abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95168048
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 75

10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010: Leia, dochter van Orea
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_95168089
Laatste posts:

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef pessie het volgende:
Mijn baby kan zittend spelen!

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef Morretje het volgende:
Wauw, wat goed van Nathan! ^O^
Isabel gooit zich meteen achterover als ze zit, dus die laat ik nog steeds niet alleen los zitten. Iemand een tip hoe haar dat afleer? :+
  donderdag 7 april 2011 @ 14:47:48 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95168481
Nathan deed dat ook. Ik liet em dan spelen met een kussen achter zich, als hij zich achterover gooide landde hij zacht.
pi_95168533
Hm, misschien toch het voedingskussen dan maar weer naar benee halen, want ze lanceert zichzelf ook wel eens zijwaarts.. Heeft ie het daar echt mee afgeleerd?
  donderdag 7 april 2011 @ 15:04:37 #5
259886 pessie
pi_95169270
Voedingskussen gebruiken werkt wel vaker, althans naar wat ik gehoord heb.
We lieten Nathan eerst vaak bij ons op de bank zitten, als hij zich dan achterover of zijwaarts liet vallen landde hij zacht, vorige week heb ik een paar keer een kussen achter hem gelegd en nu speelt hij zittend en als hij zichzelf op zn zij laat vallen doet hij dat voorzichtig en draait hij door naar zn buik.
pi_95173278
Oh wauw wat goed Pessie! Zo schattig ook!

Morrie, fijn dat je een goede nacht hebt gehad!

Ik ben eerst naar het winkelcentrum hier geweest en na Amy's middagslaapje was het nog maar 2 uur, dus toen ben ik alsnog naar het winkelcentrum met de H&M geweest :P Alleen niets gepast, want het zwarte jurkje dat ik wilde, kon ik niet vinden. Wel 2 shirtjes en 2 pyama's voor Amy gekocht.

Ik had Amy een rijstewafel gegeven in de winkel en toen zat ze die te eten en ondertussen "mmmmm" geluiden te maken, hij viel wel in de smaak denk ik ;) Later bij de kassa zat ze te piepen met Sophie de giraf, dan knikt ze zo dat nekje om :D en daarbij zat ze zo trots om zich heen te kijken dat ik echt hard moest lachen. Kon me toen niet voorstellen dat er ook maar iemand zou zijn die haar niet leuk zou vinden :P :+
pi_95183921
Wat leuk, Nathan zo zittend spelend! :Y
Isabel lekker geslapen? Fijn!!
Amy lekker aan het smikkelen met rijstewafels! En die arme Sophie, die heeft het maar zwaar met al die babies die ze van alles aan doen!

Gisteren zei mijn meisje ineens Muhma O+ en vanavond zei ze het weer, maar het leek ook wel echt gericht :o echt dat is zo bizar! Papa zei ze even geleden al.. ze is ook echt klanken enzo aan het nazeggen al :D Maar Muhma gaat echt door merg en been! (en ja gisteren kreeg ik er natte ogen van :@ )

Ze begint ook echt al tettettettaatataaaaaabuhbehbahbuhbuh en dat op verschillende toontjes, net alsof ze iemand boos aan het toespreken is :D O+

Ik ben zo verliefd op die muppet! O+
  donderdag 7 april 2011 @ 21:04:39 #8
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95186970
aaaaah gelukt!
  donderdag 7 april 2011 @ 21:30:05 #9
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95189001
Orea, leuk he, dat geklets, hier ook hele verhalen tegen de little people poppetjes en 's ochtends in bed.

Sola, lekker geshopt dus voor Amy, moet ook gebeuren he!

Pessie, Nathan zittend spelen, wat goed zeg. ik heb het voedingskussen daar nooit voor gebruikt (ook niet voor het voeden trouwens, vond het megaonhandig). Noortje kroop al een tijdje voordat ze echt ging zitten en dan lag ze half liggend te spelen.

Isabel goed geslapen, fijn hoor, das toch zoveel waard he.

Hier gaan de nachten af en toe goed maar meestal nog niet. Ze wordt eigenlijk wel minstens een keer wakker en dat blijft voor mij funest, die onderbreking van mijn nachtrust. Ook is het vaak nog 05.30 uur, pfff. Nu al bijna een jaar lang, ik heb al mijn hoop op haar eerste verjaardag want dan wordt alles beter zeggen ze. Op het kdv heersen nu bij de peuters de waterpokken, ik hoop eigenlijk dat Noortje dit voorlopig bespaard blijft, dan kan ze vlekkeloos op de foto met melkvrij taartje.... wat ik nog moet regelen.
pi_95205146
Pittig hoor Beck.. kunnen jullie niet zo nu en dan eens een nacht afwisselen? Dus de een met oordoppen en eventueel 1 nachtje op een andere kamer, zodat je even goed kan doortrekken?

Wij waren altijd 'tegen' om en om uitslapen in het weekend, maar dat gaan we toch maar wel doen, zelfs mijn meneer! (en die roept altijd joh, niet nodig.. als ik wakker ben slaap ik toch niet meer..)

Maargoed, op zich hebben wij geen klagen. Na een periode helemaal door te slapen, komt ze nu weer voor 1 voeding. Ben er wel scherp op dat het geen 'gewoonte' gaat worden. Nou drinkt ze overdag niet altijd genoeg, vind ik, dus zolang ik dat vind mag ze komen. Maar ik wil ook wel eens kijken of ze gewoon zo weer gaat slapen ook. Het is nu zo makkelijk om maar even aan te leggen en weer verder te slapen.. En als ze wakker is is ze altijd mega vrolijk. Ik denk dat ik er veel meer moeite mee zou hebben als ze zou gaan mekkeren en huilen.. Maar tussen 5 en 6 is ook Leia's nacht wel klaar! *gaap*

Waterpokken heerst bij ons ook op de opvang, alhoewel er de laatste dagen geen uitbraken meer zijn, dus denk dat het ons voorbij waait. Ze heeft overigens ook nul reactie op de BMR prik gehad, en daar ben ik erg blij mee!

De mist is hier weggetrokken en de lucht is strakblauw!! *O* Leia ligt er alweer op en als ze straks wakker wordt gaan we naar Son en Floris! Ik val van mijn geloof, want ik neem de wandelwagen mee :P ze slaapt gewoon rommelig in de doek en als ze weinig slaapt krijgt, dan wordt ze sjaggo :P geen zin in! Alleen nu is de band leeg (zo vaak gebruik ik hem :')) en ik kan het oppompding niet vinden... hmmmzzz.... uitdaging :D
pi_95205217
naar t benzinestation dus :P
k heb wel zo'n compressieding (of hoe heet dat), maar weet niet hoe t werkt :') tot zo ver mijn nuttige bijdrage.
Vannacht lekker nachtje gehad :) en nu ligt ie alweer, anders komt t kws tijd zo rot uit als k m wakker hou nu (alleen in t weekeinde leg k m normaal gesproken terug, doordeweeks is tg een goeie reden voor mij om eruit te gaan :'))
pi_95205241
Nee, we hebben zo'n voet-auto-pomp ding. Ergens! M. zal me zo wel bellen, die is op de motor naar Dord :P zodat ik de auto heb, maar die weet vast wel waar hij is!

Ik hoop dat Leia in de wandelwagen een beetje slaapt straks :) blijft ze tenminste een beetje vrolijk!
pi_95205291
:D ik hoop dat floris gezellig is, gisteren niet zo volgens mn moeder :D
pi_95206272
Ik ben altijd blij als ze dat ongezellig doen, ergens anders doen :P

Wat een leuke uitnodiging Becky! En wat een grote meid toch, alweer bijna 1 jaar.
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:18:55 #15
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95206526
Orea, we gaan er wel om en om vroeg uit, dat doen we al vanaf het begin. Vriend wordt 's nachts niet wakker van Noortje als ze huilt. Van de week dacht ik, ik blijf eens liggen. Zegt vriend in zijn slaap tegen me 'je hoeft alleen het speentje maar terug te geven'. Tsss, ik was gewoon effe pissig!

Leuk dat jullie gaan meeten, ik verwacht wel roosmantische foto's van het koppel Leia en Floris.
pi_95208905
son en orea veel plezier vandaag! het wordt heerlijk weer dus ik kan niet wachten op de foto's!

nathan wat zit je daar heerlijk te spelen!

morrie wij leggen ook het voedingskussen achter haar, maar ze is niet vaak gevallen geloof ik
volgens mij doet mijn mini pas iets als ze zeker weet dat ze het kan

becky wat een leuke uitnodiging! zo sprekend noortje die foto
balen wel nog van de nachten :*

amy jij moet de show hebben gestolen hoor met je rijstewafel en sophie

ik baal mag mn kind niet meer tillen van de dokter (en hoe had hij dat bedacht dan overdag?!)
dus we moeten maar wat puzzelen, door de val toch mn schouderbanden verrekt en de aanhechtingsspier flink gekneusd (au)
pi_95210934
Oh bah Draak.. lekker dat de dokter ook nog even meedenkt :+ Sterkte!

Becky, mooie uitnodiging heb je geknutseld! ^O^ Ik moet nog bedenken wat wij willen met haar verjaardag. Omdat ze op mijn moeders verjaardag is geboren, wil ik het dit jaar denk ik niet op de dag zelf vieren, ik ga liever met z'n 3tjes naar de dierentuin ofzo..

Nacht was hier iets minder fijn, om 12 en 3 uur wakker.. Na veel proberen en een half uur later toch maar laten drinken en toen sliep ze tot 8 uur. Toch honger dus.

Leia en Floris, veel plezier vanmiddag! Son en Orea natuurlijk ook. :P Waarom woon ik zover weg van jullie allemaal, verdorie? Ik vind meeten met een hele groep eng :% :') Dierentuinmeettopic gaat in dezelfde dierentuin zijn als we altijd heengaan.. O-)
pi_95213364
Ik kom even met de deur in huis vallen.

Ben op zoek naar broodbeleginspiratie. Truus eet drie boterhammen per dag, dus ik wil graag de keuze van (verantwoord) beleg wat uitbreiden.

Ik geef nu afwisselend:
• Roomboter
• Frutesse vruchtenstroop
• Frutesse appelstroop met kaneel (zo lekker! Net of je een boterham met appeltaart zit te eten! :9)
• Paturain
• Kwark

Verder gaf ik af en toe saksische leverworst, maar twijfel nu of dat toch stiekem niet te slecht is.
Nu heb ik iets van vegetarische smeerworst gekocht. Eens zien of ze dat lekker vindt.
Heb ook nog een potje met Sicof perenstroop staan, maar die moet ik nog even ruilen, want daar zat een enorme scheur in bleek bij thuiskomst :')
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:07:09 #19
259886 pessie
pi_95214352
Draak, wat vervelend zeg!

CP roomkaas, kaas en zonnatura jam.
pi_95215348
Ik geef ook smeerkaas, duindoorn jam, sahin pasta (nee is geen choco pasta maar een notenpasta dus pas op met evt allergie) en pindakaas

morrie ik vind meeten ook altijd eng maar tot nu toe steeds erg leuk!
pi_95232831
Zo, terug... wat een drukte op de weg terug (A4, A10, A1...) en de agressie van andere mede weggebruikers :o maargoed, veilig thuis! Was een heerlijk dagje! Kom thuis, kijk in de spiegel... Hele decolleté verbrand :') :D en Leia heeft een lekker bruin kleurtje!

Kleine impressie :+

Jut en Jul gingen naar Blijdorp

Leia had er zin in!

is geen tandje hoor! Ze heeft een 'melkparel' onder haar tong.. soort verstopte melkklier achtig iets.. huisarts noemt het embryonale afwijking.. kan geen kwaad, maar het valt wel mega op..

Vermoeiend, wel. Zo'n dag!

O+

En onze Floor :P er kwam nog een vriendinnetje van mij langs, en haar tas was erg interessant :Y)
pi_95233727
Overigens was het echt heel erg cute bij het afscheid.. Leia en Floris gingen hun handjes in elkaar doen, en aan elkaar voelen, en lachen O+ O+ *rammel*
pi_95234834
Wat een mooi stel bij elkaar O+ mooie dag uitgekozen 8-)

Hier al een week ellende met de tandjes, weinig eten en drinken en zure poep tot aan haar nek :r en af en toe wat koorts.
pi_95236853
Hè, wat naar dat ze er zo'n last van heeft -O-
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:47:35 #25
259886 pessie
pi_95237728
Heej Mereltje, bij jullie ook dus! Ik heb de HA zelfs gebeld omdat Nathan minder eet en drinkt, maar goed, tandjes dus :')

Heerlijke dag Orea en Son!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')