Ah zie daar! Mijn kind is niet alleen!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik wil niet te vroeg juigen... Maar als ze op haar buik wel wilt slapen dan leg ik haar dus inderdaad gewoon zo neer.
Oh das jammer, ik woon namelijk heel dicht bij Son maar ik moet werken...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef Orea het volgende:
Het woord MOEder komt ergens vandaan
Ik baalde eerst dat ze graag wilde dat ik di, wo en vrijdag zou gaan werken.. Vond het wel lekker, 4 dagen achter elkaar vrij. Maar stiekem ben ik heel erg blij dat het zo is gelopen! Veel relaxter zo!
en nu weer eens op vrijdag vrij! Dus vrijdag ga ik naar Son en Floris en dan gaan we naar Blijdorp! Als er nog meer mensen uit de regio zin hebben, welkom!!
Doen!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef becky27 het volgende:
jaaa, zal ik de uitnodiging even plaatsen? Vinnum zo leuk
jaaa doen!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef becky27 het volgende:
jaaa, zal ik de uitnodiging even plaatsen? Vinnum zo leuk
Jup!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:18 schreef Solagratia het volgende:
Je bedoelt dat hij slaapt en jij even kan studeren?![]()
Ik ging net proberen om Amy in d Manduca op mijn rug te krijgen. Lukte niet echt en ik hoorde steeds wat gegiebel achter mijn rug. Keek ik om en dan zag ik dat lachende koppie.![]()
Ik ben me aan het afvragen of ik even naar het winkelcentrum hieronder ga of naar een waar ik met de auto heen moet, want daar is een nieuwe H&M. Moeilijk moeilijk, dilemma's
online is nu ook met een code 10%korting op t hele assortiment (precies nadat k besteld had kreeg mn zus die code thuisquote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef Solagratia het volgende:
Ah, winkelcentrum hieronder en online bestellen it is!
Tico dat tllicht is inderdaad vreselijk. Dsn zie ik er ook met mooie kleren uit als een lijk
tis nie blauw of dik, heb wel even met fysio gebeld maar die belt terugquote:Op donderdag 7 april 2011 11:43 schreef Solagratia het volgende:
Oh bah draak! moet je dan je schouder niet even laten checken?
Of yoghurt op een ander moment overdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |