I don't care, het is een slimme vastgoedmagnaat, zijn persoonlijke leven en overkomen zal me een zorg zijn, dat wil ik ook niet.quote:
Ben ik te lief voor.quote:
Wel een capabele stuk stront.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef 3-voud het volgende:
Lol.
De WCpot hier moest bijgewerkt worden en ik had een afspraak met een aannemer voor tussen 9 en 11 uur. Nu kreeg ik rond 9.05 maagkrampen. Sja.
Dus ik rap naar de WC met het idee dat die aannemer wel wat later kwam dan stipt 9.00 uur.
Meld ie zich op moment dat ik de volle lading wegwerk. Arme drommel.
Ik hoor hem hier nog klagen
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef 3-voud het volgende:
Lol.
De WCpot hier moest bijgewerkt worden en ik had een afspraak met een aannemer voor tussen 9 en 11 uur. Nu kreeg ik rond 9.05 maagkrampen. Sja.
Dus ik rap naar de WC met het idee dat die aannemer wel wat later kwam dan stipt 9.00 uur.
Dat heb ik ook nooit ontkend.quote:
Was serieus niet de bedoeling, maar nu achteraf is het wel lachenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongelooflijke eikel actie, geweldig.
Zo groot is mijn bedrijf nu ook weer niet helaas.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef GSbrder het volgende:
Tip; de volgende keer naar het andere toilet?
Hij voelt zich ook lullig, als de directeur van het bedrijf net voor jij komt even de pot vol schijt om je dan er aan te laten werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was serieus niet de bedoeling, maar nu achteraf is het wel lachen
Inderdaad, alsof het zo moest wezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij voelt zich ook lullig, als de directeur van het bedrijf net voor jij komt even de pot vol schijt om je dan er aan te laten werken.
Geweldig.
Ah, okay.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo groot is mijn bedrijf nu ook weer niet helaas.
Kijk je wel uit voor de ketenaansprakelijkheid?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef 3-voud het volgende:
Lol.
Ik bespeur dedain.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, okay.
Wel mooi, daar zijn ze per slot van rekening loodgieter voor geworden
Weet je wat zo sneu is? Met maagkramp gaat het altijd gepaard met zure lucht die zelfs de tegels van de muur laat springen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, okay.
Wel mooi, daar zijn ze per slot van rekening loodgieter voor geworden
Ik niet.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Weet je wat zo sneu is? Met maagkramp gaat het altijd gepaard met zure lucht die zelfs de tegels van de muur laat springen.
Ach. Elk jaar heb ik weer een klusje die nog erger stinkt: belastingaangiftequote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
Daar helpt over het algemeen geen Breeze/Ambi Pur tegen.
Been there, done that
Hm, overlapping?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik lees vanzelfsprekendheid.
Oh mijn got... Nederland zakd steets verder weg.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef GSbrder het volgende:
Facebook-updates met:
"Ik ben geslaagt!!!"
Beetje natte wind inderdaad...oppervlakkig geneuzel.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
Thomas vs Bert
Rampzalig slecht van beide heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |