Leyla

Mag ik dr hebben tico?
Floris doet niet aan sprongetjes, of ik merk ze niet kan ook natuurlijk

Zijn frustraties had ie vooral toen ie kleiner was, toen kon ie nog niks

Als ie eenmaal in zn hoofd heeft iets te willen kan ie het ook vrij snel.
En gelukkig met staan laat ie zich vanzelf vallen

Scheelt ook wel. Althans hij kan op zich best netjes weer op de grond terecht komen (gaat vaak genoeg nog fout hoor)
voel me nu echt zo'n irritante moeder die alleen maar loopt op te scheppen, sorry daarvoor, bedoel t niet zo hoor!Pessie, wat tico zegt! Wij zijn over gegaan, omdat Floris het niet zo naar zn zin meer had in de maxicosi. Hij paste nog wel goed, maar goed een huilend kind is ook minder prettig. Ook kwa gewicht mocht ie al over.
Trouwens grappig dat ze dat bij jullie zeiden. Was pas geleden bij babydump voor de nieuwe stoel voor Floris. Er waren mensen met een minibaby (echt een maand of 3 ofzo) die aan t kijken waren voor zo'n stoel. Daar zij de verkoper dat ze die voorlopig echt nog niet nodig hadden. Verbaasde me eigenlijk wel ivm verkoop enzo. Ook toen we alles daar kochten (kamertje, wagen, box en maxicosi) vroegen wij dus wat het verschil tussen de verschillende maxicosi's was en toe adviseerde ze niet eens een duurdere (we kregen de maxicosi gratis bij de wagen, andere maxicosi kon wel, maar moest je bij betalen).
Oh en kwa werktijden, werk 2,5 dag, dus alleen de woensdag is zo kort

Wel lekker vind ik het

Want de dagen dat ik na elkaar werk (woensdag en donderdag dus) is zo ook wel lekker gedoseerd