Ja ik probeer het allemaal een beetje van me af te zettenquote:Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef danic het volgende:
Oeh ja, daar ga ik mijn best voor doen. Ik kan niets beloven, want vind mei wel een mooiere maand, maar ik weet niet of ik nog zoveel geduld kan opbrengen om tot mei te wachten![]()
Hoe gaat et verder? ik was je al een beetje kwijt in OUD.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef Poppedein het volgende:
...tis dat ik weet dat ik straks in de kraamtijd alleen maar filet american op mn brood zal hebben, anders was t nèt echt
Dit dus Aventura!quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef Aventura het volgende:
Mefke, nu vind je het allemaal nog heel belangrijk. Maar volgende week ben je er al stukken minder mee bezig. Je kunt niet overal invloed op uitoefenen, dus laat die dingen dan ook gaan. Als je terugkomt ziet de wereld er weer heel anders uit.
Oke, en nu moet iemand anders die woorden ook ff tegen mij zeggen. Hoewel nog 5 weken voor verlof, ben ik ook al erg bezig met overdracht, dingen goed achterlaten etc. Ik vind dat best moeilijk, perfectionistisch als ik ben.
Getver ORS, volgens mij ga ik dan met terugwerkende kracht nog kotsen...quote:Op maandag 18 april 2011 21:41 schreef mefke79 het volgende:
juud en T_A_P gewoon paracetamol nemen he, kan geen kwaad en onderdrukt de koorts, bovendien, het laat je je wat beter voelen. Ook een idee: neem een glaasje ORS, niet te drinken, maar dan heb je iig wat mineralen binnen.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:55 schreef danic het volgende:
Vraagje aan de reeds bestaande moeders: merkten jullie verschil in het bewegen van je kindje net voordat de bevalling begon?
Ik vroeg me dat deze week ineens af. Blijft je kindje tot het einde toe op dezelfde manier beweeglijk of neemt dat af of toe. Ik zelf merk nu nog geen verschil, maar ben toch wel alerter op signalen van mijn lichaam nu.
Pijnstillers heb ik ook aan zitten denken, maar de hevigste pijn is 's ochtends bij het opstaan of als ik lang gezeten heb en dan op sta. Dat zijn dus ook momenten die niet makkelijk te timen zijn. Ik kan moeilijk als ik om half 7 moet op staan om half 6 de wekker zetten om een pijnstiller te nemen, alhoewel als ik het echt niet meer trek is dat wel een optie die ik wellicht nog zal gaan proberen met bijvoorbeeld paracetamol. Het zelfde met lang zitten, niet altijd direct in te schatten hoe lang ik zit en of ik daarna veel pijn heb of dat het mee valt.quote:Op maandag 18 april 2011 20:02 schreef Aoraki het volgende:
Hilliebillie, wat een ontzettend vervelend vooruitzicht, kunnen ze dan echt niet helpen, pijnstillers ofzo? Ze kunnen toch ook niet zomaar zeggen dat je je tanden maar op elkaar moet zetten voor nog zo'n lange tijd? Hopelijk is er een oplossing voor jou.
Ik slik nog trouw mijn medicatie (primperan en emesafene) of ze werken geen idee.quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef mefke79 het volgende:
f_r als het niet zo treurig en triest was moest ik bijna lachen. Jij zult wel echt de weken aftellen lijkt me zo...![]()
Slik jij eigenlijk nog medicijnen oid? Of had dat toch geen zin?
Ik denk dat ze die dingen nu niet eet omdat ze ervan moet spugen. Denk ik hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Over die flurry zijn de meningen verdeeld. Maar ik weet dat er hier genoeg zijn die ze tijdens de zwangerschap gewoon aten. Ik nam bij de Mc D. ook gewoon milkshakes. Juist daar worden de apparaten zo vaak gebruikt dat het geen kans krijgt stil te staan etc.
Maar dat is ieder haar eigen keuze![]()
Of neem je het niet omdat je toch alles uitspuugt? Want de andere twee dingen zijn ook niet iets wat je nu moet laten staan zie ik.
Ik moet vrijdag gaatje boren. Mijn tandarts doet ook wel gewoon verdoving. Hij zegt dat het zo minimaal en plaatstelijk is dat het gewoon kan. Ook mijn vlos zag er geen kwaad in!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef LeNeHe het volgende:
Danic, volgens de tandarts mocht het gewoon een verdoving. Eigenlijk niet zo over nagedacht verder.
Moet er misschien even bijzeggen dat mijn tandarts niet verdoofd in de eerste 3 maand van de zwangerschap. Waarom dat was weet ik niet meer precies!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:29 schreef danic het volgende:
Oh oké, nou misschien is het achterhaald. Ik kan me herinneren dat een vriendin van mij vorig jaar een gaatje had tijdens haar zwangerschap en dat de tandarts het niet wilde verdoven. Maar misschien ander middel?
hier ook een tandarts die het pas na de 3de maand doet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Moet er misschien even bijzeggen dat mijn tandarts niet verdoofd in de eerste 3 maand van de zwangerschap. Waarom dat was weet ik niet meer precies!!
Ach, wat zekerheid dat alles goed is kan ook geen kwaad toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef mefke79 het volgende:
over softijs en milkshakes maak ik me absoluut geen zorgen. Die kans is werkelijk zo enorm klein, volgens mij is een bus kaneel eten nog gevaarlijker(RIVM geeft aan dat er max 60 gevallen per jaar zijn waarvan meer dan de helft van de zieken boven de 50 jaar is...)
Ik krijg morgen een controlebezoekje van de vk. Zag vanmiddag ineens sterretjes en heb een beurs gevoel aan de gehele rechterzijde van mijn lichaam. Omdat dat ook symptomen zijn van Hellp komen ze dus extra langs en mag ik morgen urine laten controleren. Zelf maak ik me er niet echt druk om, ik gooi het op een combi van groeispurt, warmte en stress, maar fijn dat ze het even checken.
Tienus trekt zich nergens iets van aan, die is druk als altijd.
Sssst, maak hem nou niet nog zenuwachtiger!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:47 schreef mefke79 het volgende:
Tankgirl, grappig dat hij dan bang is voor gebroken vliezen...die breken lang niet altijd bij de start van een bevalling.
Jeeeej, mijlpaal voor krijtlijk (geweldige combinatie usericon/username trouwens!)!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef krijtlijk het volgende:
Hiephoi vandaag 37 weken mijlpaal![]()
Als deze de eerste na doet dan ben ik over 5 dagen mama, maar dat hoop ik niet.
Ik heb echt een mini buik als ik het vergelijk met de vorige zwangerschap, dus ze mag mooi nog even blijven zitten.
Ik heb ontzettend last van nesteldrang en heb nu eindelijk een keer het complete huis aan kant, best fijn, werd ook wel een keer tijd![]()
Bevallings-angst heeft mijn vriend totaal geen last van, ik belde laatst toevallig naar zijn werktelefoon en kreeg toen een onbekende aan de telefoon, bleek dat hij al een paar dagen een nieuwe toestel had met een ander nummer![]()
En jullie worden bedankt, ik heb nu zin in een milkshake.
Hahahaha, dan komen we misschien op de frontpage LOLquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef krijtlijk het volgende:
Zullen we voor een datum-6-ling gaan, ken best
Ttsskk,hhad ze vorig jaar gemaild of er zoiets was/kwam,was 2e zomer achter elkaar zwanger en leek me lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef mefke79 het volgende:
oja, oja, oja...vergeten te melden: Tis zoooomer!
[ afbeelding ]
en deze mogen wij ook!
Deal! Aanstaande vrijdag? Is het goede vrijdag, klinkt gewoon al leuk om op te bevallen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef krijtlijk het volgende:
Zullen we voor een datum-6-ling gaan, ken best
Of mijn uitgerekende datum: moederdagquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef danic het volgende:
[..]
Deal! Aanstaande vrijdag? Is het goede vrijdag, klinkt gewoon al leuk om op te bevallen!
Ik ben zo nu bezig in Dick Swaab - Wij zijn ons brein. Staat er ook allemaal in beschreven, erg interessant!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Aventura het volgende:
Kwam bij het zappen gister een programma tegen over het brein. Er werd een aantal wetenschappers gefilmd die meewerken aan project generatie R. Daarbij volgen ze de hersenontwikkeling van een aantal kinderen al vanaf in de baarmoeder.
Zo kunnen ze later beter verklaren waarom sommige kids problemen hebben met leren, of waarom sommige autisme ontwikkelen. Eventueel kan het bijdragen aan preventie van sommige stoornissen. Erg interessant. Ze konden nu al zeggen dat kinderen van vrouwen die foliumzuur slikten in hun latere leven ook minder vaak hersenstoornissen hadden. Naast dat het al bekend is dat het een open ruggetje voorkomt.
Machtig moment hé,quote:Op woensdag 20 april 2011 07:00 schreef hilliebillie het volgende:
Jippie, m'n vriend heeft vanmorgen voor het eerst de baby gevoeld!! Ik dacht dat het nog te zacht was om van buiten goed te voelen maar als hij zich goed concentreerde is ie ook voor hem goed voelbaar.. Alleen.. Dr zit een eigenwijze baby in m'n buik die zich stil gaat houden op het moment dat er een hand op m'n buik ligt.. Het zijn dus maar een paar plopjes die hij gevoeld heeft..
Oh ja weer een nieuwe kwaal erbij hier.. KRAMP in mn kuit midden in de nacht.. Das nie fijn als je niet rap uit je bed kan komen door weer andere pijntjes.. Maja ach <3 komt allemaal goed..
Ik heb ook af en toe "harde" muziek om mij heen maar weet niet of het schade aan zou kunnen brengen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:55 schreef Beregd het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk erg verwonderd ben over hoe echt de baby al is, nog voor hij geboren is. Het is al een kindje, dat slaapt en wakker is, vaak op vaste momenten van de dag (welke met het zomeruur zelfs een uur mee verschoven zijn) ddie reageert op impulsen van buitenaf (laatst was ze heel heftig toen we op een optreden waren waar de muziek behoorlijk luid stond) en zo. Ik ben echt vol verwondering. Ik was in de eerste maanden het even kwijt, maar nu is het er echt helemaal!
Kan dat trouwens kwaad, zulke harde muziek. De gyn zei van niet, maar dat ze wel vaker merkt dat baby's dan gaan protesteren. ervaringen?
Heel fijn Mefke. Je hebt blijkbaar een goed inzicht in je eigen gesteldheid. Wel goed dat je onderzocht bent!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:12 schreef mefke79 het volgende:
even snel: alles goed, wrs. eerder een te lage bloeddruk dan een te hoge.
Muziek is mooi, heb zelf ook altijd muziek aan staan. (behalve tijdens het werk, kan niet ivm telefoon)quote:Op woensdag 20 april 2011 11:15 schreef Aventura het volgende:
Bedoel je qua muziek luisteren of in het algemeen
Qua muziek hou ik van lekker stevige rockende muziek. Alhoewel ik nu geniet van live Bachmuziek (onze buren zijn concertpianist en -cellist)! Ik kan heel erg genieten van muziek en kan me geen leven zonder voorstellen. Ben benieuwd hoe het ventje op muziek reageert zodra-ie geboren is! Nu merk ik niet zoveel qua reactie. De baby trekt zijn eigen plan wat betreft beweging en activiteit
Algemeen: gaat stukken beter, voel me oke. Ik heb alleen last van de gebruikelijke dingen zoals eerder moe zijn, wat minder energie, beetje last van bekken. Als je mijn hoge bloeddruk buiten beschouwing laat heb ik tot nu toe een prettige zwangerschap die me nauwelijks belemmert!
Maar ben het anderzijds ook wel een beetje zat hoor. Dit is zo'n tussenperiode, 28 weken. Veel te vroeg om te bevallen, het is al wel de tijd dat je alles op orde begint te krijgen. Je werkt (doorgaans) nog volop, dus alles is nog ongeveer hetzelfde als vroeger. Beetje afwachtperiode dus. hoe ervaar jij dat als mede-28/29-wekenzwangere?
Ik vraag mij af of je op zo'n moment wel kan gaan slapen, je zit tenslotte met de gedachte in je hoofd van (ojee, ojee, het begint!).. tenminste, ik denk ik wel danquote:Op woensdag 20 april 2011 14:47 schreef Poppedein het volgende:
Fijn dat alles goed was Danic! En mocht het 's nachts beginnen met breken van de vliezen en je voelt je er niet lekker bij om te wachten tot de volgende ochtend moet en kun je gewoon altijd bellen hoor! Zorg alleen dat je je adrenaline knopje nog zoveel mogelijk probeert uit te schakelen op zo'n moment en pak je rust nog even, want soms kan het best even een tijdje duren voordat de weeën ook op gang komen, en dan is het zo zonde als je de halve nacht al wakker gelegen hebt...
Mefke, goed dat je aan de bel getrokken hebt, fijn dat alles oké was!
BeregdWat heerlijk dat je daar zo van kon genieten vannacht. Wat een gek besef toch eigenlijk dat daar echt al een heel kindje in zit hè!
Evenstar, hahahaha...worthless without pics zou ik haast willen roepen
Grin, daar teken ik voor, dan maar een rommeltje...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef huuphuup het volgende:
Ik denk dat ik geen adrenaline aanmaak![]()
hier kwamen de weeën beide keren gelijk. eerste wee na een kwartier, 2e wee weer een 10 mins later en daarna vol gas.
rommelen in huis was echt geen optie meer
haha en ik dacht ook net andersom; mijn vliezen braken op de wc, en ik dacht; oooo dan ga ik nog ff douchen en aankleden enzo, en op zwangerschapgym zeiden ze dat je gerust nog wel even een filmpje kon kijken of een spelletje doen...Dus ik had niet de illusie dat het dan ook snel zover zou zijn...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:29 schreef Poppedein het volgende:
Tuurlijk!! En logisch ook toch! En als om 02.00u je vliezen breken kan ik me alleszins voorstellen dat je dan minstens tot 04.00u nog wakker ligt, ook al heb je geen weeën. Maar bij 25% van de zwangeren duurt het rond de uitgerekende datum langer dan 24u voordat ze hierop volgend ook weeën krijgen... Dus als je dan zo na 4en weer voelt dat je moe begint te worden, geef er dan aan toe, want het zou zo jammer zijn als om 20.00 's avonds vervolgens je weeën wél beginnen en je het gevoel hebt al een complete nacht overgeslagen te hebben alvorens je "echt" aan het werk geweest bentDaarom zeg ik...als jij denkt dat je verloskundige je hierin kan helpen door haar wél even te spreken 's nachts, of door haar bezocht te worden, dan heb je alle reden om te bellen. Adrenaline is een killer voor weeën! Bevallen is nou eenmaal hartstikke spannend, dus als je graag back up hebt van iemand die er verstand van heeft, dan moet je daar te allen tijde om vragen!
haha tja; er zijn inderdaad altijd uitzonderingen..quote:Op woensdag 20 april 2011 17:22 schreef Poppedein het volgende:
Ja hey snelle dames, ga mijn verhaal even niet lopen ontkrachten hier... er is dan natuurlijk altijd ook nog 75% kan dat je weeën wél spontaan binnen die eerste 24 uur beginnen hè! Helaas mis ik de wetenschappelijke gegevens bij welk percentage de eerste wee binnen 5 minuten volgt
Ik had mn dochter ook 2 uur na t breken van de vliezenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef Aoraki het volgende:
mmm, ik had ook binnen 30 minuten na het breken van mijn vliezen weeen... en niet zo zuinig ook! Gelukkig hadden ze snel de nachtploeg uit bed voor de KS, 2 uur na het breken van de vliezen had ik mijn menneke al![]()
Maar je hebt vast gelijk poppedein![]()
tja t was idd errrrg onverwachts en erg snel....quote:Op woensdag 20 april 2011 19:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik had mn dochter ook 2 uur na t breken van de vliezen![]()
BJ was nog veul turboderder. En een stuk onverwachter
Dat beleid verschilt op dit moment erg per ziekenhuis. Het is in ieder geval zo dat je binnen 24 uur goed aan het bevallen moet zijn wil je onder leiding van je eigen verloskundige mogen bevallen (de ene VK draagt je na 24u niet over als je dan goeie weeën hebt en 2 cm, de ander draagt je na 24u wél over al je 8 cm hebt...), daarna volgt een overdracht naar de gynaecoloog. In het ene ziekenhuis pakken ze na 18u al door, in het andere wachten ze na overdracht nog 36-48u af voordat ze gaan inleiden.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:55 schreef danic het volgende:
Poppedein, ik begreep van de vk dat de kleine geboren moet zijn 24 uur na het breken van je vliezen. Of heb ik het nou verkeerd begrepen en moeten de weeën begonnen zijn in die 24 uur?
BJ, ik ken jouw turboverhaal niet hoor(die van Huup dan weer wel, en idd, die heeft een gebrek aan adrenaline
)
In ieder geval wél even extra melding van maken bij het inleveren morgen gezien je bloeddruk. En als dat bij het lab is, zou ik de (poli) gyn er zelf nog even van op de hoogte stellen als het later niet beter gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:28 schreef Aventura het volgende:
Er zijn altijd uitzonderingen nodig om te regel te bevestigen he!
Vraagje, is het erg als je weinig plast? Ik ben nog maar 2 keer geweest sinds het opstaan, terwijl ik juist iets meer drink ivm. warmte. Er komt ook erg weinig urine. Dat valt vooral op omdat ik toevallig vandaag voor onderzoek urine moet sparen in een fles van twee liter.
Normaal krijg ik die altijd zeker tot driekwart vol en nu zit er nog maar en bodempje in.
Ik heb niet het idee dat ik vocht vasthoud. Ik ben niet aangekomen en zie geen vochtophopingen.
draagdoekquote:Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef danic het volgende:
Beetje on- en een beetje offtopic: mijn zusje is ook zwanger en 24 juli uitgerekend. Nu ben ik mijn hersens aan het kraken voor een mooi kraamcadeau, maar vind het heel moeilijk. Ik heb maar 1 zusje en mijn vriend is enig kind, en ik wil er, mede daarom denk ik, iets speciaals van maken.
Ze weten zelf wat het wordt, maar vertellen het aan niemand. Om die reden laten ze ook het kamertje aan niemand zien. Best lastig daarom.
Nou heb ik al zitten denken om een mooie ketting met hanger voor haar te kopen en dat die hanger dan een symbool is voor moeder/kind ofzo. Een vriendin van mij had zoiets van haar moeder gekregen en ik vond het erg mooi. Het lijkt een beetje op zo'n hangertje van je sterrenbeeld, maar dan abstract een moeder die een kindje vasthoudt.
Nou heb ik nogal een kieskeur van een zusjeen ze draagt dus maar 1 ketting en verder niets. Ze is ook niet zo van de verschillende sieraden. En ik vind het dan weer zonde dat zoiets niet gedragen wordt.
Hebben jullie misschien een idee?
Ik wil liever geen mand maken, want die krijgt ze toch wel, maar wil er wel graag tijd en zorg aan besteden en er iets speciaals van maken. Budget weet ik even niet, hangt af van het cadeau denk ik, dus daar hoeven jullie dan geen rekening mee te houden
Eeeeh haken????? Das dus echt niets voor mij, ik hou me wel bij mijn kralen en zeep.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef trui het volgende:
danic, kom snel even kijken in 't haaktopic, leer haken (dat heb je zo onder de knie) en haak een babydekentje.
Ja hoi! Ik ben ook zwanger hequote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef trui het volgende:
hihi ja die zijn wel te bestellen hoor.maar echt, 't is nog veel leuker om 't zelf te leren en zo een heel persoonlijk kadootje te kunnen maken. ik ben momenteel voor de tweede keer zoiets aan 't maken - voor een zwanger nichtje/vriendin.
19 oktober!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef trui het volgende:
jahee! kadee! (3 jaar alweer?!) deze steek (larksfootstitch) is 'n hele rappe hoor.
maar wanneer ben je ook weer uitgerekend?
Ik las: van MIJN werkquote:Op donderdag 21 april 2011 08:35 schreef danic het volgende:
Meld. Nog geen actie hier.
Goed geslapen en ik vond vanmorgen een leuke paas-surprise van het werk van mijn vriend op tafel.
Normaal krijgen ze een mooi gevuld chocolade-ei of iets dergelijks. Nu is het een doosje met allerlei lekkere dingetjes erin. Soort paaspakket ipv kerstpakket dus. Straks nog een x kijken als ik echt wakker ben.
Aaaah, dat was dan wel weer een teleurstellingquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik las: van MIJN werk
En ik dacht: HUH??? Ik heb helemaal niks gezien
Ik vind het nu ook niet zo'n ramp, kan mijn slaap nog de hele dag inhalenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Takkembah het volgende:
Mef, rustig aan. Ik kan me voorstellen dat het mentaal erin hakt!
Isis have fun!!!
TAP, wat vervelend dat het al niet botert met je moeder, en dan ook zo'n opmerking koud op je dak. Ik zeg altijd: in de sop gaar laten koken (maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Enne, schuurmachine is heul niet voor zwngere Vrouwmensen heh.
Tankgirl, rottig dat je geen lekkere houding kan vinden. Ikzelf lig altijd half op mijn zij met mijn bovenste been dan nog op een kussen, wellicht is dat iets![]()
Cynthianog ff wachten
Ikzelf mag nog steeds niet klagen... Overdag gaat prima (al zwel ik wel langzaam op in de zon), maar ik slaap goed en als ik niet kan slapen, vind ik dat niet erg. Ik spoor niet, je pense
Ik zei gisteren zelfs tegen Manlief dat ik zin heb om te bevallen (eens kijken hoe snel ik daarop terugkom
)
Hoest met de andere LLMs?
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef Takkembah het volgende:
Mef, rustig aan. Ik kan me voorstellen dat het mentaal erin hakt!
Isis have fun!!!
TAP, wat vervelend dat het al niet botert met je moeder, en dan ook zo'n opmerking koud op je dak. Ik zeg altijd: in de sop gaar laten koken (maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Enne, schuurmachine is heul niet voor zwngere Vrouwmensen heh.![]()
Tankgirl, rottig dat je geen lekkere houding kan vinden. Ikzelf lig altijd half op mijn zij met mijn bovenste been dan nog op een kussen, wellicht is dat ietsIkzelf kan momenteel bijna niet meer draaien. Als ik dat wil doen kraakt mijn hele bekken en dan zo hard dat ik echt een gil geef. Het is maar goed dat
de nacht heeft, dan heeft hij daar geen last van. Maar God wat doet dat zeer!
Cynthianog ff wachten
Ikzelf mag nog steeds niet klagen... Overdag gaat prima (al zwel ik wel langzaam op in de zon), maar ik slaap goed en als ik niet kan slapen, vind ik dat niet erg. Ik spoor niet, je pense
Ik zei gisteren zelfs tegen Manlief dat ik zin heb om te bevallen (eens kijken hoe snel ik daarop terugkom
) Ik heb dat ook hoor, laat die bevalling maar komen! Echt heel raar, een paar weken geleden vond ik het nog doodeng, maar nu, met 38,5 week ben ik er gewoon wel aan toe merk ik. Tijd voor de volgende fase!
Hoest met de andere LLMs?
Dat had ik ook, vandaar dat ik nu zeg maar half op mijn zij lig, en mijn bovenste been niet meer via het kussen op mijn onderste been rust. Dus mijn benen liggen in een schaar eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Maar ik lig al tijden met een voedingskussen tussen mijn benen, in het begin hielp dat perfect, maar ik voel nu toch elke keer druk op het onderste been zeg maar
voor de winter! natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef trui het volgende:
ik heb al 2 koters die nog betergemutst kunnen worden.
Ik moest er al zo om lachen, stomme telefoonsquote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ohja, die vriendin zei gedag, niet gedagvaard(telefoon...)
Dat dus! helemaal mee eens. Jij hebt duidelijk je grens aangegeven en ze bleef maar doorgaan, haar verlies hoor dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef The_Tankgirl het volgende:
T_A_P, wat klote dat ze toch zo tegen jou (en tegen anderen) doet. Maar je hebt haar in ieder geval een duidelijk signaal gegeven![]()
En jij bent niet terug bij af, zij is terug bij af!
gevoelquote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef danic het volgende:
Ja? Waarom denkt iedereen dat dan? Ik heb zelf nog helemaal niet het idee dat het ieder moment kan gaan gebeuren. Ik blijf gewoon de rest van mijn leven zwanger
14 geweest (zie je in mijn sig) en die bloeddruk, och, beter te laag dan te hoogquote:Op donderdag 21 april 2011 18:27 schreef Jipster het volgende:
Fijn Vlindur weer een goede echo! En al 10 weken!
En KD ook goedgekeurd, behalve bloeddruk dan, en het lijkt me zo fijn om dat wezentje in je buik te voelen! Hoe veel weken ben jij nu? Bijna 14?
Ow en natuurlijk Mefke haar verlof! Geniet ervan!
Hier ook vermoeidheid, elke avond slaap ik vroeg, anders trek ik de 9-urige werkdagen niet!
Ik krijg morgen de uitslag van de urinekweek, ben benieuwd. Heb er nog wel last van, dus hoop op een kuurtje dat aanslaat!
Ik stond vanmorgen op de weegschaal, en er is nog niks bij, maar wel 2kg erafen dat kan ik niet gebruiken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ik denk juist van niet, dus niet iedereen denkt dat Danic. Geduld is een schone zaak en uiteindelijk krijg je er een mooi meisje voor terug.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je eerder gaat bevallen dan de uitgerekende datum
Nee, eerlijk gezegd betwijfel ik het ook hoor. Maar ik wil wel voor de 7e bevallen, want het zal me niet gebeuren dat mijn beste vriendinnetje op vakantie is als ik bevalquote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik denk juist van niet, dus niet iedereen denkt dat Danic. Geduld is een schone zaak en uiteindelijk krijg je er een mooi meisje voor terug.
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook terug van VK!
Voor t eerst t hartje mogen horenen ik had eergisteren t vermoeden dat ik echt wat voelde, maar dacht dat het daar echt weeeeeeeeeken te vroeg voor zou zijn..
blijkt dat Polleke helemaal bovenop ligt en ik weleens gelijk zou kunnen hebben.
wel een veel te lage bloeddruk weer, maar dat is ook niets nieuws
MELDPLICHT!quote:
Mijn vrouw doet het geregeld (slaapt ook op dr zij) en het helpt haar wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Het is officieel ; ik kan niet meer lekker slapen! Slaap voornamelijk op mijn zij, zou het helpen om met een voedingskussen te gaan slapen?
Je lichaam blijft toch ook een uitstekende testquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik kom even heel stiekem om het hoekje kijken na de positieve testen van gisteren. Volgens de berekeningen ben ik 4,5 week onderweg, en zou ik eind december ergens uitgerekend zijn...
Maar maaaannn wat ben ik al misselijk! Overgeven doe ik gelukkig nog niet, maar het zit op het randje. Verder heb ik (nog) nergens last van.
Maandag voor de zekerheid nog een test doen en bij opnieuw positief resultaat zullen we ons eens gaan voorbereiden op wat komen gaat!
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik kom even heel stiekem om het hoekje kijken na de positieve testen van gisteren. Volgens de berekeningen ben ik 4,5 week onderweg, en zou ik eind december ergens uitgerekend zijn...
Maar maaaannn wat ben ik al misselijk! Overgeven doe ik gelukkig nog niet, maar het zit op het randje. Verder heb ik (nog) nergens last van.
Maandag voor de zekerheid nog een test doen en bij opnieuw positief resultaat zullen we ons eens gaan voorbereiden op wat komen gaat!
Mijn schoonmoeder belde laatst om te vragen of ik heel toevallig al weeen had, ze gingen namelijk naar de bioscoop en zouden dus eventjes niet bereikbaar zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef danic het volgende:
Ha! Kijk Miss! Dat wil ik nou!
Wordt dan alleen niet meer vandaag, want ben al een tijdje wakker![]()
Jammer, want goede vrijdag klinkt dan al zo positief.
Hebben meer LLM'ers het dat de aanstaande opa's en oma's ineens gaan verklaren waar ze die dag zijn?
Mijn moeder belde gisteren om door te geven dat ze vandaag naar mijn oom en tante in brabant gingen, voor het geval dat.......Ze hebben toch een mobiel bij zich? mutsie
Iedere dag is een Goede dag als je kindje geboren wordt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:27 schreef danic het volgende:
Ha! Kijk Miss! Dat wil ik nou!
Wordt dan alleen niet meer vandaag, want ben al een tijdje wakker![]()
Jammer, want goede vrijdag klinkt dan al zo positief.
Hebben meer LLM'ers het dat de aanstaande opa's en oma's ineens gaan verklaren waar ze die dag zijn?
Mijn moeder belde gisteren om door te geven dat ze vandaag naar mijn oom en tante in brabant gingen, voor het geval dat.......Ze hebben toch een mobiel bij zich? mutsie
Aangezien wij redelijk gelijk opgaan; ik heb af en toe kramp onder in mijn buik, gisteren met het opstaan van mijn bureaustoel en vanmiddag toen ik van de bank opstond. Is dat ongeveer wat jij bedoelt? Vind het wel een naar gevoel, want geeft mij het gevoel dat het niet goed gaat namelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Polleke hangt lekker in mijn banden vandaag. alles prikt en schiet in de kramp als ik eens wat sneller beweeg dan normaal. vandaag waggelde ik zelfs even omdat ik het idee had dat ik constant moest piesen. lekker, die druk op je blaas
mja tís normaal hoor.. ook als je niest enzo, dat vinden je banden niet zo tofquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:35 schreef Susie het volgende:
[..]
Aangezien wij redelijk gelijk opgaan; ik heb af en toe kramp onder in mijn buik, gisteren met het opstaan van mijn bureaustoel en vanmiddag toen ik van de bank opstond. Is dat ongeveer wat jij bedoelt? Vind het wel een naar gevoel, want geeft mij het gevoel dat het niet goed gaat namelijk.
Verder voor iedereen hier even eenvoor sterkte, geluk en de mooie dingen die er gebeurt zijn. Ben ff te lui om terug te zoeken wie wat enzo
Sorry
Wow, ja, gewoon een steek krijg ik dan??! Ok, hoort erbij dus... phew.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja tís normaal hoor.. ook als je niest enzo, dat vinden je banden niet zo tof
Verschrikkelijk.. op t werk had ik ook zo'n kut lopen die bij 6 weken al met die banden liep.. met quasi grappige teksten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef innepin het volgende:
KD, dan ga je toch gewoon alvast buikbanden dragen
MADE WITH LOVE ofzo
of
50% mama 50% papa
100% IKKE
of gewoon JA IK BEN ZWANGER SNOL!
Dan gewoon lekker vaak over je buikje aaien. Duidelijk zatquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.. op t werk had ik ook zo'n kut lopen die bij 6 weken al met die banden liep.. met quasi grappige teksten.
En vlinder, sorry, maar nee absoluut niet. t shirt valt mee maar voor mij hoeft dat niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |