Oh mijn got... Nederland zakd steets verder weg.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef GSbrder het volgende:
Facebook-updates met:
"Ik ben geslaagt!!!"
Beetje natte wind inderdaad...oppervlakkig geneuzel.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
Thomas vs Bert
Rampzalig slecht van beide heren.
I'd buy it.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef 3-voud het volgende:
Mooi setje?
http://www.koopjesconcurr(...)na_4d833eaa11b9d.jpg
Heb alleen geen ervaring met die aan-elkaar-modules. Schuift dat enorm als je erop zit?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I'd buy it.
Ik vind die sets geweldig.
Naar mijn weten niet, bovendien krijg je van die anti-schuif matten van (schuim-)rubber voor onder de kussens. Tenminste, dat is op mijn set zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb alleen geen ervaring met die aan-elkaar-modules. Schuift dat enorm als je erop zit?
Lijkt me niet prettig telkens tussen de kieren op de grond te flikkeren.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet, bovendien krijg je van die anti-schuif matten van (schuim-)rubber voor onder de kussens. Tenminste, dat is op mijn set zo.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/06_juni/17/opmerkelijk/scholieren_zijn_geslaagt_op_twitter.xmlquote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef GSbrder het volgende:
Facebook-updates met:
"Ik ben geslaagt!!!"
Zeker, een betere plek voor je asbak en je biertje bestaat er niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Maar eens bestellen lijkt me. Die extra brede armleuningen bevallen me wel. Zie ik niet vaak.
Kijk. Jij begrijpt meteen de bedoeling ervan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, een betere plek voor je asbak en je biertje bestaat er niet.
Ach men kan niet alles hebben, niks mis met alcohol onthouders.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk. Jij begrijpt meteen de bedoeling ervan.![]()
Alhoewel dat biertje dan in mijn geval een glas koel water is.
quote:
Bezuinigingen zijn belangrijker, en we hebben de grefo's hard nodig in deze.quote:
Jij volgt het nieuws ook gewoon echt niet, of wel?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bezuinigingen zijn belangrijker, en we hebben de grefo's hard nodig in deze.
Niet koopzondag nieuws, WSJ en FT staan wel aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij volgt het nieuws ook gewoon echt niet, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |