quote:
En veel leerzamer.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:16 schreef Voorschrift het volgende:
Studeren
Bedrijfsleven is veel interessanter en leuker, ook al kost 't meer tijd.
He lives!quote:
Nou, van mijn professoren moest ik altijd in de boeken zitten, van m'n werkgever mag ik Europa doorvliegen, en na werkuren kan je overal uitgaan. Je krijgt een shitload meer geld, je krijgt verantwoordelijkheden, je leert elke dag wat bij, niet meer zo'n "oh shit" stille leeromgeving waar er iemand constant naar je loert voor de klas.quote:
Och man, druk geweest afgelopen tijd.quote:
Moet ook gebeuren inderdaad, good to have you back.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Och man, druk geweest afgelopen tijd.
Eventjes uitblazen nu en weer verder.
Eens, maar ik rek mijn studietijd nog even, werken komt vanzelfquote:Op woensdag 20 april 2011 09:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, van mijn professoren moest ik altijd in de boeken zitten, van m'n werkgever mag ik Europa doorvliegen, en na werkuren kan je overal uitgaan. Je krijgt een shitload meer geld, je krijgt verantwoordelijkheden, je leert elke dag wat bij, niet meer zo'n "oh shit" stille leeromgeving waar er iemand constant naar je loert voor de klas.
Ik weet wel wat ik verkies als leuker.
Het is wel relaxed inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens, maar ik rek mijn studietijd nog even, werken komt vanzelf
Werken niet dan?quote:
In den beginne is de druk wat hoger.quote:
Ligt er aan wat je beroep is, maar ik kan het niet ontkennen dat het niet zo slecht is nee.quote:
Dat is inderdaad the major downside, hoewel het zelfs nog eerder is.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In den beginne is de druk wat hoger.
Je wordt wel geacht af en toe je neus te laten zien, ook om 09:00 's ochtends
Eerste paar maanden zijn inderdaad zwaar, maar als je eenmaal de draai te pakken hebt, dan is het smooth sailing.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In den beginne is de druk wat hoger.
Je wordt wel geacht af en toe je neus te laten zien, ook om 09:00 's ochtends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |