abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95755595
Hier hebben we maandag de autostoel gekocht. We moeten hem nog installeren dus Yaro gaat zo nog mee in de maxicosi. Hij past er nog net in, maar ook wij merken dat hij zich er in gaat vervelen (inclusief al het speelgoed wat er aan hangt wat vakkundig binnen 3 min wordt verwijderd).

We gaan echter 7 mei op vakantie en hebben daar bij de autohuur een autostoel gekocht, scheelt de maxicosi inchecken in het vliegtuig. Ook omdat we dachten dat hij wel ruim over de 9 kilo zou zijn.
Nu is hij dat net niet, wilde ik het eerst checken hoe hij er in zou zitten, dus hebben we hem alvast gehaald. Zoals ik zag, zit hij er prima in, het weekend maar even testen hoe het in de praktijk gaat.
Wij hebben hem trouwens bij de Prenatal gehaald waar ze nu staffel korting hebben, scheelt toch 10%.
  woensdag 20 april 2011 @ 12:29:32 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95756500
Hier gooien we er ook altijd allerlei speelgoed in als we op reis gaan. En we houden de achterbank vrij zodat 1 van ons achterin kan gaan zitten om met hem te spelen. De vorige keer reizen keek ik even om en had manlief hem uit zn stoel gehaald en op schoot genomen. Nou ja, we rijden eerst rustig naar Parijs en 's avonds na Nathan's bedtijd naar mn ouders dus dan slaapt ie wel. En Parijs is ongeveer 6 uur rijden dus dat trekt ie hopelijk wel met regelmatig een pauze uiteraard. En regelmatig vermaakt worden door mama/papa.

As, ik kan me voorstellen dat als je op vakantie gaat en je daar een autostoel huurt dat je dan geen maxi cosi meer meeneemt. Zou ik ook niet doen.
  woensdag 20 april 2011 @ 12:31:14 #103
259886 pessie
pi_95756552
Whaaaaaa! Ze zijn bij de buren de badkamer eruit aan het slopen, HERRIE dus. En nu houden ze daar pauze begint de buurjongen weer met zn BOEM-BOEM-geluid (hij noemt et muziek).

Ik ben verbaasd, Nathan slaapt door die herrie heen, nu al een uur!
pi_95756721
Troeta, het is een vis :P

Hier staat ie al op muppet te wachten! Maar eerst ga ik een tukkie doen en dan ga ik haar lekker vroeg ophalen O+ en dan mag ze rondplonsen :D
  woensdag 20 april 2011 @ 12:44:03 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_95756969
Ik zou laaiend zijn als N. de baby onder het rijden uit de MC zou halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_95757394
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Leandra het volgende:
Ik zou laaiend zijn als N. de baby onder het rijden uit de MC zou halen.
Ik heb het ook wel eens gedaan..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95757700
Amy krijgt nu weer gluten sinds een week en het zit me toch niet lekker. Haar ontlasting is weer groen en dik/droog, terwijl ze amper vast voedsel binnen krijgt. Ze is deze week 5 gram aangekomen. Ze heeft 4 uur na de pap (tarwepap) geen trek, drinkt maar 30 cc. Haar eczeem is er weer.

Ze heeft ook een dik/bol buikje, maar dat zou ook kunnen komen omdat ze dikker is geworden. Al valt het me pas deze week op en sinds 1 april is ze 150 gram gegroeit ofzo, dus niet extreem veel aangekomen.

Kan je al na een week zeggen dat het niet goed zit? Of is dit gewoon toeval? Komt het weinig aankomen door het slechte eten, dat weer komt omdat ze weer een fase heeft van slecht eten?

En wie heeft de tip om extra vocht erin te krijgen? Vooral met dit warme weer is haar fontanel constant ingedeukt. De washand sabbelt ze niet echt op, flesjes met water, melk en diksap doet ze niets mee. Tuitbeker ook niet. Slokjes water uit mijn glas ben ik aan het proberen, maar is nog lastig.
pi_95757738
Dat badje, Hebben! Bij welke winkel? Ik kan hem bij intertoys en toys niet vinden ik kijk zeker weer met mijn neus?

Leyla en Jen lijken inderdaad sprekend op elkaar, bij beide foto's!

Slaap lekker Orea! En daarna lekker met water spelen!

Son, oefen ze met fietsen! Heerlijk lijkt me dat zeg.

Ik heb helaas geen tips voor je mamapurk, bientje drinkt volgens mij uit elke fles met elke speen.

Gisteren heeft mijn muppet voor het eerst worteltjes gegeten (over 1.5week 6 maanden) ze vond het werkelijk waar heerlijk! Ik had der een worteltje gegeven en wat grove worteltjes uit de blender. Ze leek wel een konijntje met die wortel in der hand :+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95757806
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef Solagratia het volgende:
Amy krijgt nu weer gluten sinds een week en het zit me toch niet lekker. Haar ontlasting is weer groen en dik/droog, terwijl ze amper vast voedsel binnen krijgt. Ze is deze week 5 gram aangekomen. Ze heeft 4 uur na de pap (tarwepap) geen trek, drinkt maar 30 cc. Haar eczeem is er weer.

Ze heeft ook een dik/bol buikje, maar dat zou ook kunnen komen omdat ze dikker is geworden. Al valt het me pas deze week op en sinds 1 april is ze 150 gram gegroeit ofzo, dus niet extreem veel aangekomen.

Kan je al na een week zeggen dat het niet goed zit? Of is dit gewoon toeval? Komt het weinig aankomen door het slechte eten, dat weer komt omdat ze weer een fase heeft van slecht eten?
Kun je niet vragen om een bloedonderzoek? Glutenintolerantie is met bloedonderzoek uit te sluiten.
pi_95757813
Vicky, ik had al gezien dat die speen op internet kon bestellen en er is hier ook een thuiszorgwinkel dus het komt helemaal goed!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95757828
Sola, Ik denk dat je die gluten moet schrappen. Ik weet niet of het na 1 week al voldoende is, maar die symptomen klinken voor mij als een allergie!

Aah, thanks Mrien!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95757848
Tico, dat gaan we bij de kinderarts vragen ja. Maar ik hoop eigenlijk dat iemand zegt dat het allemaal toeval is en ik spoken zie. 9 mei gaan we weer. We moeten we gewoon gluten geven omdat ze anders dat bloedonderzoek niet kunnen doen.
pi_95757901
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:05 schreef Solagratia het volgende:
Tico, dat gaan we bij de kinderarts vragen ja. Maar ik hoop eigenlijk dat iemand zegt dat het allemaal toeval is en ik spoken zie. 9 mei gaan we weer. We moeten we gewoon gluten geven omdat ze anders dat bloedonderzoek niet kunnen doen.
Bij glutenintolerantie worden mensen echt ziek bij elke inname van gluten.
pi_95757966
Oh ziek is ze niet, dus dan zal het wel meevallen.
pi_95757996
9 mei duurt nog wel heel lang, sola. Kun je niet eens bellen met de ka?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95758029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:08 schreef Solagratia het volgende:
Oh ziek is ze niet, dus dan zal het wel meevallen.
Nou ja ziek in de vorm van je merkt het meteen. Omdat het lichaam de gluten als het ware als vreemd ziet en het afweersysteem het probeert aan te vallen. (zoiets heb ik dan begrepen)
pi_95758043
Zeg, doen jullie eens even in het utrecht meet topic zeggen dat jullie ook allemaal komen :7
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95758170
Nou de KA doet niet echt aan eerder een afspraak plannen. En straks is het meivakantie dus dan zijn ze beperkt open of zelfs dicht. Dus dat heeft niet veel nut hebben we ervaren :)

Ik merk het wel aan Amy. De dingen die ik noemde had ze niet toen we met gluten gestopt waren. Ook spuugt ze weer meer.
  woensdag 20 april 2011 @ 13:15:35 #120
259886 pessie
pi_95758251
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:10 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Zeg, doen jullie eens even in het utrecht meet topic zeggen dat jullie ook allemaal komen :7
Sorry, Groningen!

Sola, als ze dan willen testen denk ik dat et dus nodig is. Anders zou ik ermee zijn gestopt.
pi_95759085
Ja precies Pessie, anders was ik ook alweer gestopt maar nu moeten we maar volhouden. Het beïnvloed haar humeur gelukkig niet :)
  woensdag 20 april 2011 @ 13:47:38 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95759384
Sol, vanavond pm ik je.... hoop ik :') komt goed!

Mijn dame lust makreel :o Lekker ding O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95761731
Haha Saffier, ik wacht gewoon rustig af hoor.
pi_95762066
Ik vind het op het moment een beetje lastig te kiezen wat ik Sarah aan trek aan kleertjes. Op zich is het warm genoeg voor blote armpjes, maar voor mijn gevoel is dat misschien weer te koud omdat ze nog zo klein is.. En we zitten ook wel buiten en soms is er toch nog wel zo een wind vlaagje.. ze heeft nu lange mouwen aan en een legging met een jurkje maar ergens lijkt dat me ook wel weer warm ofzo... Wat denken jullie? (Jaël is midden in de zomer geboren en die hadden we al vrij snel gewoon in een rompertje voor wat ik me kan herinneren, maar toen zaten we neit zoveel buiten...)
pi_95762257
In het nekje voelen ;) Voelt dat aangenaam, dan zo laten, voelt dat warm dan kleertjes aanpassen.
pi_95762634
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:10 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ja inderdaad!

[OUD] Picknickmeet Julianapark Utrecht - 15 mei!
  woensdag 20 april 2011 @ 15:29:41 #127
259886 pessie
pi_95762990
Heej! Ik was afgelopen zondag nog in het Julianapark in Utrecht!

Klein stukje gefietst met meneer! Hij zat schaterend op de fiets! Iedereen omkijken! Zo leuk!
pi_95763099
Ik had hem op de parkeerplaats van Centerparcs eruit gehaald, want hij was doorgelekt met poepen en echt aan het brullen.
We moesten alleen nog maar naar het huisje rijden op het park zelf, dus ik vond dat het wel ff kon.
Maar die mevrouw van het inchecken deed echt zo van..tssssssss!!!
pi_95763231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:32 schreef Troeta het volgende:
Ik had hem op de parkeerplaats van Centerparcs eruit gehaald, want hij was doorgelekt met poepen en echt aan het brullen.
We moesten alleen nog maar naar het huisje rijden op het park zelf, dus ik vond dat het wel ff kon.
:')
pi_95763363
Waarom deed ze van..tssssssss!!! ?
pi_95763396
Ik weet niet zo goed of deze vraag wel hier hoort maar er is vast wel iemand die er antwoord op weet. bientje is nu bijna 6 maanden en gaat dan natuurlijk naar de opvolgmelk, moet ik die opvolgmelk nu eerst mengen met standaard 1 of geef ik gewoon meteen een fles met de nieuwe melk?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95763502
Als je het zelfde merk geeft dan zit er dacht ik niet veel verschil in.
Volgens mij kan je dan gewoon over. En anders even in het Flesvoedingtopic vragen
Flesvoeding deel 11
  woensdag 20 april 2011 @ 15:43:34 #133
259886 pessie
pi_95763523
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:32 schreef Troeta het volgende:
Baby's poepen altijd op het verkeerde moment :')
pi_95763623
Barba, wij zijn gewoon zo hups overgestapt naar 2. Maar Amy heeft zo vaak andere voeding gekregen en reageerde er niet gek op, dat we dat wel aandurfden.Of aandurfden, eigenlijk hebben we er niet eens bij stilgestaan.
pi_95763861
Getver Sola wat naar :{ je wilt het vast niet horen maar het klinkt wel een beetje als een gluten-allergie. Wat rot dat het zolang duurt nog voor jullie terecht kunnen.

Buh ik heb een héél zielig meisje.
Ik kreeg vanmorgen van Amélie wat van die Jip & janneke yoghurt ringetjes in mn mond gepropt, heel liefdevol :') ik heb er eigk niet eens bij stilgestaan verder. Daarna voeden en een uur na de voeding dik huilen en krampen en wat uitslag enzo. -O-
Over twee weken mogen we naar de dietist gelukkig. En ik heb een foto genomen van de uitslag, dat zat er iedere keer na een voeding, maar was precies steeds weg als we bij de kinderarts langs moesten :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95763919
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef pessie het volgende:

[..]

Baby's poepen altijd op het verkeerde moment :')
:Y In de mega wachtrij voor de peage... Heel de auto vergeven..
pi_95764008
Ach gossie Elin, ze reageert er wel heftig op, huup. Heeft Amelie of een van jullie ook een allergie?

Wij gingen laatst naar de efteling, toen we in de wachtrij stonden om van het parkeerveld af te gaan poepte madam ook even. Die lucht :r maar even uit de rij gegaan en der luier verschoond :')
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95764060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En dat je dan nog 3 uur lang geen kant op kunt O+

en toch heb ik liever dat ze poepen dan kotsen... ik zit liever 3 uur in de poeplucht van mn kind dan in een kotslucht :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95764061
Whehe, gister vroeg M. waarom Leyla ook nog moest douchen, toen heb ik het kind onder zn neus geduwd... Ok zei ie toen... :')

Vervolgens moest ie blijven lopen :')

Ik met leyla en Jen en babypop onder de douche... Dus ik vrij rap, Mies, Pak jij Leyla ff aan.. Ok dus hij Leyla aangekleed... Toen begon Jen, Mies (:')) Dus hij de badkamer weer in, mocht ie babypop aanpakken :')
Dus babypop naar de woonkamer gebracht. Toen Jen eruit.

Toen kon ik mn haar uitspoelen en Leyla verder doen, zodat hij Jen kon aankleden, en toen mocht hij ook babypop nog even aankleden.
pi_95764078
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

En dat je dan nog 3 uur lang geen kant op kunt O+

en toch heb ik liever dat ze poepen dan kotsen... ik zit liever 3 uur in de poeplucht van mn kind dan in een kotslucht :X
Geen van beiden.. Liever.
pi_95764106
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kun je niet vragen om een bloedonderzoek? Glutenintolerantie is met bloedonderzoek uit te sluiten.
Volgens mijn huisarts niet op deze leeftijd omdat ze dan te weinig anti stoffen hebben.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:02:39 #142
259886 pessie
pi_95764233
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Merci au Creditcard. ;)

Poepen is inderdaad beter dan kotsen. Freecell zat een keer met L bij mij in de auto, hij was toen een maand of 14/15. Hij had een fruitreepje gehad, kotsen! Zo ranzig! Hij lust trouwens geen fruitreepjes meer :')
pi_95764264
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ach gossie Elin, ze reageert er wel heftig op, huup. Heeft Amelie of een van jullie ook een allergie?

Wij gingen laatst naar de efteling, toen we in de wachtrij stonden om van het parkeerveld af te gaan poepte madam ook even. Die lucht :r maar even uit de rij gegaan en der luier verschoond :')
Ik ben allergisch voor huismijt, alles met vacht/haar (behalve mensen :+ ), en heb last van hooikoorts. B. is te lui om zich te laten testen maar heeft wel last van dezelfde dingen.
Voedselallergiën hebben we niet. Amélie zit nog in de testmolen maar heeft wsl geen allergie.

Haha Tico :D dat Jen dan ook Mies roept :') lekker ding.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 april 2011 @ 16:04:31 #144
259886 pessie
pi_95764305
Oh ja, ik zag de foto van Elin, die bos met haar! Geweldig! Die had ze bij haar geboorte ook toch?
Wel heel sneu die pukkeltjes.
pi_95764308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor huismijt, alles met vacht/haar (behalve mensen :+ ), en heb last van hooikoorts. B. is te lui om zich te laten testen maar heeft wel last van dezelfde dingen.
Voedselallergiën hebben we niet. Amélie zit nog in de testmolen maar heeft wsl geen allergie.

Haha Tico :D dat Jen dan ook Mies roept :') lekker ding.
Ja, tis echt lachwekkend.
pi_95764318
Wij zij hier ook gelijk overgestapt om voeding nummer twee. En dan ook nog van hypo allergeen naar gewoon en nergens last van gehad.
pi_95764330
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef pessie het volgende:
Oh ja, ik zag de foto van Elin, die bos met haar! Geweldig! Die had ze bij haar geboorte ook toch?
Wel heel sneu die pukkeltjes.
Dat mag niet!
pi_95764434
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat mag niet!
alleen jij mag dat :+

Die had ze idd bij geboorte al Pessie.
Amélie's haar was stukken langer dus wij vinden het maar kort :') :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95764461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

alleen jij mag dat :+

Die had ze idd bij geboorte al Pessie.
Amélie's haar was stukken langer dus wij vinden het maar kort :') :D
Ik doe het erom.
pi_95764958
Jen O+

Mijn baby en waren vandaag op visite bij een vriendinnetje, die heeft een meisje van bijna 4. En die wil zo graag een zusje. om 12uur ging ze samen met bientje L. ophalen. Het meiske was zo blij dat papa en mama eindelijk een zusje voor der hadden geregeld dat het een groot drama was om bientje weer mee naar huis te nemen.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95765213
Ach! Dat is wel heel lief!
pi_95765475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:52 schreef huuphuup het volgende:
Getver Sola wat naar :{ je wilt het vast niet horen maar het klinkt wel een beetje als een gluten-allergie. Wat rot dat het zolang duurt nog voor jullie terecht kunnen.

Buh ik heb een héél zielig meisje.
Ik kreeg vanmorgen van Amélie wat van die Jip & janneke yoghurt ringetjes in mn mond gepropt, heel liefdevol :') ik heb er eigk niet eens bij stilgestaan verder. Daarna voeden en een uur na de voeding dik huilen en krampen en wat uitslag enzo. -O-
Over twee weken mogen we naar de dietist gelukkig. En ik heb een foto genomen van de uitslag, dat zat er iedere keer na een voeding, maar was precies steeds weg als we bij de kinderarts langs moesten :')
:o Huup, dat is echt precies hoe minisproetje eruit zag toen ze in het ziekenhuis voor het eerst flesvoeding kreeg (normale nutrilon), het zat bij haar echt over haar hele lichaam. Zij heeft dus ook heftige kma, pepti ging bijv ook niet. Bij mij had ze het niet toen ik nog bv gaf maar toen had ze wel weer heel erg last van andere symptomen. Succes ermee!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_95765727
Wat schattig Barbabientje.

Yaro vind andere kindjes echt leuk. Ik was vandaag lunchen bij de V&D en toen kwam steeds een meisje van 1,5/2 jaar naar Yaro toe lopen. Die vond het zo interessant en draaide steeds haar kant op, waardoor van eten nog maar weinig terecht kwam.
Ze gingen steeds aan elkaar voelen, vond het echt zo lief om te zien.
Daarna ging oma nog even pronken met haar kleinzoon op het werk (volwassen psychiatrie), hij is geen aandacht te kort gekomen vandaag. En aandacht is altijd goed voor een lach op zijn gezicht (alhoewel hij ook wat verlegen word, bij de eerste blik is het even wegduiken, maar na 2 minuten is dat totaal over.)

Maandag gaan we ergens brunchen i.v.m. pasen en mijn verjaardag en daar verwacht ik ook veel kinderen. Hij zal zijn ogen uitkijken vermoed ik. Kan ik me nu al op verheugen.
pi_95765786
Vervelend Huup dat ze daar gelijk zo op reageert, goed dat jullie een foto genomen hebben en het dan ook kan laten zijn bij de ka.
pi_95765877
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:39 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom deed ze van..tssssssss!!! ?
Ik denk dat ze het heel onverantwoord vond.
Ik moet zeggen dat ik dacht dat ons huisje wel wat dichterbij zou zijn hoor. We moesten het hele park door en was toch wel een ritje van 10 minuten, maar goed, niks gebeurd en hij was eindelijk stil!
En mijn broek onder de poep, maar dat is beter als de maxicosi...
pi_95766239
Ja, het was echt heel schattig. Gelukkig zijn haar papa en mama druk bezig om een zusje/broertje te maken ;)

Huup, toch wel wat allergieën dus! Afwachten hoe het zich ontwikkelt zeker?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95766585
o, dat is echt heel schattig Barbabientje...maar wel zielig eigenlijk, helemaal blij met d'r nieuwe zusje en dan moet ze weer weg,hihi
pi_95767500
Ow ja voelen in het nekje, ik was het even helemaal kwijt, gek hè! Ze heeft nu iets minder kleertjes aan :)

Wat naar die uitslag bij Elin.

En Poeplucht in de auto bah, het komt meestal net niet uit.. Ik heb wel eens op de achterbank staand in een vluchthaventje een broek verschoont, het liep toen bijna de broekspijpen uit en natuurlijk net even onderweg zonder reservesetje...
pi_95767678
Huup, ik ben er ook wel bang voor ja. Maar voorlopig hoop ik maar gewoon op onrijpheid van haar darmen. Pff die uitslag ziet er ook naar uit zeg. Heeft ze er zelf last van? Van de jeuk o.i.d.?

As, bedoelde de huisarts niet het biopt? onze kinderarts stelde vorige keer ook al een bloedtest voor, dus blijkbaar kan het wel op deze leeftijd. Maar volgens mij kan het biopt pas veel later

Wat schattig Barba! Hopelijk krijgt ze dan snel een broertje of zusje.

Hier gelukkig nog nooit grote poeptaferelen in de auto gehad! *klopt af*

Wij gaan straks op kraambezoek. Was een klein kindje net geen 3 kilo en 49 cm. Ik ben benieuwd. Ik vind baby's al snel klein, want Amy was een dikkerdje :P Eens kijken of een pasgeboren baby mijn eierstokken weer aan het rammelen krijgen. Ik laat Amy trouwens maar niet dicht bij de baby in de buurt, ze is tegenwoordig bezig met het grijpen naar ogen. Het is een wonder dat ik ze nog heb.
pi_95767841
Dat grijpen naar de ogen doet Anne ook. En gisteren trok ze bij een hondje keihard aan zijn vacht, de hond droop echt af :o

Verder echt teveel om op te reageren, maar ik vind het wel heel erg leuk om alles te lezen!
pi_95767846
Ja, het is idd altijd die ene keer dat je geen reserve bij je hebt.

vervelend weer Sola, hoop dat het idd geen glutenallergie is.
ik was laatst ook op kraambezoek en ik had haar baby vast en zij Mex...en ze liet Mex heel dichtbij komen en Mex prikt in haar ogen en zwabbert met haar armen en die moeder maar lachen :D
Heb op een gegeven moment maar gezegd dat ie het wel heel hard deed..

Daarna was ik op kraambezoek bij een kindje van 5 kilo, ik had een hele grote baby verwacht, maar dat viel echt heel erg mee. het was ook gewoon een wurmpje.

orea! Heeft ze lekker gespetterd buiten? Zie nu pas dat het een vis is,haha
pi_95767904
Ik heb het vissenbadje trouwens ook gekocht, het is vandaag bezorgd. Dit weekend gaat Anne lekker 'zwemmen' in de tuin! :) Ze heeft sinds gisteren ook een zonnebril, staat zo schattig. Morgen eens kijken of ik er een foto van kan maken.
pi_95767971
Het vissenbadje (al staat er wel kikkerbad op de bon) staat hier ook al klaar op het balkon. Er gaat geen water in, maar haar speelkleed. Het geeft wel mooie schaduw.
*poef* nu is het weg
pi_95768252
Is het geen kikkervisje?
pi_95768874
Ik heb t badje ook :D
Ging vandaag naar zoetermeer en ze hadden er een intertoys, dus gelijk maar meegenomen.
pi_95768931
Straks allemaal meenemen naar de Utrechtmeet :P

Ze wordt groot! Met haar stoere kleren O+
pi_95770170
Zielig van de allergieën.

Hier is het badje ook binnen *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95773363
Het is een hit! *O*

woensdag 20 april 2011 @ 19:35:57 #169
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95773484
Orea, wat heeft ze een lekkere spekkies!! :D O+
pi_95773981
Jeumig wat is die ring groot opgeblazen :o dat kreeg ik hier heul niet voor elkaar :o
straks es herblazen dan :+

Leia O+ oh dat buikje, heerlijk <3 ik wil erop blazen :D

Sproet hmm -O-
Ik twijfel of ik de kinderarts een mailtje zal sturen over dat we bij de diëtist langs gaan. Ik hoef haar toestemming niet verder maar het lijkt me wel handig/wenselijk dat zij ook op de hoogte is, misschien heeft ze er nog wat over te zeggen ofzo.

@Sola, ik weet niet of ze er last van heeft, ze beweegt wel heel vaak haar gezichtje heen en weer, zowel over mn schouder bijvoorbeeld als in de box over het kleed. Het lijkt een beetje op zoeken maar ze heeft geen honger op die momenten en het verschilt toch ook wel wat.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95774096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:55 schreef Solagratia het volgende:
Straks allemaal meenemen naar de Utrechtmeet :P

[ afbeelding ]

Ze wordt groot! Met haar stoere kleren O+
wat een scheet O+

wat een enorm verschil maakt dat he? dat ze dan gaan zitten en 3 keer zo groot/oud lijken, stoere kleertjes erbij en je hebt al bijna een dreumes :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95774329
Ja 't is echt een bollo :D
Er zat een laagje water in, en ze vond het superleuk!!

Net hebben we even nieuwe oma's gescoord 8-) stukje gewandeld door de buurt met haar in de Manduca bij me. We hebben een paar adresjes waar ze over een paar jaar heen mag met haar rapport :+

Sola, doe eens een groter fotootje!!!
pi_95774602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Orea het volgende:
Ja 't is echt een bollo :D
Er zat een laagje water in, en ze vond het superleuk!!

Net hebben we even nieuwe oma's gescoord 8-) stukje gewandeld door de buurt met haar in de Manduca bij me. We hebben een paar adresjes waar ze over een paar jaar heen mag met haar rapport :+

Sola, doe eens een groter fotootje!!!
_O-

zo heeft de buurvrouw hier vanmiddag een hele tijd met Elin gezeten. Lekker tutten :D en haar pre-puberende zoon... "mám, wat dóe je" :?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95774916
:D!
pi_95775465
Wat een leukerd heb je toch Orea :D
En jaa groter Sola

hij gaat goed O+ O+
pi_95775514
Ohh Orea! O+

Ik durfde het nog niet, maar als Leia het kan, kan Isabel het ook! :P

Sola, wat een dame heb je! En wat naar dat ze misschien een glutenallergie heeft :{

En V. gaat echt goed zeg! ^O^
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_95775819
Oh Huup, ik zie nu die foto van Elin :{ wat sneu! Is er een kans dat je eventueel eerder terecht kan?

V. gaat goed!

Mor, gewoon doen! :P het was hier echt warm vandaag.. heb haar maar 10 minuutjes erin gehad hoor (en lauw water ingedaan, uiteraard niet koud :P) misschien morgen maar even bij het strandje hier kijken, kan ik gelijk zien wat ze van zand vind!
pi_95776803
Mooie curve van Viggo!

Jelle is vanmiddag weer wezen wennen op de creche. Ging gelukkig weer goed, half uurtje geslapen (tussen half 2 en kwart voor 5) en 2x een half flesje gedronken (zat 150 in de fles).
Morgen gaat hij een hele dag, dan geef ik iets kleinere flesjes mee ... beetje jammer dit
pi_95777343
Oh vervelend lijkt me dat mrien! Maar is het voor hem misschien ook nog een beetje wennen? Kleinere flesjes en misschien iets vaker aanbieden, dat ze dat kunnen doen? Zonde van de melk wel..
  woensdag 20 april 2011 @ 20:45:23 #180
259886 pessie
pi_95777381
Pvoes V. gaat mooi!

Orea, wat een meid heb je daar! Heerlijk in het zwembad!

Mrien, fijn dat et wennen goed ging. Jammer van de melk.
pi_95777853
Buh Elin heeft ineens koorts, ik snap er niets van, zomaar 38.5 -O-
We moeten om 10 uur even langs de hap, ik belde om te vragen of k paracetamol mocht geven maar ze moet eerst gezien worden. Nu maar hopen dat B. op tijd thuis is :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95777950
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef Orea het volgende:
Oh vervelend lijkt me dat mrien! Maar is het voor hem misschien ook nog een beetje wennen? Kleinere flesjes en misschien iets vaker aanbieden, dat ze dat kunnen doen? Zonde van de melk wel..
Wel zonde inderdaad, maar er staat nog meer dan genoeg in de koelkast voor morgen gelukkig
Doe morgen denk ik maar 3 flesjes van 100 cc meegeven en nog een beker met nog wat melk. Ze moeten ook maar even kijken hoe ze het doen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef huuphuup het volgende:
Buh Elin heeft ineens koorts, ik snap er niets van, zomaar 38.5 -O-
We moeten om 10 uur even langs de hap, ik belde om te vragen of k paracetamol mocht geven maar ze moet eerst gezien worden. Nu maar hopen dat B. op tijd thuis is :')
Ow bah :( ze kunnen zo opeens zo ziek worden he, had Jelle toen ook toen hij koorts had.
Dat ze haar willen zien is gelukkig een standaard protocol bij koorts en vragen bij paracetamol Wellicht sturen ze je nog even door naar de kinderarts (was toen bij Jelle in ieder geval zo).
Sterkte en beterschap voor je meisje :*
pi_95778266
Ja ze zei het ook aan de telefoon dat ik waarschijnlijk voor niks kwam :P maar liever te vaak dan te weinig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95778406
Oh naar Huup. Hopelijk is B op tijd thuis. Dat met gezicht langs kleding schuren ken ik wel. Dat doet Amy ook wel. Ook schudden met haar hoofd alsof ze iets af wil schudden. Maar ik zie niets op haar gezicht. Hopelijk ga je inderdaad voor niets zometeen :Y

Pvoesss mooie curve van V!
pi_95779013
Wat een prachtig meisje heb je Orea O+

Succes bij de HAP huup ik hoop dat het meevalt!
pi_95779064
Succes huup.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95779611
Bah huup, vervelend

Leia en amy O+

Pvoess, mooie curve heeft ie!

Zo net een tijd bij floris gezeten. Hij komt de laatste dagen moeilijk in slaap. Geen idee wat er met m is. Uiteindelijk heb k m op zn buik gelegd en over zn rug gewreven en toen viel ie in slaap. Met zn knuffel als kussen O+
pi_95779932
Bah Huup, wat naar. Hopelijk is B. op tijd terug, en valt het mee. Zou het niet kunnen dat het ook nog van de koemelk is die ze indirect binnenkreeg? Maar dat had je misschien zelf ook wel bedacht..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_95780512
oooo, dat ziet er echt gezellig uit dat badje!!

Pvoesss, ik wist V. zijn naam nog niet, mooie naam zeg!

Sterkte huup!

Waar is Claudia eigenlijk? Op vakantie zeker?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 april 2011 @ 21:39:26 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95780555
het gaat me hier echt te snel soms :/

ik hoop dat ze niks mankeert Huup!

Geert begint een beetje een ritme te krijgen geloof ik. Vandaag tenminste niet heel de dag aan m'n borst gehangen voor mijn gevoel. Hij ligt nu ook heerlijk te slapen op het aankleedkussen achter me op tafel. hij begint echt een bolletje te worden in vergelijking met Jan

O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95781389
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef Morretje het volgende:
Bah Huup, wat naar. Hopelijk is B. op tijd terug, en valt het mee. Zou het niet kunnen dat het ook nog van de koemelk is die ze indirect binnenkreeg? Maar dat had je misschien zelf ook wel bedacht..
daar krijgen ze toch geen koorts van? :o (ik ben verder echt een n00b op allergie-gebied, ondanks mn eigen allergieën, dus ik heb geen flauw idee wat ik kan verwachten.)

B. is iets later maar hij is onderweg, ik heb de HAP gebeld en t een kwartier op laten schuiven. ze ligt nu tegen me aan te slapen, kon net zo dr luiertje verschonen zonder dat ze wakker werd, helemaal uitgeput is ze volgens mij.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95781600
Ach Elin toch! Fijn dat jullie het wel gepland krijgen in elk geval. Ga jij heen dat B thuis blijft ofzo?
Volgens mij (maar ik ben ook een allergie-noob) kun je alleen koorts krijgen van allergieën die met luchtwegen te maken hebben. Niet met KMA ofzo.

Ik zit nog wat terug te lezen, maar wat zie ik toch een leuk spekkie in het badje zitten! Leia O+ Lekker zitten spelen meis? Misschien ga ik ook wel Amy in het badje stoppen morgen onder de parasol. Leuk!
pi_95784872
Hoe was het bij de hap huup?

Zo, 4 flesjes klaar staan voor morgen. 3 kant en klaar op standje 4 (115cc ?) En een beker met 120cc. Moeten ze zich wel mee kunnen redden denk ik :)
pi_95785013
Ik zag een mooie curve voorbij komen, leuke kindjes, waterpret, maar helaas ook een vervelend bericht van Huup. Hopelijk is alles in orde en ben je inderdaad voor niets gegaan.
pi_95785160
Ik ga mijn vraag hier ook even neergooien, als versgebakken ouders hebben jullie misschien wel iets heel speciaals gekregen.
Mijn zusje is ook zwanger en is 24-07 uitgerekend. Ze weten wat het wordt, maar vertellen het niemand. Daarom mogen we het kamertje ook niet zien. Nou wil ik graag iets speciaals geven, ik heb alleen maar een zusje en mijn vriend is enig kind. Sieraden zijn geen optie, want ze draagt altijd hetzelfde en wijkt daar niet vanaf. Anders had ik een mooi zilveren kettinkje met hangertje voor haar gekocht, maar ik ben bang dat dat nooit gedragen gaat worden en dat vind ik zonde. Andere sieraden draagt ze niet.

Hebben jullie een idee (of zelf onlangs gekregen) voor een mooi, origineel cadeau wat ik zou kunnen geven? Budget weet ik niet, hangt van het cadeau af denk ik, dus roep maar gewoon. Ik wil er graag moeite, tijd en liefde insteken en er iets speciaals van maken.
pi_95785183
Huup, ben je al terug? Hoe is het met Elin?
pi_95785911
Leuk danic, niks zinnigs te melden, maar vorig jaar scheelden mn zus en ik ook zoiets (zij 7-5 uitgerekend en ik 6-7)
Jochies schelen precies 11weken O+
Leuk is dat!
pi_95786046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef danic het volgende:
Huup, ben je al terug? Hoe is het met Elin?
Ja ik ben net weer thuis. Ze is van top tot teen helemaal doorgelicht, uiteraard niets aan de hand :') daar was ik al wel vanuit gegaan. Koorts was daar gezakt naar 37.9, verhoging dus. Maar hij nam de temperatuur in het oortje dat niet tegen mij aan zat maar de hele tijd bloot buiten was geweest. Tsja.

Hoe dan ook, zetpillen mochten we geven maar enkel de 60 mg, die hebben we niet in huis dus die ga ik morgen even halen dan maar. Ondanks dat ze volgens het doosje vanaf volgende week ook de 120 mag. Verder goed in de gaten houden, veel aanleggen voor t vocht en niet te warm kleden.
Mocht er iets veranderen of ik nog twijfelen dan mag ik weer terug komen en wordt ze weer bekeken.

En ik wilde alleen maar weten of mn molletje mocht :D :P
Nee serieus, heel fijn dat er altijd zo grondig naar ukjes gekeken wordt, maar bottom line, niets aan de hand, waarschijnlijk een viraal cadeautje van haar zus ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 april 2011 @ 23:13:27 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95786119
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef danic het volgende:
Ik ga mijn vraag hier ook even neergooien, als versgebakken ouders hebben jullie misschien wel iets heel speciaals gekregen.
Mijn zusje is ook zwanger en is 24-07 uitgerekend. Ze weten wat het wordt, maar vertellen het niemand. Daarom mogen we het kamertje ook niet zien. Nou wil ik graag iets speciaals geven, ik heb alleen maar een zusje en mijn vriend is enig kind. Sieraden zijn geen optie, want ze draagt altijd hetzelfde en wijkt daar niet vanaf. Anders had ik een mooi zilveren kettinkje met hangertje voor haar gekocht, maar ik ben bang dat dat nooit gedragen gaat worden en dat vind ik zonde. Andere sieraden draagt ze niet.

Hebben jullie een idee (of zelf onlangs gekregen) voor een mooi, origineel cadeau wat ik zou kunnen geven? Budget weet ik niet, hangt van het cadeau af denk ik, dus roep maar gewoon. Ik wil er graag moeite, tijd en liefde insteken en er iets speciaals van maken.
3-d echo, (waardebon voor) een foto op canvas, buikschilderiing, fotoshoot, verwendagje, een echo op canvas laten drukken ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95786269
Leuke ideeën DJMO, maar het gaat om een kraamcadeautje schat. Dus dan is die buik al weg, en niet meer te beschilderen, die echo's kunnen dan ook niet meer. Maar die foto op canvas ga ik onthouden. Dat verwendagje weet ik niet of ze dat wat vindt, ze is nl zelf schoonheidsspecialiste/pedicure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')