abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2011 @ 15:49:13 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95025650
Mooie curves!

Zie Willem in zn stoel. Wij zijn ons al wel aan het orienteren. We denken nu aan een maxi cosi tobi. Nathan heeft nog anderhalve cm voor hij in een andere mag. Hij is ook nog lang geen 9 kilo dus we hebben nog wel even.
  maandag 4 april 2011 @ 15:56:22 #202
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95025974
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:49 schreef pessie het volgende:
Mooie curves!

Zie Willem in zn stoel. Wij zijn ons al wel aan het orienteren. We denken nu aan een maxi cosi tobi. Nathan heeft nog anderhalve cm voor hij in een andere mag. Hij is ook nog lang geen 9 kilo dus we hebben nog wel even.
Achterstevoren vervoeren is zolang ze in die stoel passen, dus niet de kruin boven de rand verreweg te veiligste manier. Leyla is nog lang geen 9 kilo, ik heb nu net de zak eruit, dan heeft ze ongelofelijk veel ruimte nog... Die zit voorlopig nog in de cosi.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 4 april 2011 @ 15:58:30 #203
259886 pessie
pi_95026080
Het punt is dat de zak er hier niet uit kan omdat ik Nathan vaker achterop de fiets vervoer dan achterin de auto. Zonder voetenzak is zo koud op de fiets. Maar over een maandje mag hij voor op de fiets! Kijk ik dan wel weer even verder.
  maandag 4 april 2011 @ 16:21:34 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95027174
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Achterstevoren vervoeren is zolang ze in die stoel passen, dus niet de kruin boven de rand verreweg te veiligste manier. Leyla is nog lang geen 9 kilo, ik heb nu net de zak eruit, dan heeft ze ongelofelijk veel ruimte nog... Die zit voorlopig nog in de cosi.
_O- Echt, ik hoef niet meer te posten hoor! Jij zegt het wel voor me :D Die 2 dames lopen leuk gelijk op!
Maar Leyla heeft Ylana ingehaald qua gewicht. Ik ben (geheel toevallig!!) vanmorgen even gaan wegen en mijn vedergewichtje is nu 6630 gram. Lengte wilden ze niet meten omdat ik tussendoor even kwam, dus dat heb ik zelf thuis even gedaan, ik kwam op 70.8 cm uit. Ik zal de curves even uploaden...
Ze is afgelopen maand maar 225 gram gegroeid maar aan haar curve te zien hoef ik me geen zorgen te maken.

Gewicht;

Lengte;

[ Bericht 7% gewijzigd door Saffier op 04-04-2011 16:27:16 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95027825
Nette curves zie ik voorbij komen!

En Willem in z'n grote stoel! Wat een mooi kereltje heb je Flugel! O+
Isabel past qua gewicht en lengte ook nog prima in de maxi-cosi (10,5 maand :D ) Dus ik denk dat ze op d'r verjaardag een nieuwe stoel krijgt..

Hier is het slapen ook weer drama, zelfs het inslapen 's avonds. Overdag geen probleem. Ik was 2 week geleden zo blij met maar 2 keer wakker worden 's nachts.. Het is nu zeker het dubbele. Ze wordt om ongeveer 8 uur wakker, ligt dan tussen 11 en 2 anderhalf uur te slapen en slaapt niet weer tot de nachtslaap. Ik krijg haar er niet meer in dan. Krijsen, drama. Misschien moet ze 's avonds eerder dan 8 uur naar bed? Ik vind het maar lastig hoor... :{
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 4 april 2011 @ 16:41:25 #206
259886 pessie
pi_95028189
Morretje heb je het idee dat ze te moe is om in te slapen? Dan is het inderdaad wel een idee om haar eerder naar bed te brengen. Op het moment wordt Nathan nog 1 a 2 keer wakker voor een voeding (en meestal ook om 6 uur omdat hij dan nog bij ons in bed verder 'wil' slapen). Maar ik ben domperdidon gaan slikken en als hij voor 2 uur 's nachts komt geeft manlief een flesje kv.
  maandag 4 april 2011 @ 16:58:45 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95029088
Willem was er echt aan toe, z'n voetjes kwamen over de rand en hij is bijna niet meer te tillen in de maxi-cosi. Onhandig dingske is het...

Whoei Ylana schiet de lengte in zie ik, mooie curve hoor ^O^

Pessie, hier gaat de voetenzak vrij makkelijk uit de maxi-cosi en hij is ook erg simpel weer terug te leggen... Is die van jou zo lastig dan?

Lastig Morretje, misschien eens wat experimenteren met verschillende slaaptijden?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_95029397
Ik zie dat ze moe is, maar het lukt haar niet om te slapen. Dus dan zou te moe zijn ook kunnen lijkt me? Ik heb haar er net maar weer ingegooid, maar ik verwacht eigenlijk niet dat ze gaat slapen.
Hoe slapen andere kindjes die kruipen trouwens, ik vind haar vaak overal in bed terug, al mopperend omdat ze zo niet kan slapen. Heb dus al een grotere slaapzak gekocht en stop het voeteneind dan onder het matrasje, maar aan het einde van de dag is ze zo onrustig dat ze zelfs dat los krijgt.

Flugel, ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen. Probeer haar vak na 2,5/ 3 uur weer in bed te leggen als ze moe is, dat was altijd voldoende en voor die tijd geeft ze vaak ook niet aan dat ze moe is..

Pessie, hier was de voetenzak ook makkelijk te verwijderen. Het is een oud model, maar eigenlijk een slaapzak met een rits.

Flugel, tilde je em dan met maxicosi en al steeds uit de auto? Dat doe ik ook niet meer, veel te zwaar :P
  maandag 4 april 2011 @ 17:13:43 #209
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95029697
Ik vind Leyla al mega zwaar in de maxi... Gewoon onhandig ding is het.
  maandag 4 april 2011 @ 17:15:33 #210
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95029790
@Mor, ja ik moest wel, we hebben een 3-deurs auto dus om Willem eruit te kunnen halen moest ik 'm er wel eerst uittillen. Dan maar meteen naar binnen om uit te pellen ;)
Ik vind 'm overigens ook overal in bed terug, liefst achterstevoren op z'n buik met z'n kont omhoog :')

Te moe kan ook inderdaad, als ik Willem te lang ophou wordt ie ook onrustig... Misschien bij de eerste signalen meten in bed parkeren? Ik hoop dat ze snel doorslaapt...
  maandag 4 april 2011 @ 17:18:38 #211
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95029899
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:58 schreef pessie het volgende:
Het punt is dat de zak er hier niet uit kan omdat ik Nathan vaker achterop de fiets vervoer dan achterin de auto. Zonder voetenzak is zo koud op de fiets. Maar over een maandje mag hij voor op de fiets! Kijk ik dan wel weer even verder.
En over een maandje is het ook alweer beter weer!
pi_95029985
En ze sliep zo prachtig mooi door, vanaf maand 4 tot en met maand 7 ofzo. Zo 10/12 uur aan 1 stuk 's nachts.. Sinds ze kan tijgeren is dat over.

Flugel, slaapt ie dan wel, in al die vreemde houdingen?

Er wordt nog steeds gezongen boven..
  maandag 4 april 2011 @ 17:22:59 #213
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95030062
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:20 schreef Morretje het volgende:
En ze sliep zo prachtig mooi door, vanaf maand 4 tot en met maand 7 ofzo. Zo 10/12 uur aan 1 stuk 's nachts.. Sinds ze kan tijgeren is dat over.

Flugel, slaapt ie dan wel, in al die vreemde houdingen?

Er wordt nog steeds gezongen boven..
's avonds voor ik zelf naar bed ga moet ik echt nog even gaan kijken hoe hij zichzelf gedrapeerd heeft, dan leg ik 'm nog effe goed... Hij slaapt dus ook echt in die vreemde houdingen.
pi_95032403
floris slaapt ook in gekke houdingen. ik laat m ook altijd liggen, anders wordt ie wakker.

en wat betreft maxi cosi. hij past nog prima, maar vond er niets meer aan (was echt van t ene op t andere moment). anders had ie gewoon nog in de maxi cosi gelegen. had ie de 9kg nog niet gehaald ook. dan hadden we pech gehad ;)
pi_95033302
Hehe, grappig lijkt me dat, slapen in allerlei houdingen..

Het gezang werd rond half 6 gemopper en gebrul. Ik kijken, lag ze omgedraaid in bed, op d'r buik. Op d'r rug gelegd, slaapriedel afgedraaid, weggegaan. Drama. Laten brullen tot 10 voor 6, toen heeft Ravage haar d'r uitgehaald. We hebben gegeten, en nu ligt madam in te dutten aan de borst :( Als ik d'r nu in bed leg, wordt ze wakker, als ik d'r laat slapen bij mij wordt ze chagrijnig wakker, als ik d'r wakker maak ook. Allemaal al meerdere keren geprobeerd. En het maakt allemaal geen verschil met het gaan slapen voor vanavond.. :{ Ik heb het even gehad vandaag geloof ik.
Vanavond gaan we naar het theater, mijn moeder komt oppassen. Ik denk dat we om half 11 thuis komen bij een wakkere Isabel :X
pi_95036258
Leia blijft echt keurig liggen :D enige verschil in houding is dat ze van haar zij (waarop ze altijd in slaap valt) op haar rug rolt..

Lastig hoor Mor! Geen tips hier.. de afgelopen nachten gaat het hier weer goed.. geen pijl op te trekken ;) geniet vanavond in elk geval even! Al is ze dan nog wakker, jij bent er even uit1 :*

Hier was Leia in de maxi cosi ook niet meer te tillen :D sowieso is ze de 9 kilo gepasseerd, al even.. ze kan, redelijk opgevouwen, nog wel in de maxi cosi, maar ze zit nu als een koningin op haar troon, kan van alles zien!

Ylana, ben jij ook flink de lengte in aan het schieten!! Jemig, lange slanke dame :D
  maandag 4 april 2011 @ 20:41:42 #217
259886 pessie
pi_95041555
Wij leggen Nathan voordat wij zelf gaan slapen op zn buik. Dan slaapt hij beter, en wij ook.
Lastig Mor. Ik hoop dat jullie even kunnen genieten vanavond.

Ik vind de maxi cosi ook zwaar met Nathan erin en ik loop meerdere keren per week de trap af met dat ding. Ik zal zo blij zijn wanneer hij voor op de fiets mag!
pi_95043920
Ik laat die maxicosi lekker in de auto staan steeds, een autostoel sleep je toch ook niet steeds mee?

Ik vind het altijd verbazend dat vrouwen kunenn winkelen met zo'n maxicosi onder hun arm, ik sleep hem zowat achter me aan als een zandzak,haha
  dinsdag 5 april 2011 @ 08:48:53 #219
259886 pessie
pi_95058442
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Troeta het volgende:
Ik vind het altijd verbazend dat vrouwen kunenn winkelen met zo'n maxicosi onder hun arm, ik sleep hem zowat achter me aan als een zandzak,haha
Daar sta ik ook altijd even van te kijken ja!
Laatst waren we zonder wagen even naar de prenatal. Toen vloog Nathan de winkel door boven het hoofd van zn papa. Zorgt wel voor opmerkingen in de trant: "zo! Wat is hij vrolijk!".
pi_95058811
Haha wij lieten de maxi niet in de auto staan, want 2 auto's en maar 1 maxi cosi.. nu met de autostoel hebben we er wel 2, want die zijn niet zo makkelijk over te zetten als de maxi cosi..
pi_95060129
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 09:12 schreef Orea het volgende:
Haha wij lieten de maxi niet in de auto staan, want 2 auto's en maar 1 maxi cosi.. nu met de autostoel hebben we er wel 2, want die zijn niet zo makkelijk over te zetten als de maxi cosi..
hier precies t zelfde
pi_95061230
Ja, wij hebben maar 1 auto..alleen was mijn vriend een keer weggegaan en moest ik met mijn moeder ergens heen, hadden we geen maxicosi, toen was vriend niet zo blij dat ie terug moest rijden.
pi_95065805
Had ik net de opvang aan de lijn, even bellen hoe het met mijn nachtelijk terroristje ging :P vroeg de eigenaresse me of ik niet een leuk stukje wil schrijven voor het blad :D

Vet leuk! Dat ga ik dus maar doen :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:40:29 #224
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95067573
Ik weet niet wat er met m'n meisje is, maar het slapen is zo kut! Ze spookt de hele nacht, wilt niets. Niet drinken, niet op me, niet naast me, niet apart. Niets. Alleen maar keihard huilen. Ik ben het zo beu eigenlijk!
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:43:53 #225
259886 pessie
pi_95067704
Tico wat naar! Helemaal rot dat je helemaal niets kunt vinden wat er aan de hand zou kunnen zijn. Ben je al even langs de HA geweest? (evt medische oorzaken uitsluiten) Of heb je het idee dat ze een tandje krijgt waar ze last van heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')