Ik ga meequote:
morgenquote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
We wachten nog op je verslag van de Librije, D_H
Goeiemorgen!quote:
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:35 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenZonnetje schijnt alweer heerlijk
Nou ja, gewoon thuis, da's iets minder erg dan in een winkel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, daaaar heb ik wel zo'n hekel aanSterkte, krak
Ben jij ooit fris en fruitig dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:47 schreef TAV74 het volgende:
goedemorgen
* TAV74 gaat aan de slag nu hij nog fris en fruitig is
Oh dearquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, het wordt eng, dat was hij gisteren ook al.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgenspierpijn is al stuk minder, loop weer recht
zeurt nog wel maar ik heb pijnstillers. Suc6 met passen Krak! Hopelijk kun je je leuke broeken nog aan.
We houden het in de gaten, maar zo tegen het weekend zal het wel weer normaal worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh dearVolgens mij gaat het niet goed met TAV
Dat vermoed ik ook jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
We houden het in de gaten, maar zo tegen het weekend zal het wel weer normaal worden.
Had jij me gebeld gisteravond?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, daaaar heb ik wel zo'n hekel aanSterkte, krak
Meestal word ik juist energieker naarmate het weekend dichterbij komtquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
We houden het in de gaten, maar zo tegen het weekend zal het wel weer normaal worden.
Ah...dagje stuiteren op de Heiquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meestal word ik juist energieker naarmate het weekend dichterbij komtEen geluk voor jullie: donderdag ben ik de hele dag de hei op en hebben jullie er geen last van
Als dat je nou gelukkig maakt, Krak.....wat maakt het dan uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof dat het tijd wordt voor een intellectuele uitdaging. Op dit moment ken ik geen groter geluk dan versgestreken gordijnen.
Da's wel waar, maar soms heb ik zomaar het idee dat er meer moet zijn in het leven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als dat je nou gelukkig maakt, Krak.....wat maakt het dan uit
Nou ja, je hebt ook je gestreken satijnen dekbedhoezen nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's wel waar, maar soms heb ik zomaar het idee dat er meer moet zijn in het leven.
LOL!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt ook je gestreken satijnen dekbedhoezen nog
Ja, dat levert echt een wezenlijke bijdrage aan de maatschappij!quote:
Nou, ik kan me voorstellen dat de maatschappij echt heel blij is om te zien dat jij daar toch geluk uit haaltquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat levert echt een wezenlijke bijdrage aan de maatschappij!![]()
Dat ookquote:Nou ja, het houdt me van de straat. Anders doe ik toch maar zinloos vandalisme.
Ja, heb wat beter kunnen slapen godzijdankquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
LeinIets minder ochtendhumeurig dan gister?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, heb wat beter kunnen slapen godzijdank
Stuiteren doe ik alleen in mijn vrije tijd. We gaan niet overdrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...dagje stuiteren op de HeiAltijd fijn! Heb je iig genoeg ruimte
Ja, dat was ik, maar ik zag dat je late dienst hadquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Mogge allemaal
Had jij me gebeld gisteravond?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat was ik, maar ik zag dat je late dienst hadIk wilde je even bijkletsen
Oh, en bereid je maar voor op een verhuizing (ik denk woensdag). Mailbox leeg en zo.
Ben ik ook vrij!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
eindelijk verhuizen
Morgen, dus? Dan ben ik vrij
Ja. Maar ik kan pas verhuizen over een week, als m'n salaris gestort isquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik ook vrij!![]()
Zullen we dan nog 1x allemaal Horde dailies gaan doen?Tol Barad en zo....voor de laatste
keer
Een vet infarct? Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn baas werkt al weer. Gister avond thuis gekomen. Hij heeft trouwens een vet infarct gehad. Ik had er nooit van gehoord...
Goed bezig Sunniequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi. Hier iemand die een stuk minder fris en fruitig wakker wordt de laatste tijd.. Maar net wel naar de sportschool geweest. Gezien de lamlendigheid vooral krachttraining gedaan en verder alleen maar 25 minuten crosstrainer
nou ja.. het is iig iets..
Google geeft er hier al behoorlijk wat resultaten opquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een vet infarct? Nooit van gehoordGoogle kent het ook niet
Ik was niet op het idee gekomen om te googlen zonder spatie tussen ven en infarct.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
Google geeft er hier al behoorlijk wat resultaten op.
http://www.google.com/sea(...)ct&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Ik weet de medische benaming verder niet. Het klinkt pijnlijk iig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was niet op het idee gekomen om te googlen zonder spatie tussen ven en infarct.
Fijn dat het goed met hem gaat!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weet de medische benaming verder niet. Het klinkt pijnlijk iig.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed bezig Sunnie
Ik stond net op de weegschaalHet gewicht gaat weer goed omlaag
Nu even zien vol te houden
En ik denk dat ik straks lekker een heel stuk ga fietsen
Dan wacht ik ook nog evenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Maar ik kan pas verhuizen over een week, als m'n salaris gestort is
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Dan wacht ik ook nog evenKunnen we sowieso morgen nog wat leuke dingen doen samen.
Bij een vet infarct denk ik ook meer aan een zwaar hartinfarct oid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was niet op het idee gekomen om te googlen zonder spatie tussen ven en infarct.
Hoezo, die kun je gewoon in een ruk naar je SIM kopieren toch? Bij mijn toestellen wel iig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:57 schreef borisz het volgende:
Zo alle contacten zijn nu ook over. Nog een hoop gedoe van een oude telefoon de boel overzetten als je contacten niet op de simkaart staan
.
En anders Bluetooth verbinding aanleggen en alles op die manierk opierenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoezo, die kun je gewoon in een ruk naar je SIM kopieren toch? Bij mijn toestellen wel iig.
Als je Bluetooth stack wel compatible is met de specificaties, dan werkt dat ja. Maar Nokia heeft dat ding behoorlijk verkracht op de wat oudere telefoons.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En anders Bluetooth verbinding aanleggen en alles op die manierk opieren
Ja?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je Bluetooth stack wel compatible is met de specificaties, dan werkt dat ja. Maar Nokia heeft dat ding behoorlijk verkracht op de wat oudere telefoons.
Zeker, anders stuit je weer op de geconverteerde en geredigeerde parameters van je bluetoothdevices.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je Bluetooth stack wel compatible is met de specificaties, dan werkt dat ja.
En ze maken reclame met rooksignalen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef borisz het volgende:
Vandaag ga ik eens Indiaans bestellen. Nu alleen nog bedenken of het een kip, lams of viscurry gaat worden
. Ik eet alleen vanavond en ben te lui om te koken. Ook om een keer iets nieuws uit te proberen. Er zit hier een Indiaans restaurant op 300meter lopen waar ik in de 15 jaar dat ik in IJmuiden woon nooit ben geweest
.
je bent me net voor, wilde net over totempalen beginnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ze maken reclame met rooksignalen?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ze maken reclame met rooksignalen?
Je bent nog een Indiaan vergeten bij je editquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:00 schreef golfer het volgende:
Boris, ik zou voor de lamscurry gaan. Is het seizoen ervoor,
die diepgevroren wordt geïmporteerd uit Aus of NZ ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:00 schreef golfer het volgende:
Boris, ik zou voor de lamscurry gaan. Is het seizoen ervoor,
Ik wilde het niet zeggen.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
die diepgevroren wordt geïmporteerd uit Aus of NZ ?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
getekend! Eerste huur betaald, sleutels gekregen en een kado'tje; een spaarlampdus vanaf nu officieel eigenaar
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
getekend! Eerste huur betaald, sleutels gekregen en een kado'tje; een spaarlampdus vanaf nu officieel eigenaar huurder
getekend! Eerste huur betaald, sleutels gekregen en een kado'tje; een spaarlampdus vanaf nu officieel eigenaar
Ga jij ook tekenen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Zal ik dan maar eens aan gaan kleden en op de fiets stappen?
Heemskerk, vooral bekend van hun uitgerekte station.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Poe het is hot hot hot in tha sun
Zo maar eens wat meer kleren aanen naar een nieuwe kapper in het pittoreske Heemskerk
met mijn kappersbon die ik van g kreeg
ws over zijn recente boek over roodharige vrouwen...quote:
wat waren ook alweer boskippen? Die haal je steeds vaker lijkt netquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff het is hier ook lekker warm buitenZo eens even boskippen halen op fietse en dan de stretcher maar eens uit de schuur halen
![]()
Net zo vaak als andere mensen denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat waren ook alweer boskippen? Die haal je steeds vaker lijkt net
Mweh, ik wil ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff het is hier ook lekker warm buitenZo eens even boskippen halen op fietse en dan de stretcher maar eens uit de schuur halen
![]()
Op het balkon in het zonnetje hou ik het met een boek en een glas vruchtensap precies 10 minuten achter elkaar uit voordat ik weer naar binnen de koelte in moet vluchten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef Sarabi het volgende:
Hoe is het met iedereen?
Ik moet nog even wennen dat de nieuwe topics automatisch in onze lijstjes komen want nu denk ik steeds dat ik al gepost heb terwijl ik dat niet gedaan heb.
Is het bij iedereen zo warm?
Hier is het in de zon ook zo warm! Hoewel ik dat alleen merk als ik was ophang.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Op het balkon in het zonnetje hou ik het met een boek en een glas vruchtensap precies 10 minuten achter elkaar uit voordat ik weer naar binnen de koelte in moet vluchten.
is het een soepkip?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Net zo vaak als andere mensen denk ik.![]()
Gewoon in de supermarkt.
goed hoor, lekker gefietst?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef golfer het volgende:
Korte broek aangetrokken, fietsbanden opgepompt en voor het eerst sinds een jaar weer eens een lekker tochtje gemaakt in de omgeving.
Rustig aan begonnen en het ruim een uur volgehouden:
http://maps.google.nl/map(...)004a14458a6a6108673d
ojee en dat is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef golfer het volgende:
Oh en FF, gefeliciteerd met het ondertekenen van het huurcontract.
Ga je het huis op een gepaste manier inwijden?
hier andersom, ik wil iedere keer naar buiten vluchtenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Op het balkon in het zonnetje hou ik het met een boek en een glas vruchtensap precies 10 minuten achter elkaar uit voordat ik weer naar binnen de koelte in moet vluchten.
Ja, zal morgen ws wel spietpijn er aan over houden, maar voldaan gevoel (en zadelpijn.quote:
Minstens, ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:10 schreef krakkemieke het volgende:
Met champagne en gamba's denk ik. En neuckseks.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat waren ook alweer boskippen? Die haal je steeds vaker lijkt net
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
hou ik allemaal niet vanquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met champagne en gamba's denk ik. En neuckseks.
Hier is het 20 binnen en het weerstation geeft aan dat het momenteel 32 graden is onder de zonneluifel waar het meetding hangtquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef krakkemieke het volgende:
Het is 26 graden op het balkon.
En binnen 22.
ooh boodschappenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Boskippen is boodschappen op z'n West-Fries
En feli met de ondertekening en het officiële huudersschap(was ik nog vergeten te zeggen zag ik..)
Thermometer buiten (in de zon) 38 graden aan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier is het 20 binnen en het weerstation geeft aan dat het momenteel 32 graden is onder de zonneluifel waar het meetding hangt![]()
maar goed, daar staat de zon nu ook pal op
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker bakken achter..
zag de eerste vuurjuffer bij de vijver in het zonnetje opdrogennet 'geboren' dus
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:11 schreef TAV74 het volgende:
Hallo![]()
Ik ben echt ongekend scherp vandaagWeet alleen niet of mijn directeur er echt blij mee is, die kan een aantal beslissingen gaan terugdraaien
Nou ja, vraag het me dan ook voor je domme dingen doet
Een whut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb wel geluncht, maar ik verrek van de honger. Tijd voor een goûter.![]()
Door mevrouw Isa --> Pasen het tweede (vr)eetfeest?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef golfer het volgende:
Pasen is de nieuwe kerst, qua vreetfestijn. Daar was toch ooit een topic over?
Een frans vier-uurtje. Ik ben al in vakantie stemming door het weer. Hoewel ik me in de vakantie dan weer niet het schompes werk met schoonmaken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een whut?![]()
Het lijkt in de winkels wel kerst
Yups. De tendens zet zich dus nog steeds voort.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef borisz het volgende:
Door mevrouw Isa --> Pasen het tweede (vr)eetfeest?
Hangt geheel van het aanbod afquote:
Goed bezig, golferquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef golfer het volgende:
Korte broek aangetrokken, fietsbanden opgepompt en voor het eerst sinds een jaar weer eens een lekker tochtje gemaakt in de omgeving.
Rustig aan begonnen en het ruim een uur volgehouden:
http://maps.google.nl/map(...)004a14458a6a6108673d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Camiel heeft zijn respect tijdens die Jiskefet conferentie ook aardig verspeeld. Kan die man nu niet meer zien zonder aan dat geschreeuw met bijbehorende gebaartjes te denkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:31 schreef borisz het volgende:
Jan Kees wil niet. Maxime mag niet. Dan zal het CDA Camiel maar weer op moeten trommelen.
Maxime mag niet omdat hij een rat is. Dat weet iedereen en daarmee zal het CDA nooit de grootste partij worden. Bij het laatste CDAcongres was duidelijk te merken dat Maxime heel erg zijn best moet doen om een applausje binnen te slepen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ligt er weer een kat te bakken, makkelijk als tafeltje voor je bakje pinda's
Ja, lekker is dat! Heb ik besloten dat ik in de zon ga zitten, is 'ie weg!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Heb het ook een half uurtje uitgehouden. Kijken of mijn melkflessen iets minder wit kunnen worden, maar nu eerst weer ff afkoelen binnen
Oh, da's wel jammer dan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet morgen nu wel werken wegens ziekte
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:40 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat er de laatste jaren vaker een mooi voorjaar is en een wat nattige zomer?
Mijn eerstvolgende vrije dag: vrijdag 29 aprilquote:
Sjonge jonge!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende vrije dag: vrijdag 29 april
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende vrije dag: vrijdag 29 april
Da's een mooi stukje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
Het is trouwens 45 minuten fietsen naar mijn potentiele nieuwe werkgever
Misschien als je wielrent? Zoals ik fiets klopt het zeker niet. En ach, je merkt het vanzelf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. zekers. Ik snap het alleen niet. Berekeningen op internet vinden dat ik met 90 minuten fietsen 1500 kcals verbrand heb. Dat kan toch gewoon niet
Nee want ik zie geen verschil tussen een wielrenner die 15km/u doet en ik die 15km/u rijdquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien als je wielrent? Zoals ik fiets klopt het zeker niet. En ach, je merkt het vanzelf.
Ja, je zei niet dat je de snelheid wist!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee want ik zie geen verschil tussen een wielrenner die 15km/u doet en ik die 15km/u rijdEn ik wil het niet merken
Ik wil het weten
Slecht voor de statistiekjes dit
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, je zei niet dat je de snelheid wist!![]()
Ik ga een klein stukje fietsen en calorien laden.![]()
http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm iets voor je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Nee want ik zie geen verschil tussen een wielrenner die 15km/u doet en ik die 15km/u rijdEn ik wil het niet merken
Ik wil het weten
Slecht voor de statistiekjes dit
Das dus een van de sites die ik al geraadpleegd hadquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm iets voor je?
Die zegt bij mij 1556 kcals, maar werkt officieel pas vanaf 16km gemiddeld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:14 schreef golfer het volgende:
Deze is nog beter in te stellen:
http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.html
Ik heb dus vanmiddag met mijn fietstochtje van een uur 684 calorieën verbrand.
Misschien is je eigen tooltje niet goed?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das dus een van de sites die ik al geraadpleegd had
Runinfo: 1274 (na berekening)
http://www.cindymes.nl/site/?page=5&id=13: 1008 kcals
http://www.tribologie.nl/calculators/fietsen.htm: 1201 kcals
Mijn eigen tooltje: 374 kcals
Gemiddelde fietser rijdt ca. 17-18 kilometer per uur als je gewoon rustig doorfietst, dus dat klopt wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
Die zegt bij mij 1556 kcals, maar werkt officieel pas vanaf 16km gemiddeld.
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien is je eigen tooltje niet goed?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
15 km/uur is wel errug traag hoor Pee
Ja. Daarom vertrouw ik het dus ook niet hequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
1500 kcal voor anderhalf uur fietsen is fors, Pee.
Je verbranding hangt uiteraard van meerdere factoren af, en is dan uiteindelijk een schatting van die calculators, maar 1500 kcal is erg fors, zelfs voor een grote jongen als jij.
970quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou zelf tussen 700-1000 kcal schatten afhankelijk van je fiets, terrein, tegenwinden snelheid.
Jij fietst sowieso meer dan ik op dit moment, maar het aantal kcals hangt ook weer af van je gewicht. Ik verbrand door mijn gewicht gewoon meer dan jij vermoed ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat klinkt al iets geloofwaardiger, maar het lijkt me nog steeds erg veel.. beetje fietsen in NL, plat en zo, weinig wind vandaag, kost toch bijna geen moeite?(of komt dat gewoon doordat ik een goede fiets-conditie heb?
)
Dit log was 84min over 21kmquote:
Ja, snap ik ook wel dat dat uitmaakt, maar zit me gewoon ff te bedenken hoe (niet) vermoeiend 15km/h fietsen is...quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij fietst sowieso meer dan ik op dit moment, maar het aantal kcals hangt ook weer af van je gewicht. Ik verbrand door mijn gewicht gewoon meer dan jij vermoed ik.
http://www.tribologie.nl/calculators/fietsen.htm
Op deze site, met gelijkblijvende parameters, geeft een gewicht van 130 een verbranding van 1200 kcals en een gewicht van 80 een verbranding van 700 kcals aan op 84min fietsen bij 15 km/u.
Of je doet het gewoon wat langer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:28 schreef golfer het volgende:
Whehehe, in dat tooltje http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.html staat als activiteit ook sex.
Dat levert weinig kcal afvallen op als je dat doet, dus dat schaf ik ook maar metyeen af als activiteit.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij fietst sowieso meer dan ik op dit moment, maar het aantal kcals hangt ook weer af van je gewicht. Ik verbrand door mijn gewicht gewoon meer dan jij vermoed ik.
http://www.tribologie.nl/calculators/fietsen.htm
Op deze site, met gelijkblijvende parameters, geeft een gewicht van 130 een verbranding van 1200 kcals en een gewicht van 80 een verbranding van 700 kcals aan op 84min fietsen bij 15 km/u.
Ok. Doe eens een linkje? Want zoiets zegt mijn tool dus ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die site waar ik het vaak invul zegt dan 430!
Als Bloes bovenop ligt dan is dat voor jou wel relaxen jah.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:28 schreef golfer het volgende:
Whehehe, in dat tooltje http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.html staat als activiteit ook sex.
Dat levert weinig kcal afvallen op als je dat doet, dus dat schaf ik ook maar metyeen af als activiteit.
Ja. De website waar ik dat soort dingen in bijhou (in het kader van de EY Wandelchallenge) werkt ook met MET's. Dit fietstochtje is 444 METS.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zelf gebruik ik graag MET, ofwel Metabolic Equivalent of Task, om kcal verbrandingen van bepaalde activiteiten uit te rekenen. Daarmee kun je je lichaamsmassa incalculeren:
http://en.wikipedia.org/wiki/Metabolic_equivalent
Kan dat niet zo linken geloof ik, maar via valtaf.nl.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Doe eens een linkje? Want zoiets zegt mijn tool dus ook
Ah. MET fans.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. De website waar ik dat soort dingen in bijhou (in het kader van de EY Wandelchallenge) werkt ook met MET's. Dit fietstochtje is 444 METS.
Denk dat het exponentieel is, dus je kunt bv. 250-300 kcal schattenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:32 schreef LieLie het volgende:
Maar tussen 16km/u en 25-30km/u zit nogal een verschil. Bij 30 min: 154 en 461 kcal.
En ik fiets ongeveer 20km/u. Wat is het dan?
quote:
Dit eten wij :quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....wat zal ik nu vanavond eens gaan etenMorgenavond moet ik al naar de vietnamees met 3voor12
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
Als Bloes bovenop ligt dan is dat voor jou wel relaxen jah.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:53 schreef borisz het volgende:
Telefoontje van JustEat. Het restaurant accepteert geen internetbetalingen![]()
JustEat stort het geld direct terug en ik betaal het nu maar contant.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:51 schreef TAV74 het volgende:
goh, internet op de kindle werkt ook nog. grappig extraatje
Nice. Heb alleen geen zin in koken dus ik ga gewoon een lekkere salade halen bij de appiequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit eten wij :
http://www.ah.nl/recepten/voor-elke-dag/recept?id=710612
Alleen vervang ik de geb. aardschijfjes voor aard kroketjes die we nog hadden liggen in de vriezer
Ik werk met Pasen, jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
Moet je ook weekenden/zondagen doorwerken Isa?
quote:
aardappelkroketjes, mits wel uit de frituurquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit eten wij :
http://www.ah.nl/recepten/voor-elke-dag/recept?id=710612
Alleen vervang ik de geb. aardschijfjes voor aard kroketjes die we nog hadden liggen in de vriezer
leuke dag! En bij ons is het gewoon werkdag alleen ben ik heel toevallig al vrijquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef borisz het volgende:
Moeders zou voor het eerst officieel moeten werken op goede vrijdag in 25-30 jaar. Ze heeft vrij gekregen, want we halen dan mijn broertje op. Het is dan familiedag op de basis we te zien hoe ze daar werken. Ik ga ook mee
. Wel om 6:30 al in de auto want we moeten naar BoZ. Dat in de spits. Lekker filerijden
.
Heel Haarlem moet opeens op goede vrijdag naar school.
Zou zeggen buiten de koelkast in een afgesloten trommel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Het is weer mijn beurt om cake te bakken voor collega's op donderdag. Wil muffins maken. Als ik het vanavond maak, smaakt het donderdag ochtend nog goed? In koelkast bewaren of erbuiten?
Andijviemeukquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef golfer het volgende:
Lekker spinaziemeuksalade met tartaartjes op.
Of in alu-folie gewikkeld, kan makkelijk heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:47 schreef LieLie het volgende:
Zou zeggen buiten de koelkast in een afgesloten trommel?
Tuurlijk uit de frituurquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
aardappelkroketjes, mits wel uit de frituurik werd na pijn aan mn schouder misselijk, heb dansen weer af moeten zeggen en eet nu thuis: gekookte andijvie
, aardappels, jus en 2 cordon bleu rolletjes. Net expositie van mn zusje bekeken op mijn oude middelbare school en met oude leraren gekletst die ik daar vroeger had
morgen bel ik de dokter want ben die vreemde pijntjes nu zat. Duurt al aantal maanden en sinds 3 dagen voel ik het heftig. Ik weet zeker dat er iets is alleen wat geen idee, dus ga morgen bloedonderzoek aanvragen.
Overal uitgezaaid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Steer, heeft die pt botkanker? En is het dan niet uitgezaaid naar andere delen/organen dan alleen de knie?
Nee daarom vraag ik het ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
Overal uitgezaaid.
Eerlijk gezegd snapten we niet waarom hij voor een knie in aanmerking kwam.
Chocolade en vanillequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:05 schreef LieLie het volgende:
Wat voor muffins Steer? Ook met een smaakje?
ik ben ook meer van de chinees dan van de indiaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef borisz het volgende:
Lamscurry is er met naan en rijst. Was aardig allemaal maar ik zal hier niet zo snel meer bestellen. Dan toch weer naar de Chinees.
Eens een keertje zelf maken, nog nooit zelf curry gemaakt.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk uit de frituur![]()
En voor de rest, je hebt flink getennist (schouder?) en je moet echt even opschrijven wat voor vreemde, heftige pijnen en wanneer je die hebt. Het klinkt mij wat vaag in de oren, dus maak het helder voor je huisarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Doe je goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
Lekker bij moeder gegeten: lekkerbekje, wokgroente, aardappels en een mars-ijsje. Dat heb ik er vast al afgefietst.![]()
Oh en vooraf een halve grapefruit, heerlijk!
lekker... en krijgt die patient ook meer dan een nieuwe knie? of weet je dat niet?quote:
Mijn moeder doet het goed he.quote:
heerlijk hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
Lekker bij moeder gegeten: lekkerbekje, wokgroente, aardappels en een mars-ijsje. Dat heb ik er vast al afgefietst.![]()
Oh en vooraf een halve grapefruit, heerlijk!
Geen idee, ze komen, en dan zie ik ze nooit meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker... en krijgt die patient ook meer dan een nieuwe knie? of weet je dat niet?
ok maar hij zou t wel overleven toch... of in ieder geval die knie?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee, ze komen, en dan zie ik ze nooit meer.
Allebei natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn moeder doet het goed he.![]()
Oh en alleen het ijsje eraf gefietst bedoel ik.
Ik zou nog wel eens vaker Indiaas willen weten maar dan wel bij een fatsoenlijk restaurantquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben ook meer van de chinees dan van de indiaan
Het is bijna filosofischquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Geen idee, ze komen, en dan zie ik ze nooit meer.
Aye, nooit goed als je bij restauranteten gaat denken: dat kan ik zelf veel beterquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef borisz het volgende:
Ik zou nog wel eens vaker Indiaas willen weten maar dan wel bij een fatsoenlijk restaurant.
Bij dit eten had ik zo iets van dit kan ik zelf beter. Bij een Chinees hab ik dat niet zo snel.
Ik heb ook dit restaurant direct doorgestreept op het hier-gaan-we-nog-eens-eten-lijstje.
En voor Golfer die menukaarten spaart --> http://www.delhirestauran(...)a=menukaart&menuid=1.
De Argentijn vlakbij of in Chinatown.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef LieLie het volgende:
Nog zes weken en dan gaan we naar Antwerpen, dus vaak uit eten
Vervelendquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef LieLie het volgende:
Nog zes weken en dan gaan we naar Antwerpen, dus vaak uit eten
El Bife? Dat is de eerste die ik vind.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
De Argentijn vlakbij of in Chinatown.Weet niet precies meer waar dit zit
. Zelden zo lekker gegeten
. Vlees was erg
![]()
Haha, dat weet ik nog nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VervelendMaar wel met twee iPads dan he?
oh jammer dat ik dat toen nog niet wistquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
De Argentijn vlakbij of in Chinatown.Weet niet precies meer waar dit zit
. Zelden zo lekker gegeten
. Vlees was erg
![]()
*zoekt opquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
El Bife? Dat is de eerste die ik vind.
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Wat dacht je van overbelasting - i.c.m. dansen en stress en lange dagen maken ondanks vrijdags werkvrij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hear, hearquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat dacht je van overbelasting - i.c.m. dansen en stress en lange dagen maken ondanks vrijdags werkvrij.
?quote:
Daar heb je muffin-vormen voor, Steer! Die dingen kosten bijna niks.quote:
quote:
1 muffin vorm omgekieperdquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je muffin-vormen voor, Steer! Die dingen kosten bijna niks.
Je hebt muffinvormpjes van papier, en muffinbakvormen van blik of siliconen. Daar heb je er vast geen 15 van nodigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1 muffin vorm omgekieperd
15 to go
Ja. Sorryquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1 muffin vorm omgekieperd
15 to go
Ik wil het niet eens uitleggen.quote:
Ik kijk geen TV, manquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens uitleggen.DIt was net bij DWDD.
Lees goed en sta stil bij iedere klank.
Zu spätquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je hebt muffinvormpjes van papier, en muffinbakvormen van blik of siliconen. Daar heb je er vast geen 15 van nodig
quote:
Wel heerlijk hard gevloekt toen het vormpje omvielquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Volgende keer eerder advies vragen over hoe je muffins maakt
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel heerlijk hard gevloekt toen het vormpje omvielWas weer lang geleden
Ja, die is ook lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef AnneX het volgende:
Voor Borisz : zelf maken http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken
Smullen. Curry.
Een grap 2X vertellen, of uitleggen net zolang tot er een glimlach verschijntquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens uitleggen.DIt was net bij DWDD.
Lees goed en sta stil bij iedere klank.
Okquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt te slechte grap voor woorden en Pee snapt um niet maakt het nóg hilarischer
Waaromquote:
Echt die grap is zeer obvious maar gewoon niet grappig verder, maar die kerel op tv ging het dus uitgebreid staan uitleggen, wat dus wel weer erg komisch wasquote:
Ok. Misschien moeten we de grappen van TV maar gewoon lekker op TV houden danquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt die grap is zeer obvious maar gewoon niet grappig verder, maar die kerel op tv ging het dus uitgebreid staan uitleggen, wat dus wel weer erg komisch wasen dat jij hem nu niet vat vind ik dus vrij grappig daardoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |