Ja, die is leuk!! Tweede Paasdag is uiteraard de nationale Woonboulevard en Ikea-dag gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:32 schreef Biancavia het volgende:
Paaskaarten van Leendert Jan Vis!
[afbeelding]
Leuke kaart jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die is leuk!! Tweede Paasdag is uiteraard de nationale Woonboulevard en Ikea-dag geworden![]()
Omdat er weinig te doen is op tweede Paasdag. En omdat mensen kuddedieren zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Leuke kaart ja
Ik begrijp zelf niet waarom al die mensen dat maar blijven doen. Waarom zou je vrijwillig de halve dag in de file gaan staan en de andere helft staan dringen en wachten in overvolle winkels.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Omdat er weinig te doen is op tweede Paasdag. En omdat mensen kuddedieren zijn.
Nee joh, geen schotel kopen, gewoon zelf snijden. Kleine moeite ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Qwea het volgende:
ik zat te denken aan beenham,met een sausje, wat pom du chettes (of hoe je het ook schrijft. Iig aardappels rosetten) en at groente erbij. Maar wat voor groente weet ik niet.
moeders kwam met het idee te gaan gourmetten,ikke kijken,kost een kutschoteltje ff 12 euro
Mja,maar ben je dan niet ongeveer even duur uit? Ik bedoel,dan heb je nodig :quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Je kan het vlees ook heel eenvoudig zelf snijden, Qwea
En dan vind je 3 euro pp duur? Dat valt toch reuze mee...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef Qwea het volgende:
Mja,maar ben je dan niet ongeveer even duur uit? Ik bedoel,dan heb je nodig :
Karbonade
Kipfilet
hamlappen
en verder dan dit kom ik al nietEn het moet voor 4 pers zijn
je dacht toch niet serieus dat je met die schotel er 4 pers van af kon laten eten he? Hoogstens 1quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan vind je 3 euro pp duur? Dat valt toch reuze mee...
Dan heb je zelf waarschijnlijk voor 12 euro aan vlees al veel meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef Qwea het volgende:
je dacht toch niet serieus dat je met die schotel er 4 pers van af kon laten eten he? Hoogstens 1misschien 1.5 maar mee echnie
![]()
*benee strax even in de groep gaat gooien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan heb je zelf waarschijnlijk voor 12 euro aan vlees al veel meer![]()
Gehakt kopen: balletjes van draaien met eigen kruiden en een beetje plat maken
Kipfilet in stukken snijden (eventueel van te voren marineren)
Hamlap in stukken snijden
Biefstukje in plakjes snijden
Beetje shoarma kan ook heel lekker zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |