Kassa!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef bork het volgende:
Woepie met meer dan een uur vertraging aangekomen op Mechelen. We hadden ook nog eens een OBB-sauna coupe, heerlijk!
Betalen ze nog iets voor dit materiaal of krijgen ze er geld voor anders snap ik het niet meer.
quote:
quote:Uitval van Fyra
Het komt helaas wel eens voor dat Fyra uitvalt of dat een NS-trein vertraging heeft waardoor u de aansluiting op uw Fyra mist. In zon geval kunt u bij de Trainmanagers van Fyra of een Ticket en Servicemedewerker een Fyra Toeslagsticker krijgen om uw toeslag opnieuw of langer geldig te maken.
De Fyra Toeslagsticker geeft u eenmalig het recht om de Fyra-toeslag enkele reis nogmaals voor
een volgende Fyra-reis te gebruiken. De sticker is alleen geldig in combinatie met een geldig vervoerbewijs voor het Fyra-traject. De sticker is geldig in de klasse die op het vervoerbewijs staat aangegeven.
Heeft u een Fyra Toeslag Maandabonnement of Fyra Maandtrajectabonnement, dan maakt de sticker het abonnement een dag langer geldig.
Oh, dus ze kunnen het wel? Dat testen voordat iets in gebruik gaatquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, de sluizen zijn er juist op ontworpen om te voorkomen dat een 1500V-trein onder 25kV komt te staan. En dat systeem is geloof ik uitentreuren getest.
Hoe dan precies?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, de sluizen zijn er juist op ontworpen om te voorkomen dat een 1500V-trein onder 25kV komt te staan. En dat systeem is geloof ik uitentreuren getest.
Als een trein met pantograaf op de sluis in rijdt, maakt hij kortsluiting. Die kortsluiting wordt gedetecteerd en voordat de trein de 25kV in rijdt, is de spanning daar al afgeschakeld. Ook de 1500V wordt volgens mij in zo'n geval uitgeschakeld.quote:
Eindeloos veel. Ze worden er toch meteen weer vanaf gerukt door eoa overijverig kutwijf "omdat daar heel veel mee gefraudeerd wordt". Heb ik gehoordquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef Peter het volgende:
Hoeveel stickers passen er op een maandabbo?
Je weet hopelijk dat je de airco in zo'n coupé zelf even aan moet zettenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef bork het volgende:
Woepie met meer dan een uur vertraging aangekomen op Mechelen. We hadden ook nog eens een OBB-sauna coupe, heerlijk!
Betalen ze nog iets voor dit materiaal of krijgen ze er geld voor anders snap ik het niet meer.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je weet hopelijk dat je de airco in zo'n coupé zelf even aan moet zetten?
D'r is toch een VIRM met camera's?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Ireyon het volgende:
Er is geen cameratoezicht in treinen dus fap d'r maar flink op los
Waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus zit die gek ook al hier. Moet je mij hebben of zo?
Van Schenkstroopquote:
Reis met Arriva, dan zit je gebakkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Hallo treinliefhebbers!
Ik zit met een nieuwsgierig vraagje en hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen hierover. Hoeveel cameratoezicht er zit in treinen en waar dan precies. En wat kunnen de heren/dames voyeurs allemaal zien en wat niet?
Mja, ook weer zo. Laat ook maarquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:25 schreef Anne het volgende:
Tja, toeval misschien. Hij stelt in ieder geval gewoon een normale vraag.
Dat is me bij SLT nog nooit opgevallen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
Als er op de deur een pictogram van ene camera staat dan is dat voldoende
Zijn ze wel mee bezig: http://www.flickr.com/photos/46425670@N08/5591757457/quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is me bij SLT nog nooit opgevallen...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus zit die gek ook al hier. Moet je mij hebben of zo?
quote:
vraag blijft , waarom wil je dit zo graag weten?quote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef Schenkstroop het volgende:
SLT, GTW, VIRMN ?
(ik ga even zoeken, bedankt)
KJRELS LOEFRHAS UOFS IORJE Q;P,CD HRTBVGF SAB HVBS KJSRFV BHVFR AKSD.quote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef Schenkstroop het volgende:
SLT, GTW, VIRMN ?
(ik ga even zoeken, bedankt)
quote:Op zondag 24 april 2011 17:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
KJRELS LOEFRHAS UOFS IORJE Q;P,CD HRTBVGF SAB HVBS KJSRFV BHVFR AKSD.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 08:31 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
3x Class66 door Roosendaal
[ afbeelding ]
DDAR en Varkensneus te Roosendaal
[ afbeelding ]
Plan V te Roosendaal
De volgende foto's zijn te Brussel Zuid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb me vorige week nog zitten verbazen over hoe slecht de AM96-motorstellen wel zijn ingedeeld. 3 bakken, waarvan een HELE bak eerste klas. Waar dus nooit iemand in zitquote:Op zondag 24 april 2011 18:57 schreef Ascendancy het volgende:
Wat zijn belgische treinen toch afzichtelijk.
De locs met die puntneus zijn nog wel lollig: die zijn zo ontworpen om de drukgolf zo klein mogelijk te maken. Qua treinstellen is het janken. (Oh, en qua moderne e-locs ook.)quote:Op zondag 24 april 2011 18:57 schreef Ascendancy het volgende:
Wat zijn belgische treinen toch afzichtelijk.
In Schotland. Tegenover Inverness.quote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef greavy het volgende:
Ik las "op een grote IC-lijn als Luik - Namen - Lille - Madness"
Ging ik zoeken waar Madness ligt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |