Achterstevoren vervoeren is zolang ze in die stoel passen, dus niet de kruin boven de rand verreweg te veiligste manier. Leyla is nog lang geen 9 kilo, ik heb nu net de zak eruit, dan heeft ze ongelofelijk veel ruimte nog... Die zit voorlopig nog in de cosi.quote:Op maandag 4 april 2011 15:49 schreef pessie het volgende:
Mooie curves!
Zie Willem in zn stoel. Wij zijn ons al wel aan het orienteren. We denken nu aan een maxi cosi tobi. Nathan heeft nog anderhalve cm voor hij in een andere mag. Hij is ook nog lang geen 9 kilo dus we hebben nog wel even.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Achterstevoren vervoeren is zolang ze in die stoel passen, dus niet de kruin boven de rand verreweg te veiligste manier. Leyla is nog lang geen 9 kilo, ik heb nu net de zak eruit, dan heeft ze ongelofelijk veel ruimte nog... Die zit voorlopig nog in de cosi.
En over een maandje is het ook alweer beter weer!quote:Op maandag 4 april 2011 15:58 schreef pessie het volgende:
Het punt is dat de zak er hier niet uit kan omdat ik Nathan vaker achterop de fiets vervoer dan achterin de auto. Zonder voetenzak is zo koud op de fiets. Maar over een maandje mag hij voor op de fiets! Kijk ik dan wel weer even verder.
's avonds voor ik zelf naar bed ga moet ik echt nog even gaan kijken hoe hij zichzelf gedrapeerd heeft, dan leg ik 'm nog effe goed... Hij slaapt dus ook echt in die vreemde houdingen.quote:Op maandag 4 april 2011 17:20 schreef Morretje het volgende:
En ze sliep zo prachtig mooi door, vanaf maand 4 tot en met maand 7 ofzo. Zo 10/12 uur aan 1 stuk 's nachts.. Sinds ze kan tijgeren is dat over.
Flugel, slaapt ie dan wel, in al die vreemde houdingen?
Er wordt nog steeds gezongen boven..
Daar sta ik ook altijd even van te kijken ja!quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Troeta het volgende:
Ik vind het altijd verbazend dat vrouwen kunenn winkelen met zo'n maxicosi onder hun arm, ik sleep hem zowat achter me aan als een zandzak,haha
hier precies t zelfdequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:12 schreef Orea het volgende:
Haha wij lieten de maxi niet in de auto staan, want 2 auto's en maar 1 maxi cosi.. nu met de autostoel hebben we er wel 2, want die zijn niet zo makkelijk over te zetten als de maxi cosi..
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar ze is altijd verkouden lijkt het wel.
misschien toch ook wat van happy wheezerquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar ze is altijd verkouden lijkt het wel.
Fijn dat ze zo goed geslapen heeft... Ga je d'r nu gewoon standaard op d'r buikje liggen?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:02 schreef Ticootje het volgende:
Goh mam ik slaap veel liever op m'n buikje!! 1x wakker.
Sterker nog, ik moest haar om half 8 echt wakker maken. Omgekeerde wereld. M. was helemaal van hoe kan dat en de luuf werkt goed hè? Nee schat ik heb haar op haar buik gelegd. Oh.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |