Wel zonde inderdaad, maar er staat nog meer dan genoeg in de koelkast voor morgen gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef Orea het volgende:
Oh vervelend lijkt me dat mrien! Maar is het voor hem misschien ook nog een beetje wennen? Kleinere flesjes en misschien iets vaker aanbieden, dat ze dat kunnen doen? Zonde van de melk wel..
Ow bahquote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef huuphuup het volgende:
Buh Elin heeft ineens koorts, ik snap er niets van, zomaar 38.5![]()
We moeten om 10 uur even langs de hap, ik belde om te vragen of k paracetamol mocht geven maar ze moet eerst gezien worden. Nu maar hopen dat B. op tijd thuis is
daar krijgen ze toch geen koorts van?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef Morretje het volgende:
Bah Huup, wat naar. Hopelijk is B. op tijd terug, en valt het mee. Zou het niet kunnen dat het ook nog van de koemelk is die ze indirect binnenkreeg? Maar dat had je misschien zelf ook wel bedacht..
Ja ik ben net weer thuis. Ze is van top tot teen helemaal doorgelicht, uiteraard niets aan de handquote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef danic het volgende:
Huup, ben je al terug? Hoe is het met Elin?
3-d echo, (waardebon voor) een foto op canvas, buikschilderiing, fotoshoot, verwendagje, een echo op canvas laten drukken ..quote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef danic het volgende:
Ik ga mijn vraag hier ook even neergooien, als versgebakken ouders hebben jullie misschien wel iets heel speciaals gekregen.
Mijn zusje is ook zwanger en is 24-07 uitgerekend. Ze weten wat het wordt, maar vertellen het niemand. Daarom mogen we het kamertje ook niet zien. Nou wil ik graag iets speciaals geven, ik heb alleen maar een zusje en mijn vriend is enig kind. Sieraden zijn geen optie, want ze draagt altijd hetzelfde en wijkt daar niet vanaf. Anders had ik een mooi zilveren kettinkje met hangertje voor haar gekocht, maar ik ben bang dat dat nooit gedragen gaat worden en dat vind ik zonde. Andere sieraden draagt ze niet.
Hebben jullie een idee (of zelf onlangs gekregen) voor een mooi, origineel cadeau wat ik zou kunnen geven? Budget weet ik niet, hangt van het cadeau af denk ik, dus roep maar gewoon. Ik wil er graag moeite, tijd en liefde insteken en er iets speciaals van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |