quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef becky27 het volgende:
Wij komen gedag zeggen, mijn fotocollega
Paar seconden oud
[ afbeelding ]
Een halve dag oud
[ afbeelding ]
Geboortepakje
[ afbeelding ]
Na negen maanden in de buik, een paar dagen uit de buik
[ afbeelding ]
Actief bezig zijn
[ afbeelding ]
Ook wel eens moe
[ afbeelding ]
Hoofd omhoog
[ afbeelding ]
Hup holland hup
[ afbeelding ]
Leren kruipen
[ afbeelding ]
En staan!
[ afbeelding ]
Mee achterop de fiets
[ afbeelding ]
En voorop
[ afbeelding ]
Boekje lezen
[ afbeelding ]
Carnavallen
[ afbeelding ]
Boodschappen doen
[ afbeelding ]
Ze wordt groot
[ afbeelding ]
En dan is ze ineens jarig!
Hoera!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jullie allemaal voor de hele leuke tijd bij de grote en kleine baby'tjes!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooie foto's <3 Van harte met je muppie!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef MamaPurk het volgende:
Dag, kleine, grote, mooie, lieve, blije Noortje <3 Fijne dag morgen!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef As1981 het volgende:
Fijne dag morgen Noortje. Wat ben je een vrolijke en mooie meid!
Dat staat er toch ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:50 schreef MamaPurk het volgende:
Feli saffier en dank!mag er nog dochter van bij? Niet dat ik denk dat mensen zullen denken dat Sarah een jongen is maar het staat wat netterer word wel even veel van hè gevraagd geloof ik...
Daar doe ik het voorquote:
blijkbaar staat de reeks in je MyAT, hier stond deel 2 er ook in, terwijl ik er (nog) niet gepost had. Omdat hij met de open nieuw deel knop is geopend staat hij er denk inquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef Troeta het volgende:
As1981 is net nieuw, het is d'r vergeven. Dit nieuwe topic stond al in myactivetopics, vreemd.
Becky27, dat er in jouw een baby'tje past! Die foto is leuk zeg! Gefeliciteerd met je grote meid!
Ja dat dacht k dus ook, ze zal t niet expres gedaan hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef Troeta het volgende:
As1981 is net nieuw, het is d'r vergeven. Dit nieuwe topic stond al in myactivetopics, vreemd.
Becky27, dat er in jouw een baby'tje past! Die foto is leuk zeg! Gefeliciteerd met je grote meid!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef As1981 het volgende:
sorry sorry, ik had geen idee dat ik hem "sloot" en dat ik dan een nieuw topic moet openen. Zal volgende keer goed opletten (of geen topic sluiten) ha ha ha.
Leuk Saffier, jouw dame is net zou oud als mijn zoon. Waar blijft de tijd he? 8 maanden alweer!
En Leandra, leuk zo'n eerste fruithap.
Ehm nee, hij is dus niet met de "open nieuw deel" knop geopend, want die was er al niet meer....quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
blijkbaar staat de reeks in je MyAT, hier stond deel 2 er ook in, terwijl ik er (nog) niet gepost had. Omdat hij met de open nieuw deel knop is geopend staat hij er denk in![]()
Gefelici Becky!!
huhhh, hoe kan dat nou dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee, hij is dus niet met de "open nieuw deel" knop geopend, want die was er al niet meer....
mss op topictitel danquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee, hij is dus niet met de "open nieuw deel" knop geopend, want die was er al niet meer....
Gewoon t aantal posts in de gaten houden bij 300 of 301 gaat ie op slotquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef As1981 het volgende:
sorry sorry, ik had geen idee dat ik het "sloot" en dat daar een nieuw topic bij moet openen. Zal volgende keer goed opletten (of geen topic sluiten) ha ha ha.
Leuk Saffier, jouw dame is net zou oud als mijn zoon. Waar blijft de tijd he? 8 maanden alweer!
En Leandra, leuk zo'n eerste fruithap.
Omdat ze de knop verlengt hebben naar een hele dag nuquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gewoon t aantal posts in de gaten houden bij 300 of 301 gaat ie op slot
Er zijn mensen die al 10 jaar meedraaien zonder ooit een topic te openen![]()
![]()
Overigens, als ik nu terug ga naar het vorige deel van dit topic zie ik gewoon een open nieuw deel knop die het doet. Ik heb het ook wel eens gehad dat hij er nog niet staat als ie dicht is, dan is t met een keertje f5'en ook opgelost.
Noortje![]()
Dagdag meiske
fijne dag morgen!
Er komt een heel nieuw ding, speciaal voor reeksen, dat, als ik het goed begrijp eea juist veel makkelijker maakt. Daar is dit gesleutel nu onderdeel van. Patience my dears, patience.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef Leandra het volgende:
Ja, kennelijk... ik ging eerst op zoek naar een mogelijke oorzaak, toen naar een ander gesloten topic of het daar ook zo was, en toen ben ik naar de FB gegaan om te kijken of er al topics waren over de verdwenen "volgend deel" knop, en daar kwam ik er dus ook achter dat het een 10 minuten ding is geworden![]()
Echt een fijne verbetering; wil een ander na 10 minuten hulpvaardig zijn, krijg je er nog echt werk mee ook.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 17 april 2011 10:44 schreef Orea het volgende:
Ik zie iedereen reageren dat het zo snel gaat en ze het niet kunnen bijhouden... Maar zo snel ging het vóór het splitsen ook (nog wel sneller zelfs..) en je hoeft echt niet op iedereen te. reageren... doe ik in elk geval niet en ik verwacht ook niet dat iedereen op mij reageert.
Als we nu niet samengevoegd waren, dan heb je straks als je overgaat naar het dreumestopic. ineens een snelheid, en dan komen daar de opmerkingen weer dat het zo snel gaat en dat het niet bij te houden is.. dat is toch niet echt te vermijden imo. (tenzij je van die 'augustus 2010' topics gaat maken enzo...)
Dus gewoon niet verplicht gaan voelen om op iedereen te reageren, gewoon lekker binnenvallen en reageren op wat je is bijgebleven. Als er iets belangrijks is van iemand dan lees je dat gauw genoeg ook in de reacties van anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |