Heemskerk, vooral bekend van hun uitgerekte station.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Poe het is hot hot hot in tha sun
Zo maar eens wat meer kleren aanen naar een nieuwe kapper in het pittoreske Heemskerk
met mijn kappersbon die ik van g kreeg
ws over zijn recente boek over roodharige vrouwen...quote:
wat waren ook alweer boskippen? Die haal je steeds vaker lijkt netquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff het is hier ook lekker warm buitenZo eens even boskippen halen op fietse en dan de stretcher maar eens uit de schuur halen
![]()
Net zo vaak als andere mensen denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat waren ook alweer boskippen? Die haal je steeds vaker lijkt net
Mweh, ik wil ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff het is hier ook lekker warm buitenZo eens even boskippen halen op fietse en dan de stretcher maar eens uit de schuur halen
![]()
Op het balkon in het zonnetje hou ik het met een boek en een glas vruchtensap precies 10 minuten achter elkaar uit voordat ik weer naar binnen de koelte in moet vluchten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:50 schreef Sarabi het volgende:
Hoe is het met iedereen?
Ik moet nog even wennen dat de nieuwe topics automatisch in onze lijstjes komen want nu denk ik steeds dat ik al gepost heb terwijl ik dat niet gedaan heb.
Is het bij iedereen zo warm?
Hier is het in de zon ook zo warm! Hoewel ik dat alleen merk als ik was ophang.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Op het balkon in het zonnetje hou ik het met een boek en een glas vruchtensap precies 10 minuten achter elkaar uit voordat ik weer naar binnen de koelte in moet vluchten.
is het een soepkip?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Net zo vaak als andere mensen denk ik.![]()
Gewoon in de supermarkt.
goed hoor, lekker gefietst?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:23 schreef golfer het volgende:
Korte broek aangetrokken, fietsbanden opgepompt en voor het eerst sinds een jaar weer eens een lekker tochtje gemaakt in de omgeving.
Rustig aan begonnen en het ruim een uur volgehouden:
http://maps.google.nl/map(...)004a14458a6a6108673d
ojee en dat is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef golfer het volgende:
Oh en FF, gefeliciteerd met het ondertekenen van het huurcontract.
Ga je het huis op een gepaste manier inwijden?
hier andersom, ik wil iedere keer naar buiten vluchtenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Op het balkon in het zonnetje hou ik het met een boek en een glas vruchtensap precies 10 minuten achter elkaar uit voordat ik weer naar binnen de koelte in moet vluchten.
Ja, zal morgen ws wel spietpijn er aan over houden, maar voldaan gevoel (en zadelpijn.quote:
Minstens, ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:10 schreef krakkemieke het volgende:
Met champagne en gamba's denk ik. En neuckseks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |