Wat jammer dat ze niks met de pacco mogen doen. Ook niet als je er een formulier voor ondertekend? Waarom hebben ze de fles al eerder gegeven dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ons kdv mag helaas niks doen met de pacco doek dus gisteren had mijn mannetje wel drie kwartier geslapen op de vijf uur dat hij daar was.
Tevens hadden ze 'm na drie uur een fles gegeven i.p.v. na vier uur
Ook niet als je dingen ondertekend??quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ons kdv mag helaas niks doen met de pacco doek dus gisteren had mijn mannetje wel drie kwartier geslapen op de vijf uur dat hij daar was.
Tevens hadden ze 'm na drie uur een fles gegeven i.p.v. na vier uur
Nee ze zouden het wel graag willen maar mag niet van bovenaf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Wat jammer dat ze niks met de pacco mogen doen. Ook niet als je er een formulier voor ondertekend? Waarom hebben ze de fles al eerder gegeven dan?
Ik denk dat het dan toch handig is om de pacco te gaan afbouwen thuis...quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ze zouden het wel graag willen maar mag niet van bovenaf.
Bij de intake hebben ze om de vier uur opgeschreven, 's ochtends vragen ze het me en ik zeg om de vier uur dus dan is het geheel logisch dat je als muts dan achteraf om de drie uur op het bord schrijft
chocopasta?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef Saffier het volgende:
Noa ik zou aangeven bij de leidster dat je prima zonder haar adviezen kan
Orea wat een geweldig begin van de dag had jij![]()
We hebben nog geen spaarrekening voor Ylana, wel een voor Tobias.
Het laatste advies van het cb was dat ik geen roomboter op brood mag doen bij Ylana maar wel smeerleverworst en chocoladepasta. Ik vond dat weer geen goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |