Gebruik je echt nog steeds die inferieure browser van Micro$oft?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
Hoelang je de pagina niet refresht, hoe meer moeite internetexplore heeft om de boel nog soepel te laten draaien.
Of'n aai over de bol van Lieberman of ome geert.quote:
Ja, ik ben te lui om mozilla te installeren. En zo slecht is explore ook weer niet, mozilla loopt om de haverklap vast bij mij. Wel vind ik windows 7 en vista om te kotsen.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Gebruik je echt nog steeds die inferieure browser van Micro$oft?
Dan sla ik terug. Vieze fascistenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of'n aai over de bol van Lieberman of ome geert.
Neem Chrome en je bent van al je browsersores af. Installeer Ubuntu ipv windows en je bent van al je computerproblemen af.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, ik ben te lui om mozilla te installeren. En zo slecht is explore ook weer niet, mozilla loopt om de haverklap vast bij mij. Wel vind ik windows 7 en vista om te kotsen.
XP professional sp3
Doe niet zo mal. Israel is een leuk land met een leuk bestuur en met leuke volgelingen, geen vuiltje aan de lucht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Dan moet ik helemaal gaan wennen aan al die nieuwe knopjes en weet ik wat al. Tenzij:quote:Op woensdag 20 april 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem Chrome en je bent van al je browsersores af. Installeer Ubuntu ipv windows en je bent van al je computerproblemen af.
Ja, ja en http://nl.openoffice.org/quote:Op woensdag 20 april 2011 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal gaan wennen aan al die nieuwe knopjes en weet ik wat af.
3 dingen
Ondersteunt Ubuntu alle randapparatuur zoals printers mob's en mp3's?
Herkent ie alle bestandsextensies
En hoe ziet het met het office pakket?
En Ubuntu is gratis te downloaden toch?quote:
Yep, *alles* is gratis als je Ubuntu draait.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En Ubuntu is gratis te downloaden toch?
Welke versie moet ik hebben? Tgaat om 4 jaar oude pc met 250 gb hd, 3 gb intern, amd dual 3800.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, *alles* is gratis als je Ubuntu draait.
Het wordt tijd ook onze overheid eens overstapt op Linux ipv van miljoenen uit te geven aan inferieure commerciële software. In Duitsland doen ze dat al, geloof ik.
Omdat je bij problemen met Windows afhankelijk bent van Microsoft, terwijl bij Linux die problemen worden opgelost door een ieder die het wil en kan.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke versie moet ik hebben? Tgaat om 4 jaar oude pc met 250 gb hd, 3 gb intern, amd dual 3800.
Waarom zou iets niet commercieel mogen zijn? Al ben ik het wel met je eens dat microsoft eens goed moet veranderen. Zo langzamerhand kun je niets meer zelf bepalen in Windows omdat dat ding dat al voor je doet. Bij alles vraagt ie om toestemming.
quote:Twee romans kunnen het leven van een veertienjarige boekenwurm veranderen: In de Ban van de Ring en Atlas Shrugged. Het ene boek is een kinderachtige fantasie die niet zelden een levenslange obsessie met zijn ongeloofwaardige helden verwekt, hetgeen leidt tot een emotioneel gefnuikte, sociaal kreupele volwassenheid, waarin men niet in staat is om te gaan met de echte wereld. Het andere boek heeft te maken met Orks.
Zegt waarschijnlijk nummer een wanker op Das Kapital.quote:
Ik las het ergens op Sargasso en eerlijk is eerlijk: vond het wel grappig.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt waarschijnlijk nummer een wanker op Das Kapital.
De eerste dag dat het dakje 's ochtends open kon.quote:
quote:
En veel leerzamer.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:16 schreef Voorschrift het volgende:
Studeren
Bedrijfsleven is veel interessanter en leuker, ook al kost 't meer tijd.
He lives!quote:
Nou, van mijn professoren moest ik altijd in de boeken zitten, van m'n werkgever mag ik Europa doorvliegen, en na werkuren kan je overal uitgaan. Je krijgt een shitload meer geld, je krijgt verantwoordelijkheden, je leert elke dag wat bij, niet meer zo'n "oh shit" stille leeromgeving waar er iemand constant naar je loert voor de klas.quote:
Och man, druk geweest afgelopen tijd.quote:
Moet ook gebeuren inderdaad, good to have you back.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Och man, druk geweest afgelopen tijd.
Eventjes uitblazen nu en weer verder.
Eens, maar ik rek mijn studietijd nog even, werken komt vanzelfquote:Op woensdag 20 april 2011 09:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, van mijn professoren moest ik altijd in de boeken zitten, van m'n werkgever mag ik Europa doorvliegen, en na werkuren kan je overal uitgaan. Je krijgt een shitload meer geld, je krijgt verantwoordelijkheden, je leert elke dag wat bij, niet meer zo'n "oh shit" stille leeromgeving waar er iemand constant naar je loert voor de klas.
Ik weet wel wat ik verkies als leuker.
Het is wel relaxed inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens, maar ik rek mijn studietijd nog even, werken komt vanzelf
Werken niet dan?quote:
In den beginne is de druk wat hoger.quote:
Ligt er aan wat je beroep is, maar ik kan het niet ontkennen dat het niet zo slecht is nee.quote:
Dat is inderdaad the major downside, hoewel het zelfs nog eerder is.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In den beginne is de druk wat hoger.
Je wordt wel geacht af en toe je neus te laten zien, ook om 09:00 's ochtends
Eerste paar maanden zijn inderdaad zwaar, maar als je eenmaal de draai te pakken hebt, dan is het smooth sailing.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In den beginne is de druk wat hoger.
Je wordt wel geacht af en toe je neus te laten zien, ook om 09:00 's ochtends
I don't care, het is een slimme vastgoedmagnaat, zijn persoonlijke leven en overkomen zal me een zorg zijn, dat wil ik ook niet.quote:
Ben ik te lief voor.quote:
Wel een capabele stuk stront.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef 3-voud het volgende:
Lol.
De WCpot hier moest bijgewerkt worden en ik had een afspraak met een aannemer voor tussen 9 en 11 uur. Nu kreeg ik rond 9.05 maagkrampen. Sja.
Dus ik rap naar de WC met het idee dat die aannemer wel wat later kwam dan stipt 9.00 uur.
Meld ie zich op moment dat ik de volle lading wegwerk. Arme drommel.
Ik hoor hem hier nog klagen
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef 3-voud het volgende:
Lol.
De WCpot hier moest bijgewerkt worden en ik had een afspraak met een aannemer voor tussen 9 en 11 uur. Nu kreeg ik rond 9.05 maagkrampen. Sja.
Dus ik rap naar de WC met het idee dat die aannemer wel wat later kwam dan stipt 9.00 uur.
Dat heb ik ook nooit ontkend.quote:
Was serieus niet de bedoeling, maar nu achteraf is het wel lachenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongelooflijke eikel actie, geweldig.
Zo groot is mijn bedrijf nu ook weer niet helaas.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef GSbrder het volgende:
Tip; de volgende keer naar het andere toilet?
Hij voelt zich ook lullig, als de directeur van het bedrijf net voor jij komt even de pot vol schijt om je dan er aan te laten werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was serieus niet de bedoeling, maar nu achteraf is het wel lachen
Inderdaad, alsof het zo moest wezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij voelt zich ook lullig, als de directeur van het bedrijf net voor jij komt even de pot vol schijt om je dan er aan te laten werken.
Geweldig.
Ah, okay.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo groot is mijn bedrijf nu ook weer niet helaas.
Kijk je wel uit voor de ketenaansprakelijkheid?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef 3-voud het volgende:
Lol.
Ik bespeur dedain.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, okay.
Wel mooi, daar zijn ze per slot van rekening loodgieter voor geworden
Weet je wat zo sneu is? Met maagkramp gaat het altijd gepaard met zure lucht die zelfs de tegels van de muur laat springen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, okay.
Wel mooi, daar zijn ze per slot van rekening loodgieter voor geworden
Ik niet.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Weet je wat zo sneu is? Met maagkramp gaat het altijd gepaard met zure lucht die zelfs de tegels van de muur laat springen.
Ach. Elk jaar heb ik weer een klusje die nog erger stinkt: belastingaangiftequote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
Daar helpt over het algemeen geen Breeze/Ambi Pur tegen.
Been there, done that
Hm, overlapping?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik lees vanzelfsprekendheid.
Oh mijn got... Nederland zakd steets verder weg.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef GSbrder het volgende:
Facebook-updates met:
"Ik ben geslaagt!!!"
Beetje natte wind inderdaad...oppervlakkig geneuzel.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
Thomas vs Bert
Rampzalig slecht van beide heren.
I'd buy it.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef 3-voud het volgende:
Mooi setje?
http://www.koopjesconcurr(...)na_4d833eaa11b9d.jpg
Heb alleen geen ervaring met die aan-elkaar-modules. Schuift dat enorm als je erop zit?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I'd buy it.
Ik vind die sets geweldig.
Naar mijn weten niet, bovendien krijg je van die anti-schuif matten van (schuim-)rubber voor onder de kussens. Tenminste, dat is op mijn set zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb alleen geen ervaring met die aan-elkaar-modules. Schuift dat enorm als je erop zit?
Lijkt me niet prettig telkens tussen de kieren op de grond te flikkeren.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet, bovendien krijg je van die anti-schuif matten van (schuim-)rubber voor onder de kussens. Tenminste, dat is op mijn set zo.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/06_juni/17/opmerkelijk/scholieren_zijn_geslaagt_op_twitter.xmlquote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef GSbrder het volgende:
Facebook-updates met:
"Ik ben geslaagt!!!"
Zeker, een betere plek voor je asbak en je biertje bestaat er niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Maar eens bestellen lijkt me. Die extra brede armleuningen bevallen me wel. Zie ik niet vaak.
Kijk. Jij begrijpt meteen de bedoeling ervan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, een betere plek voor je asbak en je biertje bestaat er niet.
Ach men kan niet alles hebben, niks mis met alcohol onthouders.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk. Jij begrijpt meteen de bedoeling ervan.![]()
Alhoewel dat biertje dan in mijn geval een glas koel water is.
quote:
Bezuinigingen zijn belangrijker, en we hebben de grefo's hard nodig in deze.quote:
Jij volgt het nieuws ook gewoon echt niet, of wel?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bezuinigingen zijn belangrijker, en we hebben de grefo's hard nodig in deze.
Niet koopzondag nieuws, WSJ en FT staan wel aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij volgt het nieuws ook gewoon echt niet, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |