Ik heb het ook wel eens gedaan..quote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Leandra het volgende:
Ik zou laaiend zijn als N. de baby onder het rijden uit de MC zou halen.
Kun je niet vragen om een bloedonderzoek? Glutenintolerantie is met bloedonderzoek uit te sluiten.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef Solagratia het volgende:
Amy krijgt nu weer gluten sinds een week en het zit me toch niet lekker. Haar ontlasting is weer groen en dik/droog, terwijl ze amper vast voedsel binnen krijgt. Ze is deze week 5 gram aangekomen. Ze heeft 4 uur na de pap (tarwepap) geen trek, drinkt maar 30 cc. Haar eczeem is er weer.
Ze heeft ook een dik/bol buikje, maar dat zou ook kunnen komen omdat ze dikker is geworden. Al valt het me pas deze week op en sinds 1 april is ze 150 gram gegroeit ofzo, dus niet extreem veel aangekomen.
Kan je al na een week zeggen dat het niet goed zit? Of is dit gewoon toeval? Komt het weinig aankomen door het slechte eten, dat weer komt omdat ze weer een fase heeft van slecht eten?
Bij glutenintolerantie worden mensen echt ziek bij elke inname van gluten.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:05 schreef Solagratia het volgende:
Tico, dat gaan we bij de kinderarts vragen ja. Maar ik hoop eigenlijk dat iemand zegt dat het allemaal toeval is en ik spoken zie. 9 mei gaan we weer. We moeten we gewoon gluten geven omdat ze anders dat bloedonderzoek niet kunnen doen.
Nou ja ziek in de vorm van je merkt het meteen. Omdat het lichaam de gluten als het ware als vreemd ziet en het afweersysteem het probeert aan te vallen. (zoiets heb ik dan begrepen)quote:Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef Solagratia het volgende:
Oh ziek is ze niet, dus dan zal het wel meevallen.
Sorry, Groningen!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:10 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Zeg, doen jullie eens even in het utrecht meet topic zeggen dat jullie ook allemaal komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |