Des te meer reden om er naar toe te gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die ligt niet in de buurt van Den Haag
Mja, je struikelt er in het voorjaar over de toeristenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Des te meer reden om er naar toe te gaan.
Tram 9 vol met Keukenhof-toeristen laden, deuren vergrendelen, en op een dieplader naast de Keukenhof dumpen. Win-win-situatie.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die ligt niet in de buurt van Den Haag
Ik stel eerder voor om met pasen de ikea vol te laten lopen en er daarna een koepel van 10 centimeter dik lood overheen te leggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Tram 9 vol met Keukenhof-toeristen laden, deuren vergrendelen, en op een dieplader naast de Keukenhof dumpen. Win-win-situatie.
Ook goed. Als het maar niet met de IKEA in Groningen gebeurt, daar wil ik nog af en toe wel eens heen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik stel eerder voor om met pasen de ikea vol te laten lopen en er daarna een koepel van 10 centimeter dik lood overheen te leggen.
Als het maar niet met pasen is.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ook goed. Als het maar niet met de IKEA in Groningen gebeurt, daar wil ik nog af en toe wel eens heen.
Nee hoor, ik ga meestal doordeweeks. De kleine houdt van Zweedse gehaktballetjes.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als het maar niet met pasen is.
Oh ehmm. Niet mijn probleemquote:Op donderdag 21 april 2011 15:31 schreef Ascendancy het volgende:
Maar nog even flash, hoe wil je al die paashazen, die met dit zonnige weer zondag en maandag naar het strand willen in Den haag vanaf HS gaan verwerken? De auto is ook geen optie, want tokkie Nederland staat ook in de rij om de ikea Delft te bereiken.
Kan kloppen, dat is een van de nieuwe locs. Die gaan niet rood worden, maar wel van een Fyra-sticker voorzien worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef Yreal het volgende:
Staat hier op schiphol een witte trax voor een fyra
Best mooi? Dat ding is binnen een paar weken smerig.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal wit verder? Dat kan er best mooi uitzien denk ik. Al snel beter dan dat gifgroen....
Nou ja, die rijtuigen blijven toch ook best mooi schoon? sws kan je ze natuurlijk iedere week ff door de wasstraat gooien of zoquote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Best mooi? Dat ding is binnen een paar weken smerig.
Dat Rotterdam CS wordt straks ook wel mooi als het klaar is volgens mij. Door die hoge perronoverkapping lijkt het wel mooi ruim.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:22 schreef ReisT het volgende:
Hier zomaar nog wat plaatjes:
[ afbeelding ]
Sluitseintjes in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |