aardappelkroketjes, mits wel uit de frituurquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit eten wij :
http://www.ah.nl/recepten/voor-elke-dag/recept?id=710612
Alleen vervang ik de geb. aardschijfjes voor aard kroketjes die we nog hadden liggen in de vriezer
leuke dag! En bij ons is het gewoon werkdag alleen ben ik heel toevallig al vrijquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef borisz het volgende:
Moeders zou voor het eerst officieel moeten werken op goede vrijdag in 25-30 jaar. Ze heeft vrij gekregen, want we halen dan mijn broertje op. Het is dan familiedag op de basis we te zien hoe ze daar werken. Ik ga ook mee
. Wel om 6:30 al in de auto want we moeten naar BoZ. Dat in de spits. Lekker filerijden
.
Heel Haarlem moet opeens op goede vrijdag naar school.
Zou zeggen buiten de koelkast in een afgesloten trommel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Het is weer mijn beurt om cake te bakken voor collega's op donderdag. Wil muffins maken. Als ik het vanavond maak, smaakt het donderdag ochtend nog goed? In koelkast bewaren of erbuiten?
Andijviemeukquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef golfer het volgende:
Lekker spinaziemeuksalade met tartaartjes op.
Of in alu-folie gewikkeld, kan makkelijk heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:47 schreef LieLie het volgende:
Zou zeggen buiten de koelkast in een afgesloten trommel?
Tuurlijk uit de frituurquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
aardappelkroketjes, mits wel uit de frituurik werd na pijn aan mn schouder misselijk, heb dansen weer af moeten zeggen en eet nu thuis: gekookte andijvie
, aardappels, jus en 2 cordon bleu rolletjes. Net expositie van mn zusje bekeken op mijn oude middelbare school en met oude leraren gekletst die ik daar vroeger had
morgen bel ik de dokter want ben die vreemde pijntjes nu zat. Duurt al aantal maanden en sinds 3 dagen voel ik het heftig. Ik weet zeker dat er iets is alleen wat geen idee, dus ga morgen bloedonderzoek aanvragen.
Overal uitgezaaid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Steer, heeft die pt botkanker? En is het dan niet uitgezaaid naar andere delen/organen dan alleen de knie?
Nee daarom vraag ik het ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
Overal uitgezaaid.
Eerlijk gezegd snapten we niet waarom hij voor een knie in aanmerking kwam.
Chocolade en vanillequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:05 schreef LieLie het volgende:
Wat voor muffins Steer? Ook met een smaakje?
ik ben ook meer van de chinees dan van de indiaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef borisz het volgende:
Lamscurry is er met naan en rijst. Was aardig allemaal maar ik zal hier niet zo snel meer bestellen. Dan toch weer naar de Chinees.
Eens een keertje zelf maken, nog nooit zelf curry gemaakt.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk uit de frituur![]()
En voor de rest, je hebt flink getennist (schouder?) en je moet echt even opschrijven wat voor vreemde, heftige pijnen en wanneer je die hebt. Het klinkt mij wat vaag in de oren, dus maak het helder voor je huisarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Doe je goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
Lekker bij moeder gegeten: lekkerbekje, wokgroente, aardappels en een mars-ijsje. Dat heb ik er vast al afgefietst.![]()
Oh en vooraf een halve grapefruit, heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |