Ik ga meequote:
morgenquote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
We wachten nog op je verslag van de Librije, D_H
Goeiemorgen!quote:
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:35 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenZonnetje schijnt alweer heerlijk
Nou ja, gewoon thuis, da's iets minder erg dan in een winkel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, daaaar heb ik wel zo'n hekel aanSterkte, krak
Ben jij ooit fris en fruitig dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:47 schreef TAV74 het volgende:
goedemorgen
* TAV74 gaat aan de slag nu hij nog fris en fruitig is
Oh dearquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, het wordt eng, dat was hij gisteren ook al.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgenspierpijn is al stuk minder, loop weer recht
zeurt nog wel maar ik heb pijnstillers. Suc6 met passen Krak! Hopelijk kun je je leuke broeken nog aan.
We houden het in de gaten, maar zo tegen het weekend zal het wel weer normaal worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh dearVolgens mij gaat het niet goed met TAV
Dat vermoed ik ook jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
We houden het in de gaten, maar zo tegen het weekend zal het wel weer normaal worden.
Had jij me gebeld gisteravond?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, daaaar heb ik wel zo'n hekel aanSterkte, krak
Meestal word ik juist energieker naarmate het weekend dichterbij komtquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
We houden het in de gaten, maar zo tegen het weekend zal het wel weer normaal worden.
Ah...dagje stuiteren op de Heiquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meestal word ik juist energieker naarmate het weekend dichterbij komtEen geluk voor jullie: donderdag ben ik de hele dag de hei op en hebben jullie er geen last van
Als dat je nou gelukkig maakt, Krak.....wat maakt het dan uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof dat het tijd wordt voor een intellectuele uitdaging. Op dit moment ken ik geen groter geluk dan versgestreken gordijnen.
Da's wel waar, maar soms heb ik zomaar het idee dat er meer moet zijn in het leven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als dat je nou gelukkig maakt, Krak.....wat maakt het dan uit
Nou ja, je hebt ook je gestreken satijnen dekbedhoezen nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's wel waar, maar soms heb ik zomaar het idee dat er meer moet zijn in het leven.
LOL!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt ook je gestreken satijnen dekbedhoezen nog
Ja, dat levert echt een wezenlijke bijdrage aan de maatschappij!quote:
Nou, ik kan me voorstellen dat de maatschappij echt heel blij is om te zien dat jij daar toch geluk uit haaltquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat levert echt een wezenlijke bijdrage aan de maatschappij!![]()
Dat ookquote:Nou ja, het houdt me van de straat. Anders doe ik toch maar zinloos vandalisme.
Ja, heb wat beter kunnen slapen godzijdankquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
LeinIets minder ochtendhumeurig dan gister?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, heb wat beter kunnen slapen godzijdank
Stuiteren doe ik alleen in mijn vrije tijd. We gaan niet overdrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...dagje stuiteren op de HeiAltijd fijn! Heb je iig genoeg ruimte
Ja, dat was ik, maar ik zag dat je late dienst hadquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Mogge allemaal
Had jij me gebeld gisteravond?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat was ik, maar ik zag dat je late dienst hadIk wilde je even bijkletsen
Oh, en bereid je maar voor op een verhuizing (ik denk woensdag). Mailbox leeg en zo.
Ben ik ook vrij!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
eindelijk verhuizen
Morgen, dus? Dan ben ik vrij
Ja. Maar ik kan pas verhuizen over een week, als m'n salaris gestort isquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik ook vrij!![]()
Zullen we dan nog 1x allemaal Horde dailies gaan doen?Tol Barad en zo....voor de laatste
keer
Een vet infarct? Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn baas werkt al weer. Gister avond thuis gekomen. Hij heeft trouwens een vet infarct gehad. Ik had er nooit van gehoord...
Goed bezig Sunniequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi. Hier iemand die een stuk minder fris en fruitig wakker wordt de laatste tijd.. Maar net wel naar de sportschool geweest. Gezien de lamlendigheid vooral krachttraining gedaan en verder alleen maar 25 minuten crosstrainer
nou ja.. het is iig iets..
Google geeft er hier al behoorlijk wat resultaten opquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een vet infarct? Nooit van gehoordGoogle kent het ook niet
Ik was niet op het idee gekomen om te googlen zonder spatie tussen ven en infarct.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
Google geeft er hier al behoorlijk wat resultaten op.
http://www.google.com/sea(...)ct&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Ik weet de medische benaming verder niet. Het klinkt pijnlijk iig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was niet op het idee gekomen om te googlen zonder spatie tussen ven en infarct.
Fijn dat het goed met hem gaat!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weet de medische benaming verder niet. Het klinkt pijnlijk iig.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed bezig Sunnie
Ik stond net op de weegschaalHet gewicht gaat weer goed omlaag
Nu even zien vol te houden
En ik denk dat ik straks lekker een heel stuk ga fietsen
Dan wacht ik ook nog evenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Maar ik kan pas verhuizen over een week, als m'n salaris gestort is
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Dan wacht ik ook nog evenKunnen we sowieso morgen nog wat leuke dingen doen samen.
Bij een vet infarct denk ik ook meer aan een zwaar hartinfarct oid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was niet op het idee gekomen om te googlen zonder spatie tussen ven en infarct.
Hoezo, die kun je gewoon in een ruk naar je SIM kopieren toch? Bij mijn toestellen wel iig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:57 schreef borisz het volgende:
Zo alle contacten zijn nu ook over. Nog een hoop gedoe van een oude telefoon de boel overzetten als je contacten niet op de simkaart staan
.
En anders Bluetooth verbinding aanleggen en alles op die manierk opierenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoezo, die kun je gewoon in een ruk naar je SIM kopieren toch? Bij mijn toestellen wel iig.
Als je Bluetooth stack wel compatible is met de specificaties, dan werkt dat ja. Maar Nokia heeft dat ding behoorlijk verkracht op de wat oudere telefoons.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En anders Bluetooth verbinding aanleggen en alles op die manierk opieren
Ja?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je Bluetooth stack wel compatible is met de specificaties, dan werkt dat ja. Maar Nokia heeft dat ding behoorlijk verkracht op de wat oudere telefoons.
Zeker, anders stuit je weer op de geconverteerde en geredigeerde parameters van je bluetoothdevices.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je Bluetooth stack wel compatible is met de specificaties, dan werkt dat ja.
En ze maken reclame met rooksignalen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef borisz het volgende:
Vandaag ga ik eens Indiaans bestellen. Nu alleen nog bedenken of het een kip, lams of viscurry gaat worden
. Ik eet alleen vanavond en ben te lui om te koken. Ook om een keer iets nieuws uit te proberen. Er zit hier een Indiaans restaurant op 300meter lopen waar ik in de 15 jaar dat ik in IJmuiden woon nooit ben geweest
.
je bent me net voor, wilde net over totempalen beginnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ze maken reclame met rooksignalen?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ze maken reclame met rooksignalen?
Je bent nog een Indiaan vergeten bij je editquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:00 schreef golfer het volgende:
Boris, ik zou voor de lamscurry gaan. Is het seizoen ervoor,
die diepgevroren wordt geïmporteerd uit Aus of NZ ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:00 schreef golfer het volgende:
Boris, ik zou voor de lamscurry gaan. Is het seizoen ervoor,
Ik wilde het niet zeggen.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
die diepgevroren wordt geïmporteerd uit Aus of NZ ?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
getekend! Eerste huur betaald, sleutels gekregen en een kado'tje; een spaarlampdus vanaf nu officieel eigenaar
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
getekend! Eerste huur betaald, sleutels gekregen en een kado'tje; een spaarlampdus vanaf nu officieel eigenaar huurder
getekend! Eerste huur betaald, sleutels gekregen en een kado'tje; een spaarlampdus vanaf nu officieel eigenaar
Ga jij ook tekenen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Zal ik dan maar eens aan gaan kleden en op de fiets stappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |