I'd buy it.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef 3-voud het volgende:
Mooi setje?
http://www.koopjesconcurr(...)na_4d833eaa11b9d.jpg
Heb alleen geen ervaring met die aan-elkaar-modules. Schuift dat enorm als je erop zit?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I'd buy it.
Ik vind die sets geweldig.
Naar mijn weten niet, bovendien krijg je van die anti-schuif matten van (schuim-)rubber voor onder de kussens. Tenminste, dat is op mijn set zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb alleen geen ervaring met die aan-elkaar-modules. Schuift dat enorm als je erop zit?
Lijkt me niet prettig telkens tussen de kieren op de grond te flikkeren.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet, bovendien krijg je van die anti-schuif matten van (schuim-)rubber voor onder de kussens. Tenminste, dat is op mijn set zo.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/06_juni/17/opmerkelijk/scholieren_zijn_geslaagt_op_twitter.xmlquote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef GSbrder het volgende:
Facebook-updates met:
"Ik ben geslaagt!!!"
Zeker, een betere plek voor je asbak en je biertje bestaat er niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Maar eens bestellen lijkt me. Die extra brede armleuningen bevallen me wel. Zie ik niet vaak.
Kijk. Jij begrijpt meteen de bedoeling ervan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, een betere plek voor je asbak en je biertje bestaat er niet.
Ach men kan niet alles hebben, niks mis met alcohol onthouders.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk. Jij begrijpt meteen de bedoeling ervan.![]()
Alhoewel dat biertje dan in mijn geval een glas koel water is.
quote:
Bezuinigingen zijn belangrijker, en we hebben de grefo's hard nodig in deze.quote:
Jij volgt het nieuws ook gewoon echt niet, of wel?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bezuinigingen zijn belangrijker, en we hebben de grefo's hard nodig in deze.
Niet koopzondag nieuws, WSJ en FT staan wel aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij volgt het nieuws ook gewoon echt niet, of wel?
Dankzij de SGP hebben Zijlsra en Van Bijsterveldt een stapje terug moeten doen. Broedermoord?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet koopzondag nieuws, WSJ en FT staan wel aan.
Waarom broedermoord?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dankzij de SGP hebben Zijlsra en Van Bijsterveldt een stapje terug moeten doen. Broedermoord?
Omdat de VVD dikke maatjes leek te zijn met de mannenbroeders.quote:
Slechts op bepaalde gebieden, maar als de SGP A zegt hoeft de VVD nog niet A te zeggen, en vice versa.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat de VVD dikke maatjes leek te zijn met de mannenbroeders.
Probleem is dat dat nu wel gebeurt. De VVD doet moeite de SGP te paaien, terwijl de mannenbroeders de liberalen in de stront laten zakken.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Slechts op bepaalde gebieden, maar als de SGP A zegt hoeft de VVD nog niet A te zeggen, en vice versa.
Nee. Waar heb jij gezeten?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:38 schreef GSbrder het volgende:
In de stront laten zakken?
Ze hebben toch de langstudeerdersboete er doorheen gekregen?
In de UB.quote:
Ik zie dat niet zo extreem als jij het volgens mij ziet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat dat nu wel gebeurt. De VVD doet moeite de SGP te paaien, terwijl de mannenbroeders de liberalen in de stront laten zakken.
Ik vind het wel vermakelijk hoor, daar niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |