We hebben ook nog geen rekening geopend, ga dat straks maar eens regelen. En chocopasta
Ja die adviezen gaan vrij ver hoor, elke week weer opnieuw. Het probleem is alleen dat ze het zogenaamd moederlijk en goed bedoeld brengt. Maar ik word er knetter van! Ja zegt ze dan, op zo'n bezorgde toon, ik ga haar geen neusspray geven hoor, het is zo verslavend. Ik: Het is een zout water oplossing, dat is niet verslavend. Nou volgens mij wel hoor zegt ze dan
En ja, het is ook niet zo gek dat ze haar eten niet op eet, ze had al lang op 3 flessen moeten zitten en waarom heeft ze geen slaapknuffel? En ga zo maar door!
En dat drukt dan waarschijnlijk op mijn, ik ben nog maar 25 en ze ziet me niet voor vol aan, onzekere knop.
Ik weet dat het onzin is hoor, wat ze zegt. Ik ga niet twijfelen aan mezelf, maar ik ben bang dat ik op een gegeven moment een keer uit mijn vel schiet. Wil daarom ook het gesprek aangaan, alleen is mijn vriend bang dat ze isabelle dan, onbewust, anders gaan behandelen. En dat de sfeer erg gespannen wordt. En dan denk ik weer, ik moet dat mens maar gewoon laten lullen, waarom trek ik me er wat van aan. Maargoed. Sorry ego post. Ik ben het alweer kwijt nu