Mijn moeder doet het goed he.quote:
heerlijk hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
Lekker bij moeder gegeten: lekkerbekje, wokgroente, aardappels en een mars-ijsje. Dat heb ik er vast al afgefietst.![]()
Oh en vooraf een halve grapefruit, heerlijk!
Geen idee, ze komen, en dan zie ik ze nooit meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker... en krijgt die patient ook meer dan een nieuwe knie? of weet je dat niet?
ok maar hij zou t wel overleven toch... of in ieder geval die knie?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee, ze komen, en dan zie ik ze nooit meer.
Allebei natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn moeder doet het goed he.![]()
Oh en alleen het ijsje eraf gefietst bedoel ik.
Ik zou nog wel eens vaker Indiaas willen weten maar dan wel bij een fatsoenlijk restaurantquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben ook meer van de chinees dan van de indiaan
Het is bijna filosofischquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Geen idee, ze komen, en dan zie ik ze nooit meer.
Aye, nooit goed als je bij restauranteten gaat denken: dat kan ik zelf veel beterquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef borisz het volgende:
Ik zou nog wel eens vaker Indiaas willen weten maar dan wel bij een fatsoenlijk restaurant.
Bij dit eten had ik zo iets van dit kan ik zelf beter. Bij een Chinees hab ik dat niet zo snel.
Ik heb ook dit restaurant direct doorgestreept op het hier-gaan-we-nog-eens-eten-lijstje.
En voor Golfer die menukaarten spaart --> http://www.delhirestauran(...)a=menukaart&menuid=1.
De Argentijn vlakbij of in Chinatown.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef LieLie het volgende:
Nog zes weken en dan gaan we naar Antwerpen, dus vaak uit eten
Vervelendquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef LieLie het volgende:
Nog zes weken en dan gaan we naar Antwerpen, dus vaak uit eten
El Bife? Dat is de eerste die ik vind.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
De Argentijn vlakbij of in Chinatown.Weet niet precies meer waar dit zit
. Zelden zo lekker gegeten
. Vlees was erg
![]()
Haha, dat weet ik nog nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VervelendMaar wel met twee iPads dan he?
oh jammer dat ik dat toen nog niet wistquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef borisz het volgende:
[..]
De Argentijn vlakbij of in Chinatown.Weet niet precies meer waar dit zit
. Zelden zo lekker gegeten
. Vlees was erg
![]()
*zoekt opquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
El Bife? Dat is de eerste die ik vind.
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Wat dacht je van overbelasting - i.c.m. dansen en stress en lange dagen maken ondanks vrijdags werkvrij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hear, hearquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat dacht je van overbelasting - i.c.m. dansen en stress en lange dagen maken ondanks vrijdags werkvrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |