quote:Op maandag 28 maart 2011 16:35 schreef Vanyel het volgende:
Ik hou zo van mijn huisartsUberhaupt van mensen die niet te beroerd zijn te zeggen dat ze iets niet precies weten maar gaan uitzoeken wat het beste is.
Hij had het idee dat apneu bij gezonde zuigelingen nogal weinig voorkomt, maar vond het een serieuze klacht. Om die serieus te behandelen, neemt ie contact op met een kinderarts voor overleg.
De navelbreuk vindt ie ook errug groot. Ondanks de bij hem bekende richtlijn (niks mee doen, gaat vanzelf wel over en zo niet dan wordt het wel minder) gaat ie toch nog even verder kijken of wellicht de ideeën daarover zijn veranderd en of bij dit formaat evt wel actie ondernomen zou moeten worden.
De verwijzing is ook binnen. Goed besteed uurtje.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef Silmarwen het volgende:
Nice Vanyel. Ik vind het zo belangrijk dat je huisarts je serieus neemt. Toen tijdens de zwangerschap de internist zei "Ga maar sporten en afvallen" terwijl ik volledige rust moest houden ivm weeen, heeft mijn arts zelfs de internist gebeld om te vragen of hij door had of ik zwanger was en mij doorverwezen naar een nieuwe internist. Ik heb echt 2 geweldige huisartsen moet ik zeggen, heel fijn.
Jasmin vandaag in Yade haar hoge stoel gezet. Ze vond het geweldig.Keek haar ogen uit en at zo een half (klein) potje met bruine bonen op.
![]()
Over 2 weken wordt ze al een half jaar en moeten we verhuizen.... Gaat zo snel.
Zie nu dat de OP qua kids niet helemaal up to date is btw. De bovenste drie zijn al 6 maanden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Dat klinkt als een fijne arts vanyel! En wat akelig dat dottir apneus heeft.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef kaatjejannie het volgende:
Fijn dat je je serieus genomen voelt Vanyel. Ik ben ook zo blij met onze huisarts.
Ons offensief om Ilse te laten poepen lijkt vruchten af te werpen. Ze had net zoveel dat ik haar maar in de emmer gedaan heb.
Vanmorgen hebben we thee gedronken met onze kraamhulp, was erg gezellig, en toen Ilse moe werd is ze gewoon gaan slapen in de wandelwagen. Ze lijkt steeds makkelijker te slapen gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |