Inderdaad. Ik dacht eerst dat die foto een render was.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat Rotterdam CS wordt straks ook wel mooi als het klaar is volgens mij. Door die hoge perronoverkapping lijkt het wel mooi ruim.
Met eigen funderingquote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben benieuwd naar die über mega maxi turbo kraan die ze daar gaan bouwen
Dat heeft iedere vaste torenkraanquote:
Jah maar niet zo groot als die van Rotterdam.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft iedere vaste torenkraan![]()
Maar deze schijnt dus wel Hors Catégorie te wordenmet 70 heipalen en zo
Over die heb ik het idiootquote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jah maar niet zo groot als die van Rotterdam.
Jah dat weet, ik maar die fundering is heel groot.quote:
Ja ik wou al gaan krijsen over die ene die een verkeerde foto posttequote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik stel een nieuwe regel voor voor in dit topic: alleen foto's met sluitseinen plaatsen.
quote:Luccus schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:14:
Curieus incident: op de Betuweroute bij Meteren staan ergens twee SLT's als gevolg van een niet zo slimme treindienstleider en een eveneens niet zo slimme machinist. Spul staat er inclusief reizigers al even; inmiddels zijn wel twee afsleeploccen (bijna) ter plekke.
Inderdaad ja, hoe kan dat??quote:Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat het spul niet gefrituurd is
je meent hetquote:
Mwoa.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:58 schreef James1988 het volgende:
Alles beter dan je koppeltje SLT laten frituren door 25 kV.
Ik denk dat de machinist echt het bordje 'pas op, andere bovenleidingspanning, doe er wat mee!' gezien heeft, en toen in een instinctieve reactie de stroomafnemers naar beneden heeft gegooid om z'n trein heel te houden?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je meent het![]()
Maar hoe kan die boel onder 25 kV intact gebleven zijn?
Ofwel, daar is wat stuk.quote:seb schreef:
Vandaag heeft ook de NS geprobeerd gebruik te maken van de Betuweroute. Ik zag rond 18.00 uur vanavond tien bakken SLT vol met reizigers voor de rooie staat bij Meteren aansluiting, blijkbaar was hij verkeerd gestuurd na Geldermalsen en is met de beugels op door de spanningsluis gereden (dus kortsluiting) en gestopt voor het rode sein dat toegang geeft tot de Betuweroute. Afgezien dat dit de kortse route is van Utrecht naar Nijmegen blijkt het toch niet te werken zo.
Helaas voor de reizigers duurde het allemaal weer erg lang. Rond 20.00 uur zijn ze uit de trein geholpen en rond 21.00 uur zijn de stellen door een duo DBS 6500 teruggesleept richting Geldermalsen.
Ik denk dat er vanavond iemand niet helemaal heeft op zitten letten...
ICM omhalen via spoor 40?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooi kodakmoment moet dat zijn. Ik heb er vandaag ook een paar gecreëerd: een paar keer een Spurtje bij Haren en een ICM pal voor de post, naast de brug zeg maar.
Meer meerquote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef Bitlord het volgende:
Lolz, de trein van Tirana naar Dürres, zoals ik deze afgelopen week aantrof. Meer foto's binnenkort.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, als de tractie onderbroken is geweest dan zou het misschien best nog wel eens mee kunnen vallen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef James1988 het volgende:
OpeensHadIkHet:
[..]
Ofwel, daar is wat stuk.
En dan klagen wij over 4 baks sletjesquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat het in Irak. Het is maar one step beyond eigenlijk
Zoiets. Denk ik. Al ken ik de term omhalen niet. Maar 15 bakken ICM past iig niet op spoor 7.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
zo, wat een luxe
[..]
ICM omhalen via spoor 40?
Bron: treinreiziger.nlquote:Zo kunnen reizigers Rotterdam - Eindhoven gebruik maken van de Fyra en zijn daardoor 5 tot 10 minuten onderweg.
Nope, met beugels op door de sluis is alles uitschakelen, zodat je trein dus niet gefrituurd wordt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef James1988 het volgende:
OpeensHadIkHet:
[..]
Ofwel, daar is wat stuk.
Oh ja, wij noemen dat omlopen. En er kunnen 14 bakken op 7.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
spoor 7 is geschikt voor 12 bakken ja
Omhalen is rangeren waarbij een stel of loc aan de ene zijde er af gehaald wordt en er aan de andere zijde weer aangeplakt wordt
Ja dat doet 't, ja 't rijdt de hele maand april nog toeslagvrij en dat laatste weet ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:14 schreef bork het volgende:
Vraagje, Fyra rijdt tijdens de werkzaamheden dit weekend bij Lage Zwaluwe toch gewoon Breda-Rotterdam? en toeslagvrij of word ik gek?
Thx!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja dat doet 't, ja 't rijdt de hele maand april nog toeslagvrij en dat laatste weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |