I don't care, het is een slimme vastgoedmagnaat, zijn persoonlijke leven en overkomen zal me een zorg zijn, dat wil ik ook niet.quote:
Ben ik te lief voor.quote:
Wel een capabele stuk stront.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef 3-voud het volgende:
Lol.
De WCpot hier moest bijgewerkt worden en ik had een afspraak met een aannemer voor tussen 9 en 11 uur. Nu kreeg ik rond 9.05 maagkrampen. Sja.
Dus ik rap naar de WC met het idee dat die aannemer wel wat later kwam dan stipt 9.00 uur.
Meld ie zich op moment dat ik de volle lading wegwerk. Arme drommel.
Ik hoor hem hier nog klagen
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef 3-voud het volgende:
Lol.
De WCpot hier moest bijgewerkt worden en ik had een afspraak met een aannemer voor tussen 9 en 11 uur. Nu kreeg ik rond 9.05 maagkrampen. Sja.
Dus ik rap naar de WC met het idee dat die aannemer wel wat later kwam dan stipt 9.00 uur.
Dat heb ik ook nooit ontkend.quote:
Was serieus niet de bedoeling, maar nu achteraf is het wel lachenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongelooflijke eikel actie, geweldig.
Zo groot is mijn bedrijf nu ook weer niet helaas.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef GSbrder het volgende:
Tip; de volgende keer naar het andere toilet?
Hij voelt zich ook lullig, als de directeur van het bedrijf net voor jij komt even de pot vol schijt om je dan er aan te laten werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was serieus niet de bedoeling, maar nu achteraf is het wel lachen
Inderdaad, alsof het zo moest wezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij voelt zich ook lullig, als de directeur van het bedrijf net voor jij komt even de pot vol schijt om je dan er aan te laten werken.
Geweldig.
Ah, okay.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo groot is mijn bedrijf nu ook weer niet helaas.
Kijk je wel uit voor de ketenaansprakelijkheid?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef 3-voud het volgende:
Lol.
Ik bespeur dedain.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, okay.
Wel mooi, daar zijn ze per slot van rekening loodgieter voor geworden
Weet je wat zo sneu is? Met maagkramp gaat het altijd gepaard met zure lucht die zelfs de tegels van de muur laat springen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, okay.
Wel mooi, daar zijn ze per slot van rekening loodgieter voor geworden
Ik niet.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Weet je wat zo sneu is? Met maagkramp gaat het altijd gepaard met zure lucht die zelfs de tegels van de muur laat springen.
Ach. Elk jaar heb ik weer een klusje die nog erger stinkt: belastingaangiftequote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
Daar helpt over het algemeen geen Breeze/Ambi Pur tegen.
Been there, done that
Hm, overlapping?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik lees vanzelfsprekendheid.
Oh mijn got... Nederland zakd steets verder weg.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef GSbrder het volgende:
Facebook-updates met:
"Ik ben geslaagt!!!"
Beetje natte wind inderdaad...oppervlakkig geneuzel.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
Thomas vs Bert
Rampzalig slecht van beide heren.
I'd buy it.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef 3-voud het volgende:
Mooi setje?
http://www.koopjesconcurr(...)na_4d833eaa11b9d.jpg
Heb alleen geen ervaring met die aan-elkaar-modules. Schuift dat enorm als je erop zit?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I'd buy it.
Ik vind die sets geweldig.
Naar mijn weten niet, bovendien krijg je van die anti-schuif matten van (schuim-)rubber voor onder de kussens. Tenminste, dat is op mijn set zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb alleen geen ervaring met die aan-elkaar-modules. Schuift dat enorm als je erop zit?
Lijkt me niet prettig telkens tussen de kieren op de grond te flikkeren.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet, bovendien krijg je van die anti-schuif matten van (schuim-)rubber voor onder de kussens. Tenminste, dat is op mijn set zo.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/06_juni/17/opmerkelijk/scholieren_zijn_geslaagt_op_twitter.xmlquote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef GSbrder het volgende:
Facebook-updates met:
"Ik ben geslaagt!!!"
Zeker, een betere plek voor je asbak en je biertje bestaat er niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Maar eens bestellen lijkt me. Die extra brede armleuningen bevallen me wel. Zie ik niet vaak.
Kijk. Jij begrijpt meteen de bedoeling ervan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, een betere plek voor je asbak en je biertje bestaat er niet.
Ach men kan niet alles hebben, niks mis met alcohol onthouders.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk. Jij begrijpt meteen de bedoeling ervan.![]()
Alhoewel dat biertje dan in mijn geval een glas koel water is.
quote:
Bezuinigingen zijn belangrijker, en we hebben de grefo's hard nodig in deze.quote:
Jij volgt het nieuws ook gewoon echt niet, of wel?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bezuinigingen zijn belangrijker, en we hebben de grefo's hard nodig in deze.
Niet koopzondag nieuws, WSJ en FT staan wel aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij volgt het nieuws ook gewoon echt niet, of wel?
Dankzij de SGP hebben Zijlsra en Van Bijsterveldt een stapje terug moeten doen. Broedermoord?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet koopzondag nieuws, WSJ en FT staan wel aan.
Waarom broedermoord?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dankzij de SGP hebben Zijlsra en Van Bijsterveldt een stapje terug moeten doen. Broedermoord?
Omdat de VVD dikke maatjes leek te zijn met de mannenbroeders.quote:
Slechts op bepaalde gebieden, maar als de SGP A zegt hoeft de VVD nog niet A te zeggen, en vice versa.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat de VVD dikke maatjes leek te zijn met de mannenbroeders.
Probleem is dat dat nu wel gebeurt. De VVD doet moeite de SGP te paaien, terwijl de mannenbroeders de liberalen in de stront laten zakken.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Slechts op bepaalde gebieden, maar als de SGP A zegt hoeft de VVD nog niet A te zeggen, en vice versa.
Nee. Waar heb jij gezeten?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:38 schreef GSbrder het volgende:
In de stront laten zakken?
Ze hebben toch de langstudeerdersboete er doorheen gekregen?
In de UB.quote:
Ik zie dat niet zo extreem als jij het volgens mij ziet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat dat nu wel gebeurt. De VVD doet moeite de SGP te paaien, terwijl de mannenbroeders de liberalen in de stront laten zakken.
Ik vind het wel vermakelijk hoor, daar niet van.
Ja, het is uitgesteld. Daarmee is het oorspronkelijke voorstel gesneuveld. Slaat toch een best gat in de begroting. Hetzelfde geldt voor de bezuinigingen in het passend onderwijs.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de UB.
"Het met een jaar uitstellen van het verhoogde collegegeld voor studenten die meer dan een jaar langer over hun studie doen, was een voorstel van de SGP. Het kabinet is van die partij afhankelijk voor een meerderheid in de Eerste Kamer."
Ja, de VVD kan er weinig aan doen dat er teveel idioten op andere partijen gestemd hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, het is uitgesteld. Daarmee is het oorspronkelijke voorstel gesneuveld. Slaat toch een best gat in de begroting. Hetzelfde geldt voor de bezuinigingen in het passend onderwijs.
Ach, het is sowieso als dieptriest dat een partij als de VVD het bed deelt met de gekkies van de PVV en de mannenbroeders van de SGP.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo extreem als jij het volgens mij ziet.
Volgens de stemmingsuitslagen van de tweede kamer is er helemaal niet over gestemd.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de UB.
"Het met een jaar uitstellen van het verhoogde collegegeld voor studenten die meer dan een jaar langer over hun studie doen, was een voorstel van de SGP. Het kabinet is van die partij afhankelijk voor een meerderheid in de Eerste Kamer."
De SGP heeft hetzelfde gedrag vertoond als D66/GL bij de missie naar Kunduz.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, het is uitgesteld. Daarmee is het oorspronkelijke voorstel gesneuveld. Slaat toch een best gat in de begroting. Hetzelfde geldt voor de bezuinigingen in het passend onderwijs.
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is sowieso als dieptriest dat een partij als de VVD het bed deelt met de gekkies van de PVV en de mannenbroeders van de SGP.
En dan krijgt De Jager ook nog een extra tekort van 2 miljard voor zn kiezen. Hoezo 18 miljard?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, de VVD kan er weinig aan doen dat er teveel idioten op andere partijen gestemd hebben.
Dat gaat niet lukken nee, tenzij je ons fiscaal conservatieven even fors laat snijden in de taart.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan krijgt De Jager ook nog een extra tekort van 2 miljard voor zn kiezen. Hoezo 18 miljard?
Je snapt zelf ook wel dat dit het kabinet alles behalve goed uitkomt. Althans, dat hoop ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De SGP heeft hetzelfde gedrag vertoond als D66/GL bij de missie naar Kunduz.
Stukje ruilhandel en daarmee aan het electoraat tonen; kijk, wij hebben dit en dit weten aan te passen.
Kunnen ook de HRA door de pot spoelen. Dan halen we het ook wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken nee, tenzij je ons fiscaal conservatieven even fors laat snijden in de taart.
Maar da wilt ge ook nie.
De VVD heeft nog nooit beter financieel beleid gevoerd dan andere partijen, en toch blijf je maar in dat sprookje geloven. Wel schattig, die blinde aanbidding van de VVD. Misschien vind je de SGP daarom wel leuk, die geloven ook in hogere machten en dingen die er niet zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken nee, tenzij je ons fiscaal conservatieven even fors laat snijden in de taart.
Maar da wilt ge ook nie.
Dat dacht je.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kunnen ook de HRA door de pot spoelen. Dan halen we het ook wel.
Ik snap dat het ze slecht uitkomt.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat dit het kabinet alles behalve goed uitkomt. Althans, dat hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |