quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef becky27 het volgende:
Wij komen gedag zeggen, mijn fotocollega
Paar seconden oud
[ afbeelding ]
Een halve dag oud
[ afbeelding ]
Geboortepakje
[ afbeelding ]
Na negen maanden in de buik, een paar dagen uit de buik
[ afbeelding ]
Actief bezig zijn
[ afbeelding ]
Ook wel eens moe
[ afbeelding ]
Hoofd omhoog
[ afbeelding ]
Hup holland hup
[ afbeelding ]
Leren kruipen
[ afbeelding ]
En staan!
[ afbeelding ]
Mee achterop de fiets
[ afbeelding ]
En voorop
[ afbeelding ]
Boekje lezen
[ afbeelding ]
Carnavallen
[ afbeelding ]
Boodschappen doen
[ afbeelding ]
Ze wordt groot
[ afbeelding ]
En dan is ze ineens jarig!
Hoera!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jullie allemaal voor de hele leuke tijd bij de grote en kleine baby'tjes!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooie foto's <3 Van harte met je muppie!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef MamaPurk het volgende:
Dag, kleine, grote, mooie, lieve, blije Noortje <3 Fijne dag morgen!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef As1981 het volgende:
Fijne dag morgen Noortje. Wat ben je een vrolijke en mooie meid!
Dat staat er toch ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:50 schreef MamaPurk het volgende:
Feli saffier en dank!mag er nog dochter van bij? Niet dat ik denk dat mensen zullen denken dat Sarah een jongen is maar het staat wat netterer word wel even veel van hè gevraagd geloof ik...
Daar doe ik het voorquote:
blijkbaar staat de reeks in je MyAT, hier stond deel 2 er ook in, terwijl ik er (nog) niet gepost had. Omdat hij met de open nieuw deel knop is geopend staat hij er denk inquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef Troeta het volgende:
As1981 is net nieuw, het is d'r vergeven. Dit nieuwe topic stond al in myactivetopics, vreemd.
Becky27, dat er in jouw een baby'tje past! Die foto is leuk zeg! Gefeliciteerd met je grote meid!
Ja dat dacht k dus ook, ze zal t niet expres gedaan hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef Troeta het volgende:
As1981 is net nieuw, het is d'r vergeven. Dit nieuwe topic stond al in myactivetopics, vreemd.
Becky27, dat er in jouw een baby'tje past! Die foto is leuk zeg! Gefeliciteerd met je grote meid!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef As1981 het volgende:
sorry sorry, ik had geen idee dat ik hem "sloot" en dat ik dan een nieuw topic moet openen. Zal volgende keer goed opletten (of geen topic sluiten) ha ha ha.
Leuk Saffier, jouw dame is net zou oud als mijn zoon. Waar blijft de tijd he? 8 maanden alweer!
En Leandra, leuk zo'n eerste fruithap.
Ehm nee, hij is dus niet met de "open nieuw deel" knop geopend, want die was er al niet meer....quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
blijkbaar staat de reeks in je MyAT, hier stond deel 2 er ook in, terwijl ik er (nog) niet gepost had. Omdat hij met de open nieuw deel knop is geopend staat hij er denk in![]()
Gefelici Becky!!
huhhh, hoe kan dat nou dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee, hij is dus niet met de "open nieuw deel" knop geopend, want die was er al niet meer....
mss op topictitel danquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee, hij is dus niet met de "open nieuw deel" knop geopend, want die was er al niet meer....
Gewoon t aantal posts in de gaten houden bij 300 of 301 gaat ie op slotquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef As1981 het volgende:
sorry sorry, ik had geen idee dat ik het "sloot" en dat daar een nieuw topic bij moet openen. Zal volgende keer goed opletten (of geen topic sluiten) ha ha ha.
Leuk Saffier, jouw dame is net zou oud als mijn zoon. Waar blijft de tijd he? 8 maanden alweer!
En Leandra, leuk zo'n eerste fruithap.
Omdat ze de knop verlengt hebben naar een hele dag nuquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gewoon t aantal posts in de gaten houden bij 300 of 301 gaat ie op slot
Er zijn mensen die al 10 jaar meedraaien zonder ooit een topic te openen![]()
![]()
Overigens, als ik nu terug ga naar het vorige deel van dit topic zie ik gewoon een open nieuw deel knop die het doet. Ik heb het ook wel eens gehad dat hij er nog niet staat als ie dicht is, dan is t met een keertje f5'en ook opgelost.
Noortje![]()
Dagdag meiske
fijne dag morgen!
Er komt een heel nieuw ding, speciaal voor reeksen, dat, als ik het goed begrijp eea juist veel makkelijker maakt. Daar is dit gesleutel nu onderdeel van. Patience my dears, patience.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef Leandra het volgende:
Ja, kennelijk... ik ging eerst op zoek naar een mogelijke oorzaak, toen naar een ander gesloten topic of het daar ook zo was, en toen ben ik naar de FB gegaan om te kijken of er al topics waren over de verdwenen "volgend deel" knop, en daar kwam ik er dus ook achter dat het een 10 minuten ding is geworden![]()
Echt een fijne verbetering; wil een ander na 10 minuten hulpvaardig zijn, krijg je er nog echt werk mee ook.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 17 april 2011 10:44 schreef Orea het volgende:
Ik zie iedereen reageren dat het zo snel gaat en ze het niet kunnen bijhouden... Maar zo snel ging het vóór het splitsen ook (nog wel sneller zelfs..) en je hoeft echt niet op iedereen te. reageren... doe ik in elk geval niet en ik verwacht ook niet dat iedereen op mij reageert.
Als we nu niet samengevoegd waren, dan heb je straks als je overgaat naar het dreumestopic. ineens een snelheid, en dan komen daar de opmerkingen weer dat het zo snel gaat en dat het niet bij te houden is.. dat is toch niet echt te vermijden imo. (tenzij je van die 'augustus 2010' topics gaat maken enzo...)
Dus gewoon niet verplicht gaan voelen om op iedereen te reageren, gewoon lekker binnenvallen en reageren op wat je is bijgebleven. Als er iets belangrijks is van iemand dan lees je dat gauw genoeg ook in de reacties van anderen
Wij zijn al een tijdje over op maat 4. Ilse heeft zulke spekbeentjes dat de maat 3 echt striemen achterliet. Maat 4 is wel aan de grote kant, maar laat tenminste geen striemen achter.quote:Op zondag 17 april 2011 11:37 schreef mrien het volgende:
Wij moeten ook morgen naar het cb kaatjejanniekrijgt Jelle z'n 2e prikjes..
De rompers maat 74-80 kan ik maar beter in de kast leggen, 62-68 wordt echt te klein..speedy
En kan ook al luiers maat 4 gaan halen voor hem, met z'n 8,5 kilo moet dat bijna beter ziiten denk ik. Pampers maat 3 is tot +/- 9 kilo zag ik
Daar heb ik geen zin in, daarom had ik het achterlijk groot gekocht. 68 voor een kind dat in 62 en soms zelfs nog in 56 past, vond ik het krimprisico wel waard.quote:Op zondag 17 april 2011 12:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Balen zeg vanyel!
Daarom doe k nooit kleding in de droger, ben veel te bang alles te verkloten. Ik was ook al zn kleren op 30graden.
Strijkenquote:Op zondag 17 april 2011 15:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja das ook zo, stom dat t zoveel gekrompen is.
Maar k ben een neuroot wat floris kleren betreft, vandaar dus alles op 30 graden![]()
Zijn kleren zijn ook t enige dat k strijk
De T variant zit bij haar op de opvang.. dat vond ik wel jammer maar die zie ik al snel niet meerquote:Op zondag 17 april 2011 13:46 schreef Jeetjejom het volgende:
Pvoess en v. zijn naam heeft op ons lijstje gestaan!!! Maar hier in de straat woont een T wat er vrij veel op lijkt dus daarom maar niet gedaan (snap je welke naam ik bedoel)
Die van jou propte er dus ook gelijk 2 naar binnen?quote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef Saffier het volgende:
Mijn kleine baby'tje heeft vanavond mm-pannekoeken opDat kan toch niet, zo'n klein baby'tje meteen 2 pannekoeken
En ze heeft me zitten smullen
ik had er in het begin ook moeite mee om aan te leggen als Geert flink huilt (soms ontkom ik er niet aan, ik zie de hongersignalen wel, maar ben dan net met Jan bezig) maar tegenwoordig wacht ik op een moment dat hij z'n mond wijdopen heeft, en prop dan gewoon de borst naar binnenquote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha ja Amélie liet zich altijd prima aanleggen maar Elin krijg ik met geen mogelijkheid aangelegd aan de borst op momenten dat ze hard huilt![]()
Nouja hopelijk valt t mee. En gewoon maar wat lekkers meenemen dan voor haar en lekker verwennen, arm ding.
Die met die vissekop? Heel tof ding, maar met een kind van 2 maanden is het helaas een wat onzinnige aankoopquote:Op maandag 18 april 2011 08:54 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga vandaag bij Intertoys zo'n babyzwembadje halen, Elin is er nog iets te klein voor maar er zit een soort kap op, ik bedacht me dat ik haar daar natuurlijk ook op een kleedje in kan leggen en dan ligt ze veilig voor de schoenen van haar zus![]()
en uit de zon.
Ik zie ook mogelijkheden!quote:Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die met die vissekop? Heel tof ding, maar met een kind van 2 maanden is het helaas een wat onzinnige aankoop
Of ik moet het inkleden als een handig verplaatsbaar schaduwplekje.. hmmmm.. ik zie mogelijkheden
Ik ga hem wel zo gebruiken hoorquote:Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die met die vissekop? Heel tof ding, maar met een kind van 2 maanden is het helaas een wat onzinnige aankoop
Of ik moet het inkleden als een handig verplaatsbaar schaduwplekje.. hmmmm.. ik zie mogelijkheden
Wij hebben alleen een balkon, daarom twijfel ik of het werkt. Maar hee, als we in het park gaan zitten moet ze ook lekker in de schaduw kunnen, toch?quote:Op maandag 18 april 2011 09:38 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga hem wel zo gebruiken hoor![]()
Elin is er ook nog te klein voor maar met een boxkleed erin is het wel een fijn beschut plekje.
En voor onze persoonlijke situatie zijn de opstaande randen ook erg fijn. We hebben een gemeenschappelijke buitenruimte die we delen met nog meer kindjes, dat zijn hoofdzakelijk jongens en mn eigenste ongeleide projectielik vind t wel fijn als ze veilig ligt
Mooi in verhouding ook de curves.quote:
Dit dus! ik kreeg de rekening ook maar dat was omdat ze zijn verzekerings gegevens nog niet hadden. Dus kwestie van gegevens doorgeven en ze declareren het bij de verzekering.quote:Op maandag 18 april 2011 10:47 schreef Leandra het volgende:
De bevalling is voor jouw verzekering, en de baby heeft een eigen verzekering, en het verblijf in het ziekenhuis valt onder die eigen verzekering.
Gelukkig is die eigen verzekering wel weer gratis
Dat was het idd. Alleen vreemd dat we er een paar weken geleden weer zijn geweest en toen gewoon netjes de verzekeringsgegevens al hadden doorgegeven. Was blijkbaar ergens blijven steken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:55 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dit dus! ik kreeg de rekening ook maar dat was omdat ze zijn verzekerings gegevens nog niet hadden. Dus kwestie van gegevens doorgeven en ze declareren het bij de verzekering.
Ghehe dat hadden we hier ook, of ik even grofweg 2000 over wilde makenquote:Op maandag 18 april 2011 11:00 schreef Silmarwen het volgende:
Had hetzelfde met Yade. We kregen even een rekening van tig duizend euro omdat ze op de neonatologie lag met alle toeters en bellen. Gewoon doorgestuurd en is keurig betaald. Mijn hart stond wel even stil hoor toen ik dat zag.
Sterkte met alle prikjes! Ze blijven toch naar.
KJ, mooie curve, zo mooi in verhouding!
Dat ken ik ja... geloof dat we ergens in de tienduizenden zatenquote:Op maandag 18 april 2011 11:00 schreef Silmarwen het volgende:
Had hetzelfde met Yade. We kregen even een rekening van tig duizend euro omdat ze op de neonatologie lag met alle toeters en bellen. Gewoon doorgestuurd en is keurig betaald. Mijn hart stond wel even stil hoor toen ik dat zag.
Sterkte met alle prikjes! Ze blijven toch naar.
KJ, mooie curve, zo mooi in verhouding!
De cosi ken toch best rechtop?quote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef pessie het volgende:
KJ mooie curve.
Dat zwembadje ziet er inderdaad leuk uit! Misschien is dat wel handiger als zandbak op ons balkon. Ik wilde 2 schelpen, maar dan houden we geen balkon over. Ik ben er nog niet over uit hoe we het gaan doen.
Afgelopen weekend zijn we in Almere en Utrecht geweest. Komende donderdag gaan we naar Parijs (even de Eiffeltoren op) en daarna door naar mn ouders. Nathan begint de maxi cosi vervelend te vinden. Hij wil rechtop (hij traint zn buikspieren in de maxi cosi). Ik ga vanmiddag maar even wegen, even kijken hoe ver hij de 9 kilo haalt. Misschien toch voor het weekend een grote stoel halen.
Nathan is nu over naar maat 4 luiers. Maat 3 zat al wat krap maar ik had een paar megapakken die nog op moesten.
Whaha, ja dat had ik ook gedaan!quote:Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef Orea het volgende:
! Wat heb je gedaan, haar hand overgetrokken op het 'contract'?
dat had ik gedaan!
Raar gedoe. Ik zit bij dezelfde verzekering en ik had binnen een paar dagen een pasje en alles in huis en heb dus ook geen rekeningen gezien. Puck is maar een paar dagen jonger dan Elin nota bene.quote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef huuphuup het volgende:
Nou ik heb gebeld toen met Delta Lloyd naar aanleiding van die rekening van het ziekenhuis en die vertelden me dat je tot 6 maanden zeker (misschien zelfs langer) de tijd had om je kind aan te melden en dan kreeg je met terugwerkende kracht alles vergoed. Maar goed, ik had haar ook in de kraamweek gewoon aangemeld. Maar omdat Delta Lloyd achterliep hadden ze nog geen polisnummer oor haar.
Best slordig eigenlijk als dat dan betekent dat rekeningen rechtstreeks naar mij gaan omdat zij achterlopen met het verwerken.
Wat een rare gewaarwording Troeta, zo'n brief op zijn naam!
quote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Raar gedoe. Ik zit bij dezelfde verzekering en ik had binnen een paar dagen een pasje en alles in huis en heb dus ook geen rekeningen gezien. Puck is maar een paar dagen jonger dan Elin nota bene.
Bijzonder kind heb jij!quote:Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef mrien het volgende:
Wij zijn op het CB geweest, alles goed8595 gram en 64,7 cm volgens de meetdame. Dat betekent dat Jelle in 6 dagen tijd 2 cm gekrompen is
![]()
Die hebben wij ookquote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef mrien het volgende:
Jelle wil soms een speen van Mam, maar die moet je ook een beetje tegenhouden. De speen zelf is wat rechter dan andere spenen heb ik het idee
Toen was floris denk een maand of 2/3, zo'n ding met knuffeltje eraan. Die kon ie op gegeven moment een beetje vasthoudenquote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef MamaPurk het volgende:
Speenketting is gewoon waarmee je de speen vast kan klikken op kleding toch? Die hebben we ook geprobeerd.. Ik zou er bijna een elastiekje omheen binden achter haar hoofdje langsof een stukje plakband erover
Dat slaat helemaal nergens op KJ, jullie zijn beide wettelijk vertegenwoordiger en dus namens haar tekenbevoegd tot haar 18e! Echt complete onzin. Maar ja, ING hèquote:Op maandag 18 april 2011 13:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Over rare post gesproken. Ilse heeft een rekening bij de ing. Nou wilde we daar ook op internet bankieren. Maar dan moest ilse haar handtekening zetten, dat wij op haar rekening in mochten loggen.
bij de rabo heb ik Geert z'n rekening telefonisch geopend, nadat ik een mailtje had gestuurd naar t regiokantoor. T enige wat ze nodig hadden was 't bsn nummer en mijn naam + geb-data om te verifieren dat ik t echt wasquote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef danic het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op KJ, jullie zijn beide wettelijk vertegenwoordiger en dus namens haar tekenbevoegd tot haar 18e! Echt complete onzin. Maar ja, ING hè(ik werk bij de Rabo hihi)
Mijn woonplaats staat in mn profielquote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef danic het volgende:
oh dan woon je volgens mij wel bij mij in de buurt Sonnetje.
Ik vind trouwens wel dat veel cb's snel willen afbouwen met flessen (zowel de melk als het feit van overstappen naar tuitbekers). Ik ben benieuwd hoe wij dat straks gaan ervaren.
Grappig dat ze bij het openen van een babyrekening zelfs proberen een beleggingsrekening aan te smeren, en dat toen mijn oudste een beleggingsrekening wilde hebben terwijl hij nog maar 17 was, ze wel heel erg moeilijk deden... vooral omdat ik het niet op mijn naam wilde hebben maar op de zijne (was zijn geld immers).quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef Troeta het volgende:
tsss, ik moest gewoon naar de rabobank toe om z'n rekening te openen.
Ging die een heel verhaal houden over beleggen blabla, kan al vanaf 50 euro per maand.
Ik spaar 5 euro per maand
Ja, ik vond het ook wel apart. En ik vind het ook een beetje raar om met het spaargeld van de kleine zo'n gok te nemen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig dat ze bij het openen van een babyrekening zelfs proberen een beleggingsrekening aan te smeren, en dat toen mijn oudste een beleggingsrekening wilde hebben terwijl hij nog maar 17 was, ze wel heel erg moeilijk deden... vooral omdat ik het niet op mijn naam wilde hebben maar op de zijne (was zijn geld immers).
Hij zit in 2½ jaar tijd wel op 75% winst (incl. aankoopkosten) maar dat percentage had hij vast niet gehaald als hij naar de adviseur geluisterd had
Idd... ik weet nog dat we een jaar of 10 geleden naar jeugdbeleggingsrekeningen keken, en in de folder van de bank stond nog een heel verhaal over hoe veilig ze het geld van de jonge spaardertjes wel niet belegden, en ze waren helemaal lyrisch van het aandeel UPC, wat toen op ¤ 70,= stond, niet veel later was het ¤ 0,70....quote:Op maandag 18 april 2011 23:19 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel apart. En ik vind het ook een beetje raar om met het spaargeld van de kleine zo'n gok te nemen.
Mamma, waarom kan ik niet studeren? Ja sorry kind, de rabobankmeneer heeft verkeerd belegd
Enne oor in, andere oor uitquote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef danic het volgende:
oh dan woon je volgens mij wel bij mij in de buurt Sonnetje.
Ik vind trouwens wel dat veel cb's snel willen afbouwen met flessen (zowel de melk als het feit van overstappen naar tuitbekers). Ik ben benieuwd hoe wij dat straks gaan ervaren.
Haha nouja dat dus.quote:Op maandag 18 april 2011 23:37 schreef danic het volgende:
Ja dat klinkt idd goed Huup. Ik vind het ook zo jammer, mogen ze alsjeblieft ook nog even klein zijn? Het gaat al hard genoeg! Lekker belangrijk als hij/zij een jaar oud is en nog een fles krijgt. Ik zie geen enkele puber meer met een fles, dus het komt volgens mij wel goed hoor.
Als ik jou was zou ik of eens met haar 1 op 1 gaan praten, of eens met de manager. Het is niet de bedoeling dat je met een naar gevoel van het KDV weggaat natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:52 schreef Noa24 het volgende:
Ik ben tevreden over het cb hier. Ik krijg echter elke dinsdag "advies"van een leidster van het kdv hier. Iedere week als ik haar ophaal heeft ze wel iets op te merken. Wat ondermeer al is langsgekomen: Neusspray (zoutwateroplossing) is verslavend, ze verdraait/liegt over kleine zaken als dat ze haar wel neusspray hebben gegeven/ haar speen hebben gegeven, en ze komt echt elke! week met commentaar. Onze dochter at vorige week niet al haar flessen leeg(ze krijgt er nog 4 van 180), ja dat was ook niet gek, ze had al lang 3 flessen moeten hebben???
Elke week kom ik er weer sacherijnig vandaan, grr.
Dat kan wel lastig worden als er straks veel op staat en je wil het alsnog op de naam van je kind zetten. Kan zomaar belast worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:53 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij hebben wel een spaarrekening voor J. Maar die staat gewoon op onze naam geen problemen met handtekeningen dus!
Ook dat nog idd, daar heeft Vanyel ook gelijk in. Het wordt dan gezien als een schenking en boven een bepaald bedrag moet je dan successierechten betalen (schenkingsrecht). Dat is helemaal zonde van het zuurgespaarde geld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat kan wel lastig worden als er straks veel op staat en je wil het alsnog op de naam van je kind zetten. Kan zomaar belast worden.
Bronquote:Vrijstelling voor schenkingen aan kinderen
U mag aan uw kinderen en pleegkinderen elk jaar ¤ 5.030 belastingvrij schenken. Dit bedrag geldt per kind.
Let op!
De vrijstellingen voor schenkingen van ouders aan kinderen en pleegkinderen gelden voor u en uw partner samen. Ook als u gescheiden bent, worden schenkingen die u als ouder afzonderlijk doet, bij elkaar opgeteld.
Eenmalig verhoogde vrijstelling voor kinderen vanaf 18 tot 35 jaar
Is uw kind tussen de 18 en 35 jaar? Dan mag u uw kind in 1 jaar maximaal ¤ 24.144 belastingvrij schenken. U mag maar 1 keer gebruikmaken van de eenmalig verhoogde vrijstelling. Deze regeling geldt ook voor kinderen die ouder zijn dan 35 jaar maar een partner hebben die jonger is dan 35 jaar.
Let op!
Als u een schenking doet waarbij u gebruikmaakt van de eenmalig verhoogde vrijstelling, dan moet u toch aangifte doen. In de aangifte geeft u aan welke vrijstelling volgens u van toepassing is.
Vrijstelling voor financiering van een studie of woning
De eenmalig verhoogde vrijstelling voor kinderen van 18 tot 35 jaar kan verhoogd worden tot ¤ 50.300. Dit kan als uw kind het geld gebruikt:
om een dure studie te betalen
Meer informatie over de vrijstelling voor een studie
om een eigen woning te verwerven of voor kosten voor de eigen woning die uw kind daarna heeft gemaakt
Een autoquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef Solagratia het volgende:
Haha Tico, wat heeft Jen gekocht van haar spaargeld dan?
Ik snapte t al nooit, maar nu ik floris heb al helemaal niet. Ik was gelijk verliefd toen k dat kleine ventje zagquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik volg op twitter een rechtbank journalist, vandaag is de rechtzaak van die vrouw die haar 4 baby's vermoordde. M'n maag draait echt om bij de details. Je snapt dat toch niet?
Dat dus...quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik snapte t al nooit, maar nu ik floris heb al helemaal niet. Ik was gelijk verliefd toen k dat kleine ventje zag
Wat jammer dat ze niks met de pacco mogen doen. Ook niet als je er een formulier voor ondertekend? Waarom hebben ze de fles al eerder gegeven dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ons kdv mag helaas niks doen met de pacco doek dus gisteren had mijn mannetje wel drie kwartier geslapen op de vijf uur dat hij daar was.
Tevens hadden ze 'm na drie uur een fles gegeven i.p.v. na vier uur
Ook niet als je dingen ondertekend??quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ons kdv mag helaas niks doen met de pacco doek dus gisteren had mijn mannetje wel drie kwartier geslapen op de vijf uur dat hij daar was.
Tevens hadden ze 'm na drie uur een fles gegeven i.p.v. na vier uur
Nee ze zouden het wel graag willen maar mag niet van bovenaf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Wat jammer dat ze niks met de pacco mogen doen. Ook niet als je er een formulier voor ondertekend? Waarom hebben ze de fles al eerder gegeven dan?
Ik denk dat het dan toch handig is om de pacco te gaan afbouwen thuis...quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ze zouden het wel graag willen maar mag niet van bovenaf.
Bij de intake hebben ze om de vier uur opgeschreven, 's ochtends vragen ze het me en ik zeg om de vier uur dus dan is het geheel logisch dat je als muts dan achteraf om de drie uur op het bord schrijft
chocopasta?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef Saffier het volgende:
Noa ik zou aangeven bij de leidster dat je prima zonder haar adviezen kan
Orea wat een geweldig begin van de dag had jij![]()
We hebben nog geen spaarrekening voor Ylana, wel een voor Tobias.
Het laatste advies van het cb was dat ik geen roomboter op brood mag doen bij Ylana maar wel smeerleverworst en chocoladepasta. Ik vond dat weer geen goed idee
Ik heb hem toch maar geannuleerdquote:Op maandag 18 april 2011 11:52 schreef Keshet het volgende:
Hoi!
Orea, dat roze loopding heeft in ieder geval geen mogelijkheid tot het stroever afstellen van de wielen. Hier fungeerde 'ie als rentrainer.![]()
Emma heeft er trouwens zelf een oplossing voor bedacht, ze gaat gewoon aan de zijkant staan en dan lopen; dan gaat 'ie niet zo hard.![]()
Shit zegquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wel nee hij had geen honger. Zoals gezegd. Ze had het verkeerd op het bord geschreven. Ik zei om de vier uur en ze heeft om de drie uur op het bord geschreven.
Een ander jochie dat ouder is krijgt om de drie uur dezelfde hoeveelheid. Dat is leuk maar dan krijgt mijn kind veel te veel op een dag binnen dus ze doen maar mooi wat ik zeg
Sorry dat ik verder even niet op iemand anders reageer. Problemen met werk waar ik morgen weer zou moeten beginnen![]()
Leyla heeft een hartafwijking waardoor ze extra energie nodig heeft.... Dus ze heeft van maand 2 tot maand 6 aan speciale voeding gezeten die ik naar binnen moest dwingen omdat ze geen flessen wilt drinken... ik ben er zo klaar mee..quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:44 schreef As1981 het volgende:
Dat is het, ik maak mezelf gek. Hij doet het super. Is helemaal niet ziek, vrolijk, lekker druk aan het spelen, ontwikkeld zich naar mijn idee goed.
Maar omdat het toch ergens in mijn achterhoofd zit ga ik dan twijfelen aan dat soort kleine dingen.
Van dag wegen ben ik me bewust, probeer dan ook 1x per week te wegen en zal morgen of donderdag beginnen en dat als begin gewicht nemen. Dan kan ik kijken wat zijn gewicht doet.
Maar jullie kindjes schommelen dan ook met hun gewicht begrijp ik nu?
Kan ze dat nog steeds niet?!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Solagratia het volgende:
Succes dan Saffier, dan moet ze voor 2-5 ook nog leren praten anders kan ze de plaatjes niet benoemen
Gezellig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:29 schreef Solagratia het volgende:
Hmmm. Misschien moet Amy maar een dagje met Layla optrekken
Kun je dr niet gewoon in zn 1 zetten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:58 schreef draculettetje het volgende:
door de tuinverbouwing (lees veilig en leuk voor mini maken) en een hangende/koortsige mini nog steeds geen tijd gehad om te lezen en te reageren
en nu ik daar eindelijk tijd voor heb is er praktisch een heeeeel topic vol gepraat, dus weet ik niet (behalve bij blz1) te beginnen....
wel tijgerd mini eindelijk in d'r achteruit!
dat ben ik verleerd denk ik, sinds ik automaat moet rijden hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je dr niet gewoon in zn 1 zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |