het volgende:
OV is vandaag ineens wel geldigIs dat veranderd.
quote:Gilles schreef:
(...) Heb inmiddels begrepen dat de trdl van Geldermalsen een goederentrein richting Betuweroute had afgeseind en vervolgens handmatig de rijweg instelde maar even vergat dat er nog een SLT voor zat... En dan krijg je dus dit soort verschijnselen![]()
Ik heb al horen waaien dat ze vanaf begin mei in dienst zouden komen op P treinen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:25 schreef James1988 het volgende:
Sluitseinen![]()
![]()
Nee even serieus... leuke fotoBetekent dit dat de HLE18 op korte termijn in dienst gaat komen, en dat alle gebreken dus zijn opgelost?
Wow, dat is echt supervet!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:15 schreef James1988 het volgende:
Het is een feestdag (goede vrijdag).
Wie van jullie wist dat er onder Londen een smalspoorlijntje ligt, in het verleden gebruikt door de posterijen? Inmiddels is het geheel verlaten (want verlieslatend) maar een paar mensen zijn op verkenningsreis gegaan, en ze hebben een fotoverslag gemaakt.
Het spoorboekje maakt ook fouten. Daarnaast suggereert HST een hoge snelheid en die heeft de fyra voor Nederlandse begrippen niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Zie tabel 9 van het Spoorboekje. FYRA staat aangeven als HST.
Ook aan de definitie van wikipedia schaart de fyra niet onder HST. Kortom, NS weet niet eens wat voor treinen het zelf rijdtquote:Een hogesnelheidstrein, afgekort hst, is een trein die geschikt is voor dienstsnelheden van 200 km/h en hoger, tot maximaal 360 km/h
wauw alle foto's bekeken, ziet er heel mooi uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:15 schreef James1988 het volgende:
Wie van jullie wist dat er onder Londen een smalspoorlijntje ligt, in het verleden gebruikt door de posterijen? Inmiddels is het geheel verlaten (want verlieslatend) maar een paar mensen zijn op verkenningsreis gegaan, en ze hebben een fotoverslag gemaakt.
Ja, je weet wel, dat hele dikke boek wat je vroeger kon kopen. Uit de tijd dat de NS nog gewoon treinen liet rijden en een abonnement en voordeelurenkaart nog voor alle spoorlijnen geldig waren. Uit de tijd van de Tienertoer, werkende doorloopkoppen en getrokken treinen tussen Zandvoort en Maastricht.quote:
Ja, ik kan mijn fiets ook als als HSF beplakken, met allerlei flitsende namen enzo. Dat betekent niet dat het ook daadwerkelijk zo ís.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Zie tabel 9 van het Spoorboekje. FYRA staat aangeven als HST.
De Pimpel?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
De intercity Berlijn is dus een hogesnelheidstrein volgens die begrippen.
Zoiets is erg leuk om te lezenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:15 schreef James1988 het volgende:
Cool, dat wist ik niet. Daar zit ik eind volgende week weer in.quote:
Hoe kom je vanuit Utrecht in Nijmegen via Geldermalsen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
De SLeTjes die gisteren Utrecht - Nijmegen via de Betuweroute probeerden te doen hebben aan het incident niets overgehouden en waren vandaag dan ook gewoon weer in dienst
Utrecht - Geldermalsen - Betuweroute - Nijmegenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoe kom je vanuit Utrecht in Nijmegen via Geldermalsen?
Natuurlijk hebben ze daar niets aan overgehouden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
De SLeTjes die gisteren Utrecht - Nijmegen via de Betuweroute probeerden te doen hebben aan het incident niets overgehouden en waren vandaag dan ook gewoon weer in dienst
Onkruid vergaat immers niet, bedoel je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze daar niets aan overgehouden.
Nee, de sluizen zijn er juist op ontworpen om te voorkomen dat een 1500V-trein onder 25kV komt te staan. En dat systeem is geloof ik uitentreuren getest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Onkruid vergaat immers niet, bedoel je?
Kassa!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef bork het volgende:
Woepie met meer dan een uur vertraging aangekomen op Mechelen. We hadden ook nog eens een OBB-sauna coupe, heerlijk!
Betalen ze nog iets voor dit materiaal of krijgen ze er geld voor anders snap ik het niet meer.
quote:
quote:Uitval van Fyra
Het komt helaas wel eens voor dat Fyra uitvalt of dat een NS-trein vertraging heeft waardoor u de aansluiting op uw Fyra mist. In zon geval kunt u bij de Trainmanagers van Fyra of een Ticket en Servicemedewerker een Fyra Toeslagsticker krijgen om uw toeslag opnieuw of langer geldig te maken.
De Fyra Toeslagsticker geeft u eenmalig het recht om de Fyra-toeslag enkele reis nogmaals voor
een volgende Fyra-reis te gebruiken. De sticker is alleen geldig in combinatie met een geldig vervoerbewijs voor het Fyra-traject. De sticker is geldig in de klasse die op het vervoerbewijs staat aangegeven.
Heeft u een Fyra Toeslag Maandabonnement of Fyra Maandtrajectabonnement, dan maakt de sticker het abonnement een dag langer geldig.
Oh, dus ze kunnen het wel? Dat testen voordat iets in gebruik gaatquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, de sluizen zijn er juist op ontworpen om te voorkomen dat een 1500V-trein onder 25kV komt te staan. En dat systeem is geloof ik uitentreuren getest.
Hoe dan precies?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, de sluizen zijn er juist op ontworpen om te voorkomen dat een 1500V-trein onder 25kV komt te staan. En dat systeem is geloof ik uitentreuren getest.
Als een trein met pantograaf op de sluis in rijdt, maakt hij kortsluiting. Die kortsluiting wordt gedetecteerd en voordat de trein de 25kV in rijdt, is de spanning daar al afgeschakeld. Ook de 1500V wordt volgens mij in zo'n geval uitgeschakeld.quote:
Eindeloos veel. Ze worden er toch meteen weer vanaf gerukt door eoa overijverig kutwijf "omdat daar heel veel mee gefraudeerd wordt". Heb ik gehoordquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef Peter het volgende:
Hoeveel stickers passen er op een maandabbo?
Je weet hopelijk dat je de airco in zo'n coupé zelf even aan moet zettenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef bork het volgende:
Woepie met meer dan een uur vertraging aangekomen op Mechelen. We hadden ook nog eens een OBB-sauna coupe, heerlijk!
Betalen ze nog iets voor dit materiaal of krijgen ze er geld voor anders snap ik het niet meer.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je weet hopelijk dat je de airco in zo'n coupé zelf even aan moet zetten?
D'r is toch een VIRM met camera's?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Ireyon het volgende:
Er is geen cameratoezicht in treinen dus fap d'r maar flink op los
Waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus zit die gek ook al hier. Moet je mij hebben of zo?
Van Schenkstroopquote:
Reis met Arriva, dan zit je gebakkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Hallo treinliefhebbers!
Ik zit met een nieuwsgierig vraagje en hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen hierover. Hoeveel cameratoezicht er zit in treinen en waar dan precies. En wat kunnen de heren/dames voyeurs allemaal zien en wat niet?
Mja, ook weer zo. Laat ook maarquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:25 schreef Anne het volgende:
Tja, toeval misschien. Hij stelt in ieder geval gewoon een normale vraag.
Dat is me bij SLT nog nooit opgevallen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
Als er op de deur een pictogram van ene camera staat dan is dat voldoende
Zijn ze wel mee bezig: http://www.flickr.com/photos/46425670@N08/5591757457/quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is me bij SLT nog nooit opgevallen...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus zit die gek ook al hier. Moet je mij hebben of zo?
quote:
vraag blijft , waarom wil je dit zo graag weten?quote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef Schenkstroop het volgende:
SLT, GTW, VIRMN ?
(ik ga even zoeken, bedankt)
KJRELS LOEFRHAS UOFS IORJE Q;P,CD HRTBVGF SAB HVBS KJSRFV BHVFR AKSD.quote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef Schenkstroop het volgende:
SLT, GTW, VIRMN ?
(ik ga even zoeken, bedankt)
quote:Op zondag 24 april 2011 17:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
KJRELS LOEFRHAS UOFS IORJE Q;P,CD HRTBVGF SAB HVBS KJSRFV BHVFR AKSD.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 08:31 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
3x Class66 door Roosendaal
[ afbeelding ]
DDAR en Varkensneus te Roosendaal
[ afbeelding ]
Plan V te Roosendaal
De volgende foto's zijn te Brussel Zuid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb me vorige week nog zitten verbazen over hoe slecht de AM96-motorstellen wel zijn ingedeeld. 3 bakken, waarvan een HELE bak eerste klas. Waar dus nooit iemand in zitquote:Op zondag 24 april 2011 18:57 schreef Ascendancy het volgende:
Wat zijn belgische treinen toch afzichtelijk.
De locs met die puntneus zijn nog wel lollig: die zijn zo ontworpen om de drukgolf zo klein mogelijk te maken. Qua treinstellen is het janken. (Oh, en qua moderne e-locs ook.)quote:Op zondag 24 april 2011 18:57 schreef Ascendancy het volgende:
Wat zijn belgische treinen toch afzichtelijk.
In Schotland. Tegenover Inverness.quote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef greavy het volgende:
Ik las "op een grote IC-lijn als Luik - Namen - Lille - Madness"
Ging ik zoeken waar Madness ligt![]()
![]()
Je bedoeld de 11/12/21/27??quote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
De locs met die puntneus zijn nog wel lollig: die zijn zo ontworpen om de drukgolf zo klein mogelijk te maken.
Dan heeft die IC wel een afstandje af te leggen. Gelukkig dat ik later las dat er naar Lille een . (punt) kwam.quote:
Heb het laatst gezien ja, maar overdag is het eigenlijk wel genoeg. Meer dan zelfs.quote:Op zondag 24 april 2011 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb me vorige week nog zitten verbazen over hoe slecht de AM96-motorstellen wel zijn ingedeeld. 3 bakken, waarvan een HELE bak eerste klas. Waar dus nooit iemand in zit![]()
En dan gaan ze ook nog met een enkel setje rijden, één keer per uur, op een grote IC-lijn als Luik - Namen - Lille. Madness eigenlijk.
Ja, die vergeet ik altijd. Mede doordat die er net iets anders uitzien dan de 11/12/21/27, en de techniek is volgens mij ook andersquote:
Bij ons rijdt er op een vergelijkbare lijn ieder kwartier 8 of 10 bakken dubbeldeksquote:Op zondag 24 april 2011 20:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Heb het laatst gezien ja, maar overdag is het eigenlijk wel genoeg. Meer dan zelfs.
Dat is onzin. Die treinen rijden ieder kwartier tussen de steden Utrecht, Amsterdam, Den haag en Rotterdam.quote:Op zondag 24 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij ons rijdt er op een vergelijkbare lijn ieder kwartier 8 of 10 bakken dubbeldeksBlijkbaar wordt er hier toch op een heel andere manier gebruik gemaakt van zo'n transportsysteem dan in Begië.
Amersfoort, Apeldoorn, Deventer, Alkmaar, Ede, Arnhem, Nijmegen, s-Hertogenbosch, Eindhoven, Dordrecht, Leiden, anders nog iets?quote:Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is onzin. Die treinen rijden ieder kwartier tussen de steden Utrecht, Amsterdam, Den haag en Rotterdam.
De enige steden in Belgie die daar echt mee te vergelijken zijn, zijn Antwerpen en Brussel.
Gouda, natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Amersfoort, Apeldoorn, Deventer, Alkmaar, Ede, Arnhem, Nijmegen, s-Hertogenbosch, Eindhoven, Dordrecht, Leiden, anders nog iets?
Vast niet, omdat ie vaker stoptquote:Op zondag 24 april 2011 22:52 schreef greavy het volgende:
Jaja. Daar zal Socios wel inzitten omdat het minder overstappen is...
Er is zelfs 1 late rit die door naar Vlissingen gaat volgens mij.
Gent mee eens, luik is eerder vergelijkbaar met Breda.quote:Op zondag 24 april 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
En aan de andere kant is Luik ook best groot hoor. En Gent. En Charleroi. En Namen.
Ben je er weleens geweest?quote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gent mee eens, luik is eerder vergelijkbaar met Breda.
Omdat ie precies alle net-niet-ECHT-grote steden verbindt? Misschien. Waarom rijden we de 3600 in Nederland dan met 10 bakken ICRm of 6 bakken VIRM per HALF uur en is in België 3 bakken enkeldeks per HEEL uur blijkbaar genoeg? Dat is dan toch omdat het spoor in België gewoon totaal niet aantrekkelijk is?quote:Punt is, alle IC's die je noemt houden verband met zeer relevante steden, waar jou IC dat niet doet. Die is eerder vergelijkbaar met de 3600.
No way dat die ICRm stammen in de 3600 (Roosendaal-Zwolle) 10 bakken zijn, volgens mij ook maar 7 ofzo... In ieder geval veels te weinig in de spits tussen Deventer en Zwollequote:Op zondag 24 april 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Omdat ie precies alle net-niet-ECHT-grote steden verbindt? Misschien. Waarom rijden we de 3600 in Nederland dan met 10 bakken ICRm of 6 bakken VIRM per HALF uur en is in België 3 bakken enkeldeks per HEEL uur blijkbaar genoeg?
7 bakken ICRm, niet liegen. En de 3600 werd toch ook wel eens met een ICM III gereden?quote:Op zondag 24 april 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je er weleens geweest?
[..]
Omdat ie precies alle net-niet-ECHT-grote steden verbindt? Misschien. Waarom rijden we de 3600 in Nederland dan met 10 bakken ICRm of 6 bakken VIRM per HALF uur en is in België 3 bakken enkeldeks per HEEL uur blijkbaar genoeg? Dat is dan toch omdat het spoor in België gewoon totaal niet aantrekkelijk is?
Okee daar zijn we het eens dus
Ja, dat kunnen we wel concluderen idd.quote:Op zondag 24 april 2011 23:37 schreef Ascendancy het volgende:
De mobiliteit is daar gewoon heel anders.
Waarom, zelfde aantal inwoners ongeveer en ook Breda vervult een sterke regionale functie.quote:Op zondag 24 april 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen we wel concluderen idd.
Maar je moet niet zeggen dat Luik vergelijkbaar is met Breda want dat is echt een beetje scheef
Ze liggen allebei onder de Grote Riolen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
De regionale functie van Luik gaat wel IETS verder dan die van Breda hoor. Zowel stuwend als verzorgend. Luik is praktisch de hoofdstad van Wallonië. Breda heeft altijd nog plenty steden om zich heen, die de invloed van Breda toch wel beperken tot ongeveer de westbrabantse zeeklei, waar niet echt achterlijk veel mensen wonen
quote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gent mee eens, luik is eerder vergelijkbaar met Breda.
Daar kan Breda niet tegenop.quote:Het hele stedelijke gebied van Luik (met voorsteden als Seraing, Saint-Nicolas, Ans, Herstal en Flémalle) telt ongeveer 600.000 inwoners.
Zou kunnen, maar in België is de bevolkingsverdeling anders volgens mij: een paar grote agglomeraties en daar buiten veel kleinere steden. Zo wonen er volgens een lijst op wikipedia maar weinig mensen in Brussel, maar staan Schaarbeek en Anderlecht als aparte steden... Terwijl ik die eigenlijk bij Brussel zou rekenen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:25 schreef Ascendancy het volgende:
Je hebt gelijk, de inschatting was misschien niet helemaal juist, Maar kleiner dan Utrecht is het zeker. Misschien is Eindhoven een betere kandidaat
Liège Guillemins, van Calatrava!quote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef Sounddragon het volgende:
Er komen nu nog 16 sluitseintjes ?![]()
Mooi dak op dat station trouwens
quote:Brandje in internationale trein bij Diemen
door Ward Wijndelts
Binnenland
Update 11:30: De internationale trein 242 uit Bentheim had kortsluiting, door een lekkage van het toilet. Er was grote rookontwikkeling bij de schakelkast, maar slechts een klein brandje dat door passagiers geblust kon worden.
In een trein bij station Docter Van Gemertplein in Diemen is brand uitgebroken, meldt Prorail. Het gaat om een zogenoemde TIS 2.4-melding. De kenmerken van een dergelijke melding zijn: Brand groot of van onbekende omvang in: station of tunnel, trein verblijvende op station of in tunnel, treinstilstand in tunnel, zonder spraak-verbinding met het treinpersoneel. Volgens AT5 zou het gaan om een brand in een of twee treinstellen. De zender meldt dat de brandweer met groot materieel is uitgerukt.
Volgens @Brandweerforum zou het gaan om internationale trein 242.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
Is dat station van luik zo druk dat het zo'n station nodig heeft, want het is echt belachelijk duur geweest.Je ziet toch op de foto's hoe druk 't isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jawelquote:Op maandag 25 april 2011 13:11 schreef Ascendancy het volgende:
Ja, er loopt dus eigenlijk gewoon geen kut. Maar ze laten daar toch geen treintjes rijden en dure stations bouwen, gewoon omdat het kan en de staatsschuld nog best wat hoger mag? Toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |