quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat waren ook alweer boskippen? Die haal je steeds vaker lijkt net
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Op het balkon in het zonnetje hou ik het met een boek en een glas vruchtensap precies 10 minuten achter elkaar uit voordat ik weer naar binnen de koelte in moet vluchten.
hou ik allemaal niet vanquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met champagne en gamba's denk ik. En neuckseks.
Hier is het 20 binnen en het weerstation geeft aan dat het momenteel 32 graden is onder de zonneluifel waar het meetding hangtquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:13 schreef krakkemieke het volgende:
Het is 26 graden op het balkon.
En binnen 22.
ooh boodschappenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Boskippen is boodschappen op z'n West-Fries
En feli met de ondertekening en het officiële huudersschap(was ik nog vergeten te zeggen zag ik..)
Thermometer buiten (in de zon) 38 graden aan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier is het 20 binnen en het weerstation geeft aan dat het momenteel 32 graden is onder de zonneluifel waar het meetding hangt![]()
maar goed, daar staat de zon nu ook pal op
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker bakken achter..
zag de eerste vuurjuffer bij de vijver in het zonnetje opdrogennet 'geboren' dus
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:11 schreef TAV74 het volgende:
Hallo![]()
Ik ben echt ongekend scherp vandaagWeet alleen niet of mijn directeur er echt blij mee is, die kan een aantal beslissingen gaan terugdraaien
Nou ja, vraag het me dan ook voor je domme dingen doet
Een whut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb wel geluncht, maar ik verrek van de honger. Tijd voor een goûter.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
getekend! Eerste huur betaald, sleutels gekregen en een kado'tje; een spaarlampdus vanaf nu officieel eigenaar
Door mevrouw Isa --> Pasen het tweede (vr)eetfeest?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef golfer het volgende:
Pasen is de nieuwe kerst, qua vreetfestijn. Daar was toch ooit een topic over?
Een frans vier-uurtje. Ik ben al in vakantie stemming door het weer. Hoewel ik me in de vakantie dan weer niet het schompes werk met schoonmaken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een whut?![]()
Het lijkt in de winkels wel kerst
Yups. De tendens zet zich dus nog steeds voort.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef borisz het volgende:
Door mevrouw Isa --> Pasen het tweede (vr)eetfeest?
Hangt geheel van het aanbod afquote:
Goed bezig, golferquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef golfer het volgende:
Korte broek aangetrokken, fietsbanden opgepompt en voor het eerst sinds een jaar weer eens een lekker tochtje gemaakt in de omgeving.
Rustig aan begonnen en het ruim een uur volgehouden:
http://maps.google.nl/map(...)004a14458a6a6108673d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |