Ik ga meequote:
morgenquote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
We wachten nog op je verslag van de Librije, D_H
Goeiemorgen!quote:
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:35 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenZonnetje schijnt alweer heerlijk
Nou ja, gewoon thuis, da's iets minder erg dan in een winkel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, daaaar heb ik wel zo'n hekel aanSterkte, krak
Ben jij ooit fris en fruitig dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:47 schreef TAV74 het volgende:
goedemorgen
* TAV74 gaat aan de slag nu hij nog fris en fruitig is
Oh dearquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, het wordt eng, dat was hij gisteren ook al.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:
goedemorgenspierpijn is al stuk minder, loop weer recht
zeurt nog wel maar ik heb pijnstillers. Suc6 met passen Krak! Hopelijk kun je je leuke broeken nog aan.
We houden het in de gaten, maar zo tegen het weekend zal het wel weer normaal worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh dearVolgens mij gaat het niet goed met TAV
Dat vermoed ik ook jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
We houden het in de gaten, maar zo tegen het weekend zal het wel weer normaal worden.
Had jij me gebeld gisteravond?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, daaaar heb ik wel zo'n hekel aanSterkte, krak
Meestal word ik juist energieker naarmate het weekend dichterbij komtquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
We houden het in de gaten, maar zo tegen het weekend zal het wel weer normaal worden.
Ah...dagje stuiteren op de Heiquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meestal word ik juist energieker naarmate het weekend dichterbij komtEen geluk voor jullie: donderdag ben ik de hele dag de hei op en hebben jullie er geen last van
Als dat je nou gelukkig maakt, Krak.....wat maakt het dan uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof dat het tijd wordt voor een intellectuele uitdaging. Op dit moment ken ik geen groter geluk dan versgestreken gordijnen.
Da's wel waar, maar soms heb ik zomaar het idee dat er meer moet zijn in het leven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als dat je nou gelukkig maakt, Krak.....wat maakt het dan uit
Nou ja, je hebt ook je gestreken satijnen dekbedhoezen nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's wel waar, maar soms heb ik zomaar het idee dat er meer moet zijn in het leven.
LOL!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt ook je gestreken satijnen dekbedhoezen nog
Ja, dat levert echt een wezenlijke bijdrage aan de maatschappij!quote:
Nou, ik kan me voorstellen dat de maatschappij echt heel blij is om te zien dat jij daar toch geluk uit haaltquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat levert echt een wezenlijke bijdrage aan de maatschappij!![]()
Dat ookquote:Nou ja, het houdt me van de straat. Anders doe ik toch maar zinloos vandalisme.
Ja, heb wat beter kunnen slapen godzijdankquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
LeinIets minder ochtendhumeurig dan gister?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, heb wat beter kunnen slapen godzijdank
Stuiteren doe ik alleen in mijn vrije tijd. We gaan niet overdrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...dagje stuiteren op de HeiAltijd fijn! Heb je iig genoeg ruimte
Ja, dat was ik, maar ik zag dat je late dienst hadquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Mogge allemaal
Had jij me gebeld gisteravond?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat was ik, maar ik zag dat je late dienst hadIk wilde je even bijkletsen
Oh, en bereid je maar voor op een verhuizing (ik denk woensdag). Mailbox leeg en zo.
Ben ik ook vrij!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
eindelijk verhuizen
Morgen, dus? Dan ben ik vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |