Oh bah Tico.. Wat ontzettend frusterend
Geen tips ook eigenlijk, ben d'r achter dat ik zelf zeer goed in staat ben een ongezond patroon in stand te houden
Gisteravond sliep ze dus om half 8, na wat gemopper. Wij naar het theater, mams oppassen. We belden om kwart voor 10, was ze na een uur wakker geworden (herkenbaar) en heeeeel boos. Mams had van alles geprobeerd maar niets was goed, dus maar weer in bed gelegd. Na 10 minuten gemopper weer in slaap gevallen. Tot half 1, toen heb ik d'r gevoed. Slapen tot 3 uur, en toen vond ik dat ze geen honger kon hebben. Ben wel naar d'r toegegaan, maar d'r laten liggen en rustig laten worden, ze is zooooo boos als ze wakker wordt.

Om 6 uur werd ze week wakker. En toen om 9 uur, we gaan vooruit
Eigenlijk komt het er op neer, dat ze zo onrustig is dat ze wakker wordt, en doordat ik dat niet van haar gewend was, heb ik haar geleerd dat ze 's nachts alleen maar weer kan inslapen als ze bij mij drinkt.
Nu volhouden..
Iemand nog tips over de positie van het bedje t.o.v. het raam/ de deur om te veel prikkels tegen te gaan? Ik hang straks nog een klamboe boven d'r bed om het wat af te schermen. Mams dacht dat bovenin het bedje liggen ook rust kon geven, maar ik weet niet hoe ik dat veilig kan doen. Jullie?