abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2011 @ 15:49:13 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95025650
Mooie curves!

Zie Willem in zn stoel. Wij zijn ons al wel aan het orienteren. We denken nu aan een maxi cosi tobi. Nathan heeft nog anderhalve cm voor hij in een andere mag. Hij is ook nog lang geen 9 kilo dus we hebben nog wel even.
  maandag 4 april 2011 @ 15:56:22 #202
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95025974
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:49 schreef pessie het volgende:
Mooie curves!

Zie Willem in zn stoel. Wij zijn ons al wel aan het orienteren. We denken nu aan een maxi cosi tobi. Nathan heeft nog anderhalve cm voor hij in een andere mag. Hij is ook nog lang geen 9 kilo dus we hebben nog wel even.
Achterstevoren vervoeren is zolang ze in die stoel passen, dus niet de kruin boven de rand verreweg te veiligste manier. Leyla is nog lang geen 9 kilo, ik heb nu net de zak eruit, dan heeft ze ongelofelijk veel ruimte nog... Die zit voorlopig nog in de cosi.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 4 april 2011 @ 15:58:30 #203
259886 pessie
pi_95026080
Het punt is dat de zak er hier niet uit kan omdat ik Nathan vaker achterop de fiets vervoer dan achterin de auto. Zonder voetenzak is zo koud op de fiets. Maar over een maandje mag hij voor op de fiets! Kijk ik dan wel weer even verder.
  maandag 4 april 2011 @ 16:21:34 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95027174
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Achterstevoren vervoeren is zolang ze in die stoel passen, dus niet de kruin boven de rand verreweg te veiligste manier. Leyla is nog lang geen 9 kilo, ik heb nu net de zak eruit, dan heeft ze ongelofelijk veel ruimte nog... Die zit voorlopig nog in de cosi.
_O- Echt, ik hoef niet meer te posten hoor! Jij zegt het wel voor me :D Die 2 dames lopen leuk gelijk op!
Maar Leyla heeft Ylana ingehaald qua gewicht. Ik ben (geheel toevallig!!) vanmorgen even gaan wegen en mijn vedergewichtje is nu 6630 gram. Lengte wilden ze niet meten omdat ik tussendoor even kwam, dus dat heb ik zelf thuis even gedaan, ik kwam op 70.8 cm uit. Ik zal de curves even uploaden...
Ze is afgelopen maand maar 225 gram gegroeid maar aan haar curve te zien hoef ik me geen zorgen te maken.

Gewicht;

Lengte;

[ Bericht 7% gewijzigd door Saffier op 04-04-2011 16:27:16 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95027825
Nette curves zie ik voorbij komen!

En Willem in z'n grote stoel! Wat een mooi kereltje heb je Flugel! O+
Isabel past qua gewicht en lengte ook nog prima in de maxi-cosi (10,5 maand :D ) Dus ik denk dat ze op d'r verjaardag een nieuwe stoel krijgt..

Hier is het slapen ook weer drama, zelfs het inslapen 's avonds. Overdag geen probleem. Ik was 2 week geleden zo blij met maar 2 keer wakker worden 's nachts.. Het is nu zeker het dubbele. Ze wordt om ongeveer 8 uur wakker, ligt dan tussen 11 en 2 anderhalf uur te slapen en slaapt niet weer tot de nachtslaap. Ik krijg haar er niet meer in dan. Krijsen, drama. Misschien moet ze 's avonds eerder dan 8 uur naar bed? Ik vind het maar lastig hoor... :{
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 4 april 2011 @ 16:41:25 #206
259886 pessie
pi_95028189
Morretje heb je het idee dat ze te moe is om in te slapen? Dan is het inderdaad wel een idee om haar eerder naar bed te brengen. Op het moment wordt Nathan nog 1 a 2 keer wakker voor een voeding (en meestal ook om 6 uur omdat hij dan nog bij ons in bed verder 'wil' slapen). Maar ik ben domperdidon gaan slikken en als hij voor 2 uur 's nachts komt geeft manlief een flesje kv.
  maandag 4 april 2011 @ 16:58:45 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95029088
Willem was er echt aan toe, z'n voetjes kwamen over de rand en hij is bijna niet meer te tillen in de maxi-cosi. Onhandig dingske is het...

Whoei Ylana schiet de lengte in zie ik, mooie curve hoor ^O^

Pessie, hier gaat de voetenzak vrij makkelijk uit de maxi-cosi en hij is ook erg simpel weer terug te leggen... Is die van jou zo lastig dan?

Lastig Morretje, misschien eens wat experimenteren met verschillende slaaptijden?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_95029397
Ik zie dat ze moe is, maar het lukt haar niet om te slapen. Dus dan zou te moe zijn ook kunnen lijkt me? Ik heb haar er net maar weer ingegooid, maar ik verwacht eigenlijk niet dat ze gaat slapen.
Hoe slapen andere kindjes die kruipen trouwens, ik vind haar vaak overal in bed terug, al mopperend omdat ze zo niet kan slapen. Heb dus al een grotere slaapzak gekocht en stop het voeteneind dan onder het matrasje, maar aan het einde van de dag is ze zo onrustig dat ze zelfs dat los krijgt.

Flugel, ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen. Probeer haar vak na 2,5/ 3 uur weer in bed te leggen als ze moe is, dat was altijd voldoende en voor die tijd geeft ze vaak ook niet aan dat ze moe is..

Pessie, hier was de voetenzak ook makkelijk te verwijderen. Het is een oud model, maar eigenlijk een slaapzak met een rits.

Flugel, tilde je em dan met maxicosi en al steeds uit de auto? Dat doe ik ook niet meer, veel te zwaar :P
  maandag 4 april 2011 @ 17:13:43 #209
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95029697
Ik vind Leyla al mega zwaar in de maxi... Gewoon onhandig ding is het.
  maandag 4 april 2011 @ 17:15:33 #210
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95029790
@Mor, ja ik moest wel, we hebben een 3-deurs auto dus om Willem eruit te kunnen halen moest ik 'm er wel eerst uittillen. Dan maar meteen naar binnen om uit te pellen ;)
Ik vind 'm overigens ook overal in bed terug, liefst achterstevoren op z'n buik met z'n kont omhoog :')

Te moe kan ook inderdaad, als ik Willem te lang ophou wordt ie ook onrustig... Misschien bij de eerste signalen meten in bed parkeren? Ik hoop dat ze snel doorslaapt...
  maandag 4 april 2011 @ 17:18:38 #211
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95029899
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:58 schreef pessie het volgende:
Het punt is dat de zak er hier niet uit kan omdat ik Nathan vaker achterop de fiets vervoer dan achterin de auto. Zonder voetenzak is zo koud op de fiets. Maar over een maandje mag hij voor op de fiets! Kijk ik dan wel weer even verder.
En over een maandje is het ook alweer beter weer!
pi_95029985
En ze sliep zo prachtig mooi door, vanaf maand 4 tot en met maand 7 ofzo. Zo 10/12 uur aan 1 stuk 's nachts.. Sinds ze kan tijgeren is dat over.

Flugel, slaapt ie dan wel, in al die vreemde houdingen?

Er wordt nog steeds gezongen boven..
  maandag 4 april 2011 @ 17:22:59 #213
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95030062
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:20 schreef Morretje het volgende:
En ze sliep zo prachtig mooi door, vanaf maand 4 tot en met maand 7 ofzo. Zo 10/12 uur aan 1 stuk 's nachts.. Sinds ze kan tijgeren is dat over.

Flugel, slaapt ie dan wel, in al die vreemde houdingen?

Er wordt nog steeds gezongen boven..
's avonds voor ik zelf naar bed ga moet ik echt nog even gaan kijken hoe hij zichzelf gedrapeerd heeft, dan leg ik 'm nog effe goed... Hij slaapt dus ook echt in die vreemde houdingen.
pi_95032403
floris slaapt ook in gekke houdingen. ik laat m ook altijd liggen, anders wordt ie wakker.

en wat betreft maxi cosi. hij past nog prima, maar vond er niets meer aan (was echt van t ene op t andere moment). anders had ie gewoon nog in de maxi cosi gelegen. had ie de 9kg nog niet gehaald ook. dan hadden we pech gehad ;)
pi_95033302
Hehe, grappig lijkt me dat, slapen in allerlei houdingen..

Het gezang werd rond half 6 gemopper en gebrul. Ik kijken, lag ze omgedraaid in bed, op d'r buik. Op d'r rug gelegd, slaapriedel afgedraaid, weggegaan. Drama. Laten brullen tot 10 voor 6, toen heeft Ravage haar d'r uitgehaald. We hebben gegeten, en nu ligt madam in te dutten aan de borst :( Als ik d'r nu in bed leg, wordt ze wakker, als ik d'r laat slapen bij mij wordt ze chagrijnig wakker, als ik d'r wakker maak ook. Allemaal al meerdere keren geprobeerd. En het maakt allemaal geen verschil met het gaan slapen voor vanavond.. :{ Ik heb het even gehad vandaag geloof ik.
Vanavond gaan we naar het theater, mijn moeder komt oppassen. Ik denk dat we om half 11 thuis komen bij een wakkere Isabel :X
pi_95036258
Leia blijft echt keurig liggen :D enige verschil in houding is dat ze van haar zij (waarop ze altijd in slaap valt) op haar rug rolt..

Lastig hoor Mor! Geen tips hier.. de afgelopen nachten gaat het hier weer goed.. geen pijl op te trekken ;) geniet vanavond in elk geval even! Al is ze dan nog wakker, jij bent er even uit1 :*

Hier was Leia in de maxi cosi ook niet meer te tillen :D sowieso is ze de 9 kilo gepasseerd, al even.. ze kan, redelijk opgevouwen, nog wel in de maxi cosi, maar ze zit nu als een koningin op haar troon, kan van alles zien!

Ylana, ben jij ook flink de lengte in aan het schieten!! Jemig, lange slanke dame :D
  maandag 4 april 2011 @ 20:41:42 #217
259886 pessie
pi_95041555
Wij leggen Nathan voordat wij zelf gaan slapen op zn buik. Dan slaapt hij beter, en wij ook.
Lastig Mor. Ik hoop dat jullie even kunnen genieten vanavond.

Ik vind de maxi cosi ook zwaar met Nathan erin en ik loop meerdere keren per week de trap af met dat ding. Ik zal zo blij zijn wanneer hij voor op de fiets mag!
pi_95043920
Ik laat die maxicosi lekker in de auto staan steeds, een autostoel sleep je toch ook niet steeds mee?

Ik vind het altijd verbazend dat vrouwen kunenn winkelen met zo'n maxicosi onder hun arm, ik sleep hem zowat achter me aan als een zandzak,haha
  dinsdag 5 april 2011 @ 08:48:53 #219
259886 pessie
pi_95058442
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Troeta het volgende:
Ik vind het altijd verbazend dat vrouwen kunenn winkelen met zo'n maxicosi onder hun arm, ik sleep hem zowat achter me aan als een zandzak,haha
Daar sta ik ook altijd even van te kijken ja!
Laatst waren we zonder wagen even naar de prenatal. Toen vloog Nathan de winkel door boven het hoofd van zn papa. Zorgt wel voor opmerkingen in de trant: "zo! Wat is hij vrolijk!".
pi_95058811
Haha wij lieten de maxi niet in de auto staan, want 2 auto's en maar 1 maxi cosi.. nu met de autostoel hebben we er wel 2, want die zijn niet zo makkelijk over te zetten als de maxi cosi..
pi_95060129
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 09:12 schreef Orea het volgende:
Haha wij lieten de maxi niet in de auto staan, want 2 auto's en maar 1 maxi cosi.. nu met de autostoel hebben we er wel 2, want die zijn niet zo makkelijk over te zetten als de maxi cosi..
hier precies t zelfde
pi_95061230
Ja, wij hebben maar 1 auto..alleen was mijn vriend een keer weggegaan en moest ik met mijn moeder ergens heen, hadden we geen maxicosi, toen was vriend niet zo blij dat ie terug moest rijden.
pi_95065805
Had ik net de opvang aan de lijn, even bellen hoe het met mijn nachtelijk terroristje ging :P vroeg de eigenaresse me of ik niet een leuk stukje wil schrijven voor het blad :D

Vet leuk! Dat ga ik dus maar doen :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:40:29 #224
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95067573
Ik weet niet wat er met m'n meisje is, maar het slapen is zo kut! Ze spookt de hele nacht, wilt niets. Niet drinken, niet op me, niet naast me, niet apart. Niets. Alleen maar keihard huilen. Ik ben het zo beu eigenlijk!
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:43:53 #225
259886 pessie
pi_95067704
Tico wat naar! Helemaal rot dat je helemaal niets kunt vinden wat er aan de hand zou kunnen zijn. Ben je al even langs de HA geweest? (evt medische oorzaken uitsluiten) Of heb je het idee dat ze een tandje krijgt waar ze last van heeft?
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:44:47 #226
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95067737
Ik weet het niet, overdag is er niets aan het handje.
pi_95068068
Oh bah Tico.. Wat ontzettend frusterend :{ :*
Geen tips ook eigenlijk, ben d'r achter dat ik zelf zeer goed in staat ben een ongezond patroon in stand te houden :{

Gisteravond sliep ze dus om half 8, na wat gemopper. Wij naar het theater, mams oppassen. We belden om kwart voor 10, was ze na een uur wakker geworden (herkenbaar) en heeeeel boos. Mams had van alles geprobeerd maar niets was goed, dus maar weer in bed gelegd. Na 10 minuten gemopper weer in slaap gevallen. Tot half 1, toen heb ik d'r gevoed. Slapen tot 3 uur, en toen vond ik dat ze geen honger kon hebben. Ben wel naar d'r toegegaan, maar d'r laten liggen en rustig laten worden, ze is zooooo boos als ze wakker wordt. ;( Om 6 uur werd ze week wakker. En toen om 9 uur, we gaan vooruit ;)
Eigenlijk komt het er op neer, dat ze zo onrustig is dat ze wakker wordt, en doordat ik dat niet van haar gewend was, heb ik haar geleerd dat ze 's nachts alleen maar weer kan inslapen als ze bij mij drinkt.
Nu volhouden..

Iemand nog tips over de positie van het bedje t.o.v. het raam/ de deur om te veel prikkels tegen te gaan? Ik hang straks nog een klamboe boven d'r bed om het wat af te schermen. Mams dacht dat bovenin het bedje liggen ook rust kon geven, maar ik weet niet hoe ik dat veilig kan doen. Jullie?
pi_95069298
Die van mij ligt ook bovenin haar bedje met 's nachts een slaapzak aan, dan kan ze niet heel haar bed door.
Als ik haar zonder slaapzak neer leg dan vind ik haar ondersteboven onderaan haar bed :')
pi_95069638
tico, is ze ook verkouden? klinkt best wel wat verdacht als mini hier

morrie :* geen tips eigenlijk ook maar was het wel fijn bij het theater of niet rustig kunnen zitten?
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:35:22 #230
259886 pessie
pi_95069695
Mor, Nathan ligt vrij ver naar beneden in zn bedje, hij heeft onder zn voetjes nog zo'n 5 cm denk ik. Meer heb ik liever niet omdat hij op zn buik wel naar beneden schuift (op zn rug schuift hij alleen naar boven).
Heb je verduisterings(rol)gordijnen?

Nathan is zeker te jong voor 1 slaapje? :') Hij was vanmorgen na 2 minuten slapen weer wakker geworden en vond zichzelf wel weer uitgeslapen. Om 12.15 was hij moe, in bed gegooid en ik heb hem nog steeds niet weer gehoord.
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:35:23 #231
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95069698
Ja maar ze is altijd verkouden lijkt het wel.
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:37:11 #232
259886 pessie
pi_95069772
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef Ticootje het volgende:
Herkenbaar :') Wanneer Nathan weer verkouden is gaat 1 van ons met hem stomen onder de douche, daarna Luuf smeren, pyama aan, neusspray in, drinken en naar bed. Werkt hier wel aardig.
pi_95069932
Ze heeft wel een slaapzak aan, maar dat is niet warm genoeg. We wonen in een oud, slecht geisoleerd huis, dus ook dekentjes zijn wel nodig. Ze is er nog nooit onder gekropen, ze zet zich alleen maar af naar boven.

Ze heeft zware velours gordijnen, misschien toch niet donker genoeg. Ga morgen kijken voor verduisteringsrolgordijnen.

Pessie, Isabel doet nu ook nog maar 1 slaapje overdag, van zo'n anderhalf uur. Ik vind d'r ook te jong, maar zij blijkbaar niet.

Draak, ik zat niet heel rustig, tot ik me bedacht dat ze waarschijnlijk om half 9 wakker zou worden en in het ongunstigste geval wakker zou zijn tot 10 uur (toen hadden we weer thuis kunnen zijn) Ze is wel goed af te leiden, omdat ze niet verdrietig is maar boos. Dus dat was niet heel dramatisch geweest. Toen kon ik het loslaten, maar vond het wel lang hoor, was de eerste keer dat ik meer dan anderhalf uur zonder haar was :@
pi_95070382
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef Ticootje het volgende:
misschien toch ook wat van happy wheezer
bij mini hier overdag ook echt geen probleem maar snachts wel (en echt hetzelfde gedrag, al wil ze ook wel bij me slapen)

heb je het idee dat ze snachts benauwd kan zijn? (ventolin helpt dan niet geloof ik tenminste dat was hier en het kriterium? voor happy wheazer)
pi_95070510
mini is al heel snel op 1 slaapje overgegaan ik ken haast niet anders meer
(ik denk dat ze tussen de 6 en 7 mnd was)

morrie toch :* ook voor het eerst voor jou doen zonder haar
hopelijk gaat ze snel goed slapen en kan je nog eens iemand met een gerust hart laten oppassen!
zegt zij die er zelf moeite mee heeft
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:01:48 #236
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95070870
Kan het niet een fase zijn met verlatingsangst ofzo? Dat ze zich nu bewust wordt dat mama ook even weg kan zijn? Het lijkt er namelijk meer op dat ze droomt en daardoor wakker wordt.
pi_95071308
dat kan natuurlijk ook altijd
maar zou ze dan niet gerustgesteld moeten zijn als jij er weer bent?
of bang dat je weer weg gaat en dan maar wakker moet blijven om je in de gaten te houden?

herken je dit ook van jen?
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:11:03 #238
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95071391
Ik weet het niet hoe het was met jen... Niet zo in elk geval. Jen sliep wel gewoon, maar nooit alleen.
pi_95071610
lijkt me in ieder geval dood vermoeiend voor jou :*

toch eens langs de huisarts?
of ben je al eens bij een osteopaat geweest?
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:19:10 #240
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95071854
Ja dit is nu al dik 2 weken. Ik ben het een beetje beu.. Van het weekend heb ik zelfs apart geslapen met haar zodat de rest wel kon slapen. Das toch belachelijk??
pi_95072482
dat er wat moet veranderen is duidelijk, maar wat?
helaas zou ik het zo ook niet weten
hopelijk komen jullie er snel uit want dit is geen doen

(anders komt ze maar hier een nachtje hoor als dat lukt met de voeding)
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:17:57 #242
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95074747
Dat kan niet...
pi_95088185
Waardeloos Tico dat ze zo slecht slaapt ;( En helemaal dat je niet weet waardoor.

Morretje, hopelijk gaat t slapen ook snel weer beter! Vervelend lijkt me als ze zo boos is als ze wakker wordt. Is voor jou ook niet lekker wakker worden :)

Orea ben benieuwd naar je stukje voor het kdv :D

Hier gaat alles zn gangetje. Over slapen zeg ik niks, iets met jinxen enzo ;) (hoewel in eigenlijk geen klagen heb hoor, hij werd wel wakker s nachts maar viel na een fles gewoon in slaap. Maar je went zo snel aan doorslapen he ;))
We zijn m wel aan t leren in slaap te vallen zonder fles. Dus als ie rond 11 uur wakker wordt eerst troosten en muziekje aan en dan kijken of ie weer gaat slapen. Tot nu toe werkt t wel. Ik merkte de laatste tijd dat ie gewoon rustig wordt van zn muziekje (heb zo'n muziekding met projector, deze ). Dus ben dat maar s gaan proberen met troosten enzo. En het lijkt te werken.
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:45:50 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95088460
Oh dat kan ik wel proberen. Overdag draai ik haar beer op, 's avonds niet.

Ze is weer wakker.
pi_95107107
Even Son, wáár is Floris gebleven? Mijn hemel, die hunk in dat winkelwagentje!!! O+ O+ GEEF!!

Qua slapen heb ik ook echt niets te klagen. Regelmatig een periode dat ze tussen 4 en 5 denkt dat ze klaar is met slapen en dat is wel heel irritant als om 6 uur je eigen wekker gaat. Maar vervelend is ze dan niet, want laten we haar gewoon liggen, dan gaat ze gewoon zingen en spelen in haar bed O+ (niet dat ik dan nog slaap, ga toch liggen luisteren, maar wel cute..)

Maar de laatste dagen is het weer van 19:00 tot 4:00 even volproppen en dan moeten we haar om 6 uur wakker maken!

Overdag is het nu ook wel redelijk vaste prik. Ze gaat er tussen 9 en 9:30 in, en slaapt dan tot 11 of 11:30. En dan nog een keer van 13:30/14:00 tot 15:30/16:00.
  woensdag 6 april 2011 @ 08:39:57 #246
259886 pessie
pi_95107471
Orea jij hebt echt een slaapmutsje!
Nathan heeft ook behoorlijk goed geslapen. Ik had met manlief overlegt dat als hij weer om 2 uur kwam dat hij dan een fles zou geven, was het 3 uur toen hij kwam. Ik zie een patroon... Gisteravond heeft Nathan denk ik behoorlijk gedroomd. Steeds hoorde ik geschreeuw en ijselijk gillen door de babyfoon, steeds heen, sliep meneer terwijl hij aan het gillen was. Heb er toch een keer of 6 naast gestaan denk ik, speen proppend en op zn zij leggend. Maar vannacht was het over.

Tico, hoe ging het?
  woensdag 6 april 2011 @ 09:02:44 #247
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95107864
Goh mam ik slaap veel liever op m'n buikje!! 1x wakker.

Sterker nog, ik moest haar om half 8 echt wakker maken. Omgekeerde wereld. M. was helemaal van hoe kan dat en de luuf werkt goed hè? Nee schat ik heb haar op haar buik gelegd. Oh.....
pi_95108617
Oh wauw Tico! ^O^ Wat fijn dat je het wondermiddel gevonden hebt! ;)

Hier geen wondermiddel, helaas.. Ze lag er om 7 uur in, en is zelf 5 keer wakker geworden. Ik heb d'r 2 keer gevoed, toen ze echt niet meer zelf in slaap kwam. En toch voel ik me redelijk uitgerust :D Ze was om 8 uur vanmorgen wakker, en na een badje en wat spelen werd ze weer moe. Dus ze ligt er weer in..
  woensdag 6 april 2011 @ 09:46:18 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95108923
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:02 schreef Ticootje het volgende:
Goh mam ik slaap veel liever op m'n buikje!! 1x wakker.

Sterker nog, ik moest haar om half 8 echt wakker maken. Omgekeerde wereld. M. was helemaal van hoe kan dat en de luuf werkt goed hè? Nee schat ik heb haar op haar buik gelegd. Oh.....
Fijn dat ze zo goed geslapen heeft... Ga je d'r nu gewoon standaard op d'r buikje liggen?
  woensdag 6 april 2011 @ 11:00:21 #250
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95111377
Nou ik wil niet te vroeg juigen... Maar als ze op haar buik wel wilt slapen dan leg ik haar dus inderdaad gewoon zo neer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')