abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95112091
Orea, je mag m vrijdag wel even aanraken hoor ;)
Leuk is ie he O+ (ik moest gewoon een foto maken haha, bij kassa klom ie er zowat uit :') handig joh, dat ALLES op grijphoogte is zo )

Tico, hopelijk is dat echt het wondermiddel!
  woensdag 6 april 2011 @ 13:37:27 #252
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95117267
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik wil niet te vroeg juigen... Maar als ze op haar buik wel wilt slapen dan leg ik haar dus inderdaad gewoon zo neer.
Ah zie daar! Mijn kind is niet alleen!
Nathan wil niet inslapen op zn buik, dus nadat hij in slaap is gevallen leggen wij hem nog even op zn buik. Werkt als een trein.
pi_95125832
Floris! O+

Tico, dat zou fijn zijn als je gewoon een buikslapertje hebt en het daarmee opgelost is!

Anne is weer ziek... -O-
Gisteren flink wat melk gespuugd en begon ze al met hoesten. Vandaag al veel slijm opgehoest en soms blijft ze er echt even in. Drinkt ook weer slecht. Dezelfde klachten als in februari, maar dan zonder de koorts. Manlief had de huisarts al gebeld, maar we mochten nog niet langskomen. Eerst bisolvon en neusdruppels gebruiken. Arm meisje weer...
pi_95127402
Je mocht nog niet langskomen? Nou ja zeg. Hier mogen we altijd langskomen als we ons zorgen maken. Ik heb dan ook een abbo :P Maar vervelend Fannetje! Ik hoop dat ze snel weer lekker gaat drinken en stopt met hoesten.

En ik zag hangjongere Floris O+
En willem al in een grote stoel, Leuk!
Slaapdrama bij Morretje, sterkte ermee! En Layla heeft lekker ge slapen vannacht, super Tico!
pi_95127626
Nou ja, mijn man had dus gebeld (het was zijn thuisdag vandaag)... en die laat zich volgens mij iets makkelijker afwimpelen dan ik ;) Als ik me morgen nog zorgen maak, bel ik gewoon nog een keer.
  woensdag 6 april 2011 @ 19:44:23 #256
259886 pessie
pi_95133166
Arme Anne, weer ziek...
pi_95133951
Het heerst ook nog steeds vreselijk.. *klopt af*.

Hier op de opvang waterpokken, gelukkig geen nieuwe uitbraken. Leia heeft wel een bultje in haar gezicht, maar heeft ook 2 weken geleden de BMR prik gehad, dus wellicht wel daarvan. Ook had ze gisteren schijnbaar een 'aanvaring' met een ouder kindje, die steeds speen in speen uit haar mond deed :D dus nu heeft ze wat krassen op haar voorhoofd :')
pi_95134478
Wat een stout kind Leia, steeds je speen in en uit je mond doen :( Het is toch schandalig!

Ha, Fannetje dat is wel herkenbaar :P Ik heb een keer een gesprek gehad met de assistente en tijdens dat gesprek ging ze drie keer overleggen met de dokter, had toen dus net zo goed kunnen langsgaan :P

Hier, moe :O Amy slaapt gelukkig, want ik wil alleen nog maar op de bank hangen. Voor de rest gaat het hier lekker :) Amy doet het heel goed, fijn. Nog even en dan is mijn studie klaar en kan ik meer rust nemen voor haar. Zin in.
pi_95135284
Hahahaha M. zei al: moet ik dat kind opwachten? :(

Wat heerlijk dat je studie bijna klaar is! Dat zal een hoop schelen :Y

Hier ben ik vrij tot dinsdag :7 M. heeft vrijdag training dus wilde zijn dat ruilen met maandag. Dat kon met mijn werk! Maar wel weer even pittig hoor, 3 dagen achter elkaar werken :o maar volgende week weer 'normaal' rooster, dus nu lekker lang vrij! :P
pi_95135630
Hahahah die M! :D

Ja zal veel schelen, al is het alleen al dat constante schuldgevoel als ik een dag niets doe aan mijn studie. Dan alleen werk en gezin, lekker overzichtelijk :P

Fijn dat je zo lang vrij bent! Idd pittig 3 dagen achter elkaar werken. Bij mij kwam het zo uit dat ik 5 dagen achter elkaar gewerkt hebt en dan ook rare dagen van 12:30 tot 21:30 daarom ben ik ook zo kapot nu, niets gewend :P
pi_95135939
Het woord MOEder komt ergens vandaan :P

Ik baalde eerst dat ze graag wilde dat ik di, wo en vrijdag zou gaan werken.. Vond het wel lekker, 4 dagen achter elkaar vrij. Maar stiekem ben ik heel erg blij dat het zo is gelopen! Veel relaxter zo! :Y

en nu weer eens op vrijdag vrij! Dus vrijdag ga ik naar Son en Floris en dan gaan we naar Blijdorp! Als er nog meer mensen uit de regio zin hebben, welkom!!
pi_95136386
Moet werken helaas! Morgen kan ik wel :P

Ik kan me voorstellen dat 3 dagen zo verdeeld erg lekker is :Y Even een dagje tussendoor rustig aan doen.
pi_95137093
Stom! :( (dat je morgen wel kan, maar vrijdag niet... -O- )
pi_95137647
Inderdaad ja! Ik zal wel aan jullie denken dan :Y

Als ik Amy geen slaapzak aandoe dan gaat ze heel haar bed door. Vandaag kwam ik een keer boven en toen lag ze met haar voeten tegen haar hoofdeind :D, de keer daarna kreeg ik de schrik van mijn leven omdat ze het doek van het hemeltje over haar heen had getrokken via de zijkant :o Was eigenlijk niets aan de hand, maar ze lag er heel stil bij terwijl dat doek op haar lag :X en zostraks vond ik haar op haar buik in bed. Leuk dat ze steeds meer kan :Y

[ Bericht 74% gewijzigd door Solagratia op 06-04-2011 21:25:01 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 21:54:19 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95141409
Ik zit vrijdag helemaal vol! Makelaar komt langs om 10 uur en om 4 uur is de opening van borstvoedingscentrum in den haag, waar ik echt m'n neus moet laten zien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 6 april 2011 @ 22:26:39 #266
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95143723
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef Orea het volgende:
Het woord MOEder komt ergens vandaan :P

Ik baalde eerst dat ze graag wilde dat ik di, wo en vrijdag zou gaan werken.. Vond het wel lekker, 4 dagen achter elkaar vrij. Maar stiekem ben ik heel erg blij dat het zo is gelopen! Veel relaxter zo! :Y

en nu weer eens op vrijdag vrij! Dus vrijdag ga ik naar Son en Floris en dan gaan we naar Blijdorp! Als er nog meer mensen uit de regio zin hebben, welkom!!
Oh das jammer, ik woon namelijk heel dicht bij Son maar ik moet werken...
  woensdag 6 april 2011 @ 22:33:28 #267
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95144231
ooh pff ik wil ook hier graag op iedereen reageren maar geen puf, de hele dag buiten geweest, naar de markt in Sonnetje d'r city (toch vandaag?) daarna wilde mop niet slapen dus gaan fietsen, tijdens slaapje tuin opgeruimd, eten en weer naar de schuur om te ruimen. Ben behoorlijk gaar haha.

Over anderhalve week ben ik hier weer weg.... :'( :'( En als ik het hier al niet bij kan houden, hoe moet dat dan bij het dreumestopic?
  woensdag 6 april 2011 @ 22:36:03 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95144444
Becky! Heb je al een feest in voorbereiding??
  woensdag 6 april 2011 @ 22:37:35 #269
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95144557
jaaa, zal ik de uitnodiging even plaatsen? Vinnum zo leuk O-)
pi_95144653
yep hier was markt vandaag :)
is een stomme markt, want tot 1uur en dan werk k :(
becky, jij woont trouwens bij mn zus dr schoonzus in de straat :D (dacht k)
jammer dat niemand vrijdag kan :)
Mja kan k wel lekker Leia knuffelen en jullie niet :P
  woensdag 6 april 2011 @ 22:39:12 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95144689
quote:
Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef becky27 het volgende:
Doen!
  woensdag 6 april 2011 @ 22:40:22 #272
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95144771
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Doen!
hmpf is pdf, kan niet via photobucket volgens mij.
  woensdag 6 april 2011 @ 22:40:43 #273
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95144802
Plaatje van maken dan.
pi_95144893
quote:
Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef becky27 het volgende:
jaaa doen!

oh spuit elf
  woensdag 6 april 2011 @ 22:42:24 #275
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95144938
Enniewee, feest in voorbereiding, komt 50 man/vrouw/kind.

Ik weet niet hoe dat moet, een plaatje van maken :N
  woensdag 6 april 2011 @ 22:50:23 #276
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95145554
Geen idee hoe ik dat in hemelsnaam voor elkaar krijg. Iemand de tip, ga ik morgen(avond) nogmaals proberen.
  woensdag 6 april 2011 @ 22:57:08 #277
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95146031
Oh en Son, begint met een G. en welk nummer woont jou zus d'r schoonzus?
pi_95146515
ja dan is t dezelfde straat.
ik dacht op 14. heeft 2 kinderen, jongen en meisje (n iels en t ess)
pi_95155175
Zo, ik kan het even niet bijhouden hier hoor, want ik ben de hele week weer gewoon aan het werk met 9-10 uur per dag... superdruk.

Met Lisa gaat het gelukkig na de koortsstuip weer helemaal goed. Met mij en man gaat het ook redelijk. Omdat het erg druk is op m'n werk kan ik naar m'n energie in steken in plaats van in piekeren enzo. EN we hebben natuurlijk ook het verjaardagsfeest van Lisa dat we zondag vieren en waarvoor de voorbereidingen in volle gang zijn. *O*
Uitnodigingen zijn al een tijdje geleden verstuurd. Ik ga vandaag de taart bestellen (denk dat het een barbapappa taart wordt) en nog de laatste hand leggen aan haar traktaties voor het KDV en dan kan het feest zondag losbarsten. *O*
pi_95155320
Nou toch ook maar eens op donderdag iets regelen dan! Neemt Son maar vrij dan! O-)

Goeiemorgen! Mijn baby dacht na de voeding van 4:45 dat het wel klaar was met slapen :') ik niet :P dus teruggelegd in bed en zo heeft ze zichzelf prima vermaakt tot half 7.. wat dat betreft heb ik echt geen klagen.. ze is dan wel wakker, maar vermaakt zichzelf prima 1,5 uur met haar konijn, speen en vooral stem :D babyfoon paar tandjes zachter.. en echt slapen doe ik dan niet, ga toch liggen waken, maar beetje doezelen is ook wel fijn!

En ipv neurotisch te denken: ik moet van alles doen in huis, want ik ben vrij (ja zo erg ben ik :')) ga ik zo denk ik even lekker mee slapen met het slaapje O+ en daarna maar eens de stad in.
pi_95156416
Ik negeer het huishouden gewoon en hoop dat er een paar kabouters langskomen, er staat nog een vacature. Dus als iemand een paar huishoudkabouters kent?

Valt ze dan niet na 1,5 uur babbelen weer in slaap? Wat een uithoudingsvermogen heeft ze zeg!

Becky, ik ben heel benieuwd naar je uitnodiging :Y Hopelijk lukt het je nog.

Ik ga vandaag de spullen pakken voor ons weekendje weg. Voor mezelf ben ik zo klaar, maar voor Amy moet ik eerst maar een lijst gaan maken :P
pi_95156606
Nee :D M. ging eruit om te gaan douchen en dat hoorde ze, toen begon ze nog enthousiaster weer te babbelen.. dus toen ging ik haar er maar uithalen, en als ik dan alleen al haar kamerdeur open doe, springt ze zowat uit haar slaapzak en krijg je de grootste glimlach O+

Ze ligt er nu wel weer op, want ze viel om. Niet gek :P

Sja, ik kan dat negeren niet zo goed.. zelfs als de boel aan kant is heb ik altijd nog wel het gevoel dat er héél veel moet gebeuren.. Ik spoor gewoon niet :P maar ik ga mijn best doen niks te doen, morgen ben ik weg en zaterdag ook!

Nu ben ik nog aan het twijfelen. 16 april doe ik mee met een ritje voor het goede doel, op de motor. En nu bedacht ik me dat meneer misschien ook wel mee kan, want dan doen we weer eens wat samen. Maar dat houdt in dat Leia dus een paar uur vermaakt moet worden.. durf ik dat aan Oma over te laten? :@ of vraag ik een vriendin (daar neig ik meer naar :X erg, niet?) of ga ik gewoon lekker toch zelf met 2 vriendinnen (die sowieso ook meegaan) en blijft papa thuis :P

Dillema's dillema's!
pi_95157079
Mijn baby had alleen vanmorgen om half 6 een update nodig... Vet chill! En ik moest haar weer wakker maken, morgen mag ze uitslapen.
pi_95157663
Orea, ik zou zeggen contact een vriendin en ga lekker met M een (half) dagje op pad. En liever naar een vriendin dan naar oma is begrijpelijk hoor. Het is net bij wie je een goed gevoel hebt :) En had ik maar wat meer opruimneigingen :P

Lekker Tico!

Ik heb net bedacht dat ik ook wel een verrasingsfeestje voor J. kan organiseren. Dus alle vrienden gemaild of ze sowieso wel kunnen de 15e. Wat doe ik mezelf aan eigenlijk.
  donderdag 7 april 2011 @ 10:09:42 #285
259886 pessie
pi_95158032
Sola heerlijk een weekendje weg!
Ook ik ben op zoek naar kabouters. Morgen tentamen...

Tico, daar voel je je weer mens van worden he, slaaaaaaaap. Heerlijk dat Leyla beter blijkt te slapen op haar buik. Slaapt ze ook in op haar buik? Dat wil hier niet lukken.

Orea, lekker een paar uurtjes weg! Geniet ervan. Ik denk dat oma het heerlijk zou vinden op haar kleinkind te passen maar het is maar waar je een beter gevoel bij hebt. Mijn schoonzusje past hier nu regelmatig op, dat gaat heel goed, ik zou het dus eerder aan mn schoonzusje van 18 overlaten dan aan een van de oma's.

Nathan eet sinds vorige week vrijdag nog maar amper brood terwijl hij eerder wel 1 hele boterham at. Heb ook al ander brood gehaald maar geen verbetering. Toch de huisarts maar alweer gebeld. Ik voel me zo stom. Ik bel ze bijna elke week. Ik begin tegenwoordig met een verontschuldiging "Hoi, sorry, alweer met pessie, ik bel veel te vaak maar....". :') De assistente vind het (nog) niet erg gelukkig.
pi_95158207
Wat zei de HA daarover dan Pessie? En ach, beter te vaak bellen dan te weinig en ze zitten er toch voor hoor. Dus je hoeft je er echt niet voor te verontschuldigen.
Succes met je tentamen! Ben je er al klaar voor? Of moet je vandaag bikkelen?
  donderdag 7 april 2011 @ 10:21:03 #287
259886 pessie
pi_95158367
Ik sta op de bel lijst. Dus hij zal na 11 uur wel bellen vermoed ik. 2 weken geleden zat ik nog bij hem omdat Nathan niet sliep. As maandag ga ik voor mezelf naar de andere huisarts (vrouw). Ik wil helemaal niet overkomen als een overbezorgde moeder en ik denk zelf dat dat ook wel echt een klein beetje meevalt en toch bel ik om de haverklap met ze...

Ik moet bikkelen maar Nathan heeft geen slaapdag vandaag. Hij heeft een gildag (wil heel graag kruipen maar moet dat nog leren, zal over een week of 2 wel weer goed zijn). Nou ja, op hoop van zegen. Gisterochtend wel naar de UB geweest, dat was wel fijn en lekker rustig.
  donderdag 7 april 2011 @ 11:05:09 #288
259886 pessie
pi_95159810
Hm, Fok!wet werkt ook de andere kant op ;)
pi_95160279
Je bedoelt dat hij slaapt en jij even kan studeren? *O*

Ik ging net proberen om Amy in d Manduca op mijn rug te krijgen. Lukte niet echt en ik hoorde steeds wat gegiebel achter mijn rug. Keek ik om en dan zag ik dat lachende koppie. :D

Ik ben me aan het afvragen of ik even naar het winkelcentrum hieronder ga of naar een waar ik met de auto heen moet, want daar is een nieuwe H&M. Moeilijk moeilijk, dilemma's :+
  donderdag 7 april 2011 @ 11:28:50 #290
259886 pessie
pi_95160627
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:18 schreef Solagratia het volgende:
Je bedoelt dat hij slaapt en jij even kan studeren? *O*

Ik ging net proberen om Amy in d Manduca op mijn rug te krijgen. Lukte niet echt en ik hoorde steeds wat gegiebel achter mijn rug. Keek ik om en dan zag ik dat lachende koppie. :D

Ik ben me aan het afvragen of ik even naar het winkelcentrum hieronder ga of naar een waar ik met de auto heen moet, want daar is een nieuwe H&M. Moeilijk moeilijk, dilemma's :+
Jup! *O* Al vanaf kwart voor 10!

Als je graag naar de H&M gaat zou ik dat doen! Net als dat ik liever naar het centrum ga vanwege dat ze daar winkels hebben die ik leuk vind dan dat ik hier naar het plaatselijke winkelcentrum ga.
Ik kom bijna nooit bij de H&M, ze gaan uit van brede heupen en platte buiken en dat werkt niet zo goed als je smalle heupen en een dikke buik hebt ;) .
pi_95160872
h&m doe ik online...
pi_95160891
ik heb pashokjes fobie.

Meer als in spiegel met tllicht fobie.
pi_95161117
ik type nu even met 1 hand dus om op alles te reageren is een dagtaak!

ben gisteravond onderuit gegaan met mini, heb mn schouder tussen mini en de muur gegooid, waardoor mini bij mij bleef slapen, maar ik nu een stomme schouder heb...

yoghurt (of zuivel) is teveel voor d'r na de maaltijd
dus of we skippen die, of we geven niet voor het slapen gaan de fles en als ze komt eventueel
wat zouden jullie doen?
pi_95161132
Ah, winkelcentrum hieronder en online bestellen it is!
Tico dat tllicht is inderdaad vreselijk. Dsn zie ik er ook met mooie kleren uit als een lijk ;(
pi_95161180
Oh bah draak! moet je dan je schouder niet even laten checken?
Of yoghurt op een ander moment overdag?
pi_95161210
ik jompel wel even voor tico! nog een goede nacht!
pi_95161413
quote:
Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef Solagratia het volgende:
Ah, winkelcentrum hieronder en online bestellen it is!
Tico dat tllicht is inderdaad vreselijk. Dsn zie ik er ook met mooie kleren uit als een lijk ;(
online is nu ook met een code 10%korting op t hele assortiment (precies nadat k besteld had kreeg mn zus die code thuis :'))
claudia postte de code in t kleertjestopic
pi_95161479
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:43 schreef Solagratia het volgende:
Oh bah draak! moet je dan je schouder niet even laten checken?
Of yoghurt op een ander moment overdag?
tis nie blauw of dik, heb wel even met fysio gebeld maar die belt terug

ik kom al haast niet uit met alles dus ik zou niet weten wanneer ik dan yoghurt moet doen om dr niet helemaal vol te proppen
pi_95163375
*O* Weer een goede nacht voor Tico *O*

Draak, ik krijg het ook nog niet allemaal in d'r gepropt, puur tijdtechnisch. Ik skip yoghurt voorlopig nog, je moet met zuivel toch rustig aan doen als ze nog borstvoeding krijgt..

Netjes Pessie, dat Nathan alsnog is gaan slapen. Leren kruipen is ook erg frustrerend en vermoeiend! Wat smeer je op z'n brood? Misschien dat je em nog kunt verleiden met iets lekkers?

Orea, ik doe opruimen, stofzuigen elke dag. Dan ziet et er tenminste netjes uit. Wc en badkamer zouden wel wat vaker een sopje mogen zien, maar poehee ik ga niet elk slaapje van Isabel aan de sop. Ik heb ook pauze verdiend :+

Sola, ik zou met de auto gaan :+ Oh en passen haat ik ook, al is het alleen maar om het gedoe, en dan komt dat flatterende tl-licht er ook nog eens bij. Of zo'n opdringerige verkoopster..

We hadden hier ook een goede nacht! Ze droomt de eerste helft heel naar lijkt het, dat ze daarom wakker wordt. Gisteravond weer om 9, 10 en 11 uur even wakker. Om 11 uur laten drinken en toen hoorde ik haar om kwart voor 7 vanmorgen *O* En toen heeft ze nog weer tot 10 uur liggen ronken.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 7 april 2011 @ 14:31:04 #300
259886 pessie
pi_95167684
Mijn baby kan zittend spelen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')