abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95823100
Zo bij gelezen maar eigenlijk weinig onthouden. Las wel dat Tico lekker weg gaat.
Hier nog iets meer dan 2 weken tot de vakantie. Met de paas dagen ben ik lekker vrij en ben ik jarig. Lekker weer, dus dat komt helemaal goed.

Zal er vanavond niet veel zijn, ben kapot heb veel gewerkt, drukke avonden gehad en vannacht slecht geslapen. Toen ik bijna sliep (00.30 uur) riep mijn man opeens "waar is Yaro, waar slaapt Yaro?". Dus ik "uh, gewoon in zijn bed". Hij "oja" en sliep weer verder. Ik schrok me rot en was dus direct weer klaar wakker en sliep niet voor half 2, en dat terwijl mijn wekker weer rond half 6 ging. Pfff.
pi_95826018
Haha. Ik ben jen ook vaak kwijt geweest ja!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95827036
hmmm daar gaan we weer
mini is weer stront verkouden en dus benauwd hoop dat ze een beetje slaapt
(en mij nu eindelijk tijd gunt om bij te lezen)
pi_95828578
Even lekker van hak op tak en door elkaar

ik las iets over amy, dat gaat dus nog niet erg lekker, balen! helemaal als je niet eerder naar de kinderarts kan

Huup die naar ziekenhuis is geweest, altijd schrikken :*

Ik wordt wel helemaal vrolijk van het leuke zwembadje helemaal met Leia erin

ook poep/kots verhalen/luchtjes en idd babys poepen altijd om het verkeerde moment

goede curve van V.

Jelle die het goed doet met wennen op de creche

Geert met lekkere dik wordende bolletjes wangen

Een aantal leuke vakantie/paasweekend weg plannen, veel plezier

helaas een huilende puck, sterkte dml nooit leul

Orea sas dagen en toch afvallen! doe je goed, was het nog wat geworden met wat eten?

Claudia, fijn te lezen dat het goed gaat, maar balen dat het afwisselt met ziek zijn, beterschap daar

dottir ook al zo lekker aan het liggen in het badje

fannetje en anne, buiten de schoolreisje hoe hebben jullie het gehad in de efteling?
lijkt me eigenlijk super om eens met mini te doen (al is ze nog zo klein)

het verhaal van kind kwijt zijn herken ik ook wel heel erg!
moet er nog aan wennen geloof ik dat ze veel op dr eigen kamer slaapt
pi_95829063
Leyla gaat dit weekend ook apart slapen. Dwz, in een eigen bed. Misschien bevalt het ons wel.
pi_95829698
spannend tico!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 22:27:08 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95829731
beterschap voor minidraakje dracu :*

ik heb het tegenwoordig nog hoor dat ik Jan kwijt ben. Ik was er al zo aan gewend dat hij 'snachts bij ons kwam, dat ik de laatste week zoiets heb van huh? maar goed, nu heeft geert die plaats ingenomen en komt Jan ons 's morgens heel lief wakker maken (als ik niet vergeet om zijn deur op een kier te zetten als hij eenmaal slaapt)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95829862
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:26 schreef draculettetje het volgende:
spannend tico!
Ik neem m'n spannende setje mee :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 22:33:51 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95830159
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik neem m'n spannende setje mee :Y
ik stikte bijna in m'n speklapje (een gebakken, niet geert)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_95830200
lekker toch dmjo?!

haha tico da's een goed idee!
pi_95830245
Beterschap Claudia! En jammer dat je niet op vakantie bent :')

DML, dat gedrag was hier luieruitslag en hij had maar een paar pukkeltjes achter op zijn billen bij z'n rug.
En anders heb ik ook geen idee, succes ermee!
pi_95830254
Nee dit weekend blijven m'n anticonceptiesokken thuis ;)
pi_95830381
Truus heeft zeer waarschijnlijk de zesde ziekte en ik had het niet eens door :(
Had er nog nooit van gehoord tot ik net googlede nadat ik zag dat ze bijna volledig onder de velkjes zat :')
pi_95830543
Oh, ja 6e of 5e ziekte heeft jen ook gehad, helemaal onder de vlekken. De dokter dacht zelfs aan mazelen. Das niet tof!
pi_95830807
Schijnbaar is als ze vlekken krijgen het ergste al voorbij.
En ik maar denken dat ze kwarrig was door de warmte. Voel me nu wel een beetje een slechte moeder. Gelukkig wel goed genoeg dat ik d'r toch wel knuffel als ze kwarrig is. Ziek of niet ziek :D

Ik ben nu zo geleerd dat ik weet dat ze mazelen de eerste ziekte is :Y)
Huuuuuuuuuuuu, nu hoor ik echt bij de klup ;(
pi_95830962
Jep. Alle vlekjesziekten zijn genummerd.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 22:45:30 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95831016
Jan heeft alle kinderziekte's muv de waterpokken tot nu toe overgeslagen. maar als hij last heeft van iets, heeft hij het ook goed. luieruitslag is per definitie smeren met micanizolnitraat, en als hij gebeten wordt door een mug denk je minstens dat hij galbulten heeft :')

pi_95831334
Hahaha As, dat is dus weer typisch je man! Wist hij het nog wel vanmorgen, of was het weer één van nachtelijke rariteiten?
Lekkere klote alleen dat je daardoor zo weinig hebt geslapen, dat schiet niet op, zeker niet voor een drukke dienst!

Tico, weekend weg zonder anticonceptiesokken lees ik? Tijd voor nr 3 al offeh........ (begrijp ik et verkeerd :@ )
pi_95831530
Nummer 3??? Doe eens niet, ik wil nog wel graag getrouwd blijven. Nee er komt geen 3e.
pi_95831706
Nou ja je weet et niet :P en omdat je alles thuis laat........
pi_95832589
truus en crazy :*

tico doe mij eens een paar anticonceptie sokken ik zoek nog een nieuw middel...
pi_95832881
Ik ga nu even heel dom doen en het gewoon toegeven: ik bedenk me nu pas dat het woord anticonceptiesokken op 2 manieren geïnterpreteerd kan worden |:( 8)7
Volgens mij wordt het tijd voor mijn bed :')
  vrijdag 22 april 2011 @ 07:45:44 #273
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95840380
Ik heb meestal skisokken aan en m'n mega onderbroek. Dat slaapt lekker. Niet bepaald geil.
pi_95840547
Mag k even zeggen dat mijn baby schattig is O+
On half 7 was ie een beetje geluid aan t maken en k dacht ik geef m een fles slaapt ie daarna misschien wat langer (nee dus, die tijd is voorbij). Kom k boven zit ie in zn bedje te spelen O+ ik vond t zo droppig, hij wordt groot!

Oh en even een vraag. Hoe zit dat met plasluiers nu met de warmte? Ik vind zn luiers s ochtends zo droog, vergeleken met normaal. Nou denk k dat dat op zich niet gek is (ik plas ook minder met warmte), maar ik weet dat niet zeker dus.
pi_95840585
Wat lief Son O+

Geen idee van die plasluiers. Hier ook twee meisjes die beduidend minder plassen dan normaal, maar het is hier buiten ook loeiwarm (28 gr. gister op t plein), ik leg Elin wel wat vaker aan en ik heb ook het idee dat ze meer drinkt dan normaal maar dus niet per se meer plast.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95841022
Hier ook minder heftige plasluiers.. Gisteren flink wat water extra erin gepropt en ze had nu een flinke plasluier..

Het uit eten ging echt SUPER goed.. ze vond het heerlijk, heeft het dik 2 uur volgehouden, lekker meegesmikkeld O+ ik kan nu helemaal niet meer wachten op onze vakantie over een paar weekjes...
pi_95841028
Amy drinkt minder en plast minder deze week :N Gister heeft ze maar 420 aan voeding gedronken en gelukkig een heel potje fruit van 200 cc. Maar het lijkt me met dit warme weer niet echt goed. Ik kan op mijn kop gaan staan, maar ze drinkt gewoon niet. Nu ik dit gezegd heb, hoop ik op de omgekeerde Fokwet, hij hiel ook toen ik het vertelde van het slapen :+

Son, wat ontzettend schattig dat hij dan zo lekker zit te spelen!

Draak, wat balen dat minidraak weer ziek is, hopelijk gaat het snel weer beter!

Wat leuk Orea! Ik was al benieuwd hoe het was gegaan. Goed dus :)
pi_95841057
Wat goed. Dat scheelt een hoop in je (vakantie)eetplezier. Mijn grote hoop is ook een Dottir die je makkelijk mee kunt nemen omdat ze het leuk vindt. Uiteten is veel te fijn om lang niet te doen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 22 april 2011 @ 09:06:34 #279
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95841072
Hier ook minder plasluiers maar dat is al een week of 3. Ylana vertikt het momenteel om góéd te drinken. De wereld en vnl haar broer, is gewoon veel te interressant :{
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95841073
Sola, is die 420 over een etmaal?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 22 april 2011 @ 09:07:26 #281
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95841084
Klinkt goed Orea!

en nu moet ik rennen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95841086
Ja van 0:00 - 0:00 zeg maar.
pi_95841195
Ai Sola, das wel weinig.. En spelen met wat water en een bekertje, misschien dat er dan nog een verloren slok ingaat? Wat lastig toch :{ zo blijf je zoeken hè?

Leia in de haven O+

Haar tomaat, komkommer, maar voorál haar stokbroodje kruidenboter gingen er met smaak in! :Y)
pi_95841198
Oh, da's wel erg weinig Sola. Maar ja, wat je zegt... als ze niet meer wil is het erg moeilijk.

Anne zit nu aan de 750 cc melk op een dag en weigert iedere andere vorm van drinken. Alleen een paar slokken thee uit mijn glas wil ze wel, verder al water en diksap aangeboden, maar dat wil ze dus echt niet. Maar haar plasluiers waren nog wel oké gelukkig.
pi_95841218
Welke thee geef je dan fannetje?
*poef* nu is het weg
pi_95841237
Ik geef Leia kamille thee, of rooibos-mango-perzik van pickwick (zit geen cafeïne of iets in.. en is ook erg lekker!) of rooibos (echte) van de tuinen..
pi_95841244
hmm dat is wel wat aan de weinige kant voor een heel etmaal met dit weer eigenlijk. :{ maar dat wist je zelf ook al wel en het is zo lastig als ze niet willen.
Snapt ze hoe een rietjesbeker werkt? Misschien maakt dat t interessant ofzo?

Amélie heeft vorig jaar rond de 10 maanden een complete drinkweigering gehad :X in Frankrijk met 30+ graden :X :X ze wilde he-le-maal niets, niet meer aan de borst (hoewel die productie toch al dood was :') ), niet uit een fles, beker, washandje whatever, niets.
Uiteindelijk toen we op t punt stonden om naar t ziekenhuis te gaan met haar, wilde ze wel fruithapjes uit zo'n potje en appelmoes van mijn vinger af likken. Dus toen hebben we dat maar gegeven, t is toch iets van vocht ook.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95841619
Ik ga straks een rietjesbeker halen. Eens kijken of ze dat snapt en interessant vindt. Een tuitbeker snapt ze niet in elk geval. Slokjes water uit mijn glas zijn wel leuk, maar daarvan krijgt ze dan niet heel veel binnen. Flesjes met ander soort drinken weigert ze ook. Ze heeft er ook geen problemen mee, geeft niet aan dat ze honger of dorst heeft.

Zijn baby's met warm weer eerder uitgedroogd dan wanneer ze koorts hebben of maakt dat niet veel verschil? Ik kan nu met koorts ongeveer wel inschatten of het goed gaat of niet, maar het warm weer weet ik het niet.

Oh Huup, dat is helemaal erg zeg. Op dat moment ben je blij met 420. Ging ze daarna wel weer drinken?

KJ ik heb bij zo'n natuurwinkelachtigiets kabouterthee gehaald, ook zonder cafeïne.

Orea, leuke foto's! Wat zit ze lekker aan dat broodje te knabbelen :D

Misschien moet ik Amy inderdaad gewoon in een badje water zetten, kijken of ze dan ineens dat bad leeg drinkt :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Solagratia op 22-04-2011 09:42:35 ]
pi_95841872
Wat voor tuitbeker heb je Sola? Ik heb er één van Tommee Tippee, en daar moet ze echt kracht zetten met zuigen, en die snapt ze gewoon niet. De tuitbeker van de Hema (goedkoopste, 1,5 euro geloof ik) daar komt het al uit als je hem een beetje kantelt en die gaat tot nu toe het makkelijkst!!

De rietjesbeker moet ik eerst even wat in knijpen zodat er wat in haar mond komt en dan begint ze te zuigen!
pi_95841913
We hebben er een van Nuby ofzo, met een zachte tuit in elk geval. Maar dan haal ik die van de Hema ook gelijk op. Gewoon maar wat proberen. Tnx!
pi_95842245
ik wil 1 soort tuitbeker graag hebben!

Leuke drinkbeker waarmee je kindje leert drinken zonder hulp in twee stappen. Eerst met de tuitdeksel en daarna met het deksel-opzetstuk. De beker kan niet omvallen. De inhoud is 200 ml.
De tuitbeker is gemaakt van polypropyleen dus vrij van Bisphenol A en andere gevaarlijke stoffen.
http://baby-nova-shop.de/(...)a61139a8909f9aec4b73

Ik vind vooral dat er 200ml in past erg fijn. Want vaak is het net iets minder.
En alles met rietjes en antilek enzo werkte eigenlijk niet bij X dus wil ik nu ook niet doen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Pvoesss op 22-04-2011 10:15:57 (verkeerde link) ]
pi_95842556
Wat zijn de verzendkosten daar Pvoesss? Ziet er namelijk handig uit.
pi_95842718
hey zoiets hebben wij ook van Ikea staan, alleen zit er dan niet zo'n opzetstukje bij dus eigenlijk is t helemaal niet t zelfde :P

Sola ik hoop dat het met een rietjesbeker ineens wel interessant is. Ik heb geen idee of koorts of warmte verschil maakt eigenlijk. Hoewel je met warmte van buitenaf nog verkoeling op kunt zoeken binnen of in de schaduw natuurlijk, met koorts gaat dat niet. Misschien droog je met koorts dan dus sneller uit?

En met Amélie ging het toen na een dag of 2 beter, we gaven haar rietjes water, als een soort pipetje, opzuigen, vinger erop en in de mond leeg laten lopen. Daarna inderdaad in het badje bekertjes gegeven en toen dronk ze wel, welliswaar het badwater van het zwembadje :') maar goed... goed voor de weerstand.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95843006
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:19 schreef Solagratia het volgende:
Wat zijn de verzendkosten daar Pvoesss? Ziet er namelijk handig uit.
De verzendkosten zijn maar 6,50.
Ze zijn in duitsland kopen goedkoper dan hier in nederland want hier kosten ze per stuk 5,95.
En er staan wel meer handige dingen op de site :)
pi_95843123
Wat lastig, Sola! En ze drinkt dus wel wat uit je eigen glas? Heb je al eens geprobeerd om dat gewoon héél vaak per dag te doen? Ik liet Ivan al meteen uit een gewone beker drinken en het duurde vrij lang voor hij daar veel uit ging drinken. De enige manier om er meer vocht in te krijgen was om het heel vaak aan te bieden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95843339
Even een vraagje, ik lees al enige tijd mee, maar plaats nooit zoveel.. :) Wij hebben een dochtertje van bijna 10 weken nu, Eva. Groeit goed, slaapt goed, doet alles goed eigenlijk! Maar nu lag ze gisteren in de box, en was ze constant aan het rollen, van liggen op de rug naar haar zij. En weer terug. Is dit niet iets té snel al?
pi_95843389
Nee hoor :) gewoon prima :Y
pi_95843574
ach sola toch, hopelijk vind je een manier (en zo blijf je puzzelen) om amy wat meer te laten drinken

Leia wat heb je toch heerlijk mee zitten smikkelen, fijn dat het zo goed ging orea

floris lief mannetje, gewoon lekker gaan spelen in je bedje

huup dat lijkt me best schrikken, drink weigering op zo'n moment! uiteindelijk toch niet naar (buitenlands) ziekenhuis gemoeten maar toch

nacht was toch weer drama, hopelijk overdag beter
vanaf 05.00 lukte het slapen ook niet meer dus ben benieuwd of ze nu op kdv wel gaat slapen
anders bellen ze me als het niet te doen is
pi_95843720
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:45 schreef Fender75 het volgende:
Is dit niet iets té snel al?
Ja, daar moet je nodig mee naar de huisarts. :+

Je moet je niet druk maken om die dingen, hoor! Ze komen wanneer ze komen. Lena begon er rond die periode ook mee. Ineens gingen de beentjes de lucht in, lag ze vaak op haar zij terwijl ze met de boxspiraal speelde, en mijn lief en ik vroegen vaak aan elkaar "heb jij Lena nou anders neergelegd?". Door al dat geoefen lag ze soms ineens heel anders.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95843890
Nee, ik ben vrij relaxed wat dat betreft..ik vroeg me alleen af of het niet te vroeg is i.v.m. het doordraaien op de buik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')