abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95715023
Vorige topics:
Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 89
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 76
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 1
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 2

17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010: Leia, dochter van Orea
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: 'Ilse', dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
8 februari 2011: 'Puck', zoon van Dizzy-Miss-Lizzy
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)
pi_95715039
ow haha ik moet toch nog even wat editten
pi_95715115
moet ik de laatste posts ook nog herhalen eigenlijk?
pi_95715183
Welnee!

Volgens mij mag Becky wel uit de OP... :)
pi_95715225
Misschien wil As er wel bij?
pi_95715297
maar ik mocht toch niet aan lijstjes komen?
al heb ik mini zelf ook veranderd
pi_95715307
Wat je wil

Ik type net iig dat ik t net als orea aso van je vind :P

Net zijn mn moeder en ik met floris wezen fietsen. Op en afstappen móet nog wat geoefend worden :D

Ik had net een mopperend jongetje in bed. Aangezien hij om 8uur uit bed was en sindsdien een half uur geslapen had had ie even pech :) en nu is ie stil
pi_95715518
nouhou nou durf ik nie meer hoor O-)
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:29:27 #9
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95715697
Draak ik reageer ook niet overal op. Dat is geen doen denk ik.

Nathan kweekt echt spek! Hij heeft tegenwoordig ham-benen. Echt zo leuk!

As, niet bezorgd maken, komt goed. Waarschijnlijk was hij er nog niet klaar voor om een fles te schrappen en pikt ie nu hij die extra fles krijgt zn lijntje wel weer op.

Wij hebben ook een fietsstoeltje gekocht. Manlief haalt em vanavond na zn werk op. Ben benieuwd.
pi_95716167
leuk pessie!

en bedankt doet me eraan herinneren de gemeente te bellen, week of 3/4 fietstoel voor op scootmobiel aangevraagd maar nog niks gehoord
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:45:09 #11
259886 pessie
pi_95716380
Draak hoe gaat het verder met mini? Slaapt ze weer wat beter?
pi_95716799
lief pessie dat je het vraagt,

op zich gaat het zolang ze niet verkouden is ok! zo gauw ze maar heel licht verkouden is wordt ze benauwd snachts en is het knudde (en ook bij ziek zijn en zo maar ja das normaal)
wel droomt ze denk ik veel, regelmatig horen we nu een paar snikken in de nacht en net als je denkt ik ga er naar toe is ze weer stil
pi_95720912
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef pessie het volgende:
Draak ik reageer ook niet overal op. Dat is geen doen denk ik.

Nathan kweekt echt spek! Hij heeft tegenwoordig ham-benen. Echt zo leuk!

As, niet bezorgd maken, komt goed. Waarschijnlijk was hij er nog niet klaar voor om een fles te schrappen en pikt ie nu hij die extra fles krijgt zn lijntje wel weer op.

Wij hebben ook een fietsstoeltje gekocht. Manlief haalt em vanavond na zn werk op. Ben benieuwd.
Ik zag de curve. Gaat echt netjes zo :Y
pi_95723803
Zo, die Nathan kweekt echt spekkies! Mooie curve!

Mijn dame heeft alleen al 5 vouwen in der armen :P
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:44:46 #15
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95724671
Spinazie is de bom hier :9
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95725904
Zo, weer een beetje bijgelezen.

Nathan gaat inderdaad goed zeg, zag de curve in het BV topic!

En over het lijstje, waarom mogen we dat niet zelf aanpassen? Heel veel kleine baby's staan er nog niet bij en volgens mij kunnen er uit de bovenste helft sowieso wel wat mensen geschrapt worden die nooit meeposten. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit iets gelezen van/over:

12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar

Maar wellicht lezen ze wel mee en willen ze in het lijstje blijven? Ik roep maar wat hoor, ik hou erg van overzichtelijke lijstjes ;)
pi_95727162
Ja daarom mogen we niet aanpassen omdat ik van die dames wel iets lees en jij dus niet.
Plus zo kunnen ze makkelijk in het volgende topic gezet worden door de mods.
En niet iedereen wil in het lijstje daarom moet je er zelf om vragen :) :)
pi_95727218
Ik lees wel mee hoor, en af en toe denk ik: laat ik eens wat schrijven, maar ach... who cares denk ik dan weer en dan laat ik het zitten.
Ze is toch trouwens alweer bijna een jaar ( :o ) ......
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_95728224
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef Pvoesss het volgende:
Ja daarom mogen we niet aanpassen omdat ik van die dames wel iets lees en jij dus niet.
Ja, prima hoor, vraag me alleen een beetje af of ik dan echt daar overheen lees ;)
Ik zeg ook maar wat. Ik heb ook nog nooit iemand in het lijstje gezet zonder dat gevraagd te hebben trouwens.

Hoi Baldria, leuk dat je in ieder geval nog meeleest! Hoe is het met je dame?
pi_95728607
Zo, tuingroente is blijkbaar goed te pruimen. Daarna borst, daarna nog penne met papa eten en toen nog eens borst. Bodemloos vat!

Ik maak altijd halve potjes klaar, dat wel. Maar ze had honger denk ik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95731972
whehe Leyla, vreetschuur! Heerlijk Tico :Y) kan ze op deze manier zonder die extra speciale voeding? Of had ze dat sowieso al niet meer nodig?

Nathan groeit goed zeg Pessie! Wat een toffe lijn zo :D

Wij mogen over 2 weken weer, ik ben benieuwd.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95732189
Oh ik ben er gewoon mee gestopt. Ik heb geen idee van haar gewicht nu.
pi_95732661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik ben er gewoon mee gestopt. Ik heb geen idee van haar gewicht nu.
Ah ok, nouja ze bunkert voldoende zo te horen :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95732762
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:49 schreef huuphuup het volgende:
Mrien wat raar! Waarom gaan ze verder niet in op de kma dan? :o
Ik ben zo blij dat de wvk hier daar zelf mee kwam, de arts was ook heel begripvol verder.
Geen idee waarom ze er niet verder op in ging. Besefte ik eigenlijk pas weer op het moment dat we weer buiten stonden..
Ik heb gisteren wel onbedoeld een provocatie uitgevoerd, niet handig..had een flesje diepvriesmelk gegeven van half februari, toen ik dus nog gewoon melk dronk enzo. Niet handig omdat ik door de prikjes geen goed beeld heb van Jelle of hij er nu wel/geen last van heeft. En de bedoeling was natuurlijk om rustig te gaan opbouwen met 1 theelepeltje per dag enzo.

Jelle was vandaag niet in zijn gewone doen, duidelijk last van de prikjes. Hij heeft echt heel veel geslapen. Zodra ik hem zijn broek weer aan deed begon hij hard te brullen, blijkbaar deden z'n beentjes nog zeer :'(
Morgenmiddag gaat hij weer wennen op de creche. Nu maar iets later afgesproken zodat Lotte dan toch echt wel moet slapen }:|

Even uit het hoofd ;)
Floris op de fiets *O*
Een goed gewicht van Nathan en een mooie curve *O*
Een zeurende crecheleidster van Isabella -O-
Een achteruit kruipende Minidraak *O*
Vreetschuur Leyla *O*
pi_95732900
Ik kan me voorstellen dat je geen zin meer heb om op dr gewicht te letten
Ik ben altijd wel nieuwsgierig wat ie weegt, maar heb me ook nooit zorgen erom hoeven maken.
pi_95735062
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ah ok, nouja ze bunkert voldoende zo te horen :D
Ja vandaag wel. Meeste dagen krijg ik er toch weinig in hoor ;) dus dit soort avonden vind ik dan leuk om te posten.
pi_95737092
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja vandaag wel. Meeste dagen krijg ik er toch weinig in hoor ;) dus dit soort avonden vind ik dan leuk om te posten.
oh dan is mn opmerking weer een beetje jammer :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95737990
Oh Leyla lekker aan het schransen, zo is dat he! Ik hoop het hier ook nog eens te kunnen posten :P
Amy had voor het laatst fruit gegeten om 16:00, toen 30 cc gedronken om 18:00. Dus ik dacht dat ze nu zo de fles leeg zo drinken. Maar nee, 120 cc.

Maar, maar, ze ging direct heerlijk slapen :) Ze is helemaal kalm dus ik heb goede hoop voor vannacht :Y
pi_95738269
Tuingroenten van de Kruidvat? Die smaakte hier vandaag ook erg goed!

Mjn laatste avond van de zelfverdedigingscursus zit erop....phew!! Ik vond het echt heel zwaar, maar van de 10 mensen waren er op de laatste avond nog 4 over over, dus best goed dat ik het heb volgehouden *)
Vanaf nu ga ik weer lekker zwemmen, heb een mooie nieuwe tankini aangeschaft, dus kan het buikje een beetje verbergen :P
pi_95739258
Even terug komen op het spenen verhaal hier. Ik heb zo een Mam speen gehaald en kruidvat eigen merk, beide lijken geen succes, ik geef het op.
Verder thuiszorgwinkel gebeld voor een flesspeen met een kleiner gaatje volgens die mevrouw was dat de medelaspeen zoals hier al was genoemd, maar volgens haar past die speen niet op een difraxfles..
CB gaf nog aan speen zonder gaatje kopen en dan zelf gaatje prikken, zo een speen schijn ik bij de apotheek te kunnen halen, maar dan is het te hopen dat die wel op de difraxfles past.

Sarah is gelukkig wel erg tevrede op het moment, alleen het pink sabbelen mag wat mij betreft minder, maar goed we kunnen niet alles hebben hè ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95739266
Volgens mij zag ik djmo posten dat regeldagen tellen vanaf de uitgerekende datum. Klopt dat?
Zou wel wat verklaren hier...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 april 2011 @ 22:33:44 #32
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95739476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zag ik djmo posten dat regeldagen tellen vanaf de uitgerekende datum. Klopt dat?
Zou wel wat verklaren hier...
sprongetjes wel iig. regeldagen volgens mij gewoon vanaf de geboorte
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95740078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef MamaPurk het volgende:
Even terug komen op het spenen verhaal hier. Ik heb zo een Mam speen gehaald en kruidvat eigen merk, beide lijken geen succes, ik geef het op.
Verder thuiszorgwinkel gebeld voor een flesspeen met een kleiner gaatje volgens die mevrouw was dat de medelaspeen zoals hier al was genoemd, maar volgens haar past die speen niet op een difraxfles..
CB gaf nog aan speen zonder gaatje kopen en dan zelf gaatje prikken, zo een speen schijn ik bij de apotheek te kunnen halen, maar dan is het te hopen dat die wel op de difraxfles past.

Sarah is gelukkig wel erg tevrede op het moment, alleen het pink sabbelen mag wat mij betreft minder, maar goed we kunnen niet alles hebben hè ;)
Wij hebben die slow flow spenen gewoon op een difrax fles.
*poef* nu is het weg
pi_95740137
En die zijn van medela kj?
pi_95741345
ja. We hebben de smalle difrax fles.
*poef* nu is het weg
pi_95741975
Ik weet niet wat precies het probleem is bij sarah, maar misschien ligt het aan de fles zelf. De kindjes van mijn schoonzus en een vriendin konden niet goed drinken uit die fles. Met een andere fles waren de drinkproblemen opgelost
pi_95742088
En soms, zijn gewoon die smalle spenen en de flessen van de Etos of Kruidvat het beste ;)
pi_95747911
Zo'n nachtvoeding is toch stukken minder erg als de ontvanger je eerst breed toelacht.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95748043
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 02:24 schreef Vanyel het volgende:
Zo'n nachtvoeding is toch stukken minder erg als de ontvanger je eerst breed toelacht.
O+

Gisteravond legde ik Jelle terug in bed, werkt hij zich binnen een minuut een heel stuk naar boven. Kom terug van het toilet, had hij zich weer naar beneden gewurmd, nu met z'n arm uit de spijlen. Dat met die arm deed hij gistermiddag ook al en net ook, niet handig als hij zelf niet snapt hoe je je arm weer terugkrijgt ;)
Hij probeert inmiddels ook actieve pogingen om zich wat om te draaien (wat nog niet lukt) en pogingen om te schuiven door middel van hoofd en been afzetten (wat wel lukt)
pi_95748088
Wat een drukte. Slaapt ie vervolgens wel?
pi_95748925
Toen ik hem terugstopte onder de dekens gelukkig wel :)
Het proberen tot iets van draaien doet hij tijdens het verschonen, o zo handig

Pfff vannacht 3x eruit voor Jelle..wel even pittig dan. Owja, en nog 1x voor Lotte maar dat is illegaal natuurlijk ;)
Wel grappig want je merkte aan hem toen hij genoeg gedronken had dat hij gewoon weer naar bed wilde. Ik leg hem in bed en hij valt prompt in slaap O+

Hij piept er nog aardig op los, zo sneu dat verkouden zijn. Ben er wel helemaal klaar mee

[ Bericht 6% gewijzigd door mrien op 20-04-2011 08:01:56 ]
pi_95749019
Hier 2x, maar dat vond ik ook wel weer genoeg.
pi_95749826
Even kort, want vanaf gistermiddag is er weer veel geschreven.

Succes voor diegene die minder slaap hebben gekregen vannacht, en een kleintje die de speen niet goed pakt. Hopelijk vinden jullie toch een oplossing.
pi_95749854
Zo... Ik had 2 spokers vannacht. Mn man heeft een oorontsteking en Leyla was aan het hoesten en proesten... zucht.
pi_95750054
Kon je man dan niet met Leyla eruit :P
pi_95750295
Zit er rond de 9 maanden een sprong? Of krijgt mijn dame nu echt tanden? Ik dacht toen de zomertijd kwam: mooi! Dan is het niet meer 6 uur dat ze komt, maar 7 uur op de klok.. Maar helaas, het wordt alleen maar vroeger. Vannacht was ze 4:30 klaar met slapen. Rond 6 uur (!!) had ik haar bijna in slaap bij ons in bed, maar dan blijft ze onrustig (ze slaapt niet bij ons... pas als ik haar in haar bed leg gaat ze echt slapen, ze is erg gesteld op haar eigen bed en ruimte :P) dus in bed gegooid.

Maarja, mijn wekker hoorde om 6 uur te gaan ;) die maar uitgezet en om half 8 werd ze wakker. Maar toen ze bij ons lag, leek het alsof ze mega aan het poepen was, incl. kreunen en lucht, dus heb ik meneer om 5 uur nog luier laten verschonen, maar niks. In combi met dat ze gisteren geen brood wilde op de opvang (en dat is zo niks voor Leia) Er is iets, maar wat...

Dus maar uit voorzorg met dentinox smeren. En hopen dat ze weer wat langer doortrekt 'smorgens, want 4:30 is echt geen tijd (en het wordt steeds vroeger..) we 'grapten' vannacht (ik was alleen niet grappig maar sjaggo :P) dat we wel een boerderij konden gaan beginnen!

Voordeel aan het verhaal is dat ik toch maar vrij heb genomen. :P geen straf met dit weer.
pi_95750372
Ze zit zichzelf trouwens ook echt in de weg (zeiden ze op de opvang ook al) tijdens het spelen kan ze goed mopperen, ze moet momenteel echt bezig gehouden worden. Leidster zei al, waarschijnlijk wil ze nu al veel meer dan ze kan, en dat gaat frustreren. Dat is goed, want daardoor motiveert het om meer te proberen, maar is wel even lastig nu voor haar.

En dat klopt ook wel! Rollen naar haar buik lukt ineens, maar terug niet. Zitten lukt, als je haar rechtop zet, want zelf gaan zitten lukt nog niet. Af en toe is het net een aangespoelde zeekoe, want ze wil als ze op haar buik ligt wel vooruit, maar het lukt niet :P
pi_95750469
Haha das wel een goede dag ervoor inderdaad
Is t trouwens, misschien gewoon te licht in haar kamer, dat ze daarom vroeg wakker wordt?

Oeh nog 3uur werken en dan ben ik weer vrij *O*
Ben s zomers gekleed vandaag. Rok en shirtje met spaghettibandjes (oké en vest erover, maar dat was omdat het vanmorgen nog maar 13graden was :P
pi_95750576

Mijn ransbak!
pi_95750617
Nee 't is donker genoeg. Het is ook echt een combi, zichzelf lastig kunnen vermaken, mopperig zijn, ineens weer wat dingetjes kunnen maar je merkt ook wel dat ze meer wil..
pi_95750619
Jeetje Orea een steeds vroeger wakker worden meisje. Geen idee of er een sprongetje aan zit te komen, ik heb het boek liggen, kan zo wel even voor je kijken.
Hopelijk gaat deze periode snel voorbij, voor haar ook zo sneu dat ze zichzelf in de weg zit.

Lekker Sonnetje nog maar 3 uurtjes werken, dat zijn nog eens werktijden. Ik ben vandaag lekker vrij en dus ook zomers gekleed, als ik moet werken kan dat niet, dus nu neem ik het er van.
Morgen moet ik weer aan de bak.
pi_95750634
Wat een lekker ding heb je daar Tico
pi_95750704
Ja heerlijk wijf is het <3
pi_95750779
Orea er is een sprongetje rond de 8,5 maand. Rond de 37 weken ga je merken dat ze er een nieuw vermogen bij heeft gekregen. De hangerige periode ervoor kan al bij 34 weken beginnen.
Er staat bij "is jou baby hangerig, let dan alvast op nieuwe vaardigheden of pogingen daartoe". Dus misschien is het een combi van een sprongetje, samen met tandjes?
pi_95750887
Ze is volgende week 9 maanden, maar 2 weken te vroeg geboren, dus nu eigenlijk 8,5 maand (qua sprongen dan).. ze rolt ineens van rug naar buik en kan zitten als je haar neerzet..

Klinkt wel logisch.. vrees dat er nog meer aankomt :D (op zich goed natuurlijk, dat ze meer dingen kan!)

Maargoed, vandaag is ze lekker naar de opvang.. ik vrij dus ik ga eens even lekker rommelen en misschien straks nog een tukje doen :) thnx voor het opzoeken!
pi_95751018
En hét Intertoys bad is binnen :D dus vanmiddag lekker poedelen in de tuin O+

Ik had Leyla gemist! Die blik!!! Daar ga je het nog te stellen mee krijgen, ondeugd!
pi_95751052
Graag gedaan.
Dat is natuurlijk zo, dat de sprongen gelden vanaf de uitgerekende datum. Heb ik gelukkig geen "last" van, aangezien meneer stipt op tijd begon met het inzetten van de bevalling.

De ontwikkelingen zijn zeker goed, maar zou fijn zijn als zij (en jullie) er niet te veel last van krijgen.

Geniet lekker van je vrije dag, en dat slaapje zou ik zeker meepakken.
pi_95751192
Zo, na een dag niet bijlezen heb ik mooi leesvoer tijden m'n ontbijt.

Ik zag Leylaatje voorbij komen O+ Lekker gegeten mupke?

Hier een meisje wat enorm graag optrekt en wil gaan staan, maar dat is niet handig om in je bed te doen, bij het slapengaan. En helemaaaaal niet midden in de nacht na een voeding, want zelf weer gaan zitten/liggen is er nog niet bij. Dus nu zijn we allebei weer chagrijnig :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_95751223
Ik hoefde bij Jen nooit slapjes te gebruiken.. Die at altijd netjes, Leyla maakt er een kunst van om het eten uit te prrrrrten en dan over het hele gezicht te smeren..
pi_95751304
Morretje ook al zo'n slechte nacht. Gelukkig komen die hier zelden voor (daarin tegen heb ik er 1 die overdag slecht slaapt, alhoewel hij het nu al langer dan 45 min uithou).

En slabbetjes moeten hier ook echt gebruikt worden, alhoewel meneer ze vaak probeert los te trekken. Hij zit ook met eten geen seconde stil en het zit dan echt overal.
Grappig dat er tussen jou meiden zo'n verschil zit Tico.
  woensdag 20 april 2011 @ 09:52:12 #61
259886 pessie
pi_95751327
Leyla O+

Orea, wat dat brood betreft, Nathan eet pas sinds een weekje weer brood. Die heeft 2 weken lang bijna geen brood willen eten, in plaats daarvan gaf ik em een soepstengel of een rijstewafel.
Hier ook een gefrustreerd ventje omdat hij vooruit wil kruipen maar op dit moment vooral achteruit tijgert onder de fauteuil en vervolgens schreeuwend wacht totdat ik hem kom redden.
pi_95751380
Echt Tico? Is Jen zo'n nette eter? Dat hoef ik hier ook niet te proberen. :D Heb die slabbers van de Ikea met mouwen, en zelfs dan lukt het niet altijd om d'r schoon te houden. :D

Oh, Nathan ook al zo gefrustreerd. Gemeen toch he, als je wat wilt en het niet lukt nog..
pi_95751477
Zo hier was ik ook weer niet veel achter de computer met dit mooie weer heb nu mijn lappie ff lekker buiten.

Wij hebben vorige week heel gauw het bedje naar beneden gedaan hoorde allemaal vreemde geluiden van boven komen hing madam met de helft van haar bovenlichaam al over de rand heen :o

Verder gaat het hier erg goed ze eet lekker en slaapt goed.

Gister voor het eerst zelf weer te sporten geweest dat viel me toch echt tegen had toch de stille hoop dat ik nog wel iets conditie zou hebben :')
  woensdag 20 april 2011 @ 09:56:54 #64
259886 pessie
pi_95751481
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:51 schreef As1981 het volgende:
Morretje ook al zo'n slechte nacht. Gelukkig komen die hier zelden voor (daarin tegen heb ik er 1 die overdag slecht slaapt, alhoewel hij het nu al langer dan 45 min uithou).

En slabbetjes moeten hier ook echt gebruikt worden, alhoewel meneer ze vaak probeert los te trekken. Hij zit ook met eten geen seconde stil en het zit dan echt overal.
Grappig dat er tussen jou meiden zo'n verschil zit Tico.
Die van mij wordt 's nachts standaard 2 keer wakker en overdag ben ik blij met 2 keer 3 kwartier slapen :') . Hij lijkt er niet onder te lijden, dus tsja.

Orea, klinkt alsof Leia begint met de sprong waar wij hopelijk bij Nathan binnenkort het einde van zien. :') Nou ja, hij moet gewoon even leren kruipen ;) .

Gisteren een nieuwe fietsstoel gemarktplaats voor bijna geen geld ^O^ hij is gemonteerd dus ik ga vandaag maar es een klein stukje oefenen (en dat loodzware ding achterop de drager eraf halen, ik vond het een uitkomst de afgelopen maanden, maar nu Nathan dik begint te worden is het wel zwaar).
pi_95751514
Zou zomaar kunnen Pessie! Nou ja, we gaan het zien ;) hopelijk is ze er snel doorheen!
pi_95751551
Leyla heerlijk kind ben je toch!

slechte nachten voor orea en morrie :*

ik mag ineens geen tanden meer poetsen, ze is op en af met temp dus ik vrees dat er toch weer tandjes ofzo komen?

lekker toch as geen slapeloze nachten? geniet ervan!
pi_95751611
Pessie ik lig helemaal dubbel om je nu hij dik begint te worden!
pi_95751671
Rix fijn dat het goed gaat bij en met jullie! dat sporten komt wel goed...
pi_95751693
Ben ik weer, het probleem is niet de fles. Dat was het probleem, we hadden avent en hebben ook goedkope van Etos geprobeerd, uiteindelijk bij difrax terecht gekomen en dit werkt goed, maar het probleem is dus dat de s-speen van difrax eigenlijk te snel gaat voor Sarah we zijn nu dus op zoek naar een tragere speen die op de difraxfles past en die ook nog een beetje dezelfde vorm als de difraxspeen heeft.. Ik ga zo de apotheek bellen of die medela slow flow verkopen en dan gaan we die maar eens uit proberen denk ik. Lief en fijn dat jullie allemaal zo meedenken!

Sarah slaapt sinds drie nachten redelijk door van half 12 tot half 6, wat is dat lekker zeg!
pi_95751718

Jen
pi_95751784
Jeetje pessie dat lijkt me wel zwaar. En Nathan lijkt er niet onder te lijden, maar jullie wel?

Geen tanden meer mogen poetsen, klinkt inderdaad alsof de mond dan ineens gevoelig is ofzo.

En ik ben zeker blij dat hij 's nachts zo door slaapt. Waarschijnlijk gekomen doordat hij overdag zo slecht sliep hij in de avond zo uitgeteld was dat hij daardoor direct in een goed ritme is gekomen.

Wat zie zij er inderdaad schoon uit Tico!

Hier is de kleine man wakker (na ruim een uur! :D ), dus gaan we even boodschappen doen en daarna lekker de tuin in.
  woensdag 20 april 2011 @ 10:12:07 #72
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95751976
Leyla :D! Zo ziet Jasmin er ook altijd uit. :D En dan stralend lachen van "Kijk mij eens een rotzooi gemaakt hebben!"

We zijn bij het CB geweest. Alles zat perfect op de middenlijn. Gewicht, lengte en hoofdomtrek. :D Knap hoe ze dat doet, dacht dat ze zwaarder zou zijn. Ze eet zo onwijs veel en heeft van die lekkere spekkies. :D Niet dus.
Verder was ze vlot met alles en sliep ze inderdaad heel erg weinig.
We kunnen nu ook de niet hypoallergene voeding gaan proberen. Scheelt weer 5 euro per week!
  woensdag 20 april 2011 @ 10:47:55 #73
259886 pessie
pi_95753163
Sil fijn dat het zo goed was op het CB!

Draak, het is ook best vreemd als je altijd magere baby opeens echte bovenbeenkwabben heeft.

Even over de maxi cosi. Nathan gaat dit weekend nog gewoon in de maxi cosi mee hebben we bedacht. Maar nu heb ik de voetenzak eruit gehaald en even gepast maar Nathan komt een cm boven het stiksel uit. Bij de Baby-dump zeiden ze een maandje geleden dat de maxi cosi goed zit totdat hij bij het stiksel komt. Hoe werkt dat nou (ik bedoel, zij wil gewoon verkopen dat snap ik ook wel) en hoe hebben jullie het gedaan met mc en overgaan naar de volgende stoel? Nu de voetenzak eruit is heeft Nathan wel weer veel meer ruimte voor zn schouders.
pi_95753213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:47 schreef pessie het volgende:
Sil fijn dat het zo goed was op het CB!

Draak, het is ook best vreemd als je altijd magere baby opeens echte bovenbeenkwabben heeft.

Even over de maxi cosi. Nathan gaat dit weekend nog gewoon in de maxi cosi mee hebben we bedacht. Maar nu heb ik de voetenzak eruit gehaald en even gepast maar Nathan komt een cm boven het stiksel uit. Bij de Baby-dump zeiden ze een maandje geleden dat de maxi cosi goed zit totdat hij bij het stiksel komt. Hoe werkt dat nou (ik bedoel, zij wil gewoon verkopen dat snap ik ook wel) en hoe hebben jullie het gedaan met mc en overgaan naar de volgende stoel? Nu de voetenzak eruit is heeft Nathan wel weer veel meer ruimte voor zn schouders.
bovenkant hoofd bovenkant bak... Zolang ze niet boven het randje uitkomen past het...
pi_95753395
Leyla O+ Mag ik dr hebben tico?

Floris doet niet aan sprongetjes, of ik merk ze niet kan ook natuurlijk :D
Zijn frustraties had ie vooral toen ie kleiner was, toen kon ie nog niks :') Als ie eenmaal in zn hoofd heeft iets te willen kan ie het ook vrij snel.
En gelukkig met staan laat ie zich vanzelf vallen :D Scheelt ook wel. Althans hij kan op zich best netjes weer op de grond terecht komen (gaat vaak genoeg nog fout hoor)
voel me nu echt zo'n irritante moeder die alleen maar loopt op te scheppen, sorry daarvoor, bedoel t niet zo hoor!

Pessie, wat tico zegt! Wij zijn over gegaan, omdat Floris het niet zo naar zn zin meer had in de maxicosi. Hij paste nog wel goed, maar goed een huilend kind is ook minder prettig. Ook kwa gewicht mocht ie al over.
Trouwens grappig dat ze dat bij jullie zeiden. Was pas geleden bij babydump voor de nieuwe stoel voor Floris. Er waren mensen met een minibaby (echt een maand of 3 ofzo) die aan t kijken waren voor zo'n stoel. Daar zij de verkoper dat ze die voorlopig echt nog niet nodig hadden. Verbaasde me eigenlijk wel ivm verkoop enzo. Ook toen we alles daar kochten (kamertje, wagen, box en maxicosi) vroegen wij dus wat het verschil tussen de verschillende maxicosi's was en toe adviseerde ze niet eens een duurdere (we kregen de maxicosi gratis bij de wagen, andere maxicosi kon wel, maar moest je bij betalen).

Oh en kwa werktijden, werk 2,5 dag, dus alleen de woensdag is zo kort :) Wel lekker vind ik het :D Want de dagen dat ik na elkaar werk (woensdag en donderdag dus) is zo ook wel lekker gedoseerd :)
pi_95753403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:03 schreef MamaPurk het volgende:
Ben ik weer, het probleem is niet de fles. Dat was het probleem, we hadden avent en hebben ook goedkope van Etos geprobeerd, uiteindelijk bij difrax terecht gekomen en dit werkt goed, maar het probleem is dus dat de s-speen van difrax eigenlijk te snel gaat voor Sarah we zijn nu dus op zoek naar een tragere speen die op de difraxfles past en die ook nog een beetje dezelfde vorm als de difraxspeen heeft.. Ik ga zo de apotheek bellen of die medela slow flow verkopen en dan gaan we die maar eens uit proberen denk ik. Lief en fijn dat jullie allemaal zo meedenken!

Sarah slaapt sinds drie nachten redelijk door van half 12 tot half 6, wat is dat lekker zeg!
Tess en Amber had hetzelfde probleem met de te snelle speen. Bij Amber hebben we toen de Evenflow gehad maar die bestaan niet meer. Bij Tess ook de Slow Flow van Medela gebruikt en dat ging super. Heb je een thuiszorgwinkel in de buurt?? Mocht het niet lukken, je kan ze ook op internet kopen. Ik kan ze ook eventueel halen bij de thuiszorg hier.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95753466
Pessie, wij hebben al een andere autostoel. Zo'n groep 0-1 stoel van geboorte tot 18 kilo. Tot een kilo of tien moet ze dan tegen de rijrichting in, maar nu hoeven we niet meer te slepen met Mcosi. Plus ze zit zo stevig dat ze er echt lekker in zit. Maar als zijn koppie er nog niet bovenuit steekt zit het nog goed, zoals Tico zegt. En nog even *O* voor je dikke baby met bovenbeenkwabben :D

Leia toch, je bent geen boerinnetje dus je kan lekker uitslapen tot 8 uur. Is het bij jullie al warm genoeg om te poedelen in een badje?

Morretje had ook al een slechte nacht las ik, vervelend zeg!

En ik zag een hele vieze Leyla :D lekker gegeten meisje? Of alleen gesmeerd? En nog een mooie schone Leyla O+

Haha Rixtje, ik moest even lachen om het beeld van een baby die half over de rand al hangt, maar ik kan me goed voorstellen dat dat wel schrikken is. Wel leuk dat ze zich optrekt :Y

Sonnetje, ik kan mij nog echt niet voorstellen dat Amy straks staat en loopt zoals jouw knullie. Het ziet er onwijs schattig uit. Leuk ventje heb je!

Wij hebben een goede nacht gehad. Ik had Amy om half 7 op bed gelegd, wat heel vroeg is voor haar. Ze was zo moe. Wakker gemaakt om 22:00 voor fles en ze sliep tot half 9 vanochtend en toen heb ik haar wakker gemaakt omdat ik me wat zorgen ging maken. Nu ligt ze er alweer een half uur in. Lekker aan het bijslapen dus :)
pi_95753562
Oh en ik wilde gister ook dat badje kopen, maar ik liep al zo onhandig met mn luiers dat ik dat badje niet mee kon nemen (nou ja ik bedacht me dat het vast een beter idee was om het niet te doen :D)
Zit even te twijfelen om straks na mn werk even langs de intertoys in mn werkdorp te rijden, maar geloof dat t niet echt een top idee is, ivm markt :')

vanmiddag ga k met mn zus, neefje en nichtje fietsen :D Weer even oefenen ;)
Mn nichtje op dr eigen fiets O+
  woensdag 20 april 2011 @ 11:02:59 #79
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_95753582
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef Pvoesss het volgende:
K heb in topic deel 1 al gevraagd of mn mannetje in de OP mocht ....
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 20 april 2011 @ 11:04:25 #80
259886 pessie
pi_95753627
Nathan vind het ook niet echt leuk meer in de mc en aangezien we morgen weer aan de reis gaan hebben we wel overwogen of we al over zouden gaan. Hij bleek alleen nog niet zwaar genoeg te zijn voor een vervolgstoel.

Son, 3 maanden?! En dan al een andere stoel :o . Dat vind ik wel heel jong.
pi_95753636
Leyla :D O+ wat lijken je meisjes toch op elkaar Tico :o

Mrien kan het niet zo zijn dat Jelle onrustig was vanwege dat flesje?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95753738
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:04 schreef huuphuup het volgende:

ik zie dat zelf niet zo eigenlijk...
pi_95753742
Pessie, je hebt groep 0-1 stoelen he? Dat is dus van ongeveer de geboorte tot aan 18 kilo. Dan gaat hij nog wel tegen de rijrichting in en je kan hem kantelen zodat hij wat ligt. Bij Amy gaat het perfect. Zij is ook nog lang geen 9 kilo. Volgens mij is ze dat met 9 maanden ook niet.
pi_95753948

Hier zie ik het wel...
pi_95754258
Ik heb dat badje vorige week niet gekocht, bij de Bart Smit is hij ook 15 euro. Ik dacht, ja leuk, maar kan toch ook in een gewoon badje.
maar door jullie wil ik hem nu ook :')
Dus we gaan zo maar weer naar de Bart Smit.

Maxicosi is tot het randje van de stoel, bij dat stiksel zit hij al een paar maanden.
Zolang Mex nog niet tot het randje komt hou ik hem lekker in de maxicosi, is veel veiliger als een autostoel. Al zou die het geweldig vinden zo'n grote autostoel om naar buiten te kijken.
We moeten ook nog gordels achterin laten maken voor zo'n stoel. kan geen autostoelen vinden voor heupgordels.
pi_95754456
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:04 schreef huuphuup het volgende:

Zou kunnen, daarom was het nu ook een onhandig moment om het te testen |:(
Maar ik denk eerder omdat hij het vreselijk benauwd had elke keer

Binnenkort zullen ze bij de kruidvat/trekpleister ook weer die kleine 90cm badjes hebben voor 2/3/4 euro ofzo. Die hebben dan wel geen ding erboven, maar dan zet ik de parasol er wel boven ;)
En Lotte vermaakt zich zelfs nog prima in dat formaat badje hihi
pi_95754462
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:04 schreef pessie het volgende:
Nathan vind het ook niet echt leuk meer in de mc en aangezien we morgen weer aan de reis gaan hebben we wel overwogen of we al over zouden gaan. Hij bleek alleen nog niet zwaar genoeg te zijn voor een vervolgstoel.

Son, 3 maanden?! En dan al een andere stoel :o . Dat vind ik wel heel jong.
Ja als Floris kwa gewicht nog niet had gepast had ie ook pech gehad idd :)
Ik vond dat ook vroeg idd :D En die verkoper dus ook!

Sola, dank je :* Hij is ook heel leuk O+
Ik vind t ook echt bizar hoe snel hij is met dat soort dingen!
Maar goed zwaaien enzo doet ie dan weer niet ;) Hij begint wel steeds meer dingen te kopieren enzo, ook kwa klanken enzo.

Tico, ik dacht dat die 2e foto (die losse dus) ook Leyla was :D
Ben t echt wel eens met Huup!
pi_95754528
Ja maar als je ze live ziet dan zijn ze toch echt heel anders...
  woensdag 20 april 2011 @ 11:33:45 #89
259886 pessie
pi_95754624
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:08 schreef Solagratia het volgende:
Pessie, je hebt groep 0-1 stoelen he? Dat is dus van ongeveer de geboorte tot aan 18 kilo. Dan gaat hij nog wel tegen de rijrichting in en je kan hem kantelen zodat hij wat ligt. Bij Amy gaat het perfect. Zij is ook nog lang geen 9 kilo. Volgens mij is ze dat met 9 maanden ook niet.
Ja ik heb ze gevonden. Punt is dat ie alsnog tegen de rijrichting in moet en om nog een soort van maxi cosi te kopen gaat me wat ver. Ook omdat we al bedacht hebben een tobi te willen als vervolgstoel. Maar goed, over een maandje zal hij vast wel 9 kilo zijn, mag hij dan in de vervolgstoel. Ik ben benieuwd of het morgen nog gezellig wordt in de auto. Als ik bedenk hoe we het de vorige keren hebben gedaan vraag ik me af of een vervolgstoel niet veiliger is dan dat :X .
Hij wil gewoon gaan zitten in de maxi cosi en doet zn best. Hij wordt alleen tegen gehouden door de gordels. Het is natuurlijk ook frustrerend normaal gesproken zit hij de halve dag heerlijk te spelen en dan "moet" hij opeens een paar uur liggen.

Tico ik zie het ook!
pi_95754658
Maar ja, als hij nog geen 9 kilo is dan heeft ie toch wel pech...
pi_95754694
Wat is daar niet veilig aan? Dat jullie afgeleid worden ofzo? Zolang die in de stoel zit is die veilig.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:36:56 #92
259886 pessie
pi_95754719
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:36 schreef Troeta het volgende:
Wat is daar niet veilig aan? Dat jullie afgeleid worden ofzo? Zolang die in de stoel zit is die veilig.
:') ja
pi_95754755
Hij kan er toch niet uit? Ik snap niet echt wat het probleem is?
pi_95754763
Gelukkig krijg ik nog geen klachten van leyla.. Ik doe er nu een rammelaar aan klikken, dan is ze ff bezig en daarna gaat ze slapen.
pi_95754795
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en ik wilde gister ook dat badje kopen, maar ik liep al zo onhandig met mn luiers dat ik dat badje niet mee kon nemen (nou ja ik bedacht me dat het vast een beter idee was om het niet te doen :D)
Zit even te twijfelen om straks na mn werk even langs de intertoys in mn werkdorp te rijden, maar geloof dat t niet echt een top idee is, ivm markt :')
Of gewoon online bestellen ^O^
pi_95754818
Nou... Ik denk dat ik m toch ook maar ga halen..
pi_95754824
Mja, niet alle kindjes vinden autorijden leuk.. Isabel vindt het met name 's avonds echt niet tof. En dan is rijden ook niet fijn, met zo'n krijsende sirene in de auto. Als Nathan dat al snel heeft, kan ik me wel voorstellen dat je serieus overweegt een stoel te kopen waar hij kan kijken en dus stil is.
pi_95754902
Wij hebben net een ander badje gekocht en nu wil ik deze ook ;( :P
Maar ik ben sterk, ik doe het niet! :{w :+
pi_95754953
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef Solagratia het volgende:
Wij hebben net een ander badje gekocht en nu wil ik deze ook ;( :P
Maar ik ben sterk, ik doe het niet! :{w :+
herkenbaar :D Al hebben wij er eentje gekregen :P
pi_95754992
Maar tis maar 15 euro...

Maar ik ging ook weer twijfelen, want wij hebben alleen maar schaduw op het balkon en bij de oma's zijn er parasollen. En een groot zwembad en ik heb al van die kleine badkuipjes.
Mijn moeder spaart alles van kikkers 8)7 Ik ga hem misschien aanwijzen als ze hier is,hihi
pi_95755595
Hier hebben we maandag de autostoel gekocht. We moeten hem nog installeren dus Yaro gaat zo nog mee in de maxicosi. Hij past er nog net in, maar ook wij merken dat hij zich er in gaat vervelen (inclusief al het speelgoed wat er aan hangt wat vakkundig binnen 3 min wordt verwijderd).

We gaan echter 7 mei op vakantie en hebben daar bij de autohuur een autostoel gekocht, scheelt de maxicosi inchecken in het vliegtuig. Ook omdat we dachten dat hij wel ruim over de 9 kilo zou zijn.
Nu is hij dat net niet, wilde ik het eerst checken hoe hij er in zou zitten, dus hebben we hem alvast gehaald. Zoals ik zag, zit hij er prima in, het weekend maar even testen hoe het in de praktijk gaat.
Wij hebben hem trouwens bij de Prenatal gehaald waar ze nu staffel korting hebben, scheelt toch 10%.
  woensdag 20 april 2011 @ 12:29:32 #102
259886 pessie
pi_95756500
Hier gooien we er ook altijd allerlei speelgoed in als we op reis gaan. En we houden de achterbank vrij zodat 1 van ons achterin kan gaan zitten om met hem te spelen. De vorige keer reizen keek ik even om en had manlief hem uit zn stoel gehaald en op schoot genomen. Nou ja, we rijden eerst rustig naar Parijs en 's avonds na Nathan's bedtijd naar mn ouders dus dan slaapt ie wel. En Parijs is ongeveer 6 uur rijden dus dat trekt ie hopelijk wel met regelmatig een pauze uiteraard. En regelmatig vermaakt worden door mama/papa.

As, ik kan me voorstellen dat als je op vakantie gaat en je daar een autostoel huurt dat je dan geen maxi cosi meer meeneemt. Zou ik ook niet doen.
  woensdag 20 april 2011 @ 12:31:14 #103
259886 pessie
pi_95756552
Whaaaaaa! Ze zijn bij de buren de badkamer eruit aan het slopen, HERRIE dus. En nu houden ze daar pauze begint de buurjongen weer met zn BOEM-BOEM-geluid (hij noemt et muziek).

Ik ben verbaasd, Nathan slaapt door die herrie heen, nu al een uur!
pi_95756721
Troeta, het is een vis :P

Hier staat ie al op muppet te wachten! Maar eerst ga ik een tukkie doen en dan ga ik haar lekker vroeg ophalen O+ en dan mag ze rondplonsen :D
  woensdag 20 april 2011 @ 12:44:03 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_95756969
Ik zou laaiend zijn als N. de baby onder het rijden uit de MC zou halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_95757394
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Leandra het volgende:
Ik zou laaiend zijn als N. de baby onder het rijden uit de MC zou halen.
Ik heb het ook wel eens gedaan..
pi_95757700
Amy krijgt nu weer gluten sinds een week en het zit me toch niet lekker. Haar ontlasting is weer groen en dik/droog, terwijl ze amper vast voedsel binnen krijgt. Ze is deze week 5 gram aangekomen. Ze heeft 4 uur na de pap (tarwepap) geen trek, drinkt maar 30 cc. Haar eczeem is er weer.

Ze heeft ook een dik/bol buikje, maar dat zou ook kunnen komen omdat ze dikker is geworden. Al valt het me pas deze week op en sinds 1 april is ze 150 gram gegroeit ofzo, dus niet extreem veel aangekomen.

Kan je al na een week zeggen dat het niet goed zit? Of is dit gewoon toeval? Komt het weinig aankomen door het slechte eten, dat weer komt omdat ze weer een fase heeft van slecht eten?

En wie heeft de tip om extra vocht erin te krijgen? Vooral met dit warme weer is haar fontanel constant ingedeukt. De washand sabbelt ze niet echt op, flesjes met water, melk en diksap doet ze niets mee. Tuitbeker ook niet. Slokjes water uit mijn glas ben ik aan het proberen, maar is nog lastig.
pi_95757738
Dat badje, Hebben! Bij welke winkel? Ik kan hem bij intertoys en toys niet vinden ik kijk zeker weer met mijn neus?

Leyla en Jen lijken inderdaad sprekend op elkaar, bij beide foto's!

Slaap lekker Orea! En daarna lekker met water spelen!

Son, oefen ze met fietsen! Heerlijk lijkt me dat zeg.

Ik heb helaas geen tips voor je mamapurk, bientje drinkt volgens mij uit elke fles met elke speen.

Gisteren heeft mijn muppet voor het eerst worteltjes gegeten (over 1.5week 6 maanden) ze vond het werkelijk waar heerlijk! Ik had der een worteltje gegeven en wat grove worteltjes uit de blender. Ze leek wel een konijntje met die wortel in der hand :+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95757806
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef Solagratia het volgende:
Amy krijgt nu weer gluten sinds een week en het zit me toch niet lekker. Haar ontlasting is weer groen en dik/droog, terwijl ze amper vast voedsel binnen krijgt. Ze is deze week 5 gram aangekomen. Ze heeft 4 uur na de pap (tarwepap) geen trek, drinkt maar 30 cc. Haar eczeem is er weer.

Ze heeft ook een dik/bol buikje, maar dat zou ook kunnen komen omdat ze dikker is geworden. Al valt het me pas deze week op en sinds 1 april is ze 150 gram gegroeit ofzo, dus niet extreem veel aangekomen.

Kan je al na een week zeggen dat het niet goed zit? Of is dit gewoon toeval? Komt het weinig aankomen door het slechte eten, dat weer komt omdat ze weer een fase heeft van slecht eten?
Kun je niet vragen om een bloedonderzoek? Glutenintolerantie is met bloedonderzoek uit te sluiten.
pi_95757813
Vicky, ik had al gezien dat die speen op internet kon bestellen en er is hier ook een thuiszorgwinkel dus het komt helemaal goed!
pi_95757828
Sola, Ik denk dat je die gluten moet schrappen. Ik weet niet of het na 1 week al voldoende is, maar die symptomen klinken voor mij als een allergie!

Aah, thanks Mrien!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95757848
Tico, dat gaan we bij de kinderarts vragen ja. Maar ik hoop eigenlijk dat iemand zegt dat het allemaal toeval is en ik spoken zie. 9 mei gaan we weer. We moeten we gewoon gluten geven omdat ze anders dat bloedonderzoek niet kunnen doen.
pi_95757901
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:05 schreef Solagratia het volgende:
Tico, dat gaan we bij de kinderarts vragen ja. Maar ik hoop eigenlijk dat iemand zegt dat het allemaal toeval is en ik spoken zie. 9 mei gaan we weer. We moeten we gewoon gluten geven omdat ze anders dat bloedonderzoek niet kunnen doen.
Bij glutenintolerantie worden mensen echt ziek bij elke inname van gluten.
pi_95757966
Oh ziek is ze niet, dus dan zal het wel meevallen.
pi_95757996
9 mei duurt nog wel heel lang, sola. Kun je niet eens bellen met de ka?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95758029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef Solagratia het volgende:
Oh ziek is ze niet, dus dan zal het wel meevallen.
Nou ja ziek in de vorm van je merkt het meteen. Omdat het lichaam de gluten als het ware als vreemd ziet en het afweersysteem het probeert aan te vallen. (zoiets heb ik dan begrepen)
pi_95758043
Zeg, doen jullie eens even in het utrecht meet topic zeggen dat jullie ook allemaal komen :7
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95758170
Nou de KA doet niet echt aan eerder een afspraak plannen. En straks is het meivakantie dus dan zijn ze beperkt open of zelfs dicht. Dus dat heeft niet veel nut hebben we ervaren :)

Ik merk het wel aan Amy. De dingen die ik noemde had ze niet toen we met gluten gestopt waren. Ook spuugt ze weer meer.
  woensdag 20 april 2011 @ 13:15:35 #120
259886 pessie
pi_95758251
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:10 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Zeg, doen jullie eens even in het utrecht meet topic zeggen dat jullie ook allemaal komen :7
Sorry, Groningen!

Sola, als ze dan willen testen denk ik dat et dus nodig is. Anders zou ik ermee zijn gestopt.
pi_95759085
Ja precies Pessie, anders was ik ook alweer gestopt maar nu moeten we maar volhouden. Het beïnvloed haar humeur gelukkig niet :)
  woensdag 20 april 2011 @ 13:47:38 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95759384
Sol, vanavond pm ik je.... hoop ik :') komt goed!

Mijn dame lust makreel :o Lekker ding O+
Ylana
pi_95761731
Haha Saffier, ik wacht gewoon rustig af hoor.
pi_95762066
Ik vind het op het moment een beetje lastig te kiezen wat ik Sarah aan trek aan kleertjes. Op zich is het warm genoeg voor blote armpjes, maar voor mijn gevoel is dat misschien weer te koud omdat ze nog zo klein is.. En we zitten ook wel buiten en soms is er toch nog wel zo een wind vlaagje.. ze heeft nu lange mouwen aan en een legging met een jurkje maar ergens lijkt dat me ook wel weer warm ofzo... Wat denken jullie? (Jaël is midden in de zomer geboren en die hadden we al vrij snel gewoon in een rompertje voor wat ik me kan herinneren, maar toen zaten we neit zoveel buiten...)
pi_95762257
In het nekje voelen ;) Voelt dat aangenaam, dan zo laten, voelt dat warm dan kleertjes aanpassen.
pi_95762634
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:10 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ja inderdaad!

[OUD] Picknickmeet Julianapark Utrecht - 15 mei!
  woensdag 20 april 2011 @ 15:29:41 #127
259886 pessie
pi_95762990
Heej! Ik was afgelopen zondag nog in het Julianapark in Utrecht!

Klein stukje gefietst met meneer! Hij zat schaterend op de fiets! Iedereen omkijken! Zo leuk!
pi_95763099
Ik had hem op de parkeerplaats van Centerparcs eruit gehaald, want hij was doorgelekt met poepen en echt aan het brullen.
We moesten alleen nog maar naar het huisje rijden op het park zelf, dus ik vond dat het wel ff kon.
Maar die mevrouw van het inchecken deed echt zo van..tssssssss!!!
pi_95763231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:32 schreef Troeta het volgende:
Ik had hem op de parkeerplaats van Centerparcs eruit gehaald, want hij was doorgelekt met poepen en echt aan het brullen.
We moesten alleen nog maar naar het huisje rijden op het park zelf, dus ik vond dat het wel ff kon.
:')
pi_95763363
Waarom deed ze van..tssssssss!!! ?
pi_95763396
Ik weet niet zo goed of deze vraag wel hier hoort maar er is vast wel iemand die er antwoord op weet. bientje is nu bijna 6 maanden en gaat dan natuurlijk naar de opvolgmelk, moet ik die opvolgmelk nu eerst mengen met standaard 1 of geef ik gewoon meteen een fles met de nieuwe melk?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95763502
Als je het zelfde merk geeft dan zit er dacht ik niet veel verschil in.
Volgens mij kan je dan gewoon over. En anders even in het Flesvoedingtopic vragen
Flesvoeding deel 11
  woensdag 20 april 2011 @ 15:43:34 #133
259886 pessie
pi_95763523
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:32 schreef Troeta het volgende:
Baby's poepen altijd op het verkeerde moment :')
pi_95763623
Barba, wij zijn gewoon zo hups overgestapt naar 2. Maar Amy heeft zo vaak andere voeding gekregen en reageerde er niet gek op, dat we dat wel aandurfden.Of aandurfden, eigenlijk hebben we er niet eens bij stilgestaan.
pi_95763861
Getver Sola wat naar :{ je wilt het vast niet horen maar het klinkt wel een beetje als een gluten-allergie. Wat rot dat het zolang duurt nog voor jullie terecht kunnen.

Buh ik heb een héél zielig meisje.
Ik kreeg vanmorgen van Amélie wat van die Jip & janneke yoghurt ringetjes in mn mond gepropt, heel liefdevol :') ik heb er eigk niet eens bij stilgestaan verder. Daarna voeden en een uur na de voeding dik huilen en krampen en wat uitslag enzo. -O-
Over twee weken mogen we naar de dietist gelukkig. En ik heb een foto genomen van de uitslag, dat zat er iedere keer na een voeding, maar was precies steeds weg als we bij de kinderarts langs moesten :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95763919
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef pessie het volgende:

[..]

Baby's poepen altijd op het verkeerde moment :')
:Y In de mega wachtrij voor de peage... Heel de auto vergeven..
pi_95764008
Ach gossie Elin, ze reageert er wel heftig op, huup. Heeft Amelie of een van jullie ook een allergie?

Wij gingen laatst naar de efteling, toen we in de wachtrij stonden om van het parkeerveld af te gaan poepte madam ook even. Die lucht :r maar even uit de rij gegaan en der luier verschoond :')
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95764060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En dat je dan nog 3 uur lang geen kant op kunt O+

en toch heb ik liever dat ze poepen dan kotsen... ik zit liever 3 uur in de poeplucht van mn kind dan in een kotslucht :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95764061
Whehe, gister vroeg M. waarom Leyla ook nog moest douchen, toen heb ik het kind onder zn neus geduwd... Ok zei ie toen... :')

Vervolgens moest ie blijven lopen :')

Ik met leyla en Jen en babypop onder de douche... Dus ik vrij rap, Mies, Pak jij Leyla ff aan.. Ok dus hij Leyla aangekleed... Toen begon Jen, Mies (:')) Dus hij de badkamer weer in, mocht ie babypop aanpakken :')
Dus babypop naar de woonkamer gebracht. Toen Jen eruit.

Toen kon ik mn haar uitspoelen en Leyla verder doen, zodat hij Jen kon aankleden, en toen mocht hij ook babypop nog even aankleden.
pi_95764078
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

En dat je dan nog 3 uur lang geen kant op kunt O+

en toch heb ik liever dat ze poepen dan kotsen... ik zit liever 3 uur in de poeplucht van mn kind dan in een kotslucht :X
Geen van beiden.. Liever.
pi_95764106
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kun je niet vragen om een bloedonderzoek? Glutenintolerantie is met bloedonderzoek uit te sluiten.
Volgens mijn huisarts niet op deze leeftijd omdat ze dan te weinig anti stoffen hebben.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:02:39 #142
259886 pessie
pi_95764233
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Merci au Creditcard. ;)

Poepen is inderdaad beter dan kotsen. Freecell zat een keer met L bij mij in de auto, hij was toen een maand of 14/15. Hij had een fruitreepje gehad, kotsen! Zo ranzig! Hij lust trouwens geen fruitreepjes meer :')
pi_95764264
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ach gossie Elin, ze reageert er wel heftig op, huup. Heeft Amelie of een van jullie ook een allergie?

Wij gingen laatst naar de efteling, toen we in de wachtrij stonden om van het parkeerveld af te gaan poepte madam ook even. Die lucht :r maar even uit de rij gegaan en der luier verschoond :')
Ik ben allergisch voor huismijt, alles met vacht/haar (behalve mensen :+ ), en heb last van hooikoorts. B. is te lui om zich te laten testen maar heeft wel last van dezelfde dingen.
Voedselallergiën hebben we niet. Amélie zit nog in de testmolen maar heeft wsl geen allergie.

Haha Tico :D dat Jen dan ook Mies roept :') lekker ding.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 april 2011 @ 16:04:31 #144
259886 pessie
pi_95764305
Oh ja, ik zag de foto van Elin, die bos met haar! Geweldig! Die had ze bij haar geboorte ook toch?
Wel heel sneu die pukkeltjes.
pi_95764308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor huismijt, alles met vacht/haar (behalve mensen :+ ), en heb last van hooikoorts. B. is te lui om zich te laten testen maar heeft wel last van dezelfde dingen.
Voedselallergiën hebben we niet. Amélie zit nog in de testmolen maar heeft wsl geen allergie.

Haha Tico :D dat Jen dan ook Mies roept :') lekker ding.
Ja, tis echt lachwekkend.
pi_95764318
Wij zij hier ook gelijk overgestapt om voeding nummer twee. En dan ook nog van hypo allergeen naar gewoon en nergens last van gehad.
pi_95764330
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef pessie het volgende:
Oh ja, ik zag de foto van Elin, die bos met haar! Geweldig! Die had ze bij haar geboorte ook toch?
Wel heel sneu die pukkeltjes.
Dat mag niet!
pi_95764434
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat mag niet!
alleen jij mag dat :+

Die had ze idd bij geboorte al Pessie.
Amélie's haar was stukken langer dus wij vinden het maar kort :') :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95764461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

alleen jij mag dat :+

Die had ze idd bij geboorte al Pessie.
Amélie's haar was stukken langer dus wij vinden het maar kort :') :D
Ik doe het erom.
pi_95764958
Jen O+

Mijn baby en waren vandaag op visite bij een vriendinnetje, die heeft een meisje van bijna 4. En die wil zo graag een zusje. om 12uur ging ze samen met bientje L. ophalen. Het meiske was zo blij dat papa en mama eindelijk een zusje voor der hadden geregeld dat het een groot drama was om bientje weer mee naar huis te nemen.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95765213
Ach! Dat is wel heel lief!
pi_95765475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:52 schreef huuphuup het volgende:
Getver Sola wat naar :{ je wilt het vast niet horen maar het klinkt wel een beetje als een gluten-allergie. Wat rot dat het zolang duurt nog voor jullie terecht kunnen.

Buh ik heb een héél zielig meisje.
Ik kreeg vanmorgen van Amélie wat van die Jip & janneke yoghurt ringetjes in mn mond gepropt, heel liefdevol :') ik heb er eigk niet eens bij stilgestaan verder. Daarna voeden en een uur na de voeding dik huilen en krampen en wat uitslag enzo. -O-
Over twee weken mogen we naar de dietist gelukkig. En ik heb een foto genomen van de uitslag, dat zat er iedere keer na een voeding, maar was precies steeds weg als we bij de kinderarts langs moesten :')
:o Huup, dat is echt precies hoe minisproetje eruit zag toen ze in het ziekenhuis voor het eerst flesvoeding kreeg (normale nutrilon), het zat bij haar echt over haar hele lichaam. Zij heeft dus ook heftige kma, pepti ging bijv ook niet. Bij mij had ze het niet toen ik nog bv gaf maar toen had ze wel weer heel erg last van andere symptomen. Succes ermee!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_95765727
Wat schattig Barbabientje.

Yaro vind andere kindjes echt leuk. Ik was vandaag lunchen bij de V&D en toen kwam steeds een meisje van 1,5/2 jaar naar Yaro toe lopen. Die vond het zo interessant en draaide steeds haar kant op, waardoor van eten nog maar weinig terecht kwam.
Ze gingen steeds aan elkaar voelen, vond het echt zo lief om te zien.
Daarna ging oma nog even pronken met haar kleinzoon op het werk (volwassen psychiatrie), hij is geen aandacht te kort gekomen vandaag. En aandacht is altijd goed voor een lach op zijn gezicht (alhoewel hij ook wat verlegen word, bij de eerste blik is het even wegduiken, maar na 2 minuten is dat totaal over.)

Maandag gaan we ergens brunchen i.v.m. pasen en mijn verjaardag en daar verwacht ik ook veel kinderen. Hij zal zijn ogen uitkijken vermoed ik. Kan ik me nu al op verheugen.
pi_95765786
Vervelend Huup dat ze daar gelijk zo op reageert, goed dat jullie een foto genomen hebben en het dan ook kan laten zijn bij de ka.
pi_95765877
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:39 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom deed ze van..tssssssss!!! ?
Ik denk dat ze het heel onverantwoord vond.
Ik moet zeggen dat ik dacht dat ons huisje wel wat dichterbij zou zijn hoor. We moesten het hele park door en was toch wel een ritje van 10 minuten, maar goed, niks gebeurd en hij was eindelijk stil!
En mijn broek onder de poep, maar dat is beter als de maxicosi...
pi_95766239
Ja, het was echt heel schattig. Gelukkig zijn haar papa en mama druk bezig om een zusje/broertje te maken ;)

Huup, toch wel wat allergieën dus! Afwachten hoe het zich ontwikkelt zeker?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95766585
o, dat is echt heel schattig Barbabientje...maar wel zielig eigenlijk, helemaal blij met d'r nieuwe zusje en dan moet ze weer weg,hihi
pi_95767500
Ow ja voelen in het nekje, ik was het even helemaal kwijt, gek hè! Ze heeft nu iets minder kleertjes aan :)

Wat naar die uitslag bij Elin.

En Poeplucht in de auto bah, het komt meestal net niet uit.. Ik heb wel eens op de achterbank staand in een vluchthaventje een broek verschoont, het liep toen bijna de broekspijpen uit en natuurlijk net even onderweg zonder reservesetje...
pi_95767678
Huup, ik ben er ook wel bang voor ja. Maar voorlopig hoop ik maar gewoon op onrijpheid van haar darmen. Pff die uitslag ziet er ook naar uit zeg. Heeft ze er zelf last van? Van de jeuk o.i.d.?

As, bedoelde de huisarts niet het biopt? onze kinderarts stelde vorige keer ook al een bloedtest voor, dus blijkbaar kan het wel op deze leeftijd. Maar volgens mij kan het biopt pas veel later

Wat schattig Barba! Hopelijk krijgt ze dan snel een broertje of zusje.

Hier gelukkig nog nooit grote poeptaferelen in de auto gehad! *klopt af*

Wij gaan straks op kraambezoek. Was een klein kindje net geen 3 kilo en 49 cm. Ik ben benieuwd. Ik vind baby's al snel klein, want Amy was een dikkerdje :P Eens kijken of een pasgeboren baby mijn eierstokken weer aan het rammelen krijgen. Ik laat Amy trouwens maar niet dicht bij de baby in de buurt, ze is tegenwoordig bezig met het grijpen naar ogen. Het is een wonder dat ik ze nog heb.
pi_95767841
Dat grijpen naar de ogen doet Anne ook. En gisteren trok ze bij een hondje keihard aan zijn vacht, de hond droop echt af :o

Verder echt teveel om op te reageren, maar ik vind het wel heel erg leuk om alles te lezen!
pi_95767846
Ja, het is idd altijd die ene keer dat je geen reserve bij je hebt.

vervelend weer Sola, hoop dat het idd geen glutenallergie is.
ik was laatst ook op kraambezoek en ik had haar baby vast en zij Mex...en ze liet Mex heel dichtbij komen en Mex prikt in haar ogen en zwabbert met haar armen en die moeder maar lachen :D
Heb op een gegeven moment maar gezegd dat ie het wel heel hard deed..

Daarna was ik op kraambezoek bij een kindje van 5 kilo, ik had een hele grote baby verwacht, maar dat viel echt heel erg mee. het was ook gewoon een wurmpje.

orea! Heeft ze lekker gespetterd buiten? Zie nu pas dat het een vis is,haha
pi_95767904
Ik heb het vissenbadje trouwens ook gekocht, het is vandaag bezorgd. Dit weekend gaat Anne lekker 'zwemmen' in de tuin! :) Ze heeft sinds gisteren ook een zonnebril, staat zo schattig. Morgen eens kijken of ik er een foto van kan maken.
pi_95767971
Het vissenbadje (al staat er wel kikkerbad op de bon) staat hier ook al klaar op het balkon. Er gaat geen water in, maar haar speelkleed. Het geeft wel mooie schaduw.
*poef* nu is het weg
pi_95768252
Is het geen kikkervisje?
pi_95768874
Ik heb t badje ook :D
Ging vandaag naar zoetermeer en ze hadden er een intertoys, dus gelijk maar meegenomen.
pi_95768931
Straks allemaal meenemen naar de Utrechtmeet :P

Ze wordt groot! Met haar stoere kleren O+
pi_95770170
Zielig van de allergieën.

Hier is het badje ook binnen *O*
pi_95773363
Het is een hit! *O*

woensdag 20 april 2011 @ 19:35:57 #169
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95773484
Orea, wat heeft ze een lekkere spekkies!! :D O+
pi_95773981
Jeumig wat is die ring groot opgeblazen :o dat kreeg ik hier heul niet voor elkaar :o
straks es herblazen dan :+

Leia O+ oh dat buikje, heerlijk <3 ik wil erop blazen :D

Sproet hmm -O-
Ik twijfel of ik de kinderarts een mailtje zal sturen over dat we bij de diëtist langs gaan. Ik hoef haar toestemming niet verder maar het lijkt me wel handig/wenselijk dat zij ook op de hoogte is, misschien heeft ze er nog wat over te zeggen ofzo.

@Sola, ik weet niet of ze er last van heeft, ze beweegt wel heel vaak haar gezichtje heen en weer, zowel over mn schouder bijvoorbeeld als in de box over het kleed. Het lijkt een beetje op zoeken maar ze heeft geen honger op die momenten en het verschilt toch ook wel wat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95774096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:55 schreef Solagratia het volgende:
Straks allemaal meenemen naar de Utrechtmeet :P

[ afbeelding ]

Ze wordt groot! Met haar stoere kleren O+
wat een scheet O+

wat een enorm verschil maakt dat he? dat ze dan gaan zitten en 3 keer zo groot/oud lijken, stoere kleertjes erbij en je hebt al bijna een dreumes :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95774329
Ja 't is echt een bollo :D
Er zat een laagje water in, en ze vond het superleuk!!

Net hebben we even nieuwe oma's gescoord 8-) stukje gewandeld door de buurt met haar in de Manduca bij me. We hebben een paar adresjes waar ze over een paar jaar heen mag met haar rapport :+

Sola, doe eens een groter fotootje!!!
pi_95774602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Orea het volgende:
Ja 't is echt een bollo :D
Er zat een laagje water in, en ze vond het superleuk!!

Net hebben we even nieuwe oma's gescoord 8-) stukje gewandeld door de buurt met haar in de Manduca bij me. We hebben een paar adresjes waar ze over een paar jaar heen mag met haar rapport :+

Sola, doe eens een groter fotootje!!!
_O-

zo heeft de buurvrouw hier vanmiddag een hele tijd met Elin gezeten. Lekker tutten :D en haar pre-puberende zoon... "mám, wat dóe je" :?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95774916
:D!
pi_95775465
Wat een leukerd heb je toch Orea :D
En jaa groter Sola

hij gaat goed O+ O+
pi_95775514
Ohh Orea! O+

Ik durfde het nog niet, maar als Leia het kan, kan Isabel het ook! :P

Sola, wat een dame heb je! En wat naar dat ze misschien een glutenallergie heeft :{

En V. gaat echt goed zeg! ^O^
pi_95775819
Oh Huup, ik zie nu die foto van Elin :{ wat sneu! Is er een kans dat je eventueel eerder terecht kan?

V. gaat goed!

Mor, gewoon doen! :P het was hier echt warm vandaag.. heb haar maar 10 minuutjes erin gehad hoor (en lauw water ingedaan, uiteraard niet koud :P) misschien morgen maar even bij het strandje hier kijken, kan ik gelijk zien wat ze van zand vind!
pi_95776803
Mooie curve van Viggo!

Jelle is vanmiddag weer wezen wennen op de creche. Ging gelukkig weer goed, half uurtje geslapen (tussen half 2 en kwart voor 5) en 2x een half flesje gedronken (zat 150 in de fles).
Morgen gaat hij een hele dag, dan geef ik iets kleinere flesjes mee ... beetje jammer dit
pi_95777343
Oh vervelend lijkt me dat mrien! Maar is het voor hem misschien ook nog een beetje wennen? Kleinere flesjes en misschien iets vaker aanbieden, dat ze dat kunnen doen? Zonde van de melk wel..
  woensdag 20 april 2011 @ 20:45:23 #180
259886 pessie
pi_95777381
Pvoes V. gaat mooi!

Orea, wat een meid heb je daar! Heerlijk in het zwembad!

Mrien, fijn dat et wennen goed ging. Jammer van de melk.
pi_95777853
Buh Elin heeft ineens koorts, ik snap er niets van, zomaar 38.5 -O-
We moeten om 10 uur even langs de hap, ik belde om te vragen of k paracetamol mocht geven maar ze moet eerst gezien worden. Nu maar hopen dat B. op tijd thuis is :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95777950
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef Orea het volgende:
Oh vervelend lijkt me dat mrien! Maar is het voor hem misschien ook nog een beetje wennen? Kleinere flesjes en misschien iets vaker aanbieden, dat ze dat kunnen doen? Zonde van de melk wel..
Wel zonde inderdaad, maar er staat nog meer dan genoeg in de koelkast voor morgen gelukkig
Doe morgen denk ik maar 3 flesjes van 100 cc meegeven en nog een beker met nog wat melk. Ze moeten ook maar even kijken hoe ze het doen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef huuphuup het volgende:
Buh Elin heeft ineens koorts, ik snap er niets van, zomaar 38.5 -O-
We moeten om 10 uur even langs de hap, ik belde om te vragen of k paracetamol mocht geven maar ze moet eerst gezien worden. Nu maar hopen dat B. op tijd thuis is :')
Ow bah :( ze kunnen zo opeens zo ziek worden he, had Jelle toen ook toen hij koorts had.
Dat ze haar willen zien is gelukkig een standaard protocol bij koorts en vragen bij paracetamol Wellicht sturen ze je nog even door naar de kinderarts (was toen bij Jelle in ieder geval zo).
Sterkte en beterschap voor je meisje :*
pi_95778266
Ja ze zei het ook aan de telefoon dat ik waarschijnlijk voor niks kwam :P maar liever te vaak dan te weinig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95778406
Oh naar Huup. Hopelijk is B op tijd thuis. Dat met gezicht langs kleding schuren ken ik wel. Dat doet Amy ook wel. Ook schudden met haar hoofd alsof ze iets af wil schudden. Maar ik zie niets op haar gezicht. Hopelijk ga je inderdaad voor niets zometeen :Y

Pvoesss mooie curve van V!
pi_95779013
Wat een prachtig meisje heb je Orea O+

Succes bij de HAP huup ik hoop dat het meevalt!
pi_95779064
Succes huup.
pi_95779611
Bah huup, vervelend

Leia en amy O+

Pvoess, mooie curve heeft ie!

Zo net een tijd bij floris gezeten. Hij komt de laatste dagen moeilijk in slaap. Geen idee wat er met m is. Uiteindelijk heb k m op zn buik gelegd en over zn rug gewreven en toen viel ie in slaap. Met zn knuffel als kussen O+
pi_95779932
Bah Huup, wat naar. Hopelijk is B. op tijd terug, en valt het mee. Zou het niet kunnen dat het ook nog van de koemelk is die ze indirect binnenkreeg? Maar dat had je misschien zelf ook wel bedacht..
pi_95780512
oooo, dat ziet er echt gezellig uit dat badje!!

Pvoesss, ik wist V. zijn naam nog niet, mooie naam zeg!

Sterkte huup!

Waar is Claudia eigenlijk? Op vakantie zeker?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 april 2011 @ 21:39:26 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95780555
het gaat me hier echt te snel soms :/

ik hoop dat ze niks mankeert Huup!

Geert begint een beetje een ritme te krijgen geloof ik. Vandaag tenminste niet heel de dag aan m'n borst gehangen voor mijn gevoel. Hij ligt nu ook heerlijk te slapen op het aankleedkussen achter me op tafel. hij begint echt een bolletje te worden in vergelijking met Jan

O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_95781389
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef Morretje het volgende:
Bah Huup, wat naar. Hopelijk is B. op tijd terug, en valt het mee. Zou het niet kunnen dat het ook nog van de koemelk is die ze indirect binnenkreeg? Maar dat had je misschien zelf ook wel bedacht..
daar krijgen ze toch geen koorts van? :o (ik ben verder echt een n00b op allergie-gebied, ondanks mn eigen allergieën, dus ik heb geen flauw idee wat ik kan verwachten.)

B. is iets later maar hij is onderweg, ik heb de HAP gebeld en t een kwartier op laten schuiven. ze ligt nu tegen me aan te slapen, kon net zo dr luiertje verschonen zonder dat ze wakker werd, helemaal uitgeput is ze volgens mij.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95781600
Ach Elin toch! Fijn dat jullie het wel gepland krijgen in elk geval. Ga jij heen dat B thuis blijft ofzo?
Volgens mij (maar ik ben ook een allergie-noob) kun je alleen koorts krijgen van allergieën die met luchtwegen te maken hebben. Niet met KMA ofzo.

Ik zit nog wat terug te lezen, maar wat zie ik toch een leuk spekkie in het badje zitten! Leia O+ Lekker zitten spelen meis? Misschien ga ik ook wel Amy in het badje stoppen morgen onder de parasol. Leuk!
pi_95784872
Hoe was het bij de hap huup?

Zo, 4 flesjes klaar staan voor morgen. 3 kant en klaar op standje 4 (115cc ?) En een beker met 120cc. Moeten ze zich wel mee kunnen redden denk ik :)
pi_95785013
Ik zag een mooie curve voorbij komen, leuke kindjes, waterpret, maar helaas ook een vervelend bericht van Huup. Hopelijk is alles in orde en ben je inderdaad voor niets gegaan.
pi_95785160
Ik ga mijn vraag hier ook even neergooien, als versgebakken ouders hebben jullie misschien wel iets heel speciaals gekregen.
Mijn zusje is ook zwanger en is 24-07 uitgerekend. Ze weten wat het wordt, maar vertellen het niemand. Daarom mogen we het kamertje ook niet zien. Nou wil ik graag iets speciaals geven, ik heb alleen maar een zusje en mijn vriend is enig kind. Sieraden zijn geen optie, want ze draagt altijd hetzelfde en wijkt daar niet vanaf. Anders had ik een mooi zilveren kettinkje met hangertje voor haar gekocht, maar ik ben bang dat dat nooit gedragen gaat worden en dat vind ik zonde. Andere sieraden draagt ze niet.

Hebben jullie een idee (of zelf onlangs gekregen) voor een mooi, origineel cadeau wat ik zou kunnen geven? Budget weet ik niet, hangt van het cadeau af denk ik, dus roep maar gewoon. Ik wil er graag moeite, tijd en liefde insteken en er iets speciaals van maken.
pi_95785183
Huup, ben je al terug? Hoe is het met Elin?
pi_95785911
Leuk danic, niks zinnigs te melden, maar vorig jaar scheelden mn zus en ik ook zoiets (zij 7-5 uitgerekend en ik 6-7)
Jochies schelen precies 11weken O+
Leuk is dat!
pi_95786046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef danic het volgende:
Huup, ben je al terug? Hoe is het met Elin?
Ja ik ben net weer thuis. Ze is van top tot teen helemaal doorgelicht, uiteraard niets aan de hand :') daar was ik al wel vanuit gegaan. Koorts was daar gezakt naar 37.9, verhoging dus. Maar hij nam de temperatuur in het oortje dat niet tegen mij aan zat maar de hele tijd bloot buiten was geweest. Tsja.

Hoe dan ook, zetpillen mochten we geven maar enkel de 60 mg, die hebben we niet in huis dus die ga ik morgen even halen dan maar. Ondanks dat ze volgens het doosje vanaf volgende week ook de 120 mag. Verder goed in de gaten houden, veel aanleggen voor t vocht en niet te warm kleden.
Mocht er iets veranderen of ik nog twijfelen dan mag ik weer terug komen en wordt ze weer bekeken.

En ik wilde alleen maar weten of mn molletje mocht :D :P
Nee serieus, heel fijn dat er altijd zo grondig naar ukjes gekeken wordt, maar bottom line, niets aan de hand, waarschijnlijk een viraal cadeautje van haar zus ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 april 2011 @ 23:13:27 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95786119
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef danic het volgende:
Ik ga mijn vraag hier ook even neergooien, als versgebakken ouders hebben jullie misschien wel iets heel speciaals gekregen.
Mijn zusje is ook zwanger en is 24-07 uitgerekend. Ze weten wat het wordt, maar vertellen het niemand. Daarom mogen we het kamertje ook niet zien. Nou wil ik graag iets speciaals geven, ik heb alleen maar een zusje en mijn vriend is enig kind. Sieraden zijn geen optie, want ze draagt altijd hetzelfde en wijkt daar niet vanaf. Anders had ik een mooi zilveren kettinkje met hangertje voor haar gekocht, maar ik ben bang dat dat nooit gedragen gaat worden en dat vind ik zonde. Andere sieraden draagt ze niet.

Hebben jullie een idee (of zelf onlangs gekregen) voor een mooi, origineel cadeau wat ik zou kunnen geven? Budget weet ik niet, hangt van het cadeau af denk ik, dus roep maar gewoon. Ik wil er graag moeite, tijd en liefde insteken en er iets speciaals van maken.
3-d echo, (waardebon voor) een foto op canvas, buikschilderiing, fotoshoot, verwendagje, een echo op canvas laten drukken ..

pi_95786269
Leuke ideeën DJMO, maar het gaat om een kraamcadeautje schat. Dus dan is die buik al weg, en niet meer te beschilderen, die echo's kunnen dan ook niet meer. Maar die foto op canvas ga ik onthouden. Dat verwendagje weet ik niet of ze dat wat vindt, ze is nl zelf schoonheidsspecialiste/pedicure.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 april 2011 @ 23:19:04 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95786460
oops :@ las over kraamcadeautje heen . je kan natuurlijk ook een waardebon geven voor een dagje oppassen ofzo, zodat zij en haar man/vriend een dag samen weg kunnen ?? niet direct na de geboorte natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel :D

pi_95786630
Ja, is ook een idee. Klein detail (en dat is echt niet erg voor het oppassen verder hoor), zij wonen in Oost-Souburg (tussen Middelburg en Vlissingen in) en ik woon in Spijkenisse.
Maar ik ga natuurlijk met alle liefde straks op mijn verse neefje of nichtje passen O+
pi_95786721
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef danic het volgende:
Leuke ideeën DJMO, maar het gaat om een kraamcadeautje schat. Dus dan is die buik al weg, en niet meer te beschilderen, die echo's kunnen dan ook niet meer. Maar die foto op canvas ga ik onthouden. Dat verwendagje weet ik niet of ze dat wat vindt, ze is nl zelf schoonheidsspecialiste/pedicure.
Traditioneel is een kraammand met een cadeautje voor iedere dag van de kraamweek (hoewel er bij mij 10 ofzo inzaten); kunnen kleine dingetjes zijn, kleertjes voor het kindje, noem maar op.

Ik weet niet meer waar ik het nou gelezen had :? maar ergens stond ooit dat iemands zus in de kraamweek elke dag langskwam en/of foto's van het bezoek/die dag vroeg aan de pas bevallen vrouw; en toen kreeg ze aan het einde van de kraamweek als kado een soort plakboek-fotoalbum achtig iets volledig over de kraamweek, met verslagjes erin per dag van wat er gebeurde, foto's erbij, verhaaltjes. En dan helemaal aangekleed en mooi gemaakt zeg maar.
Nouja ik hoop dat je een beetje een beeld hebt van wat ik bedoel :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95786969
Ja begrijp em hoor Huup! Die kraammand krijgt ze sowieso van mijn moeder en ik denk van nog wel meer vriendinnen, vandaar dat ik eigenlijk iets anders wilde.
Dat andere is echt een heel gaaf idee, maar ze woont net te ver weg om iedere dag even langs te gaan. Maar ik ga em onthouden en kijken of ik em kan ombuigen naar iets wat wel werkt. Bedankt voor de tip iig!
  woensdag 20 april 2011 @ 23:29:11 #205
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_95787010
Ik heb de eerste keer een kraammand van mijn zusje gekregen met 10 cadeautjes erin, varierend van een leuk setje kleren tot een doos tissues voor de kraamtranen. Aan elk cadeautje zat een kaartje met daarbij een leuk stukje. Daarnaast heeft ze een leuke babygym gegeven.
Bij Eline kreeg ik van haar een luiertaart met lekkere badschuim voor iedereen in het gezin en een paar leuke kleine dingetjes (oa zeepketting voor Eline's kamertje). En daarnaast een boxkleed.

Huup, fijn dat Elin weer is doorgelicht en dat er niets bijzonders bleek. Misschien een beetje last van de warmte gehad.
pi_95787064
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef danic het volgende:
Ja begrijp em hoor Huup! Die kraammand krijgt ze sowieso van mijn moeder en ik denk van nog wel meer vriendinnen, vandaar dat ik eigenlijk iets anders wilde.
Dat andere is echt een heel gaaf idee, maar ze woont net te ver weg om iedere dag even langs te gaan. Maar ik ga em onthouden en kijken of ik em kan ombuigen naar iets wat wel werkt. Bedankt voor de tip iig!
Je kunt em sowieso onthouden voor de eerste verjaardag, maar das wel erg ver weg :D

nouja goed, ik weet niet hoe het contact met haar vriendinnen is maar je kunt je moeder/haar vriendinnen ook benaderen voor foto's en verhalen?

Of je koopt de kraamverzorgster om :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95787291
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja ik ben net weer thuis. Ze is van top tot teen helemaal doorgelicht, uiteraard niets aan de hand :') daar was ik al wel vanuit gegaan. Koorts was daar gezakt naar 37.9, verhoging dus. Maar hij nam de temperatuur in het oortje dat niet tegen mij aan zat maar de hele tijd bloot buiten was geweest. Tsja.

Hoe dan ook, zetpillen mochten we geven maar enkel de 60 mg, die hebben we niet in huis dus die ga ik morgen even halen dan maar. Ondanks dat ze volgens het doosje vanaf volgende week ook de 120 mag. Verder goed in de gaten houden, veel aanleggen voor t vocht en niet te warm kleden.
Mocht er iets veranderen of ik nog twijfelen dan mag ik weer terug komen en wordt ze weer bekeken.

En ik wilde alleen maar weten of mn molletje mocht :D :P
Nee serieus, heel fijn dat er altijd zo grondig naar ukjes gekeken wordt, maar bottom line, niets aan de hand, waarschijnlijk een viraal cadeautje van haar zus ofzo.
Als je nood hebt voor de zetpillen kan je ze ook hier eventueel nu nog ophalen :)
Maar fijn dat er verder niets ernstigs is.
  woensdag 20 april 2011 @ 23:34:23 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_95787309
Huup, fijn dat het allemaal meevalt met Elin.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_95792963
En bij nood kun je de 120 mg zetpillen in de lengte door de midden snijden... :)
Fijn dat er in elk geval niets ernstigs aan de hand lijkt!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 08:00:34 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95793320
blij dat er niets aan de hand was Huup!

kijk dan O+

O+ lachebekkie O+

pi_95793357
Wat een schattig koppie heeft ie, DJMO!
  donderdag 21 april 2011 @ 09:31:36 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_95795004
Ik zit op m'n mobiel en kan dus even geen linkjes posten maar ik lees net op RTL teletekst dat de HEMA een waarschuwing heeft laten uitgaan over stikkingsgevaar bij gebruik van de HEMA speenketting.

Ze kunnen worden teruggebracht naar de winkel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_95795053
En ik zit net een onderzoek te lezen dat zonnebrandcreme van de etos en zwitsal het meest kankerverwekkend zijn... Die van de hema en vichy zijn wel veilig.
pi_95795262
Huup, fijn dat er toch niks bijzonders aan de hand was met je mini! Over de koorts en melk, ik dacht: het lichaam reageert op iets waar het niks mee kan, zou daar geen koorts bij kunnen? Maar goed, ik ben ook maar een n00b, en had ik ut niet moeten zeggen..

Tico, fijn dat je dat post! Ik heb net die van de hema gehaald. Ik had vorig jaar kruidvat, en die smeert echt voor geen meter. Hema is lekker dun, en met spray leek me ook wel handig.
pi_95795561
Maar ik heb die van etos en die laat zo'n gloed achter.
pi_95795810
Ik heb geen idee welke ik heb..
pi_95795817
Oh goeie, ik heb die van Nivea, ook dikke drap, maar wel goed volgens mij!

Mijn beeb is wakker dus die ga ik maar eens uit bed plukken. Straks even lekker de stad in :)
pi_95795851
Ook raar eigenlijk. Dan smeer je crème tegen de zon omdat het zonder bescherming ook kankerverwekkend is (zonnestraling) en dan blijkt de crème net zo erg :?
pi_95795871
Ja...
pi_95796087
Spray raden ze daar weer af.. Hm, lastig en ingewikkeld maken ze zo alles zeg!
  donderdag 21 april 2011 @ 10:11:09 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_95796205
Goed om te weten, want ik had nog geen zonnecreme voor Soneal, en op basis van mijn standaard voorkeuren zou het waarschijnlijk Zwitsal of Nivea zijn geworden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_95797192
Ik heb Leia net even hier thuis gewogen :')

10 kilo precies :') mijn hemel, waar eindigen we :D 't is niet de officiële CB meting natuurlijk, dus het kan wat afwijken.. maar 10 kilo!! Mijn baby :D van nog geen 9 maanden!!

en zelf na een vreselijke sas-week met veel rose, patat, pizza, broodje frikandel, kip-donner enz. enz. gewoon 200 gram afgevallen in 1 week *)
pi_95797430
10 kilo Orea :D dat scheelt gewoon meer dan 2,5 kilo met mijn magere speenvarkentje. Je hebt het wel op je afgeroepen he, door haar al speklapje te noemen voor de bevalling ;)
pi_95797620
Ja :D ik wilde een michelin baby et voila.

Nu ga ik het even hebben over het miljoen wat ik komende maand ga winnen :P
pi_95797699
In het artikel heben z ehet over zonnebrandcreme factor 20 van etos. ik heb etos kids factor 50 en die sleche producten zie ik niet op het etiket staan.
En volgens mij noemen ze elk jaar andere merken.

10 kilo, wauw!! Is het nog een beetje te doen met dragen?
pi_95797812
:Y prima! Maar draag dan eigenlijk alleen nog maar op mijn rug.
pi_95799035
Leia , 10kilo meisje! Jij krijgt genoeg te eten ;) ik denk dat mijn muppet dat ook wel gaat halen, ze is nu met bijna 6maanden 9 kilo.

Enne orea, das nog eens een fijn dieet, lekker eten en afvallen
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95800442
Orea :D je eigenste speklapje <3 wat er bij jou afgaat komt er bij Leia aan :+

Mn meisje grijpt en probeert te pakken! :D *O*
ze grijpt heel doelgericht naar de nijntje die aan de zijkant van de box hangt en is helemaal blij als ze hem te pakken heeft :D ik ben zo trots :') ik dacht dat dat wel over ging bij je tweede...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 21 april 2011 @ 13:49:53 #230
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_95804215
Wat goed Huuphuup!
Ik dacht ook dat dat gevoel bij een tweede minder zou zijn, maar het lijkt nog wel erger te zijn bij mij. Wat een genieten is dat he?!

Die artikelen over zonnebrandcremes lees ik niet : het is toch elke keer een ander ding waar de nadruk op ligt...Ik smeer hier factor 50 van zwitsal (en zolang ze de fles niet opdrinken en de boel opsabbelen zal dat wel goed gaan).

En dames: wat gaat het topic snel! We zitten al op pagina 10 en ik kom nog maar net weer binnenvallen...! (dat krijg je als je druk bent met de kids: de oudste is nu keel en neusamandel vrij en gedraagd zich weer alsof hij niet geopereerd is. Nu alleen z'n stemmetje nog weer wat lager: hij piept nogal :P ).

Jullie nog plannen voor het lange paasweekend?
Wij gaan verder met de tuin en eerste paasdag brunchen bij mijn ouders.
pi_95804333
Wij gaan morgen naar center parks.!
pi_95804554
Wij gaan naar de Moezel met pasen.
Ik hoop van harte dat het dan wat beter gaat want de laatste dagen huilt Puck weer ontzettend veel ;(
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95805207
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Troeta het volgende:

Waar is Claudia eigenlijk? Op vakantie zeker?
I wish! Ik ben weer begonnen met werken, we zijn al 2 weken af en aan ziek. Maar ik lees wel mee!

Met Lena gaat het goed. Ze is nog steeds vrolijk, is niet meer ziek, groeit prima en ontwikkelt zich goed. Sinds een dikke week is ze druk bezig met proberen naar haar buik te rollen. Vandaag heeft ze haar tweede wendag op het kinderdagverblijf gehad. Eigenlijk gaat dat volgens verwachting, namelijk ontzettend soepeltjes. Ze lacht naar iedereen en ze drinkt er gelukkig ook goed. Vandaag heeft ze moeiteloos een fles van 140cc naar binnengewerkt. *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95808333
Haha Hobbesje, precies dat ja!

Wij doen weinig met Pasen, even bijtanken van een ongelooflijk drukke maand weer. En zondag komen mn schoonouders langs.

Arme Puck ;(
kun je het plaatsen dml? het huilen? heeft ie nog ergens anders last van, heeft ie n hoge(re) temperatuur?
Heeft hij misschien meer dorst nu het zo warm is, of vindt ie zich te warm gekleed?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95811674
Hier ook weinig met pasen, lekker beetje erop uit ofzo. Per dag maar zien!

We gaan zo voor het eerst uit eten met Leia :o we zouden wat gaan drinken hier in de Haven, meneer zou om 3 uur gaan rijden vanuit Utrecht... Heb zojuist maar even geïnformeerd of ie uberhaupt al onderweg was :') nee dus :') (grmbl! :() dus nu wil ie ipv wat drinken, maar gelijk wat eten...

En Leia plukte ik strontchaggo uit bed, dat gaat een succes worden ben ik bang! Scheelt dat die op zich blij wordt van eten... Wordt vervolgd :')
pi_95811842
Nee ik kan het totaal niet plaatsen.
Het is vanuit het niets telkens. Dan ligt hij op schoot te lachen en te kletsen en dan opeens begint hij te huilen en dan is niks goed meer. Dan heeft hij nog geen slaapsignalen vertoond.
Als ik wel slaapsignalen zie en ik stop 'm in bed is het ook drama de laatste dagen. Vooral 's avonds, een tijdstip waarop hij voorheen goed sliep maar nu is het dikke tranen. Wel of geen pacco doek en wel of geen speen. Hij wil het allemaal niet en is boos en verdrietig. Als je hem dan op schoot neemt is het ook niet goed. Hij wil gewoon helemaal niks dan.
Kortom, kan iemand mij zijn gebruiksaanwijzing even mailen? :')
The way you rock'n'roll
pi_95811961
Claudia, wat fijn om te horen dat Lena het zo goed doet :s)

Huup, is Elin haar koorts weg nu? En wat leuk dat ze probeert te pakken en te grijpen.

Puck is zo ver nog niet. Hij volgt nu eindelijk met zijn ogen een speeltje. Voorheen keek hij er straal doorheen.
Ik heb 'm gisteren onder zijn boxspiraal gelegd en door het druk doen met zijn armen raakt hij dan per ongeluk zo af en toe iets wat dan rammelt. Dat leek hij wel leuk te vinden.
The way you rock'n'roll
  donderdag 21 april 2011 @ 17:01:20 #238
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_95812023
D-M-L: jij bent op zoek naar de gebruiksaanwijzing van mijn oudste! Die heeft ook veel gehuild en daar heb ik nooit echt een reden voor gevonden (achteraf gezien spuugde hij misschien wel behoorlijk veel, maar buiten dat geen bijzonderheden). Vervelend voor jullie: je voelt je zo machteloos... (ik heb wel eens mee zitten huilen). Mijn mannetje leek het nodig te vinden om alles huilend te verwerken (en als je overdag maar 2x15 min slaapt is dat veel helaas). :*
pi_95812139
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:01 schreef Hobbesje het volgende:
D-M-L: jij bent op zoek naar de gebruiksaanwijzing van mijn oudste! Die heeft ook veel gehuild en daar heb ik nooit echt een reden voor gevonden (achteraf gezien spuugde hij misschien wel behoorlijk veel, maar buiten dat geen bijzonderheden). Vervelend voor jullie: je voelt je zo machteloos... (ik heb wel eens mee zitten huilen). Mijn mannetje leek het nodig te vinden om alles huilend te verwerken (en als je overdag maar 2x15 min slaapt is dat veel helaas). :*
Puck spuugt ook nauwelijks en hij slaapt wel iets meer overdag dan 2x15 minuten gelukkig.
Maar ja machteloos nogal. Afgelopen zaterdag was Mr.DML de hele avond weg en zelfs het samen in bed nestelen met wat tv op de achtergrond, knuffelen en een speentje kon Puck niet waarderen dat ik inderdaad ook in huilen uitbarstte en mijn lief heb gesmst of hij alsjeblieft naar huis kon komen.
Wanneer ging het bij jouw oudste beter?
The way you rock'n'roll
pi_95812190
Vrolijker noot: het bad is ook hier een succes!

Shit van het huilen DML. Geen tips helaas..

[ Bericht 23% gewijzigd door Vanyel op 22-04-2011 02:43:59 ]
pi_95812487
Wat is ze leuk Vanyel O+
De navelbreuk valt zo wel goed op zeg :o
The way you rock'n'roll
pi_95814083
Wat en schatjes Vanyel.

En wat balen van dat huilen DML.

En wat een gewichten al zeg jullie kindjes, maar ja ze groeien in gewicht het eerste jaar sowieso wel erg veel.

Sarah is nu 4,9 kilo en het gaat erg goed met haar. Ze is sinds we met infacol zijn begonnen veel tevredener en slaap weer hele uren achter elkaar ook overdag! Ze begint nu ook echt te lachen en als ze wakker is wil ze het liefste rechtop om zoveel mogelijk om zich heen te kijken.
pi_95814240
Leia 10 kilo! :D Zoontje van een vriendin van mij woog met het jaar bijna 13 kilo, dat zal Leia wel niet gaan halen ;)

En Bientje ook al 9 kilo. Ben benieuwd hoe dat er naast Anne uit ziet met haar 7 kilo :')

DML, balen van het huilen. Hopelijk is het een fase en groeit hij er snel overheen.

Dottir in het badje, schattig hoor. Wij gaan het morgen even uitproberen! De navelbreuk valt inderdaad goed op.

Wij zijn vandaag weer eens naar de Efteling geweest, wat was het toch een prachtig weer. En het was goed druk daar, héél veel schoolreisjes!
pi_95817489
Wel grappig hoe je went aan dingen. Ik vind de navelbreuk inmiddels eigenlijk best meevallen.

Sinds een uur of 3 is Dottir weer liters melk aan het wegtanken. Op zich geen wonder, t is hier 25,5 graden, maar vermoeiend is het wel.
pi_95818529
Ik ga dat bad hier niet eens proberen! Ik weet zeker dat Ivan het voor een springkussen aanziet. :+

Leuk om eens foto's van je dochter te zien, Vanyel! Wat een schoonheid. En ze ziet er al heel wijs uit. Je kunt proberen om haar eerder op de dag al vaker aan te leggen. Misschien gaat het regelen dan iets sneller voorbij?

DML, naar dat Puck zo huilt. Ik kan me goed voorstellen dat je je lief gebeld hebt toen niets leek te helpen. Ik ben benieuwd of je gaat merken dat Puck heel binnenkort nieuwe dingen kan. Misschien kun je het dan achteraf plaatsen als gemopper horend bij een ontwikkelingsfase. Lena had een tijdje geleden vaak moeite met poepen en had daar dan last van.
pi_95818823
Wat een schatje heb je Vanyel!

Wat ontzettend vervelend DML :'(
Hopelijk gaat het snel weer beter, dit zal erg vermoeiend en frustrerend

Jelle is vandaag de hele dag wezen wennen op de creche. Vanmorgen had hij om 06:15 wat gedronken en ging daarna weer slapen. Toen heb ik hem om 08:15 wakker gemaakt en wilde hij niet drinken. Gelukkig op de creche wel goed z'n flesjes gedronken, 3x 115 cc, wat er ook in de fles zat. Goed naar z'n zin gehad, ook nog geslapen gelukkig. Gaat goed dus :)
pi_95819095
Wat fijn dat het zo goed is gegaan, mrien, met name het drinken!

De leidsters hebben Lena aan alle groepen zitten showen omdat ze zo verguld zijn met haar. :D Een van de leidsters van een andere groep blijkt zwanger en ze schijnen tegen haar gezegd te hebben dat ze maar net zo'n leuke baby moest maken. En ik maar glunderen. :+ Ivan vond het ook heel leuk dat zijn zusje er een tijdje was.
pi_95819546
Wat leuk dat ze Lena zo leuk vinden O+
Jelle valt geloof ik ook al goed in de smaak op de creche, zo leuk ook om te zien hoe enthousiast alle kinderen ook naar hem zijn (en Lotte soms iets te haha)
pi_95819880
Leuk he, als ze op het kdv je kind leuk vinden :) Ik denk dan aan de ene kant 'haha, as if, dat zeg je tegen alle ouders' en aan de andere kant wil ik ze dan toch graag geloven ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk om eens foto's van je dochter te zien, Vanyel! Wat een schoonheid. En ze ziet er al heel wijs uit. Je kunt proberen om haar eerder op de dag al vaker aan te leggen. Misschien gaat het regelen dan iets sneller voorbij?
Overdag denk ik dan dat het al voorbij is... Ik ben een beetje hardleers.
pi_95822779
Nou ja, het regelen kán natuurlijk ook heel snel voorbij zijn. En het kan ook clusteren zijn; het duurt vaak even voor je het doorhebt en dat doorhebben gebeurt dan ook vaak pas achteraf...
pi_95823100
Zo bij gelezen maar eigenlijk weinig onthouden. Las wel dat Tico lekker weg gaat.
Hier nog iets meer dan 2 weken tot de vakantie. Met de paas dagen ben ik lekker vrij en ben ik jarig. Lekker weer, dus dat komt helemaal goed.

Zal er vanavond niet veel zijn, ben kapot heb veel gewerkt, drukke avonden gehad en vannacht slecht geslapen. Toen ik bijna sliep (00.30 uur) riep mijn man opeens "waar is Yaro, waar slaapt Yaro?". Dus ik "uh, gewoon in zijn bed". Hij "oja" en sliep weer verder. Ik schrok me rot en was dus direct weer klaar wakker en sliep niet voor half 2, en dat terwijl mijn wekker weer rond half 6 ging. Pfff.
pi_95826018
Haha. Ik ben jen ook vaak kwijt geweest ja!
pi_95827036
hmmm daar gaan we weer
mini is weer stront verkouden en dus benauwd hoop dat ze een beetje slaapt
(en mij nu eindelijk tijd gunt om bij te lezen)
pi_95828578
Even lekker van hak op tak en door elkaar

ik las iets over amy, dat gaat dus nog niet erg lekker, balen! helemaal als je niet eerder naar de kinderarts kan

Huup die naar ziekenhuis is geweest, altijd schrikken :*

Ik wordt wel helemaal vrolijk van het leuke zwembadje helemaal met Leia erin

ook poep/kots verhalen/luchtjes en idd babys poepen altijd om het verkeerde moment

goede curve van V.

Jelle die het goed doet met wennen op de creche

Geert met lekkere dik wordende bolletjes wangen

Een aantal leuke vakantie/paasweekend weg plannen, veel plezier

helaas een huilende puck, sterkte dml nooit leul

Orea sas dagen en toch afvallen! doe je goed, was het nog wat geworden met wat eten?

Claudia, fijn te lezen dat het goed gaat, maar balen dat het afwisselt met ziek zijn, beterschap daar

dottir ook al zo lekker aan het liggen in het badje

fannetje en anne, buiten de schoolreisje hoe hebben jullie het gehad in de efteling?
lijkt me eigenlijk super om eens met mini te doen (al is ze nog zo klein)

het verhaal van kind kwijt zijn herken ik ook wel heel erg!
moet er nog aan wennen geloof ik dat ze veel op dr eigen kamer slaapt
pi_95829063
Leyla gaat dit weekend ook apart slapen. Dwz, in een eigen bed. Misschien bevalt het ons wel.
pi_95829698
spannend tico!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 22:27:08 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95829731
beterschap voor minidraakje dracu :*

ik heb het tegenwoordig nog hoor dat ik Jan kwijt ben. Ik was er al zo aan gewend dat hij 'snachts bij ons kwam, dat ik de laatste week zoiets heb van huh? maar goed, nu heeft geert die plaats ingenomen en komt Jan ons 's morgens heel lief wakker maken (als ik niet vergeet om zijn deur op een kier te zetten als hij eenmaal slaapt)

pi_95829862
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef draculettetje het volgende:
spannend tico!
Ik neem m'n spannende setje mee :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 22:33:51 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95830159
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik neem m'n spannende setje mee :Y
ik stikte bijna in m'n speklapje (een gebakken, niet geert)

pi_95830200
lekker toch dmjo?!

haha tico da's een goed idee!
pi_95830245
Beterschap Claudia! En jammer dat je niet op vakantie bent :')

DML, dat gedrag was hier luieruitslag en hij had maar een paar pukkeltjes achter op zijn billen bij z'n rug.
En anders heb ik ook geen idee, succes ermee!
pi_95830254
Nee dit weekend blijven m'n anticonceptiesokken thuis ;)
pi_95830381
Truus heeft zeer waarschijnlijk de zesde ziekte en ik had het niet eens door :(
Had er nog nooit van gehoord tot ik net googlede nadat ik zag dat ze bijna volledig onder de velkjes zat :')
pi_95830543
Oh, ja 6e of 5e ziekte heeft jen ook gehad, helemaal onder de vlekken. De dokter dacht zelfs aan mazelen. Das niet tof!
pi_95830807
Schijnbaar is als ze vlekken krijgen het ergste al voorbij.
En ik maar denken dat ze kwarrig was door de warmte. Voel me nu wel een beetje een slechte moeder. Gelukkig wel goed genoeg dat ik d'r toch wel knuffel als ze kwarrig is. Ziek of niet ziek :D

Ik ben nu zo geleerd dat ik weet dat ze mazelen de eerste ziekte is :Y)
Huuuuuuuuuuuu, nu hoor ik echt bij de klup ;(
pi_95830962
Jep. Alle vlekjesziekten zijn genummerd.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 22:45:30 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95831016
Jan heeft alle kinderziekte's muv de waterpokken tot nu toe overgeslagen. maar als hij last heeft van iets, heeft hij het ook goed. luieruitslag is per definitie smeren met micanizolnitraat, en als hij gebeten wordt door een mug denk je minstens dat hij galbulten heeft :')

pi_95831334
Hahaha As, dat is dus weer typisch je man! Wist hij het nog wel vanmorgen, of was het weer één van nachtelijke rariteiten?
Lekkere klote alleen dat je daardoor zo weinig hebt geslapen, dat schiet niet op, zeker niet voor een drukke dienst!

Tico, weekend weg zonder anticonceptiesokken lees ik? Tijd voor nr 3 al offeh........ (begrijp ik et verkeerd :@ )
pi_95831530
Nummer 3??? Doe eens niet, ik wil nog wel graag getrouwd blijven. Nee er komt geen 3e.
pi_95831706
Nou ja je weet et niet :P en omdat je alles thuis laat........
pi_95832589
truus en crazy :*

tico doe mij eens een paar anticonceptie sokken ik zoek nog een nieuw middel...
pi_95832881
Ik ga nu even heel dom doen en het gewoon toegeven: ik bedenk me nu pas dat het woord anticonceptiesokken op 2 manieren geïnterpreteerd kan worden |:( 8)7
Volgens mij wordt het tijd voor mijn bed :')
  vrijdag 22 april 2011 @ 07:45:44 #273
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95840380
Ik heb meestal skisokken aan en m'n mega onderbroek. Dat slaapt lekker. Niet bepaald geil.
pi_95840547
Mag k even zeggen dat mijn baby schattig is O+
On half 7 was ie een beetje geluid aan t maken en k dacht ik geef m een fles slaapt ie daarna misschien wat langer (nee dus, die tijd is voorbij). Kom k boven zit ie in zn bedje te spelen O+ ik vond t zo droppig, hij wordt groot!

Oh en even een vraag. Hoe zit dat met plasluiers nu met de warmte? Ik vind zn luiers s ochtends zo droog, vergeleken met normaal. Nou denk k dat dat op zich niet gek is (ik plas ook minder met warmte), maar ik weet dat niet zeker dus.
pi_95840585
Wat lief Son O+

Geen idee van die plasluiers. Hier ook twee meisjes die beduidend minder plassen dan normaal, maar het is hier buiten ook loeiwarm (28 gr. gister op t plein), ik leg Elin wel wat vaker aan en ik heb ook het idee dat ze meer drinkt dan normaal maar dus niet per se meer plast.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95841022
Hier ook minder heftige plasluiers.. Gisteren flink wat water extra erin gepropt en ze had nu een flinke plasluier..

Het uit eten ging echt SUPER goed.. ze vond het heerlijk, heeft het dik 2 uur volgehouden, lekker meegesmikkeld O+ ik kan nu helemaal niet meer wachten op onze vakantie over een paar weekjes...
pi_95841028
Amy drinkt minder en plast minder deze week :N Gister heeft ze maar 420 aan voeding gedronken en gelukkig een heel potje fruit van 200 cc. Maar het lijkt me met dit warme weer niet echt goed. Ik kan op mijn kop gaan staan, maar ze drinkt gewoon niet. Nu ik dit gezegd heb, hoop ik op de omgekeerde Fokwet, hij hiel ook toen ik het vertelde van het slapen :+

Son, wat ontzettend schattig dat hij dan zo lekker zit te spelen!

Draak, wat balen dat minidraak weer ziek is, hopelijk gaat het snel weer beter!

Wat leuk Orea! Ik was al benieuwd hoe het was gegaan. Goed dus :)
pi_95841057
Wat goed. Dat scheelt een hoop in je (vakantie)eetplezier. Mijn grote hoop is ook een Dottir die je makkelijk mee kunt nemen omdat ze het leuk vindt. Uiteten is veel te fijn om lang niet te doen.
  vrijdag 22 april 2011 @ 09:06:34 #279
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95841072
Hier ook minder plasluiers maar dat is al een week of 3. Ylana vertikt het momenteel om góéd te drinken. De wereld en vnl haar broer, is gewoon veel te interressant :{
Ylana
pi_95841073
Sola, is die 420 over een etmaal?
  vrijdag 22 april 2011 @ 09:07:26 #281
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95841084
Klinkt goed Orea!

en nu moet ik rennen!
Ylana
pi_95841086
Ja van 0:00 - 0:00 zeg maar.
pi_95841195
Ai Sola, das wel weinig.. En spelen met wat water en een bekertje, misschien dat er dan nog een verloren slok ingaat? Wat lastig toch :{ zo blijf je zoeken hè?

Leia in de haven O+

Haar tomaat, komkommer, maar voorál haar stokbroodje kruidenboter gingen er met smaak in! :Y)
pi_95841198
Oh, da's wel erg weinig Sola. Maar ja, wat je zegt... als ze niet meer wil is het erg moeilijk.

Anne zit nu aan de 750 cc melk op een dag en weigert iedere andere vorm van drinken. Alleen een paar slokken thee uit mijn glas wil ze wel, verder al water en diksap aangeboden, maar dat wil ze dus echt niet. Maar haar plasluiers waren nog wel oké gelukkig.
pi_95841218
Welke thee geef je dan fannetje?
*poef* nu is het weg
pi_95841237
Ik geef Leia kamille thee, of rooibos-mango-perzik van pickwick (zit geen cafeïne of iets in.. en is ook erg lekker!) of rooibos (echte) van de tuinen..
pi_95841244
hmm dat is wel wat aan de weinige kant voor een heel etmaal met dit weer eigenlijk. :{ maar dat wist je zelf ook al wel en het is zo lastig als ze niet willen.
Snapt ze hoe een rietjesbeker werkt? Misschien maakt dat t interessant ofzo?

Amélie heeft vorig jaar rond de 10 maanden een complete drinkweigering gehad :X in Frankrijk met 30+ graden :X :X ze wilde he-le-maal niets, niet meer aan de borst (hoewel die productie toch al dood was :') ), niet uit een fles, beker, washandje whatever, niets.
Uiteindelijk toen we op t punt stonden om naar t ziekenhuis te gaan met haar, wilde ze wel fruithapjes uit zo'n potje en appelmoes van mijn vinger af likken. Dus toen hebben we dat maar gegeven, t is toch iets van vocht ook.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95841619
Ik ga straks een rietjesbeker halen. Eens kijken of ze dat snapt en interessant vindt. Een tuitbeker snapt ze niet in elk geval. Slokjes water uit mijn glas zijn wel leuk, maar daarvan krijgt ze dan niet heel veel binnen. Flesjes met ander soort drinken weigert ze ook. Ze heeft er ook geen problemen mee, geeft niet aan dat ze honger of dorst heeft.

Zijn baby's met warm weer eerder uitgedroogd dan wanneer ze koorts hebben of maakt dat niet veel verschil? Ik kan nu met koorts ongeveer wel inschatten of het goed gaat of niet, maar het warm weer weet ik het niet.

Oh Huup, dat is helemaal erg zeg. Op dat moment ben je blij met 420. Ging ze daarna wel weer drinken?

KJ ik heb bij zo'n natuurwinkelachtigiets kabouterthee gehaald, ook zonder cafeïne.

Orea, leuke foto's! Wat zit ze lekker aan dat broodje te knabbelen :D

Misschien moet ik Amy inderdaad gewoon in een badje water zetten, kijken of ze dan ineens dat bad leeg drinkt :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Solagratia op 22-04-2011 09:42:35 ]
pi_95841872
Wat voor tuitbeker heb je Sola? Ik heb er één van Tommee Tippee, en daar moet ze echt kracht zetten met zuigen, en die snapt ze gewoon niet. De tuitbeker van de Hema (goedkoopste, 1,5 euro geloof ik) daar komt het al uit als je hem een beetje kantelt en die gaat tot nu toe het makkelijkst!!

De rietjesbeker moet ik eerst even wat in knijpen zodat er wat in haar mond komt en dan begint ze te zuigen!
pi_95841913
We hebben er een van Nuby ofzo, met een zachte tuit in elk geval. Maar dan haal ik die van de Hema ook gelijk op. Gewoon maar wat proberen. Tnx!
pi_95842245
ik wil 1 soort tuitbeker graag hebben!

Leuke drinkbeker waarmee je kindje leert drinken zonder hulp in twee stappen. Eerst met de tuitdeksel en daarna met het deksel-opzetstuk. De beker kan niet omvallen. De inhoud is 200 ml.
De tuitbeker is gemaakt van polypropyleen dus vrij van Bisphenol A en andere gevaarlijke stoffen.
http://baby-nova-shop.de/(...)a61139a8909f9aec4b73

Ik vind vooral dat er 200ml in past erg fijn. Want vaak is het net iets minder.
En alles met rietjes en antilek enzo werkte eigenlijk niet bij X dus wil ik nu ook niet doen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Pvoesss op 22-04-2011 10:15:57 (verkeerde link) ]
pi_95842556
Wat zijn de verzendkosten daar Pvoesss? Ziet er namelijk handig uit.
pi_95842718
hey zoiets hebben wij ook van Ikea staan, alleen zit er dan niet zo'n opzetstukje bij dus eigenlijk is t helemaal niet t zelfde :P

Sola ik hoop dat het met een rietjesbeker ineens wel interessant is. Ik heb geen idee of koorts of warmte verschil maakt eigenlijk. Hoewel je met warmte van buitenaf nog verkoeling op kunt zoeken binnen of in de schaduw natuurlijk, met koorts gaat dat niet. Misschien droog je met koorts dan dus sneller uit?

En met Amélie ging het toen na een dag of 2 beter, we gaven haar rietjes water, als een soort pipetje, opzuigen, vinger erop en in de mond leeg laten lopen. Daarna inderdaad in het badje bekertjes gegeven en toen dronk ze wel, welliswaar het badwater van het zwembadje :') maar goed... goed voor de weerstand.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95843006
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:19 schreef Solagratia het volgende:
Wat zijn de verzendkosten daar Pvoesss? Ziet er namelijk handig uit.
De verzendkosten zijn maar 6,50.
Ze zijn in duitsland kopen goedkoper dan hier in nederland want hier kosten ze per stuk 5,95.
En er staan wel meer handige dingen op de site :)
pi_95843123
Wat lastig, Sola! En ze drinkt dus wel wat uit je eigen glas? Heb je al eens geprobeerd om dat gewoon héél vaak per dag te doen? Ik liet Ivan al meteen uit een gewone beker drinken en het duurde vrij lang voor hij daar veel uit ging drinken. De enige manier om er meer vocht in te krijgen was om het heel vaak aan te bieden.
pi_95843339
Even een vraagje, ik lees al enige tijd mee, maar plaats nooit zoveel.. :) Wij hebben een dochtertje van bijna 10 weken nu, Eva. Groeit goed, slaapt goed, doet alles goed eigenlijk! Maar nu lag ze gisteren in de box, en was ze constant aan het rollen, van liggen op de rug naar haar zij. En weer terug. Is dit niet iets té snel al?
pi_95843389
Nee hoor :) gewoon prima :Y
pi_95843574
ach sola toch, hopelijk vind je een manier (en zo blijf je puzzelen) om amy wat meer te laten drinken

Leia wat heb je toch heerlijk mee zitten smikkelen, fijn dat het zo goed ging orea

floris lief mannetje, gewoon lekker gaan spelen in je bedje

huup dat lijkt me best schrikken, drink weigering op zo'n moment! uiteindelijk toch niet naar (buitenlands) ziekenhuis gemoeten maar toch

nacht was toch weer drama, hopelijk overdag beter
vanaf 05.00 lukte het slapen ook niet meer dus ben benieuwd of ze nu op kdv wel gaat slapen
anders bellen ze me als het niet te doen is
pi_95843720
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:45 schreef Fender75 het volgende:
Is dit niet iets té snel al?
Ja, daar moet je nodig mee naar de huisarts. :+

Je moet je niet druk maken om die dingen, hoor! Ze komen wanneer ze komen. Lena begon er rond die periode ook mee. Ineens gingen de beentjes de lucht in, lag ze vaak op haar zij terwijl ze met de boxspiraal speelde, en mijn lief en ik vroegen vaak aan elkaar "heb jij Lena nou anders neergelegd?". Door al dat geoefen lag ze soms ineens heel anders.
pi_95843890
Nee, ik ben vrij relaxed wat dat betreft..ik vroeg me alleen af of het niet te vroeg is i.v.m. het doordraaien op de buik?
pi_95844695
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:47 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ja, prima hoor, vraag me alleen een beetje af of ik dan echt daar overheen lees ;)
Ik zeg ook maar wat. Ik heb ook nog nooit iemand in het lijstje gezet zonder dat gevraagd te hebben trouwens.

Hoi Baldria, leuk dat je in ieder geval nog meeleest! Hoe is het met je dame?
Met mijn dame gaat het prima. Ze is lekker vrolijk en groeit lekker hard. Ze slaapt niet altijd even geweldig, maar over het algemeen 's nachts wel, alleen overdag niet altijd.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')